Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Működő marketing példa



Működő marketing példa

Már írtam arról, hogy mindannyian olyanok vagyunk, hogy azonnal nem harapunk rá egy jó ötletre, mert kételkedünk annak sikerében egészen addig, amíg nem mondja néhány ismerősünk, hogy valósítsuk meg...

Íme, az ékes bizonyíték arra, hogy miért érdemes elkérni minden vásárlás után a vevőd adatait.

 

Pár napja egy barátom cipőt vásárolt, én addig az üzletben bámészkodtam, majd arra lettem figyelmes, hogy fizetés után minden vásárló egy kis cetlit töltöget ki a pulton.

 

Szemügyre vettem papírt és kiderült, hogy a vásárlók adatait kérik el.

 

Elkezdtem a módszerről kérdezősködni a tulajdonostól, aki ettől a kérdéstől úgy kivirult, annyira lázba jött, hogy már én kezdtem kényelmetlenül érezni magam.

 

Egyszerűen elkezdett ömleni belőle a szó, hogy ez mennyire jó ez a módszer, és hogy milyen sokan jönnek… stb.

 

A módszer…

 

Minden vásárlás után egy pár százalékos törzsvásárlói kedvezményért cserébe elkérik a vevők adatait, majd a szezon végi nagy leértékelések meghirdetése előtt kiértesítik a törzsvásárlókat.

 

A törzsvásárlóknak ez jó, mert nem akkor értesülnek a nagy árengedményről, amikor már szinte üresek a polcok.

Megtiszteltetés, hogy ők lehetnek az elsők, akik alacsony áron vásárolhatnak a kifutó árukból addig, amíg van választék. Ami megmaradt, az lesz meghirdetve.

 

A kereskedőnek jó, mert nem kell sokáig arra várnia, hogy eladja a szezon végén megmaradt árukészletét, hanem pár napra alaposan megtölti az üzletét vásárlókkal.

 

Neked is jó, mert csak el kell lesned ezt a módszert, és ha ügyesen használod, akkor Te is megtöltheted az üzleted néhány napra vásárlóval.

 

Vigyázat! Ne téveszd össze ezt a módszert „a hírlevél feliratkozókat akciókkal zaklatjuk” című rossz példával, mert aki hírlevélre iratkozik fel, az hasznos tartalmat vár és nem reklámokat. Vásárlás után, aki megadja az elérhetőségét, az viszont ilyesmire fog számítani.

 

Gondolj csak bele… Ha minden eddigi vásárlódnak meglenne az elérhetősége, akkor most vajon hány embert tudnál visszacsábítani az üzletbe?

 

Vajon egy párszázezres reklámmal érdemes megtölteni egy üzletet, vagy egyszerűbb csak egy gombnyomással kiküldeni néhány ezer e-mailt teljesen ingyen?

 

Nézd meg, hogy a konkurenseid, csak az új ügyfelekre vadásznak és csak nekik próbálnak eladni. Nem egyszerűbb ezzel a módszerrel megtölteni az üzletedet?

 

Cipőboltnál működik, én a műszakinál és a szolgáltatásoknál is tudnám használni. Te hogy vagy ezzel?

 

Üdv:

    Szabó István Zoltán

 



(35 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?



Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Működő marketing példa


Mint mindíg, remekelsz, üdv Tamás

KISS TAMÁS
Válasz erre a hozzászólásra



vajon hogy működhetne nálunk?

Az ötlet remek, szinte kínálja a sikert. Hevesen gondolkozom azon, hogyan lehetne egy olyan területen alkalmazni, ahol nincs visszatérő vevő, mert csak egyszer vásárol... Könyvelő cég marketingese vagyok, és folyamatosan keresem a lehetőséget. Akinek van ötlete, szóljon :)

 

Kahancza Ilona
Válasz erre a hozzászólásra



Szezon

Kedves Ilona!

Nem vagyok jártas a könyvelésben, de ha jól tudom ott is vannak "szezonális" időszakok, amikor az egyes vállalkozások formájától függöen kötelesek a könyvelést elvégezni. Csak azt kéne számon tartanotok, hogy melyik cégnek mikorra esik ez és az adott időszakban felkeresni őket.

Célszerű még jóval előtte megkeresni őket "Ne hagyja a könyvelést a bevallás előtti utolsó napokra" így kényelmesebben, kevesebb rohangálással el tudja intézni. Mellesleg nektem sem egyszerre zúdulna minden a nyakatokba.

Ha nem jó az ötlet légyszi írd le miért.

Üdv:

Pali

Tolnai Pál
Válasz erre a hozzászólásra



Optimalizálás

Szia Ilona!
 
A legjobb, ha sztem a weboldalatok optimalizálásával kezditek el a vevőcsalogatást. Pár dolgot mondtam múltkor is, ami azonnal kivitelezhető, és tesztelt tényeken alapszik. Talán nem is gondolnád, de apróságokon sok dolog múlik. Gyémántból briliáns, itt kezdődik a mesterség.
Hajrá!:-)
Péter
 

Péter
Válasz erre a hozzászólásra



könyvelés eladhatósága

Kedves Pál!

Köszi, hogy reagáltál a felvetésemre.

Köztudott, hogy minden működő cégnek, vállalkozásnak van már egy meglévő könyvelője, aki akár jó, akár rossz, de évek óta megvan.

Nem vezet sok eredményre, ha az aktuális időszakban felkeresnék, ajánlattétellel, mivel van neki könyvelője.... biztos, hogy nem maga végzi a könyvelését. Tehát nem valamit kell neki ajánlani, hanem rábírni, hogy az eddigi, meglévő könyvelőjét váltsa le.

Nekünk új cégek felé kell nyitnunk, vagy pedig olyan eszközöket alkalmaznunk, amivel rá tudjuk venni, hogy hagyja ott a régi könyvelőjét..

Mint egy rossz házasságban... hagyd ott a régit, mert én jobb vagyok, fiatalabb, stb... de van, akit el lehet csábítani, viszont van, akit nem...

Én a csábítás eszközeire várok javaslatokat, illetve ajánlásokat, ha tudtok valakit, akinek jó lenne egy precíz, sokrétű, tapasztalt könyvelő.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

Ilon@

 

Kahancza Ilona
Válasz erre a hozzászólásra



Adatgyujtčs

Ebben az esetben megeloztem az otletedet,màr amiòta megvan az uzletem alkalmazom ezt a taktikàt.mobil szàmot vagy e-mailt gyujtok.

De egyèbkènt jò az otlet,garantàltan hatàsos!

Gratulàlok a honlapodhoz,nagyon ugyes vagy!

Kis Hajni
Válasz erre a hozzászólásra



Röviden

Hatásosnak tűnik. Fel is írom a végrehajtandóak! listára. :-)

Blackit Box
Válasz erre a hozzászólásra



Öröm ha ismerősre akad az ember

Kedves Ilona
 
Én két felé választanám a kérdést:
1,Hogyan tudom folyamatosan megtartani az ügyfelemet?
    pl. az ügyfélnek nem kell bejönni az irodába,    
    egy futárcéget megbíznék, behozza a feldolgozandó
    anyagot.Előnyöket biztosítanék neki.
2,Új ügyfelek szerzése:Környékbeli engedélyeket kiadó
     intézményektől/esetleg cégbírosági közzétételt figyel
     ném.A meglévö ügyfeleknek kedvezményt adnék,ha
     hoznak egy ügyfélt.Egy Vad ötlet:Egy vacsorára meg
     hívnék fodrászokat,egy jónevü étterembe,ahol bemu
     tatnám,hogy miért jobb a mi cégünk mint az átlag,per
     sze csak röviden,sok traktával.Beszélni fognak a ven
     dégeik elött akik így mástól hallják milyen jó könyvelő
     iroda is van itt és itt.
 
 
Visszatérve a rendszeresen vásárló ügyfelekhez.nyilvántartásuk nekünk is két éve lett egyértelmű.FONTOS nyilvántartani őket.rendszeresen megszólítani őket.Közös bemutatókat tartani,stb.Ma a mai világban sokkal fontosabb mint tíz tizenöt évvel ezelött.Rendszeresen ki kell találni nekik amiről beszélhetnek.
 
Tisztelettel:Kovács Lajos
 
 
 

Kovács Lajos
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Működő marketing példa

Működő marketing példa

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

igen
Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing