Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Ügyélszerzés a konkurenciától



Ügyélszerzés a konkurenciától

Még azelőtt megszerezheted a konkurencia ügyfeleit, hogy ezek az emberek az általatok kínált termék, vagy szolgáltatás vásárlásán kezdenének gondolkodni. Még azelőtt, hogy szükségük lenne az általad kínált termékre...

Fontos! Tapasztalatból mondom Neked, hogy ezek az információk rengeteget hozhatnak a céged „konyhájára”.


Mindenképpen olvasd el ezt a cikket és próbáld meg átgondolni, hogy Te hogyan tudod ezeket a saját szakterületeden belül megvalósítani.
Ha elakadsz, az nem azt jelenti, hogy Te nem értesz valamit, hanem azt, hogy én nem fogalmaztam meg valamit érthetően.


Szeretnéd megcsapolni a jelenlegi piacvezetőt?

Ugye, milyen jó lenne, ha azok az ügyfelek, akik most a konkurenseidnél vásárolnak, Nálad csapódnának le?
A honlap elemzések kapcsán már rengeteg honlapot átnéztem és egyetlen egy olyan honlappal nem találkoztam, amely azt a hatásos receptet használná, amelyet most megosztok Veled.


Egy nagyon egyszerű módszert fogok Neked mutatni, amely gyönyörűen beválik, könnyen megvalósíthatod, nem kerül pénzbe és óriásit fog dobni az eladásaidon…

 

Megcsapolás 1: Minden érdeklődőt kíméletlenül odaszegezel a honlapodra, ügyesen nyilvánvalóvá teszed számukra, hogy Nálad érdemes vásárolniuk, elintézed, hogy még véletlenül se gondolkozzanak a konkurenseiden és megtalálod a módját, hogy az ismerőseiknek is ajánlják az oldalad.

 

Nézd meg egy pillanatra a konkurenseid honlapját és a sajátodat.

 

Mit veszel észre?

 

Más a design, más a szöveg, kicsit másabb termékek és hasonló árak.

 

Most gondolkodj egy kicsit a látogatód fejével…

 

A Te lehetséges vásárlód keres egy terméket, vagy egy szolgáltatást, végignézi a honlapokat és mit lát?

 

Mindenhol pontosan ugyanazt. Minden oldalon csak a cégről talál információkat és termékekkel nyomulnak rá…

 

Ha már nagyon ott tart, hogy vásárolni akar, akkor választ az árak alapján, feltéve, ha ezek fel vannak tüntetve.

 

Ha szeretnéd megszerezni ezeket a látogatókat és szeretnél belőlük ügyfelet faragni, akkor tenned kell egy egyszerű kerülőutat…

 

Szerinted mi lehet az a szükséges plusz, ami miatt a Te oldaladon lesznek vásárlók az érdeklődőkből?

 

Kereskedőként néhány hónap alatt a következő módszer használatával háromszoroztam meg a forgalmam, úgyhogy biztos lehetsz benne, hogy kiválóan működik.

 

Az oldalad egyik felét jól láthatóan meg kell töltened olyan írásokkal, amelyek az általad kínált termékek/szolgáltatások kiválasztásához, vásárlási buktatók kikerüléséhez nyújtanak segítséget reklám és öndicséret nélkül.

 

Miért fognak nagy forgalmat generálni Neked ezek az írások? Mert…

 

vásárló = félelem

 

A látogatóid, akik ott tartanak, hogy keresik az általad, vagy a konkurenseid által kínált portékát, nem értenek annyira a szakterületedhez, mint Te. Ők félnek attól, hogy olyasmiért fognak pénzt kiadni, amit később megbánhatnak.

 

Ha ezt ügyesen kihasználod, és olyan főcímeket adsz az írásaidnak, amelyek ezekre a félelmekre építenek, akkor valósággal oda fogod szegezni minden látogatódat a főoldalra.

 

Az alapvető különbség az lesz a sajátod és a konkurens oldalak között, hogy míg más oldalakról, gyorsan ellépnek az érdeklődők, addig a Tiéden ott fognak időzni.

 

A valóban hasznos és segítőkész tartalomnak köszönhetően…

·         Ajánlani fogják az oldaladat az ismerőseiknek, akik hasonló termék, vagy szolgáltatás vásárlásán gondolkodnak. Könnyen elérheted, hogy a Te oldalad legyen a szakterületed közismert információforrása, amelynek a híre szájról szájra terjed.

·         A hozzád érkező látogatók benned fognak megbízni és nem a konkurenseidben, akik (szerintük) mindenfélét eladnának nekik.

·         Rengeteg időt fogsz megtakarítani az értékesítés során, mert előkészített ügyfelekkel fogsz beszélni, akiknek nem kell órákig bizonygatnod saját magad és a termékeid megbízhatóságát, valamint nem kell minden ügyfelednek ugyanazt az egyórás termékválasztáshoz szükséges mondókát elmondanod.

 

Használd ezt a módszert és akkor megszerezheted a vásárlásra kész ügyfeleket!

 

Ha ennél többre vágysz, akkor most figyelj, mert mutatok egy sokkal nagyobb trükköt.…

 

 

Még azelőtt megszerezheted a konkurencia ügyfeleit, hogy ezek az emberek az általatok kínált termék, vagy szolgáltatás vásárlásán kezdenének gondolkodni…

 

Még egyszer leírom, mert ez fontos! Még azelőtt, hogy szükségük lenne az általad kínált termékre/szolgáltatásra és azelőtt, hogy bármit is tudnának a termékeid hasznáról.

 

Megcsapolás 2: A konkurenseid honlapja a vásárlókkal foglalkozik, de Te ezt nem várod meg, hanem megszerzed azokat, akik később az ügyfeleid lehetnek.

 

Egy pillanatra felejtsd el az eladást, NE gondolj arra, hogy a honlapoddal azonnal terméket kell eladni.

 

Nagyon kevesen vannak azok a látogatók, akik már azon a ponton járnak, hogy keresnek egy terméket/szolgáltatást, ráadásul az összes konkurensed ezekre az emberekre vadászik.

 

Mi a teendő, ha sok a vadász és kevés a fóka?

Egyszerű. Neked kell a fókákat szaporítani…

 

Tudod az igazi varázslat az, ha a vásárlóvá válás előtt, sőt az érdeklődővé válás előtt Te fogod meg az embereket és Te csinálsz belőlük érdeklődőt, majd vásárlót is.

 

Nem feltétlenül azokkal a látogatókkal kell foglalkoznod, akik már vásárolni akarnak, hanem azokra kell ráhajtanod, akikből vásárlót csinálhatsz.

 

Miért jó, ha ezt teszed?

 

·         Mert azok az emberek, akikből vásárlót csinálhatsz, rengetegen vannak, sokkal többen, mint azok, akik már készen állnak a vásárlásra.

·         Mert ennek a rengeteg embernek Te fogod felkelteni az érdeklődését és Te fogsz vásárlót csinálni belőlük és nem a konkurenseid.

 

 

Miként tudod ezt kivitelezni a saját szakterületeden belül?

 

1. Gondold át, milyen problémájuk lehet, mi az, ami érdekelheti azokat az embereket, akik később az ügyfeleiddé válhatnak.

 

A példa kedvéért vegyünk egy olyan vállalkozást, amely gyerekeknek tart játékos foglalkozásokat. Ezek a foglalkozások a gyerekek fejlődését segítik. Ennek a cégnek tehát azokat a szülőket kell megtalálnia, akik igyekeznek a lehető legjobban nevelni gyermekeiket.

(Nagyon fontos, hogy nem azokat, akik ilyen foglalkozást keresnek!)

 

Ezeket a szülőket megfogja egy olyan honlap, amely a hibás gyereknevelés veszélyeire mutat rá és a sikeres gyerekneveléshez mutat használható tippeket és ügyes módszereket.

 

A lényeg: Ne azoknak az embereknek szóljon a honlapod, akik „játékos foglalkozást keresnek a gyerekeiknek”.

 

 

2. Kezdj el ezeknek az érdeklődőknek segíteni. Halmozd el őket olyan hasznos (SAJÁT!) írásokkal a honlapodon, amelyre valósággal tapadni fognak, olyan írásokkal, amelyek valóban a hasznukra is válnak.

 

A saját szakterületeden belül biztosan Te is olyan tudással rendelkezel, amelyre sokan kíváncsiak lennének. Soha ne feledd, hogy a leendő vásárlóid nem a Te szakmádból fognak kikerülni, tehát ne szakmai híreket szolgáltass, hanem olyan írásokat, amelyek érthetőek, segítséget nyújtanak és hasznosak egy zöldséges számára is, akiből később ügyfelet csinálhatsz.

 

 

És most egy kérdés…

 

Neked minden rendben van a könyveléseddel?

Mindenből annyi van, amennyi kell, vagy Neked is akadnak könyveléssel kapcsolatos megoldandó problémáid?

 

Eltaláltam?

 

Egy könyvelő iroda például egy olyan „információs portált” csinálhat a honlapjából, amely a cégek leggyakoribb könyveléssel kapcsolatos problémáival foglalkozik…

 

Te örülnél annak, ha végre találnál egy olyan oldalt, ahol érthetően a Te nyelveden megfogalmazva, használható megoldásokat és tippeket kapnál az összes eddigi könyveléssel kapcsolatban felmerült gondodra?

 

Szeretnéd ezt a „portált”, ahol a Te nyelveden írnak, nem jogszabályokkal, szakmai halandzsával fárasztanak és olyan szuper tippeket kapsz, amelyekkel százezreket, vagy akár milliókat takaríthatsz meg?

 

Ajánlanád ezt az oldalt az ismerőseidnek?

 

Feliratkoznál a hírlevelükre?

 

Nézegetnéd a többi konkurens könyvelőiroda honlapját, ahol a cég történetével hitvallásával, szervezeti felépítésével fárasztanak és a saját szolgáltatásaikat igyekeznek rád tukmálni?

 

Ha ez a segítőkész cég egyszer meglepne egy ellenállhatatlan ajánlattal, akkor átvinnéd a könyvelésed egy olyan vérprofi könyvelő céghez, ahol rengeteget takarítanak meg Neked?

 

Szerinted megérné? Nekem igen…

 

Lehet, hogy még egy magasabb könyvelési díjat is boldogan kifizetnél egy ilyen szupercégnek?

 

Tehát mit csinált ez a könyvelő cég?

 

Semmit, csak egyszerűen telerakta, olyan információkkal a főoldalát, amellyel nem azoknak a látogatóknak akart kedvezni, akik éppen könyvelő irodát kerestek. 

 

Mit csinál a gyerekfoglalkozásokat szervező cég?

 

Semmit csak gyerekneveléssel kapcsolatos hasznos anyagokat írt a főoldalára, és kedvet csinált a szülőknek az általa szervezett foglalkozásokhoz.

 

Ő is, még azelőtt megfogja a szülőket, hogy egyáltalán az eszükbe jutott volna, hogy gyerekfoglalkozásra vigyék a gyerkőcöket.

 

Nem arra a néhány anyukára hajt rá, akik ilyen szolgáltatást keresnek, hanem arra a hatalmas tömegre, akiknek fontos a gyerekük jó fejlődése.

 

Te is meg tudod lépni ezt a lépést?

 

Szerintem igen! Ha úgy érzed, hogy nem vagy 100%-osan biztos a dolgodban, akkor hívj és segítek.

 

 

Miért működik a módszer?

 

·         Működik a nagy számok törvénye alapján…

·         Működik, mert a Te oldalad sokkal értékesebb lesz a látogatók számára, mint a konkurenseidé.

·         Működik, mert a hasznos anyagokkal az oldaladon tartod a látogatót és ezek a látogatók szívesen fogják továbbajánlani az oldaladat az ismerőseidnek

·         Működik, mert ha ügyesen írsz, felkeltheted az érdeklődésüket a portékád iránt, mivel benned megbíznak, látják, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz és hálával tartoznak Neked a segítségért, ezért Nálad fognak vásárolni és nem a konkurenseidnél.

 

 

Néhány fontos tudnivaló a sikeres megvalósításhoz…

 

1. Mindig az oldaladon lévő információt kell reklámoznod…

 

Ismered a startlap oldalakat? Itt ingyen elhelyezhetsz az oldaladra mutató hivatkozásokat.

 

Figyeld meg, hogy a legtöbben az oldaluk a nevét, vagy ami még rosszabb cégük nevét reklámozzák.

 

Ha Te az oldaladon lévő információt reklámozod, akkor nem a konkurenseidére, hanem a Te honlapodra fognak kattintani, pláne akkor, ha abc sorrendben vannak a linkek rendezve és a Tiéd számmal kezdődik.

 

 

 

 

2. Ne értékesíts az oldalon lévő cikkeidben…

 

Más az értékesítési szöveg és más az amelyeket, arra használsz, hogy megszerezd azokat a látogatókat, akiket később vásárlókká formálhatsz.

 

Ha ezekkel a szövegekkel egyből eladni akarsz, akkor teljesen hiteltelenné válsz. Egyszerűen nem fogják elhinni, amit írsz, mert érezni fogják, hogy mindez csak azért van, hogy megszerezd a pénzüket.

 

Ez nem azt jelenti, hogy nem lehetnek termékek az oldalon, csak azt, hogy ezeket külön kell kezelned. 

 

3. Ne rejtsd el ezeket az információkat…

 

Sőt, tedd ezeket a főoldalra, úgy hogy aki az oldaladra érkezik, azt érezze, hogy egy információs aranybányára bukkant. Azonnal vegye észre ezeket és merüljön el bennük.

 

Ne hidd azt, hogy a látogatók szeretnek sokat keresgélni céges oldalakon. Belépnek a honlapodra és 3 másodperc alatt eldöntik, hogy maradnak, vagy továbbmennek.

Ha ezeket a „csalikat” elrejted, akkor a leendő ügyfeleidet fogod elveszíteni.

 

4. Használj olyan főcímeket, amelyek egy pillanat alatt eladják a hozzájuk tartozó cikkeket…

 

Aki az oldaladra érkezik, először a főcímeket fogja végigfutni a szemével. Nem az irodalomtanárodnak kell megfelelned, hanem az „uhh milyen hasznos oldalra érkeztem, ez is érdekel, ez pont nekem szól, meg ez is, meg ez is…” hatást kell kiváltanod a látogatóból a főcímekkel.

 

 

Oké, ez rendben van, de mikor lesz eladva a termékem?

 

A termék ott lehet, sőt legyen nagyon látható helyen, mert ha kedvet kapnak a terméked megvásárlásához, akkor nem érdemes keresgetésre kényszerítened a vásárlót.

 

 

Mi történik akkor, ha a Te szakterületeden már van egy ezzel a módszerrel csúcsra került cég?

 

Tudod ki járt elsőként a világűrben?

 

Megvan?

 

Ki járt ott másodikként?

 

De azt már tudod, hogy ki lépett elsőként a holdra?

 

Ez is megvan?

 

Másodikként ki lépett a holdra?

 

Ugye, hogy a második valahogy soha nem ugrik be?

 

 

Teljesen felesleges ugyanabban a témában beállnod a sorba, mert az emberek csak az elsőt jegyzik meg, a másodikat már nem.

 

Kínálhatod Te is ugyanazt a terméket, mint az, aki elsőként a csúcsra jutott ezzel a módszerrel, de nem érdemes pontosan ugyanabban a témában írogatnod.

 

Mi a megoldás?

 

1. Hasíts ki egy szeletet az olvasói közül. Erről már írtam a hírlevélben és a blogban is. Lényege a „cipőt a cipőboltból” gondolkodásmód.

 

2. Nyúlj egy kicsit előrébb az ügyféllé válás folyamatában.

Ha van már cég, aki az ágymatracok terén nyújt kiváló információkat, akkor Te a rossz alvással kezdj el foglalkozni a honlapodon. Így azokat a látogatókat fogod meg, akik még nem jöttek rá arra, hogy az ágybetétekről kellene több információt szerezniük. Te majd szépen óvatosan rátereled a szót és eladod a matracot…

 

 

Mára ennyi…

Még vagy öt oldalt tele lehetne írni ezzel a témával, de nem szeretnélek nagyon hosszú bejegyzésekkel untatni.

 

 



(41 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?



Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Ügyélszerzés a konkurenciától


oldalépítés

Köszi, szívemből beszéltél:))

Igyexem, igyexem, csak ne lenne olyan kevés az idő:((

Már gyülik az anyag...

 

Gyöngyi

Szikossy Jánosné
Válasz erre a hozzászólásra



weblap

Milyen furcsa az élet! Ezen a héten rendeltem meg a weblapom elkészítését egy cégtől. Vajon mit kértek tőlem? Küldjem el egy konkurens cég weblapcímét, hogy az alapján csinálják meg az enyémet is. Hát most már tudom, hogy pontosan miben különbözzön tőle.

Köszönöm

Buzás Barbara

Buzás Barbara
Válasz erre a hozzászólásra



imádom a cikkeidet!

azt imádom a cikkeidben, hogy elkezdem olvasni, a felénél tartva itthagyom, átvariálok csomó mindent az oldalamon, vagy a hírdetésben, mikor-miről van szó, aztán mikor végzek, visszajövök, végigolvasom, és úgy érzem, hogy ki vagyok elégítve:)

de most komolyan!

magam sem értem miért, de feliratkoztam egy marketinges hírlevélre, mert kíváncsi voltam... a 3. anyag után dühödten nyomkodtam a leiratkozás gombot, mert úgy éreztem magam, mint mikor coronita sört iszom: abban éppenhogy csak annyi alkohol van, ami csak úgy felpiszkálja az embert. sem a kellő lazulást nem adja, sem azt a kellemes bizsergést, amit az ember ilyenkor a lábában érez.

na, AZ a hírlevél is ilyen volt, hogy volt benne egy mondat, ("a hatásos főcím csodákra képes"), és ennyi... még egy oldalnyi semmitmondó rizsa.. csoda, hogy leiratkoztam? és az ilyenek azt várják, hogy fejvesztve rohanjak feliratkozni a tréningjeikre??

Ezzel szemben a Te hírleveleid István, olyanok, hogy oktatni kéne, esküszöm!!!

Terjesztem is, akinek csak tudom!!:)

 

Vidi Rita
Válasz erre a hozzászólásra



Boldog Újévet Kívánok!

rigó jános
Válasz erre a hozzászólásra



Régota tervezem

Szia!Már rég ota tervezem a weblapomat.Megint ráébresztettél arra ,hogy jobban jártam,hogy még nem csináltam semmit.Annyira tetszik amit csinálsz,kézzel foghato teljesen logikus,mégsem ezt tesszük.Üdvözlettel Géza

sebő géza
Válasz erre a hozzászólásra



A saját kis pocsolyád...

"Szerinted mi lehet az a szükséges plusz, ami miatt a Te oldaladon lesznek vásárlók az érdeklődőkből?"
 
Valóban ez a lelke mindennek.
 
Ha az ember megtalálja a saját kis pocsolyáját, ahol ő lehet a legnagyobb hal valamiben, akkor nyert ügye van.
Ennek ellenére kevesen merik azt mondani, hogy:
 
"Kiválasztok egy szűk szegmenst, egy adott problémát és csak arra az egy dologra fókuszálom a marketing kommunikációmat".
 
Én a saját üzletemen láttam meg ennek a gondolkodásmódnak az eredményességét. Tény, hogy van még mit fejlesztenem, de végre jól esik elindulni azon az úton ami konkrét megrendeléseket is hoz...ráadásul nem is keveset.
 
 

Búzafűlé Futár
Válasz erre a hozzászólásra



Igazi élmény

Igaz élményt jelentenek számomra a hírleveleid, főleg mikor időnként kiakadok, hogy a konkurencia másolgat (ami ugye nem baj, hiszen még inkább motivál).
Nagyon tetszenekaz írásaid, értékes információval szolgálnak!
Sokszor tisztában vagyok azokkal a dolgokkal, amikről a cikkeidben írsz, de a cikkeid nagyon jók tudatosításra is, megnyugtatnak.
 

Weinzierl Anett
Válasz erre a hozzászólásra



Fotórestaurálás

Ezek nagyon jó dolgok, amiket leírsz, csak én nem tudom hogy egy ilyen jellegű vállalkozásnál, mint a fotó-restaurálás hogyan lehet ezt alkalmazni. Szorgalmas olvasója vagyok a hírleveleidnek, próbálom őket a weblapom képére formálni, de nekem nem lett nagyobb a látogatottságom, sőt a megrendelőim száma sem nőtt. Lehet, hogy ez a téma nem érdekli az embereket?! Mit tudnál nekem tanácsolni, mit tegyek, hogy végre már megrendelőim is legyenek?

Zentainé Márta
Válasz erre a hozzászólásra



Figyelj oda a következőkre:

"Fotó retusálás" keresésre a google-ben nem vagy benne az első 50 találatban sem. Aki ezt keresi az a google-ből fog érkezni. Érdemes beküzdened az oldalad az első 3 találatba, vagy legalább az első 10-be.

Az oldal tele van oda nem illő reklámokkal, idézetekkel, felesleges linkekkel, kütyükkel. Ez nem túl bizalomgerjesztő. Hobbi oldal jellege van, nincs olyan érzete a látogatónak, hogy Te egy szuper retusáló specialista vagy, egy profi retusáló műhellyel.

Ha ez nem így van, akkor is ezt kell elhitetned a látogatóval.

Ehhez le kell cserélned a betűtípusokat, betűméreteket, igényesebbé, kevésbé tiri-tarkává kellene alakítanod az oldalt.

Az oldaladon lévő keress pénzt, honlap ingyen stb. reklámok nemcsak elirányítják a látogatót az oldaladról, de ráadásul komolytalanná is teszik.

http://webshark.hu/hu/

Nem a tartalom miatt, hanem a rendezettsége és egységessége miatt érdemes megnézned a fenti oldalt. Még véletlenül sincs olyan érzése az embernek, hogy olyasvalakinek fog pénzt, vagy munkát adni, aki az mlm-ezés és az 1000 más elfoglaltsága mellett valamikor megcsinálja, vagy éppen örökre elfelejti a rábízott feladatot.

Érdemes egy saját domain nevet is regisztrálnod. Az ingyenes domain tudod mit mond a leendő ügyfélnek? Ezek nem lehetnek valami jó szakemberek, ha annyira nem megy nekik a bolt, hogy ingyenes tárhelyen van az oldaluk. Bármennyire is furcsa az emberek jobban megbíznak a nagy és komoly cégekben, még akkor is, ha drágábbak, mint a magányos farkasokban.

Ár: Írj árat és írj magas árat!

Ha kellőképpen meggyőző az oldal formailag és szövegesen is, akkor azt fogják érezni, hogy egy profival van dolguk és boldogan fogják neked megfizetni a magasabb árat is.

Nagyon fontos szerezz e-mail címeket és járasd vissza az oldalra a látogatóidat: http://dryicons.com/

Ez egy kifejezetten igényes blog oldal. Mit csinál?

Erőlteti, hogy iratkozz fel az RSS-re és minden nap küld ingyenesen egy vektorgrafikát.

Mit ér el vele?

Ha vektorgrafikára van szükségem, azonnal ez az oldal jut az eszembe. Ideszokatja a látogatókat az ingyenes grafikákkal és ezután a fizetős ikon szetteket, egyebeket már itt fogják megvásárolni.

Nem nehéz, ezt Te is meg tudod oldani hírlevéllel, vagy RSS-el.

Az a gond a webbel, hogy ezeken kívül még van 1000 hírlevélre való anyag, ami egy oldal sikerességéhez kell és ezeknek csak halvány töredéke van fent az interneten.

Annak is érdemes utánanézned, hogy egyáltalán hányan szeretnének céggel fotót retusáltatni. Hányan írják be a keresőbe? Bizonyára sokan, de lehet, hogy ők arra kíváncsiak hogyan oldhatják ezt meg otthon saját géppel.

Lehet, hogy egy emelt díjas SMS-ért, vagy párezer forintért letölthető oktatóanyagot kellene árulnod?

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Ügyélszerzés a konkurenciától

Ügyélszerzés a konkurenciától

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing