Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Ügyfélszerzés rábeszélés nélkül?



Ügyfélszerzés rábeszélés nélkül?

Mit gondolsz, hogyan tudod eladni a termékedet úgy, hogy meg sem mutatod az ügyfelednek? Hogyan fognak az ügyfeleid maguktól kérni Tőled egy terméket, függetlenül attól, hogy mit árulsz?

Ugye mennyire jobb lenne Neked is, ha végre abbahagyhatnád az ügyfelek és az új üzletek állandó hajszolását?


Ha nem kellene folyamatosan azért küzdened, hogy eladd a terméked, vagy szolgáltatásod?
Ha végre nem kellene levinned az áraidat azért, hogy ne a konkurenciánál vásároljon az ügyfeled?

 

Ugye, hogy Te sem láttál még egy árva terméket sem a honlapomon?

 

Pedig van termékem. Méghozzá nem is akármilyen!

 

Csak azért nem hirdetem, mert még mindig küzdök a hozzá tartozó értékesítési szöveg megírásával, de ez nem érdekes…

 

 

Az a lényeg, hogy lopd el a módszerem!

 

Miért bíztatlak erre?

 

Azért, mert most örülök, boldog vagyok, és azt szeretném, hogy Te is érezd azt a saját üzletedben, amit most én.

 

Képzeld! Attól függetlenül, hogy nincs termék az oldalamon már olyan forgalmat generáltam a láthatatlan szupertermékemből, hogy így is vígan megélnék egy darabig.

 

Persze, hamarosan azt is meg fogod tudni mi az a csodatalálmány, amellyel végre úgy fogsz teljesen ingyen megrendelésekhez jutni, hogy közben a lábadat lógatod a vízparton, vagy éppen egy kávézó teraszán pihengetsz.

 

Ha most ellopod a módszerem, akkor anélkül is el fogod tudni adni a termékedet vagy szolgáltatásodat, hogy hirdetnéd az oldaladon!

Pláne akkor, ha még hirdeted is.

 

 

Mi a módszerem, amelyet érdemes ellopnod?

 

1. Nem eladok, nem nyomulok, mert tudom, hogy, hiába árulnám akár világ legjobb termékét, akkor is csak egy ügynök lennék a szemedben.

 

Te se légy ügynök, mert nem megrendelőkbe, hanem ellenállásba fogsz ütközni.

 

 

2. Segítek. Olyan dolgokhoz juttatlak hozzá, amelyeknek (remélem) örülsz és a hasznukat veszed.  

 

Adj Te is olyasmit a lehetséges ügyfeleidnek, aminek örülnek, olyasmit, amiért megkedvelnek.

 

 

3. Csodálkozok, hogy mindenki megkérdezi, hogy miért jó ez nekem, hogy önzetlenül segítek másoknak?

 

Mindenki megkérdezi, hogy mit árulok?

 

Erre elmondom, hogy mit árulok.

 

Majd sokan azt mondják, hogy kell nekik is.

 

Ennyi.

 

Azt szeretném, hogy Te is csodálkozz azon, amikor megfordul a helyzet, amikor nem Te szaladsz a megrendelés után, hanem Tőled akarnak vásárolni az ügyfeleid.

 

Ne hidd azt, hogy ez a módszer csak szolgáltatásoknál működik. Szinte ugyanezt csináltam, amikor még műszakival foglalkoztam. A szemben lévő üzlet kelendőbb dolgokat árult, mint én, de mégis nálam adták egymásnak a kilincset az ügyfelek.

 

Lopd el! Nem nehéz megvalósítani és nem kerül semmibe, csak írnod kell Neked is egy pár reklámmentes cikket a saját szakterületed érdeklődőinek.



(37 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: ügyfélszerzés minták, gyors úgyfélszerzés, termék rábeszélés, ügyfél szerzési trükkök, láthatatlan rábeszélok, ügyfélszerzési ötletek, új ügyfélszerzési ötletek, új ügyfélszerzés, marketing trükkök új ügyfélszerzés, ugyfel szerzes

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Ügyfélszerzés rábeszélés nélkül?


pontosítás

szia István,

akkor ezt most valahogy úgy kell értelmezni, hogy - tegyük fel  vezetéknélküli telefonokat árulok-, akkor elkezdek érdekes cikkeket írni, felvetek 1-2 problémát vagy jó ötleteket találok ki, amiket vezetéknélkül telefonnal lehet csinálni.

na most, ha ezek megvannak, akkor pl hírlevél formájában eljuttatok az érdeklődőknek. ok, eddig értem, de!

hogyan lesz ebből üzlet? elolvassák, tetszik nekik, esetleg még írnak is nekem; de hogyan tovább?

ha már van kellő ismeretük az adott termékről, akkor valószínű előbb utóbb vásáorolni is akarnak, ugye?

kérdés: honnan tudják hogy nálam is megvehetik, ha nem írhatom le (mert ugye ha leírom: ügynökké válok)?

vagy jönnek, megkérdezik hogy melyiket javaslom, és akkor onnantól kezdve már nyert ügyem van...

vélemény?

köszi

Sanyi
Válasz erre a hozzászólásra



Nekem is kell pontosítanom...

Az ügyfeleim megkérdezték mit árulok, megtetszett nekik és vásároltak belőle.

 

Persze, ha van terméked, akkor ezek természetesen ott vannak a főoldalon és nagyon jók lesznek arra az esélyeid, hogy Nálad vásároljanak.  (Csak nálam olyan érdekes a helyzet, hogy még nem tettem fel a terméket az oldalamra.)

 

Ha hasznos dolgokat írsz a vezeték nélküli telefonokról, tanácsokat adsz ezek kiválasztásához, leírod milyen buktatókat tartogathat egy rosszul megválasztott készülék, azaz ugyanúgy segítesz cikkek formájában az oldalon, mint normál esetben az üzletben szóban, akkor megszerzed az olvasóid bizalmát.

 

Rengeteg üzlet van, amelyek ugyanúgy vezeték nélküli telefonokat kínálnak mint Te. De én mint a vezeték nélküli telefonok világában járatlan látogató attól félek, hogy egy olyan telefonért fogok rengeteg pénzt kiadni amely:

 

-  nem megbízható és elromlik (kidobtam a pénzem)

-  rossz az ár/érték aránya (kidobtam a pénzem)

-  olyan szolgáltatásokat veszek meg vele feleslegesen, amelyeket nem fogok kihasználni (kidobtam a pénzem)

 

Én mint vásárló félek, hogy rossz vásárt csinálok és attól a cégtől fogok vásárolni, amelyik korrektül felhívja mindenre a figyelmem, mindent elmagyaráz és segít nekem kiigazodni a vezeték nélküli telefonok útvesztőjében.

 

Sőt! Ha a segítségeddel többet tudok meg ezekről a készülékekről, akkor hajlamos leszek pénzt kiadni, olyan funkciókat tudó drágább telefonért is, amelyet korábban nem is terveztem volna megvásárolni.

 

Ha a segítségeddel megértem miért kerül egy komolyabb telefon sokkal többe és nem érzem azt, hogy csak a márkanevet kell megfizetnem, akkor nem fogok félni több pénzt kiadni egy magasabb árkategóriájú telefonért.

 

Ha  a bizalmam megvan az irányodban és látom, hogy értesz hozzá, hiszen ez kiderült abból, amit a telefonokról írtál, akkor kizárt, hogy bármelyik konkurensednél költeném el a pénzem.

 

Neked, ott lesznek a termékeid az oldalon és azokból beledobok egyet a virtuális kosárba. Bár ez nem így szokott működni, mert előtte felhívlak, elmondom Neked az igényeimet és megkérdezem, hogy Te mit ajánlasz nekem. (ez a gyakorlat)

 

J a és még valami!

 

Ha használod ezt a módszert, akkor rengeteg időt fogsz nyerni, mert nem kell majd az érdeklődőidnek hosszasan magyarázgatnod, hogy mire jó egy-egy funkció, nem kell majd minden alkalommal ugyanazt az egyórás gyorstalpaló vezeték nélküli telefonokról szóló mini tanfolyamot előadnod, mert ők már az oldalon lévő írásaidnak és hírleveleidnek köszönhetően érteni fogják a dörgést a vezeték nélküli telefonpiacon.

 

 

 

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



értem mostmár :)

"Persze, ha van terméked, akkor ezek természetesen ott vannak a főoldalon és nagyon jók lesznek arra az esélyeid, hogy Nálad vásároljanak.  (Csak nálam olyan érdekes a helyzet, hogy még nem tettem fel a terméket az oldalamra.)"

köszönöm szépen a gyors válaszod, akkor már így értem az egészet: legyen kint az oldalon a termék is a cikkek mellett/alatt/stb. gondolom szolgáltatás esetén detto..

és így egyértelmű hogy hogyan lesz a cikkírásból üzlet! legalábbis számomra biztos.

 

ami még eszembe jutott:

"1. Nem eladok, nem nyomulok," viszont MIUTÁN elolvasta a cikkeket (pl hírlevelemben), utána mehet emailben egy promó? tudod olyan "Villámsablonos" :)

köszönöm és üdv,

Sanyi

lámpsa sanyi
Válasz erre a hozzászólásra



Mehet...

Csak nem érdemes túlzásba vinni, mert szerintem Te sem örülnél, ha állandóan a termékemmel zaklatnálak.

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Korrekt ötlet...

Örülök annak ,ha van aki "önzetlenül" segíti a másikat .Én is ilyen vagyok.Független pénzügyi tanácsadóként segítek pozitívan gondolkodó embertársaimnak.Rengeteg információ áramlik minden típusú hirdetési felületen,ebből aztán megállapítani hozzá nem értő szakember nélkül,hogy melyiket is válassza?!Munkám során sok olyan emberrel ismerkedek meg,akinek úgy ajánlottak ... nekik  megérte!...És neked?
Üdv! Tünde
 

Sárai-Szabóné Karácsony Tünde
Válasz erre a hozzászólásra



Idő

Köszönöm és igyekszem megfogadni a tanácsaidat...sajnos nincs, aki megmondaná, hogy ez időben mennyi: mikortól várhatók az eredmények. Tudom azt is, hogy van, akinek hamarabb jön a siker. Nekem talán később. Még türelmes (és nagyon szorgalmas) vagyok, bár néha nagyon nehéz.
(Bocs, hogy kicsit személyesre sikerült: most van a "nagyon nehéz".)

Máté Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Mire ezt megértettem

Elég sok viz folyt le a dunán, de amióta ténylegsen olyan dolgokra is felhívjuk az ügyfelek figyelmét, amiről szólni nem szívesen szólnak, azóta jobb a helyzet.
Hiteltanácsadóként amúgy is kiélezett helyzet van, és egy jelzáloghitel nem kis terhet jelent egy család számára.
Megalapozott döntést csak pontos tájékoztatás után lehet hozni, mert egy hitelbe könnyebb beleugrani mint kiszállni belőle.
Ja és még egy fontos dolog, kommunikálni az ügyfelekkel / érdeklődőkkel, nem hiába mondják, a nálam okosabbak, hogy ez elengedhetetlen. Amióta kikérem az olvasóim véleményét jönnek is szép számmal.
Igy nekem jó visszajelzés, mit és hogyan változtassak, mi érdekli őket, miről olvasnának szívesen, ezt pedig ugy oldottam meg, hogy időközönként a hírlevelek közé mindig teszek egy kérdőívet, csak ki kell töltenie, értékelés után pedig változtatok ha szükséges.
 A www [pont]hiteltanacsadas[pont]shp[pont]hu -ra érkezett véleményeket és visszajelzéseket, legyen az pozitív vagy negatív immár igy jöttek.( István, a honlap elérheztőséget nyugodtan kimoderálhatod, csak érzékeltetésképp tettem fel, mert ez egy régebbi lapom )
Fontosnak tartom, hogy a negatív véleményeket is kitegyem, mert azért mi is csak emberek vagyunk és hát ez így korrekt.
 
 
 

Márton Gabriella
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Ügyfélszerzés rábeszélés nélkül?

Ügyfélszerzés rábeszélés nélkül?, ugyfel szerzes, marketing trükkök új ügyfélszerzés, új ügyfélszerzés, új ügyfélszerzési ötletek, ügyfélszerzési ötletek, láthatatlan rábeszélok, ügyfél szerzési trükkök, termék rábeszélés, gyors úgyfélszerzés, ügyfélszerzés minták

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing