Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - A legjobb marketing módszerek



A legjobb marketing módszerek

Tudod mit vettem észre? (Ez most jó hír lesz Neked.)
A látogatóim pontosan azokat a marketing módszereket pontozzák le, amelyek a gyakorlatban a leglátványosabb eredményeket produkáló húzásokat teszik közzé.

(Az oldalon, a cikkek alján, van egy szavazási lehetőség.)

 

Miért jó hír ez Neked?


Azért mert a konkurenseid nem látnak fantáziát azokban trükkökben, amelyeket én már gyakorlatban kipróbáltam, és bizony a hatásuktól anno le is esett az állam.
Nem fogják lemásolni Tőled ezeket, simán el fognak menni mellettük, vagy maximum megállapítják, hogy „Nálad egy kicsit elmentek otthonról.”

 

Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsek megtolni a céged szekerét, hogy szerezzek Neked jó pillanatokat, azért, hogy Te is átéld azt az örömöt, amikor egy-egy módosítás, vagy új trükk hatására csöng a telefon és elkezdenek jönni azok az érdeklődők, akik eddig máshol költötték el a pénzüket.
Nagyon jó érzés lesz amikor, látni fogod a munkád gyümölcsét, amikor érezheted, hogy „na ez a húzás is bejött!”
 

 

„Gyakran elfelejtjük, hogy eddigi utunkon továbbmenni legalább olyan kockázatos lehet, mint ha letérünk róla.

Ha a pálya ismert még nem jelenti azt, hogy biztonságosabb is.”

Bodo Schäfer

 

 

Tudod, hogyan működik az ember?

 

Fél a bizonytalanságtól, fél belevágni az új és ismeretlen dolgokba.

Biztosan észrevetted már magadon is, hogy csak akkor próbálsz ki egy úgy dolgot, ha már többen mondták Neked, hogy érdemes belekezdeni.

 

Akármilyen óriási élmény is az ejtőernyőzés, addig félsz egyedül belevágni, míg nem bíztat egy kisebb csapat, hogy nem fog bajod esni és biztonságosan földet fogsz érni még akkor is, ha nem nyílik a fő ernyő.

 

Ez a helyzet az üzleti életben is. A biztonság érdekében, csak olyan dolgokba nyúlsz bele, amelyet már többen kipróbáltak helyetted.

Hiába motoszkál benned, az ötlet, kell néhány ember, aki azt fogja mondani, hogy vágj bele.

 

Ennek a megszokásnak van egy kellemetlen hátulütője.

 

Mire eljutsz odáig, hogy megszerezd a biztatásokat, az élménybeszámolókat és Te is hozzákezdj a megvalósításhoz addigra, már lejárt lemez lesz az ötlet és csak a lehulló morzsákon fogsz marakodni a tömeggel, ezzel együtt persze megbizonyosodsz majd arról, hogy nem is volt annyira jó az ötleted.

Lesznek, akik már rég kifacsarták az ötletből azt, amit lehetett, miközben Te lemaradtál a megvalósítással.

Nekik bejött, mert volt bátorságuk elsőként belevágni a bizonytalanba.

 

Olyan ez, mint a manapság oly divatos hitel és biztosítás közvetítés, de ilyen volt a diszkontáruházasdi, az AMWAY (bocs) és az autó behozatal is.

Annak idején, az a kevés ember aki gyorsan belevágott, teletömte a zsebeit, mire a tömeg rájött - ezen kevesek sikerein felbuzdulva -, hogy jó az ötlet, addigra már mindenki ezzel foglalkozott és a késve érkezőknek megmaradt a lerágott csont.

 

Miért írom most ezeket?

 

Az oldalamon értékelhetőek a cikkek, és a számok azt mutatják, hogy a látogatóim pontosan azokat a cikkeket pontozzák le, amelyek a leglátványosabb eredményeket produkáló módszereket teszik közzé.

 

Korábban én is műszaki kereskedő voltam, nem féltem bevetni, azokat a módszereket, amelyeket nem támasztotta alá legalább öt ismerősöm, éppen ezért gyakran esett le az álam az apró lépések okozta váratlan és látványos sikertől. Ez megtanította velem, hogy ne a konkurenciának a módszereit lessem, hanem én diktáljam a tempót, és engem kövessen (bénán) a konkurencia.

 

 

Miért ne használhatnád ki Te is a konkurenseid bizonytalanságtól való félelmét?

 

Itt van mindjárt a 100% pénz visszafizetési garanciáról szóló cikk. Csúfos pontszámokat kap szegény.

 

Tudod mit jelent ez?

 

Ha Te mered vállalni…

 

De előbb elárulok egy titkot. Amikor elkezdtem minden termékemre ilyen garanciát adni, ugrásszerűen megnőtt a rendelések száma, de ami még viccesebb, hogy az égvilágon senki nem élt a csere lehetőségével!

 

Ne hidd azt, hogy én árultam a világ legüzembiztosabb termékeit.

Csak olyan bedöglött gépeket hoztak vissza, amelyeket korábban is visszahoztak volna, de a „bocs meggondoltam magam” visszavásárlás évek óta egyszer sem fordult elő.

Hogy miért van ez így?

Az okait leírtam a cikkben az oldalon.

 

Szóval. Ha Te is mered vállalni ezt a garanciát, körülötted mindenki őrültnek fog nézni, a konkurenseid kinevetnek majd, de csak Te fogod tudni, hogy ez a módszer mennyi ügyfelet hoz.

 

Ne hidd azt, hogy újdonság az ilyen vakmerő és látszólag öngyilkos garancia, ugyanis egyre többen használják.

Neked nem szabad addig várnod, amíg ez már lejárt lemez lesz.

 

Azért kell bevezetned, hogy megkönnyítsd a vásárlói döntést, és ügyfeleket szerezz vele, mert eljön az idő, amikor már mindenki kínálni fog ilyesmit, és Neked muszájból kell használnod, mert az ügyfeleid fogják majd újságolni, hogy a konkurencia már kínál ilyet.

 

De addigra ez már nem pénzt fog hozni, hanem kötelező lesz, mint a TB fizetés.

 

 

Nem a garanciáról szól ez a blogbejegyzés…

 

…hanem arról, hogy ezentúl Neked kell diktálnod a tempót, és el kell érned, hogy az egész szakma Téged másoljon és utánozzon.

Nem szabad megvárnod, míg a tömeg fog rákényszeríteni egy változásra, vállalnod kell az újdonságok kockázatait, és addig kell kifacsarni az ötleteket, ameddig van bennük „lé”!

 

Előnyben vagy, mert van pár cikk az oldalon, amelyet lehet, hogy pont a konkurenseid pontoznak le, ők lehetnek a követőid, hiszen már csak akkor fognak változtatni, amikor…

 

De a folytatást már pár perce Te is ismered…



(67 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?



Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: A legjobb marketing módszerek


Szia ! Nagyon jók az ötletek!!!!  Remélem sikerrel tudom majd alkalmazni !!!!!!!!!!!!!!!

pásztor irén
Válasz erre a hozzászólásra



.

Szia

Jó ötletnek tartom. TV-shopok és az internetes áruházak, már előszerettet, használják,hogy legyőzzék e fajta vásárlástól való "félelmet". Kíváncsi lennék a számaikra. Mindenesetre érdemes ezt megpróbálni a "hagyományos" kereskedelembe. 

Biczó Péter
Válasz erre a hozzászólásra



szia

Szerintem is jó...

Vabják István
Válasz erre a hozzászólásra



Próba

Kipróbálom az oldalamon, és majd beszámolok az eredményről. Vágvölgyi Zsuzsa

Vágvölgyi Gézáné
Válasz erre a hozzászólásra



Ne várj addig amig lejár a lemez!

 

 

Szia!

Kb.középuton vagyok az üzleti életben,illetve a vállalkozásomban.Nagyon sok lehetőséget kipróbáltam a sikeresebb tevékenység érdekében.Nagyon érdekes dolgokat kapok Tőled.Köszönöm,élek egy-két lehetőséggel. Az eredményről értesíteni foglak.Addig is mindég szivesen olvasom a leveleidet.

                                            Köszönöm a lehetőséget

                                                            Marcsi 

                                                          

Marcsi
Válasz erre a hozzászólásra



hello

nagyon hasznos dolgok ezek köszönöm

rigó jános
Válasz erre a hozzászólásra



hello

Szuper dolog. Én is fogom alkalmazni. Nagyon sok oktatáson vettem részt és sok ötletem van. Én még csak a kezdetén vagyok a vállalkozásomnak igy még csak most jönnek a megvalositások

Komáromi Attila
Válasz erre a hozzászólásra



Naná, hogy kipróbálom!

Eddig úgy gondoltam, azért nem kell pénzvisszafizetési garanciát adnom, mert termékeink területén egyetlen versenytársam sem teszi azt. Mostmár belátom, ha én leszek az első, akkor ez olyan példaértékű lépés lehet, ami nemcsak a vevőim elismerését válthatja ki, hanem jelentős többlet értékesítést is generálhat.

Mégegyszer köszi a tippet!

Tóth Gábor
Válasz erre a hozzászólásra



Minden új ötlet érdekel!

Szia! Köszi,hogy megosztod velünk az ötleteidet!-Próbálok élni velük! Piroska

KŐMÍVES Piroska
Válasz erre a hozzászólásra



Egy kis finomítás a módszeren

Kiprobáltam ezt a módszert és fantasztikusan működik és egy kis finomítást is végeztem rajta. (az ötletet USA-ból vettem)

120%-os pénzvisszafizetési garancia. Feljebb már írtátok, hogy a TVshopok használják ezt a módszert és ezzel egy kicsit már el is bagatelizálták.

Viszont ezt még nagyon kevesen alkalmazzák, így biztosan elsők között lehetsz és nem a kullogók és morzsán harcolok között amit István is említett.

A viszáruk aránya ebben az esetben sem növekedett meg lényegesen.

De ennél jobb bizalomnövelő módszert jelenleg nem tudok és ez a megrendeléseken is látszik.

Üdv.:

Marczali Vilmos

Marczali Vilmos
Válasz erre a hozzászólásra



Ha lúd, akkor legyen kövér!

Szia!
 
Ez a 120% jól hangzik annak ellenére, hogy a tartás bennem van.
De ha lúd akkor legyen kövér, ez már tényleg meggyőző!
Tetszik nekem!
Az egyhónapos próbaidőre én is ezt a 120%-ot vállalom be.
Ha jól megy akkor megtoldom még egy hónappal, aztán + 1-el, és + 1-el, és + 1-el,...
Kösz!
Üdv: Kati

Kati
Válasz erre a hozzászólásra



Puding próbája az evés!

Sziasztok!
 
Lehet,hogy tényleg ki kell próbálni.
Én tutira azok közé tartozok akik nem hisznek benne.
Csak azért mert olyan termékek forgalmazásával foglalkozom amik elég gyorsan tönkre mennek így is- úgy is.
Ezek a lufik!
A garancia hangoztatása nélkül is bevállalom pl. egy dekorációnál a javítást.
De akad olyan is, hogy az eredetit sem fizeti ki.
Most képzeljétek el, hogy ha leenged, vagy eldurran egy, két, több lufi, mindig visszajönnek hozzám, hogy cseréljem ki, legyen az héliumos lufi vagy lufiszobor.
Belefárad egy idő után a cserélgetésbe és én addigra ott folytatom ahol elkezdtem.
Vagy azt állítjátok, hogy ha én bevállalom a garanciát akkor nem lesz képe kicseréltetni?
Végül is a puding próbája, az evés.
Vagy meggazdagodok, vagy belerokkanok!
Egy hónapos próbaidőn azért elgondolkodok!
És aztán...?
Köszi.
Kati

Kati
Válasz erre a hozzászólásra



ha ez nem megy, legyen inkább... az.

Lufikkal persze, hogy nem lehet ilyet. De nem gondolkodtál el azon, hogy a lufifújás és lufiszobor helyett valami más lufival kapcsolatos dologgal is foglalkozhatnál, amire tényleg lehet garanciát vállalnod és megtérülne vele foglalkozni?
 
Ha már hozzáértő vagy, csak egy picit kell gondolkodnod azon, mi lehet ilyen. És akkor nem kell bosszankodnod a kidurranó lufik miatt, azok úgyis efemer dolgok. Senki sem látott még 100 éves lufit, ugye? ;)

R :)
Válasz erre a hozzászólásra



legjobb

Zoltán, szerintem ez a legjobb cikked.
 
Már első látásra kiszúrtam, h kereskedő voltál.
A 100% garanciát én is sok helyen ajánlom, akárcsak az ingyenesen letölthető e-bookomban - de a kereskedők félnek tőle.
 
Annak ellenére, hogy az USA-ban már őskövületnek számít, itt még ujdonságnak hangzik :)
 
Nem csak azért félnek, hogy visszaélnek vele, hanem azért, mert sokuk nem rendelkezik azzal a vállalkozói mentalitássa, hogy 100% ügyfélelégedettség :(

Barabas Csaba
Válasz erre a hozzászólásra



Kipróbáltam

Sziasztok!
 
Nem most hallottam először ezt, megtettem.
Tapasztalatból mondhatom, hogy jóóóóóóóóó...
A hatása nagy és fél éve nem kérte vissza senki a könyv árát.
Persze ehhez a kockázat vállaláshoz nem árt, ha előre tudja a vevő, hogy pontosan mit kap.
 
Ricardo

Ricardo
Válasz erre a hozzászólásra



Én is ezt mondom...

de senki nem akarja elhinni.
Műszakisként én is árultam kínai iparihulladékot, de csak az hozta vissza, akinek valóban elromlott.
 
Mellesleg, miután megveszik a terméket, azonnal el is felejtik, hogy visszakérhetik a pénzüket. :)

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Köszönet

 
Számomra nagy áldás, hogy rátaláltam erre az oldalra! Csak ajánlani tudom mindenkinek, és ezt meg is szoktam tenni bizonyos szakmai körökben.
Minden téren szebb, jobb, sikeresebb évet kívánok ezúton is, István!  

Szénási Györgyné ANi
Válasz erre a hozzászólásra



Nagyon jó tanácsok

 
Szia! Eddig minden hírleveleteket olvastam, nagyon sok jó ötlet és tanács van benne. Vállalkozásom nagyon legelején vagyok, de már vannak kész reklám terveim, a tanácsaitok alapján. Köszi további sok sikert és jó ötletet.

Szabi
Válasz erre a hozzászólásra



ok tanacsok

Nagyon erdekesnek es fontosnak tartom a leveleket es probalom kamatoztatni az uzleti kozegekben.
       koszonom.lelik mihaly

lelik mihaly
Válasz erre a hozzászólásra



Még nem volt merszem

Ezelőtt kb. fél évvel hallottam erről a dologról, de még nem volt merszem kipróbálni. Táplálék-kiegészítőket forgalmazok és egy kicsit cikisnek tartom, hogy ha nem éri el a kívánt hatást akkor 120%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalok, és visszavásárlom a félig elfogyasztott doboz akármit. Különben jó ötletnek tartom, csak szerintem nem lehet általánosan ráhúzni minden termékre.

Simó Edit
Válasz erre a hozzászólásra



igen, nekem is hasonló a problémám, mint Simó Editnek, -hozzászóló- hogy állateledelre hogy vállaljak pénzvisszafizetési garanciát? ha nem ízlik a blökinek, hozza vissza a maradékot, és mi beszámítjuk???? hmmm nem tudom.

Williams Krisztina
Válasz erre a hozzászólásra



Pontosan így!!!!! Mindenki olvassa el!

Pontosan úgy, ahogy leírtad.
 
Senki nem fogja visszahozni mert...
 
  • Félnek attól, hogy vitatkozni fogsz.
  • Vissza kell csomagolni, ez tortúra.
  • Ki kell kelni a fotelből, más szórakoztatóbb dolgokat kell elhalasztani emiatt.
  • Vissza kell hurcolni, keresztül a városon és ha mégsem veszed vissza, akkor felesleges volt a kanyar. Még nagyobb tortúra.
  • Félnek a veszekedéstől, vitától, stb. Senki nem akar égni az üzletben más vevők előtt egy félig megevett kutyatáp miatt.
 
Annyi képzelt és valós ok szól amellett, hogy ne vigyék vissza a terméket, hogy eszük ágában sem lesz elindulni.
 
Ügyfeleim sok helyen kínálják ezt a garanciát különböző üzletágakban és nincs "bocs meggondoltam magam" visszahozott termék.
 

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Szia!
Örülök, hogy megtaláltalak és nagyon érdekes, hasznos témákkal látsz el szerintem minden olvasót!
Érdemes egy- két ötletet kipróbálni!
A személyre szóló hírdetések, ajánlatok nálam már eredményesen működnek!
Szívesen olvasok a tapasztalataidról!
Üdv.: Kinga

Botos Kinga
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
A legjobb marketing módszerek

A legjobb marketing módszerek

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

igen
Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing