Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Miért ne figyeld a konkurenciát?



Miért ne figyeld a konkurenciát?

Rajtakaptad már magad, hogy nézegetned a konkurencia árait, kínálatát, reklámjait, honlapját?
Saját érdekedben érdemes lesz erről leszoknod, mert többet ártasz vele a cégednek, mint azt gondolnád...

Te is szoktál kémkedni? Megesett már veled is, hogy kérdezősködtél, azoktól az ügyfeleidtől, akik jártak az üzletében, vagy éppen ajánlatot kértek tőle is? 

 

6 ok, amiért fel kell hagynod a konkurencia figyelésével, plusz 2 dolog, amit viszont tudnod kell róluk.

 

1. Megfosztod magad a hasznos gondolatoktól.

 

A "kötelező" napi tűzoltó munka után az ilyen "hobbitevékenység" egy nagy rakás, hasztalanul ablakon kihajított értékes idő. Ezt az időt pedig kiválóan használhatod arra, hogy olyan új ügyfélszerző trükkökön törd a fejed, amelyek hosszú távon valóban több pénzt és szabadidőt hozhatnak neked.

 

Vajon most mire készül?

Miért csökkentett árat?

Mért tette, vagy írta ezt, vagy azt?

Vajon ezzel mi lehet a célja?

Miért találkozott beszélt ezzel?

Miért járt itt, vagy ott?

 

Az ilyen kérdések annyi hasznos gondolatot ébresztenek benned, mint egy jól sikerült brazil sorozat.

 

Az idő, amit azzal töltesz, hogy idegesíted magad a konkurencia apró, de a céged hosszú távú virágzása szempontjából teljességgel lényegtelen húzásain, a kreatív gondolkodástól veszik el az idődet, így eleve kizárják annak a lehetőségét, hogy végre előállj egy olyan ötlettel, amely akár csodákat is művelhet a forgalmaddal vagy a bevételeddel.

 

Nem minden ötleted fog átütő sikert hozni, tízből csak 1-2 olyan lesz, amely lényeges változást hoz a céged életében. Éppen ezért fontos, hogy a lehető legtöbb idődet azokkal a gondolatokkal, tervekkel és ezek kivitelezésével tölthesd, amelyek előre visznek. Hamar le kell tudnod a sikertelen próbálkozásaidat, hogy minél hamarabb megtaláld azt az 1-2 megoldást, amely hosszú távon be fog válni.

 

 

2. Felveszed a lassú tempójukat.

 

Ha a konkurenseidet figyeled, akkor soha nem fogod megelőzni őket, ugyanis ha azt állapítod meg, hogy gyengélkednek hozzád képest, akkor Te is leeresztesz, ami legalább olyan veszélyes, mint előzés után elengedni a kormányt az autópályán.

 

A konkurencia figyelésével akaratlanul is fel fogod venni ugyanazt a „fejlődök egy kicsit, majd lemaradok” ritmust, mint a legtöbb cég.

Ugyanúgy fogsz vegetálni ahogyan ők, csak abban az esetben fogsz „fejlődni”, ha ők rukkolnak elő egy újdonsággal, Te pedig ezt fogod másolni és ez sajnos nagyon kevés ahhoz, hogy előbb-utóbb a fejükre nőj.

 

 

3. Nem az a cég a konkurensed, akit most annak gondolsz.

 

Könnyen gondolhatod azt a céget konkurenciának, akivel személyes ellentétbe, vagy árharcba keveredtél, de…

 

minek konkurenciának nevezni egy apró céget?

 

A honlap elemzéshez sokan, olyan cégeket neveztek meg konkurensüknek, akik a saját szegmensükben a futottak még kategóriát sem súrolják. Ezeket figyelni, túlszárnyalni és legfőbbképpen másolni öngyilkosság.

 

Ha nem a sereghajtók első helyezettje címre pályázol, akkor nyugodtan felejtsd el a piacvezető alatt lévő cégeket.

 

Miért?

 

Mert gyakran ugyanannyi, vagy még kevesebb energiaráfordítással jár nagy terveket kivitelezni, mint kicsiket.

 

Pl.: Több időbe és energiába kerül beindítani egy kis konkurenstől ellesett spam hadjáratot, mint meggyőzni egy sok ügyféllel rendelkező nagy partnercég vezetőjét egy mindkettőtök számára jövedelmező együttműködésről.

(ez pont erről szól)

 

 

4. Miért nem érdemes figyelni a konkurens árakat?

 

Mert ez a szokás két okból is visszaüt rád…

 

1/ Egyrészt automatikusan belevisz egy felesleges árversenybe, mert mindig is lesz egy cég, aki olcsóbb nálad. Te lecsökkented az áraidat, mert egy konkurensed ezt tette, majd jön egy harmadik cég, aki még lejjebb megy és ennek a folyamatnak soha nem lesz vége.

Hamarosan azzal fogod tölteni a napjaidat, hogy a cégek árait nézegeted és csak csökkentesz és csökkentesz.

 

Különben is csak neked, mint szakmabelinek van, olyan átfogó képed a konkurenseidről, ami az ügyfeleidnek nincs.

 

2/ Ha nem csökkentesz, de ettől függetlenül ismered az árakat, ezután nem fogsz tudni magabiztosan árat mondani és ezt sajnos megérzik a vevők.

 

Bármennyire is furcsa, de ezt nem tudod és nem is lehet leplezni. Ha Te legbelül úgy érzed, hogy az ügyfelednek nem Te fogod a legjobb árat mondani és azt gondolod, hogy valószínűleg találni fog egy nálad olcsóbb céget, akkor nem tudatosan, de ezt az ügyfeled is érezni fogja. Eredmény:

„Köszönöm szépen még körbenézek egy pár helyen…”

 

A magabiztosságodon, a szóhasználatodon, a hangsúlyodon és a beszédtémádon ez érezhető lesz. Éppen ezért, ezt nem csak személyes, vagy telefonos beszélgetés során fogják megérezni, hanem az írott árajánlataidon, vagy az e-mailjeiden keresztül is.

Ez nem vicc.

 

Gyakran azért „szerencsések” a kezdő cégek, mert nekik fogalmuk sincs a versenytársaikról. Később, ahogy egyre többet tudnak meg a szakmáról, annál inkább rájönnek, hogy mások jobban értenek hozzá és jobb árakat adnak, így belül egyre bizonytalanabbak lesznek és a kezdeti sikersorozat véget is ér.

 

 

5. Ha másolod a konkurenciát…

 

1/ Több rossz mintát fogsz átvenni, mint jót.

 

A legjobb példa erre az, amikor egy hirdetés feladása előtt megnézed, hogyan hirdetnek a többiek.

99%-ban teljesen hatástalanul és Te ezeket a mintákat veszed át. Ugyanez igaz a honlapodra is. „Nézzük meg a konkurenseink honlapját és csináljunk egy szebbet.”

 

2/ A másolás maga után hozza a felháborodott konkurens szerencsés esetben csak esetben pitiáner húzásait, amelyek lereagálása megint csak a hosszú távú fejlődéshez szükséges kreatív gondolkodástól veszik el az idődet és energiádat.

 

3/ A másolással önként ragadod magadhoz a követő pozíciót, annak minden káros következményével együtt.

 

Persze-persze, kit érdekel…

 

Lehet, hogy ez téged nem érdekel és nem akarsz tudomást venni róla, de attól még ez borzalmasan rombolni fogja a hozzáállásodat.

 

A tudat, hogy nem Te diktálod az iramot a többieknek, akár tetszik akár nem, legbelül bénítja az önbizalmadat, gátolja a nagyratörő és szokatlan terveid megvalósítását.

 

Egyszerűen nem fogsz belevágni olyan merész ügyfélszerző módszerek megvalósításába, amit nem próbáltak ki előtted a konkurenseid.

 

És ezt most megfordítom…

 

A konkurencia nemcsak felbosszantja magát azon, hogy ellopod az ötleteid, hanem a tudat és az „elismerés”, hogy utána kullogsz és ő diktálja az iramot egy akkora hajtóerőt ad neki, hogy ezután sorra fog előállni olyan merész ügyfélszerző húzásokkal, amelyekre Te nem is gondoltál.

 

4/ A másolatok az első és eredeti cégek asztaláról lehulló morzsákon marakodnak.

 

A vásárlók teljesen ösztönösen, az újként megjelent és elsőként közismertté vált, márkát, céget, terméket, vagy szolgáltatást gondolják a legjobbnak.

 

Nincs igazuk, de így működnek, legyen bármennyire is minőségi és kedvező árú a terméked, vagy a szolgáltatásod, ha másolat vagy, akkor olyan vagy, mint egy másolat, az általános felfogás szerint gyengébb.

 

 

6. A céged gyors fejlődése kizárt…

 

Nagyon könnyen és automatikusan beleeshetsz abba a hibába, hogy az ellesett módszereket tökéletesíted, ahelyett, hogy újítanál.

 

Egy népszerű példával élve, ha az ellenség előáll egy gépfegyverrel, akkor neked nem ezt kell tökéletesítened, hanem elő kell állnod egy tankkal.

 

Egy 20%-os akcióra, automatikusan egy hatástalan 25%-os akcióval válaszolhatsz, egy sokkal hatékonyabb használttermék/ (szolgáltatók figyelem!) használtszolgáltatás beszámítás, vagy dobozsérült akció helyett.

 

 

 

2 dolog, amit viszont tudnod kell a konkurenseidről…

 

 

1. Mit hibáznak el?

 

Nagyon fontos, hogy erre a kérdésre a jó választ nem Te, hanem a vásárlóid fogják megadni. Ki kell derítened, mi az, amivel nincsenek megelégedve az emberek a Te szakterületeden belül.

 

Olyan intézkedéseket kell tenned, hogy Te ennek az ellenkezőjét hirdethesd teljes erővel, így kiszakíthatod magadnak az összes konkurensed félig-meddig elégedetlen ügyfélkörének egy részét.

 

Pl.: A cégek nem szívesen váltanak könyvelőt, egészen addig, amíg egyszer csak a könyvelőjük hibája miatt több adót kell fizetniük a kelleténél. Ekkor azonnal be fog ugrani nekik a rettentően idétlen ám igencsak kifizetődő nevű „Adócsökkentő könyvelőiroda” reklámja, amely így kezdődik…

 

„Önt is idegesíti, hogy a könyvelője soha nem figyel arra, hogy a lehető legkevesebbet kelljen adóznia, hanem mindig csak a hozott anyagot könyveli? ……….”

 

 

2. Milyen rést nem tölt be senki?

 

Erre már Te fogod megtalálni a választ. Ha nem Te akarsz lenni kétszázhuszonhatezredik cég, aki befektetési lehetőséget, egészséges életet, táplálék kiegészítőt, honlap készítést, vagy éppen könyvelést kínál, akkor ki kell derítened hol van az a rés, ahol az élre fúrhatod magad.

 

Mi az a kategória, melynek szakértőjeként konkurensek nélkül kerülhetsz az élre?

Milyen speciális szakterülettel, vevőcsoporttal, problémával nem tudnak, nem akarnak, vagy éppen csak elfelejtettek foglalkozni a konkurenseid?

 

Egy megtörtént példa… Egy kedves ismerősöm honlap készítéssel foglalkozik, rendeztek cégen belül egy ötletbörzét, hogy kitalálják milyen cégeket keressenek meg a szolgáltatásaikkal.

 

Jöttek az ötletek, és ekkor valaki viccesen azt mondta, hogy adjanak el honlapot egyházaknak. Jót röhögtek rajta…

 

Majd kb. egy hét múlva a rádióban megjelent egy hír, miszerint egy honlap készítő cég weboldalakat adott el egyházaknak, akik hihetetlen mennyiségű adományra tettek szert honlapjukkal.

 

Üres kategóriák és rések bőven akadnak még egy az olyan zsúfolt iparágakban is, mint a honlap készítés, a befektetés, egészséges életmód, vagy a számítógépüzlet.

Ha megtalálod a még le nem foglalt kerülőutakat és réseket, akkor egy általad teremtett új szakterület piacvezetője leszel, konkurensek nélkül.

 

ui.: Most láttam egy reklámot, amelyben hosszabb és dúsabb szempillákat ígérgetnek, ugyanúgy mint a többi ezer reklámban. Ha ehelyett különálló és nem összeragadt szempillákat ígérnének, akkor talán még okot is adnának valakinek, hogy megvegye a terméket.

(Íme egy betöltetlen rés.)



(39 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: amiért figyelni kell a konkurneciár, konkurencia figyelési módszerek, miért jobb a cégem szolgáltatása a konkurenciánál, konkurencia figyelés módszertan, a cég konkurenciája, cegek konkurencia ban, konkurencia másolja a termékünket, olajvállalatok marketing harca, bánvölgyi tibor, amikor a konkurencia masol

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Miért ne figyeld a konkurenciát?


Mélyütés

Sajnos ebben volt olyan ami mélyütésként ért annyira illik cégünk néhány mozzanatára. :-(

BlackIT BOX
Válasz erre a hozzászólásra



6 ok....

Sziasztok,
 
A 6 ok....konkurencia figyelés....cikketek lehengerlően jó volt. Tanulságos. Én cégvezetőként egy ilyen helyzetbe kerültem, azzal teltek a napjaim már több mint egy éve, hogy a konkurenciát figyeltem hogyan reagál a lépéseinkre, panaszkodtam a gyártónknak, több oldalas e-maileket írogattam, és az idei év elejéig a régi konkurens cégtől elcsalt emberekkel próbáltam hasonló módszerekkel kereskedni. Csak nemrég döbbentünk rá, hogy az eredmény nulla, a kollégáknak berögződött rossz szokásai, elavult ötleteik vannak, csak a gond van velük és közben az árréstömegünk megközelítette a nullát az árverseny miatt.
 
Most döntöttünk úgy hogy több lépésben de megszabadulunk a régi kollégáktól, frissítünk és kizárólag független munkavállalókkal dolgozunk (aki egyik konkurens cégnél sem dolgozott előtte), és leállunk az árversenyről, új dolgokat találunk ki, újabb területek felé mozdulunk el, stb....
 
Csak gratulálni tudok a cikkhez!!!
 
Üdv.
 
Bánvölgyi Tibor

Bánvölgyi Tibor
Válasz erre a hozzászólásra



Nemlátom nem fáj,nem tudom nem báj

Nos,évekkel ezelött egy  házaspárral/akivel együtt dolgoztunk,mi gyártottunk ők értékesítettek./beszélgettem.A feleség egyszercsak kifakadt egy konkurens kereskedőre.Milyen rohadt dögök,hogy amit kitalált azt a konkurencia másolja.A férj aki egy nagynevü jogi szakember volt már akkor,és mellesleg egy rendkívüli ésszel megáldott egyén, emígyen válaszolt.Ne panaszkodj,dicsekedj vele,és találd ki gyorsabban a dolgokat mint ahogy ők utánozzák.Magyarul mire egy projektet lemásoltak bevitték a piacra az ismerősöm felesége már ott volt a következő projekttel.Én meghallgattam a jótanácsot és bizony hosszú és küzdelmes munkával többszöri nekifutással,de büszkén mondhatom a saját területemen olyan hírnévre tettem szert,hogy ma már több nyugateurópai cég is utánoz bennünket.Drágábbak vagyunk, a hazai gyártók között talán a legdrágábbak./bár az igaz mikor valaki elmondta,hogy a mi termékünkkel azonos típusú terméket feleannyiért kapni mint a miénk akkor elláltam az áremeléstől./Mégis minket keresnek meg a vevők és mi nem igen jelentkezünk a potenciális vevőknél,hogy tessenek már venni ez jó.Sokkal inkább az történik,hogy megkeresnek, hogy nekik is a mi termékünkből kellene./Eyg kiállításon egy fiatalember odajött, megnézte a termékeinket,majd megszólalt.Széép de elég drága.Ránéztem és a következőt kérdeztem:Kedves uram ivott már igazán márkás wiskit? vagy szívott már igazi cubai szivart?Azt válaszolta:Igen.Én megkérdeztem és drága volt? mire azt válaszolta,hoigy nagyon,de remek volt megérte,hogy annyit fizetett érte.Mire én akkor nem értem a megjegyzését.Elnevette magát és azt válaszolta igaza van a jót mindíg meg kell fizetni.Nos tényleg megéri az árat lejjebb vinni.

Kovács Lajos
Válasz erre a hozzászólásra



Most mit mondjak?

Megint igazad van,de mennyire!
Én pedig úgy gondoltam ötleteket meríthetek új tervek megvalósításához, segít, előre visz a munkámban és a gondolkodásomban, ha résen vagyok konkurencia téren.
Azért voltak gyanús gondolataim, hogy miért jó nekem ha napokra kiiktatom magam a forgalomból azon siránkozova, hogy megint leköröztek valamiben?
De miben? 
Magamhoz térek amikor egy vevőm, megrendelőm figyelmeztet a pozitív vallomásával, de tényleg sok időt veszítek, ahogy Te is mondtad kedves István!
Ez tényleg így van!
Jó lesz változtatni rajta!
Nem lesz könnyű!
 
Kati

Kati
Válasz erre a hozzászólásra



Egy igaz történet

Valamikor 10 egynéhány évvel ez előtt, ha megkapom ezt a bejegyzést, most lehet, hogy arról számolhatok be, miként lettem király a vállalkozásommal.
 
De sajnos nem ez történt. Jó persze akkor hol volt még internet?
 
Történt pedig az, hogy lassuló vállakozásunk(családi) egyik napról a másikra sorban veszítettük el a törzsvásárlóinkat. Az első hónapokban mást sem tettünk csak figyeltünk. Persze, hogy a konkurenciánkat. Amikor már éget a lábunk alatt a talaj, még arra is képesek voltunk, - magánnyomozók hiányában - hogy kiálltunk és napokon keresztül figyeltük a cég (ek) telephelyeit. Hm.
 
Ugye mondanom se kell, totális csődöt mondott minden. Felszámoltuk(ták) a cégünket és véget ért egy álom.
Ekkor tudtam meg, hogy mindaz amit tettünk csak olaj volt a tűzre. Az egyik fő oknak akkor azt találtam, hogy ahelyett, hogy valami újjat, valami különlegeset találtunk volna ki, helyette időpocsékoló módon kukkoltunk, értelmetlenül.
 
Nos, azóta sem vagyok hajlandó ezt alkalmazni bármennyire is néha azért meg-meg fordul a fejemben.

László
Válasz erre a hozzászólásra



:)

Több mint igaz, és több mint jó!!
És nagyon-nagyon profi - mint mindig!! 

Szénásiné Tasnádi ANi
Válasz erre a hozzászólásra



Fenomenális a cikk, és nagyon igaz! Eleinte mindig kiakadrunk, hogy a konkurencia egyre többet másol tőlünk, de később már teljesen máshogy viszonyultunk ehhez. Hihetetlenül motivált a próbálkozásuk, és tripla gázra kapcsoltunk!
Remélem a továbbiakban is ezt teszik majd, mert így hatalmas motivácót adnak nekünk a fejlődéshez!
 

Weinzierl Anett
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Miért ne figyeld a konkurenciát?

Miért ne figyeld a konkurenciát?, amikor a konkurencia masol, bánvölgyi tibor, olajvállalatok marketing harca, konkurencia másolja a termékünket, cegek konkurencia ban, a cég konkurenciája, konkurencia figyelés módszertan, miért jobb a cégem szolgáltatása a konkurenciánál, konkurencia figyelési módszerek, amiért figyelni kell a konkurneciár

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing