Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Marketing tipp: Ne adj kedvezményt!



Marketing tipp: Ne adj kedvezményt!

Előfordult már Veled is, hogy rosszul érezted magad, amikor egy régi ügyfeled, akiről már azt feltételezted, hogy nem vásárolna a konkurenciánál, véletlenül elújságolta mit vett az ellenségnél?

Nem túl jó érzés, ugye?

Már nekem is volt benne részem.


Szeretnék mutatni Neked egy trükköt, amely segítségével nem csak megelőzheted a fenti szituációt, hanem több szempontból is jó kis haszonra tehetsz szert.


Olvasd el figyelmesen ezt a cikket, és a végén állj meg egy pillanatra. Gondold át, hogyan tudnád beépíteni saját üzletmenetedbe az itt olvasottakat.
Biztos vagyok benne, hogy lesznek majd ellenérveid, ezekre remélem a cikk végéig megtalálod a válaszokat.
Ha nem, akkor nyugodtan írj nekem.

 

Mit szólnál hozzá, ha lenne egy módszered, amellyel…

1.    biztosíthatod azt, hogy aki egyszer már Nálad vásárolt, ne akarjon a konkurenciához menni,

2.    módszeresen visszahozhatod a vevőidet újabb és újabb vásárlásokra,

3.    és az újsághirdetésekkel ellentétben csak akkor kerülne pénzbe Neked egy ügyfél, ha már vásárolt is? 

 

Mit gondolsz? Hogyan tudnád elérni azt, hogy az ügyfeled, aki már egyszer vásárolt, úgy érezze, elveszít valamit, ha ezután a konkurenciánál vásárol?

 

Hogyan tudnád elérni azt, hogy az ügyfeledben mindig legyen egy késztetés, hogy ismét vásároljon Nálad?

 

 

Aki már egyszer vásárolt, kapja meg az ajándékot ígérő kártyát…

 

Minden vásárlás után nyomj az ügyfeled kezébe egy névjegyhez hasonló kártyát, amely egy értékes és kézzel fogható ajándékot ígér a következő vásárlás mellé.

 

Ez a kártya csak egy példa. Nem fontos ezt a szöveget használnod és nem kell kis vázát adnod ajándékba, csak magát a módszert érdemes átvenned.

 

 

Egy ilyen kártyával elérheted, hogy vásárlódnak ne legyen érdemes a konkurenciához mennie, hiszen akkor lemarad az ajándékról.

Persze biztosan lesz, aki mindezek ellenére a konkurenciánál landol, de vajon hány ember akarná kihagyni a Te üzleted csábító ajándékát?

 

Újabb és újabb ajándékokkal rendszeresen visszahúzod ügyfeleidet vásárlásokra.

Ahány alkalommal vásárol az ügyfeled, annyiszor kapjon egy újabb, mindig más és más ajándékra jogosító kártyát. Képzeld el ezt úgy, mintha gumit kötnél minden vásárlódra és miután elmentek, állandóan visszarántanád őket.

 

Szerinted milyen ajándéknak örülnének a Te ügyfeleid?

Vajon milyen ajándékot adhatnál, amelynek lenne akkora késztető ereje, hogy megtartsa és újra vásárlásra vegye az ügyfeleidet?

 

Próbáld meg gondolatban a fenti kártyán lévő kép helyére behelyettesíteni azt az ajándékot, amellyel a kívánt hatást elérhetnéd.

 

Nem fontos a saját termékeid közül választanod, adhatsz általános dolgokat is…

·         DVD filmet, ha 900Ft belefér az árrésedbe,

·         DVD lejátszót, ha 12eFt belefér az árrésedbe,

·         ha már a filmeknél járunk, akkor DVD kölcsönzői tagságot,

·         vacsorát egy szép étteremben, ami 10e Ft körül mozog,

·         kanapéhoz néhány ezer Forintos olvasólámpát.

 

Teljesen mindegy mit adsz, csak az árrésedhez képest ne kerüljön sokba, de képviseljen akkora értéket, hogy a hatás ne maradjon el.

 

 

Egy ajándék valóban pénzbe kerül…

 

De gondolj csak arra, hogy mennyit fizetsz most egy újsághirdetésért és arra, hogy hány ügyfelet hoz Neked az a hirdetés.

Ha egy 40ezres hirdetés 1 vevőt hoz, akkor 40ezer Ft-ba került Neked 1 vásárló.

Kicsit kisarkítva mondhatnám azt is, hogy most 40ezres ajándékokat osztogatsz az ügyfeleidnek.

 

1hirdetés = 40ezer Ft = 1ügyfél (vagy kevesebb)

 

Ennél szerintem olcsóbban is „vehetsz” magadnak ügyfelet.

 

1ajándék = 400-4000Ft = 1ügyfél ( de garantáltan ennyi)

 

Ha például egy parfümön átlagosan 4000Ft az árrés, akkor csak megér minden potya vásárló egy 400Ft-os vázát, nem?

 

 

1db csavar mellé 4ezres ajándékot?

 

Mi történik, ha az ügyfél következő vásárlás alkalmával csak „1db csavart” vesz?

 

Jó kérdés…

 

Kötheted az ajándékot néhány másik termékcsoporthoz, amelyre a vásárlódnak várhatóan szüksége lesz a közeljövőben.

Ha az ügyfeled vásárolt egy kanapét, akkor az ajándék kapcsolódjon fotelhez, dohányzóasztalhoz, stb.

 

Ha eladtál egy házimozi erősítőt, akkor mehet az ajándék hangfalak, Plazma TV és DVD lejátszó mellé.

 

Ha oktatással foglalkozol és az ügyfeled részt vett egy tanfolyamodon, akkor kapcsolódjon az ajándék ugyanennek a tanfolyamnak egy magasabb szintű változatához, vagy egy olyanhoz, melynek várhatóan szintén hasznát venné.

 

Legyen ott az ajándék gusztusos képe a kártyán, lássa, érezze, hogy kell neki az a gyönyörű „olvasólámpa” és érezze, hogy ezért nem kell mást tennie, csak annyit, hogy Nálad vásárol „fotelt” és nem a konkurenciánál. 

 

 

Miért kell ajándék és miért nem elég csak kedvezményt adni?

 

A fenti példán látható kis váza nagyobb tételben, hozzávetőleg 300Ft-ért beszerezhető, viszont egy 300Ft-os kedvezmény önmagában már nevetségesen kicsi lenne, így aligha motiválna bárkit is.

 

Azért érdemes ajándékot adnod, mert látszólag nagyobb értéket adsz, másrészt mert az ajándék kézzel fogható, látható és, ha ott a képe a kártyán, akkor be akar menni érte a vásárló.

Ha nem akar bemenni érte, akkor pedig elajándékozhatja a kártyádat egy kollégájának.

 

Rendelhetsz nagy mennyiségben olyan ajándéknak szánt portékát, amelyek látszólag nagy értéket képviselnek, de beszerzési áruk szinte filléres nagyságrendű, vagy éppen ki is pucolhatod a raktárból a beragadt mütyüröket, és csinálhatsz ajándékot belőlük.

 

Ha előre rendelsz ilyesmit, akkor annak a fotóját már fel is rakhatod a kártyára.

Legyen a kép csábító, hogy lássa a vásárlód mi vár rá, érezze a késztetést, hogy újra vásároljon valamit és jöjjön vissza minél hamarabb az ajándék miatt.

 

Ne akarj céges tollakat, sapkákat, lufikat és pólókat ajándékba adni. Ezek már elveszítették vonzerejüket, mivel a legtöbb helyen ingyen osztogatják az ilyesmit.

 

 

Miért érdemes belevágnod?

 

·         Mert így a hirdetésekkel ellentétben csak akkor kerül pénzbe egy ügyfél, ha már vásárolt is.

·         Mert ez is egy módja annak, hogy ne engedd más céghez az ügyfeleidet.

·         Mert javíthatod vele az eladási statisztikáidat.

·         Mert az ügyfeleid szeretni fognak miatta.

·         Mert, ha megvárod, hogy a konkurencia hamarabb meglássa benne a fantáziát, akkor is meg kell csinálnod, de már csak azért, hogy ne maradj le.

·         Mert tőlünk nyugatra ez már nem újdonság,

·         és mert a névjegykártya készítőd gyorsan megcsinálja…



(63 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?



Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Marketing tipp: Ne adj kedvezményt!


Ajándék - út az ügyfél szívéhez

Nagyon frankó ez az írás. Mi, emberek, márcsak ilyen ajándék szeretők vagyunk.

Az egyik - pontosabban 2 is, de egy cég - szegedi gyógyszertárban minden vásárláshoz kap valami apróságot az ember: egy marék cukorkát, szappant, fogkrémet, sampont, papírzsepit, stb. Ha sokat, vagy drágán vásárol, akkor sok ajándékot, ha keveset, akkor kevesebbet, de akkor is legalább 2 félét. Kérés nélkül teszik a zacskóba a gyógyszerek, vitaminok mellé.

Ilyen patikával Budapesten sajnos nem találkoztam, pedig szívesen ott költeném a pénzem. Igen, a filléres, netán párszázas apróságok miatt.

Mennyi ember utazik akár fél városnyit is, csak azért, mert ott ajándék is lesz! Ennek a patikának igencsak jól megy.

Ja mellesleg ez a gyógyszertár nem számol fel ügyeleti díjat - pedig megtehetné, mint ahogy a többi is megteszi. Ha csak egy bp-i nem számítana fel ilyet, az emberek biztosan oda mennének, a többlet vásárlások pedig többlet profitot eredményeznének - csodálkozom is hogy ez nem éri meg senkinek?!

Nem szeretem a szórólapokat, ha elfogadom is, könyörületből, hogy segítsek az osztogatónak. Viszont amikor ajándékot is adtak, akkor rögtön érdekelt.

No és a magazinokban a hirdetések csak bosszantanak, rájuk se nézek. Kivéve ha termékmintát ragasztottak fel, mert így már érdekel a téma.

Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Ildikóóóóó.....

nyugiii. majd én segitek neked..

Apu
Válasz erre a hozzászólásra



És a "potyalesők"?

Köszönetem! Nagyon hasznos és hasznosítható ötletek!
Egyetlen fenntartásom van a vezér-motivációval kapcsolatban - úgy is mint 15 éves tapasztalattal rendelkező hálózatépítőnek: a kedves érdeklődők nagyon szeretik az "ingyen cuccokat", sőt sokszor el is várják (pl. ingyen katalógus BENNE termékmintákkal). Sőt vannak, akik direkt erre építenek, és ezekből is nagyon jól "megélnek". Tudom és igaz: akkor nekik ne adjunk.
Én azért már bizonyos feltételekhez kötöm az ajándékokat, - már szükségszerűségből is: főleg amíg kezdő az ember és nincs is nagyon miből, nagyon meg kell gondolja, mikor, kinek, mennyit.
Egyébként a nem "potyázásra" menők tényleg hűséges vásárlók egy idő után!  :)
 
További sok sikert, minden jót:  ANi.

Szénásiné Tasnádi ANi
Válasz erre a hozzászólásra



Hasonlók már nekem .....

is jutottak eszembe, de az én vásárló köröm olyan szerte ágazó.De, nem adom fel..Mostanában pl-úl azzal próbálkozom, hogy kb 2 havonta szervezek közös bulikat, müködik, de még nem tökéletes..Annál is inkább nem , mert a mezőgazdasági vállkozásokat nehéz össze hozni ,mert mindig dolgoznak eddig-addig.De csinálom..(birkapörkölt, babgulyás, marhalábszár pörkölt), stb..de nem adom fel..És megfogadok ebből a javaslatból is 1-2 dolgot..Köszönettel..

Apu
Válasz erre a hozzászólásra



Valami hasonlót...

Apunak!
Hasonlót már láttam, de kiegészítették egy kötetlen termékbemutatóval.(új technológiák, növényvédelem, stb...és akár a költségekbe is beszállnak.

Kristóf László
Válasz erre a hozzászólásra



De mit csináljon egy üzlet, ahol alacsony az árrés és a vásárlások értéke sok esetben az 1000.-ot sem éri el? Látsd:állateledel

Németh Tibor
Válasz erre a hozzászólásra



Ha sok kicsiből élsz

Kötheti több vásárláshoz az ajándokot, Mondjuk egy kiskutya játékot, megkap 2 havi kajaadag után.

A kártyán a játék képe négyzetekre felosztva és 1000 forintonként kipipálsz egy négyzetet. Ha meg van mondjuk 5 mehet az ajándék.

Kaja minden hónapban kell az állatnak. Faterom meg az új kutyájának majdnem minden hónapban vesz valami új játékot...

Marczali Vilmos - marketing kivitelezés
Válasz erre a hozzászólásra



T.Németh Úr!

Az ajándékot ilyen esetben ki lehetne /és kell/váltani

olyan szolgáltatással,ami pénzbe nem kerül.

Pl.-állatkereskedés lévén:faliújságos fórum,olyan témával ami az állattartó gazdit érdekelheti.

-jó állatorvos,"manikűrös"...stb ajánlása

-és természetesen a "mosolycsekk"...

 

Üdv.Tünde

Sárai-Szabóné Karácsony Tünde
Válasz erre a hozzászólásra



ajandekok

ez tenyleg jo otlet,en is gondoltam mar ilyenre,nekem tetovaloszalonom van,ahol festmenyeket,polokat is arulok,en szoktam adni sajat  tetkos falinaptart,de tovabblepek es kitalalok meg valami kezzel foghatobb ajandekokat ezutan,koszonom a tanacsot,udv-miklos istvan-indian,csikszereda

miklos istvan
Válasz erre a hozzászólásra



Nem alkalmazzák

Az ötletet régebb teszteltem. Működik.
Néhány érdekesség : sokkal jobban működik, "meglepetés ajándékkal", mint amikor a vevő előre tudja, h mit fog kapni.
- Egy kis kosár tele cetlikkel, a pénztárnál mindenki kihúzta a saját ajándékát - a kihúzható ajándékok ki voltak téve a pénztár mellé, lehetett igazán nagy értékű ajándékot is "húzni" de azokból csak 1 vagy 2 darab volt, a többi golyóstoll, cukorka, tea, apróságok... - de az emberek ÉLVEZTÉK
- Ha csak apróságokat adsz, nem mindenkinek tetszik (pont a "pénzes" vevők egy része húzta fel az orrát, hogy cukorkákkal ne szúrjuk ki a szemét... (ezért lehetett nagyobb ajándékot is "húzni"
- Azért "húzni", mert így nem zsörtölődtek a pénztárosra, hogy miért ezt és miert nem azt ad nekik...
- Csak azok húzhattak, akik felmutatták a törzsvásárlói kártyát (ilyen kártyát bárki azonnal kiválthatott, ha megadta az adatait - 1 pecbe se került) - most ne kérjétek, hogy elmagyarázzam, hogy miért kellenek egy cégnek a kliensek adatai
- Nem érdemes értékhez kötni,  elrontsa a varázsát és azt a hatást váltja ki, hogy "ez is csak egy csel, hogy jól megfejjenek" ráadásul nagyon kevesen vásároltak még, hogy ajándékot kapjanak, azok is olyan képpel tették, mint amikor megmondjaák a gyerekeknek, hogy ki a télapo
 
 

Barabás Csaba - Üzletember Képző Akadémia
Válasz erre a hozzászólásra



Ez valóban müködik

Szó se róla, ez bizony akár hova is megyünk, ez mindenhol bevált már. De mi a helyzet akkor, ha mondjuk valaki a szolgáltatóiparban tevékenykedik. Én pl takarítócéget üzemeltetek, ahol jó lenne bedobni valami hasonló trükköket, de eddig még nem jutott eszembe semmi használható. Aki esetleg tud bevált módszert, annak szívesen venném ötleteit.

Varga Sándor
Válasz erre a hozzászólásra



Mindenki örül egy kis figyelmességnek

Sziasztok!

Mi,gyógytermékeket forgalmazunk.
Korábban,offline értékesítés során egyszerű köszönő kártyát alkalmaztunk.Az emberek egyszerűen megdöbbentek,hogy létezik olyan,hogy valaki figyel rájuk is.
Most,online értékesítünk.A fő gond,(már ebből a szempontból,)hogy a megrendelt termékeket nem mi szállítjuk ki,hanem a megrendeléseket a beszállító cég felé adjuk le,aki megbízott futárszolgálattal szállíttat ki.Még kedvezményt sem tudok adni a saját költségemre,mert a cég fogyasztói áron  szállít ki.Más ajándékot pedig még úgysem csomagolnak mellé.Ha tehát mégis kedveskedni szeretnék vásárlóimnak,akkor külön,postára adva kell megtennem,ami tovább növeli költségeimet.Ezért,most első sorban  letölthető tanulmányokra,írásokra gondolok ajándék gyanánt.(Épp most dolgozunk a honlap átalakításán)De ez vajon elegendő ,ill.nem túl monoton dolog folyton ilyeneket adni ajándékba?
Ti,hogy csináljhátok? Van valami ötletetek?
További szép napot Nektek!
Kovácsné Ilike

Kovácsné Ilike
Válasz erre a hozzászólásra



Ha Én akarok adni adok

Kedves Ilike! 
Gyakorló cégvezetőként Én azt az elvet képviselem, hogy azt kell érvényre juttatni ami a cégemnek jó és Én akarok!
Nekem kicsit úgy tűnik a levedből mintha előre eldöntötted volna,  hogy a beszállító úgyse csomagol mellé!
De nézzük Te mekkora forgalmat generálsz neki
ha ez többb mint 0 akkor lehetnek kéréseid bőven, mert tuti van nekik is konkurenciájuk aki ki tud szolgálni!
Szerintem vedd fel a kapcsolatot "A VEZETŐJÜKKEL(direkt írtam nagy betűvel)
Ha jól csinálod simán ki tudod alkudni, hogy Ők hirdessenek hasonló akciót, szerrezék be az ajéndékot, csomagolják te pedig cserébe adminisztrálod kinek kell vinni. Vagy akár tehetik ezt is Ők hiszen látják a redszerükben kinek mikor vittek legutóbb árut!
De a lényeg ha TE mint cégvezető elhatároztad, hogy ezt vagy azt akarsz, akkor addig üsd amíg az nem lesz! Ne érd be a sajnos nálunk ezt nem lehettel!       

Goldinger Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Ötletek

Sziasztok!
Én kezdő cégvezetőként divatárú készítéssel és értékesítéssel foglalkozom, egyelőre alacsony bevétellel. A vevőim javarészt egy havonta megrendezendő vásárról kerülnek ki, valamint magazinokban megjelenő divatanyagok által jutnak el hozzám. Viszont nem tudom milyen ajándékkal csábíthatnám őket vissza újabb vásárlásokra, amely nem túl nagy értékű, mégis ösztönző lehetne. Ráadásul a közeli ismerősöknek alapból 15% kedvezmény adok, mint törzsvásárlóknak. Amelyet egyébként csak azok a vevők érnek el, akik már elérték a minimum 100ezer forintos összvásárlást.
Ha van valakinek ötlete vagy tapasztalata, ossza meg velünk!

Polonszki Tünde
Válasz erre a hozzászólásra



Arra lennék kíváncsi hogy ezt hogy alkalmazzam a kegyeleti szakmában, itt ugyanis egy ügyfél általában csak egyszer "vásárol".
Ha valakinek van ötlete a kegyeleti szakma reklámozásához irja meg.

Veress Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



nagyon jó ötlet az ajándékozás, de szerinted egy lakás felújításnál mi lenne jó ötlet?
köszi istván

GALYAS ISTVÁN
Válasz erre a hozzászólásra



Attól függ, mennyit költenek el nálad átlagosan.
 
Mindegy mit adsz, még az sem baj, ha haszontalan. Van olyan autóalkatrészes ügyfelem, aki 2 termék rendelése esetén 1 krumplit, vagy női tangát csap a csomag mellé... és természetesen működik a dolog.
 
Jaaaa! Értem már a kérdést!
 
Lakásfelújítás csak egyszer van és nincs miért másodjára visszamenni. Szerintem tolnod kellene egy lakásfelújítás utáni vállalkozó szekerét és be kellene vasalni rajta a jutalékot. Pl: takarító, gázszerelő, kertépítő, parkettás, festő...

István
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Marketing tipp: Ne adj kedvezményt!

Marketing tipp: Ne adj kedvezményt!

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing