Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Bulvár marketing tipp



Bulvár marketing tipp

Nem tévézek, és nem rádiózok, de mindig megüti a fülem egy bulvárhírbe csomagolt marketing ötlet. Szerencsére az antennáim ki vannak hegyezve minden olyan hírre, amellyel ügyfeleket lehet elszedni a konkurenciától...

1.  A taxis sztori…

 

A hírlevélben már írtam egy orosz taxi társaságról, amelyről a híradóból hallottam.

A hír szerint, Oroszországban gyakori eset volt, hogy a taxisok megerőszakolták a hölgy utasokat és valaki ráhibázott a tökéletes megoldásra…

 

Alapított egy taxi társaságot kizárólag nőknek, női sofőrökkel és rózsaszín autókkal.

 

Több szempontból is zseniális megoldás!

·         Hatalmas ingyen reklám, hiszen még a magyar híradó is beszámolt róla.

·         Kiszakította a konkurencia ügyfélkörének hatalmas részét. Nem állt be a sorba ügyfelekért küzdeni, hanem egyszerűen csak lecsapott a nőkre. Ilyen háttérhírek mellett csak kevés nő fog a régi taxi társaságánál maradni. Nemde? Cipőt a cipőboltból és hölgy utasoknak hölgy taxi.

Alapozz Te is a konkurencia hibájára, kínáld rá a megoldást és máris ismertté válsz, elfoglalod az abszolút második helyet a vevők gondolatbeli céges ranglétráján.

 

 

2.  A mexikói eset…

 

A rádió beszámolt egy mexikói bankról, amely kifejlesztett egy hitelkártyát kifejezetten elváltak számára.

 

Nem is a termék a lényeg, hanem a csomagolás, mert valószínűleg csak alig különböznek ennek a kártyának a szolgáltatásai hagyományos hitelkártyák szolgáltatásaitól.

 

A lényeg megint a módszer…

·         Hatalmas ingyen reklám, hiszen még egy itthoni rádió is beszámolt róla.

·         Kiszakította a konkurencia ügyfélkörének hatalmas részét. Nem állt be a sorba ügyfelekért küzdeni, hanem egyszerűen csak lecsapott az elváltakra. Cipőt a cipőboltból és az elváltaknak itt a speckós elváltaknak készült hitelkártya.

 

Az emberek úgysem tudnak kiigazodni a rengeteg konkurens termék között, hiszen korántsem látják át úgy a piacot, mint Te. Éppen ezért számukra a legkézenfekvőbb megoldás az lesz, ha egyszerűen a Te termékedet választják.

 

Javíts ki, ha nem így van, de én úgy tudom, hogy kishazánkban minden 10 házasságból 3 válással végződik. Ha ezeknek az embereknek kínálsz egy testre szabott megoldást, akkor a „cipőt a cipőboltból elv” miatt máris egy csábító termékkel fogsz előállni.

 

Sajátítsd ki magadnak Te is a konkurenseid vevőinek egy részét és kínálj nekik egy testre szabott terméket, vagy szolgáltatást.

Ha elég jól csinálod, akkor még egy óriási ingyen reklám is a jutalmad lesz.



(0 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: fagylaltozók konkurencia

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Bulvár marketing tipp


Bátorság

Ahhoz mindig nagy bátorság kell, hogy az ember szűkítse a piacát. Mert mindenki azt hiszi, hogy a piac már így sem elég széles ahhoz, hogy megkapjuk belőle a kellő vevőszámot.
 
Aztán egyszer cask jön egy merész ötlet - nekem a taxi tetszik a legjobban! -, és bedőlnek az ügyfelek. Hiszen nem kell az egész piac, meg sem lehetne szerezni, de ha kiválasztasz egy szegmenst, amely elég széles ahhoz, hogy eltartson, és jól megszólítod, akkor az a Tiéd, gyakorlatilag teljes egészében.
 
Hogy én is mondjak egy példát: azt hiszem, a Horvát utcában volt (megvan még? ott van még?) egy cukrászda, amelynek az volt a neve, hogy "Cukormentes övezet".
 
Hát ez óriási volt! Kizárólag cukormentes fagylaltok és sütemények. (Egyedül a dobos tortát nem tudták megoldani, érthető okokból...)
 
Hát nem az övék lett az összes cukorbeteg meg fogyni vágyó édesszájú? Dehogynem!
 
Ezek a jó ötletek!

Horváth Attila
Válasz erre a hozzászólásra



Nem bedőlnek,

henam dőlnek befelé az ügyfelek. (Csak rosszul írtam.)

Horváth Attila
Válasz erre a hozzászólásra



Sajnos nem...

Magyarországon a válási arány sajnos 10-ből 6. USA-ban ez 10-ből 5.
Tehát leköröztük az USA-t. Csak épp negatív előjellel...

Péter
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Bulvár marketing tipp

Bulvár marketing tipp, fagylaltozók konkurencia

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing