Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Szórólap tippek és minták



Szórólap tippek és minták

Bizonyára már Te is próbálkoztál néhányszor a szórólapozással, ha sikerrel, akkor gratulálok, ez a bejegyzés nem Neked szól. Ha sikertelenül, akkor olvass tovább, mert leírom Neked, miért lehettek sikertelek a szórólapjaid és...

adok egy jó tippet, hogy ezentúl megrendelőket is hozzon Neked ez a reklámozási forma.

 

 

A sok felesleges „rizsa” a kukában landol.

 

Te mindig elolvasod a szórólapot, amit kapsz?

 

Ugye, hogy nem?

 

Gyorsan rápillantasz és ha érdekel átfutod (nem elolvasod), ha nem érdekel, akkor kuka.

 

A legtöbb szórólap tömve van szöveggel, hosszú bevezetővel, mert a készítő azt gondolja, hogy az emberek végig fogják olvasni és ezért mindent bele akarnak írni, ami meggyőzheti az olvasót.

 

A gond csak az, hogy az ilyen hosszú szövegű szórólapok az esetek többségében odáig sem jutnak el, hogy elolvassák.

 

 

Az olvasódat nem érdekli a szórólapod tartalma.

 

Gondolj csak magadra, hogy mi érdekelne, ha szórólapot kapnál…

 

Érdekelne egy reklám?

 

Nem, mert egész nap kapsz belőle eleget, miért érdekelne éppen az, amit a kezedbe, vagy éppen a postaládádba nyomtak. Ennek ellenére a legtöbb szórólap mégis reklám.

 

Érdekelne az XY Kft?

 

Nem, mert ha érdekelne, akkor esténként valószínűleg a céginfót olvasgatnád. Ennek ellenére a legtöbb szórólap mégis a cégről, a cég szolgáltatásairól és tevékenységeiről szól.

 

Érdekelne egy konkrét termék vagy szolgáltatás?

 

Nem, mert Te most nem akarsz „biomatracot” venni, még akkor sem, ha a 40%-os nyitási akció miatt 40.000.- Ft-ot spórolhatnál.

Egyszerűen nem az a legnagyobb gondod, hogy nem találsz olcsón „biomatracot” és éppen ezért a szórólap tartalma sem fog érdekelni. Ugyanez igaz szolgáltatásokra is. Ennek ellenére a legtöbb szórólap mégis termékeket, vagy szolgáltatásokat hirdet.

 

 

Mégis, ha a szórólapod nem érdekli az embereket, akkor mi érdekli őket egyáltalán?

 

Mi az, ami Neked is nagyon gyakran eszedbe jut minden nap?

 

A problémáid.

Ez nem megy, az nem megy. Ez vagy az nincs megoldva. Fáradt vagy, nem tudsz koncentrálni, éhes vagy, nincs elég szabadidőd, nem dolgoznak rendesen az alkalmazottaid, nincs elég bevételed, el vagy havazva munkával, rengeteget unatkozol, pusztulnak a halak az akváriumban, már megint le kellene nyírni a füvet, reggel nem találtál magadnak egy normális ruhát, amit szívesen felvennél, soroljam még?

 

Érdekelne az a szórólap, amely pontosan egy olyan problémádra kérdezne rá nagybetűkkel, amely már régóta kínoz?

 

Pl.: Te is utálod, hogy cégvezetőként Neked kell állandóan az üzletkötéssel foglalkoznod, mert a lusta üzletkötőidre a kiszállításon kívül semmit sem érdemes rábíznod?  

 

Ettől biztosan beindulna a fantáziád, de továbbmegyek!

 

Szerintem el is olvasnád azt a szórólapot, amelyik a következő mondatban máris azt kínálná, hogy örökre megszabadulhatsz ettől a problémádtól, ráadásul teljesen ingyen.

 

Pl.: Mit szólnál hozzá, ha most teljesen ingyen kapnál 5 olyan garantáltan bevált módszert, amelyekkel végre valóságos üzletvadásszá változtathatod üzletkötőidet.

 

Ugye téged is érdekelne mi az, ami megoldja a problémádat, ingyenes, garantáltan bevált és nem hogy csak megoldja a problémádat, de még túl is szárnyalja az elvárásaidat.

 

Oké, de ez a szórólap nem a terméket adja el, hanem valami ingyenes anyagot ígérget...

 

Jogos…

 

 

Az eladás nem fog menni elsőre, de a csalit bekapják.

 

Azonnal eladni úgysem fogsz tudni a szórólappal, hiszen házasságok sem köttetnek az első randin, de könnyedén ráveheted az olvasót arra, hogy tegyen egy lépést feléd, vegye fel Veled a kapcsolatot, jöjjön be az üzletedbe, vagy irodádba, adja meg Neked az elérhetőségét, e-mail címét, vagy telefonszámát.

 

Ezek birtokában pedig gyönyörűen felgöngyölítheted az egész eladási folyamatot.

 

Ha a felkínált ingyenes, hasznos és csábító anyag megszerzéséhez…

 

…be kell jönnie az üzletedbe, vagy az irodádba, akkor elérted a célod, mert a leendő ügyfeled bejött az üzletedbe, vagy az irodádba.

Ott van Nálad, érdeklődik, az ajándék átvételekor beszélgettek, személyesen befolyásolhatod, bemutathatod neki a termékeidet, vagy szolgáltatásaidat. Még egy kicsit a lekötelezetted is lesz, mert elvégre kapott Tőled egy ajándékot. (A költsége max. 4db. A4-es lap.)

 

…fel kell hívnia Téged telefonon, akkor hamarosan megint csak a termékeidre fog terelődni a szó és Te abban a pillanatban máris egy ügyféljelölttel beszélgetsz.  

 

…fel kell iratkoznia a hírleveledre, akkor megszerezted az e-mail címét és egy ügyes hírlevél sorozattal előbb, vagy utóbb ráveheted arra, hogy vásároljon, ha vásárolt, akkor mivel még mindig fel van iratkozva a hírleveledre, ismét ráveheted arra, hogy vásároljon és ismét és ismét…

 

 

A szöveggel még tartozom, persze ezt a sablont nyugodtan ráhúzhatod a saját termékedre, vagy szolgáltatásodra.

 

 

 

Te is utálod, hogy cégvezetőként Neked kell állandóan az üzletkötéssel foglalkoznod, mert a lusta üzletkötőidre a kiszállításon kívül semmit nem érdemes rábíznod?  

 

Mit szólnál hozzá, ha most teljesen ingyen kapnál 5 olyan garantáltan bevált módszert, amelyekkel végre valóságos üzletvadásszá változtathatod üzletkötőidet.

 

a, Nem kell mást tenned, csak ha ma hazaértél ellátogatsz a „www.valami.hu/ajandek” oldalra és azonnal letöltheted.

 

vagy…

 

b, Nem kell mást tenned, csak amint van 5perced hívd fel ezt a számot, diktáld be az elérhetőséged/add meg az e-mail címed és azonnal postázzuk/küldjük.

 

vagy…

 

c, Nem kell mást tenned, csak ma délután be kell ugranod érte ”ide és ide” és személyesen kézhez kapod. + extraként néhány személyre szabott információt is kérhetsz a kollégánktól.

 

 

 

Azt persze még nem is tettem hozzá, hogy egy ilyen ajándék anyag…

 

·         olcsó, mert Te is kinyomtathatod, vagy csak fel kell tenned a honlapodra,

·         meggyőzi a hozzáértésedről az érdeklődőt,

·         felkelti az érdeklődését a portékád iránt, még azelőtt hogy azon gondolkodott volna, hogy ilyesmit vásároljon és szétnézett volna bármelyik konkurensednél,

·         lekötelezi irányodba az érdeklődőt.

 



(39 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: bolt nyitási szórólap minták, szorolap minta, szórólap minták, szórólap ötletek, szórólap szöveg minta, szorolapok minták, szórólap minták ingyen, szorolap tartalma, szórólap tippek, nyitási szorólap szöveg

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Szórólap tippek és minták


Szórólap

Megfogadom a tanácsot, igen hihető

Vágvölgyi Gézáné
Válasz erre a hozzászólásra



Köszönöm eddigi jótanácsait, végig olvasgatva igen sok dologra rávilágított.
Tövábbra is fogadom hasznos jó tanácsait és ötleteit.
Tisztelettel: Jani

varga janos
Válasz erre a hozzászólásra



Miért nem találkoztam még ilyennel?! Szeretnék pedig!

Sose szoktam ilyen tartalmú szórólapot kapni, mind csak arról szól, hogy vegyek, vegyek, vegyek, és adjam a pénzt, adjam a pénzt, adjam a pénzt.

Az én válaszom is tipikus erre: kussolj és menj a kukába!

Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



én már hirdettem csalit

Nem szórólapon, hanem újságban.

Szórólapon hagyományos formátumban a tevékenységünket hirdettük, és visszahozta az árát. Többszöri nekifutásra.

Sajnos azt nehéz megemésztenem (nem tudom, más ezzel hogy van...), hogy hirdetek, és még csak az érdeklődők, meg a kíváncsiskodók jönnek. Tudom, hogy több lépcsőben könnyebb, de üzenem mindenkinek, hogy vérprofinak kell lenni, mert különben ez a fajta szórólap is csak kidobott pénz...

Javaslom a konkurenciaharc.hu többi cikkét is olvasgatni, többször is! Nálam volt, hogy valami nagyon fontos, csak többedszerre esett le... Bár jobb későn, mint soha:)

Rita

 

Vidi Rita
Válasz erre a hozzászólásra



Még nem hirdettem...

...de jó ötleteket adtál az írásodban
Köszönöm
 
Mosolygós szép napot
 
Üdvözlettel:
 
Oszvald Károly

Oszvald Károly
Válasz erre a hozzászólásra



Én is kipróbáltam a szórólapozást, határidős akciót hirdettem meg! Aztán nagyon elkeseredtem, mert nem jelentkezett senki az elkövetkező két napban!
 
Aztán meg mi történt?
Tömeges jelentkezés mielőtt lejárt volna 1 nappal határidő!
 
Szóval szerintem kell egy piacképes termék/vagy szolgáltatás, és egy piacképes szórólap, amelyik eldja a terméket...
 
és jönnek a vevők!

G. Júlia
Válasz erre a hozzászólásra



Szórólap a helyére

Nekem virágboltom van és régebben sok szórólapot szétszórattam, de nem éreztem úgy, hogy sokat hoz a konyhára, így a mindennapi használattal le is álltam, az üzletben, ha vásárolnak inkább egy reklámnévjegyet adok, amin az üzlet elérhetőségei vannak, vagy kicsi céges naptárt, amit kitűzhet a hűtőre. Úgy látom mind a kettő jól működik. Szórólapot viszont most már szinte csak a rendezvényekre készíttetek, ott viszont nagyon jól működik! Nem rég rátaláltam a [katt] -ra, náluk csináltattam exkluzív szórólapot (csalival és volt, hogy csak azért vittek belőle, mert szép. A csali miatt pedig sokan jöttek hozzám a rendezvény után, szóval bejött.
Összességében úgy gondolom, hogy nem feltétlenül éri meg, ha sokat szórólapozunk, inkább valamilyen kreatív megoldást jobb alkalmazni; viszont ha olyan közegben vagyunk, ahol pont az érdeklődőink vannak (mint amilyen egy rendezvény), akkor feltétlenül szükséges. A másik a színvonal, egy "fecnit" én is lazán kidobok, de ha egy kicsit színvonalasabb szórólapot kapok (esetleg reklámnévjegyet), akkor azt megnézem és sokszor meg is őrzöm.

SZ. Nikolett
Válasz erre a hozzászólásra



Szórólap rendezvényen

 Egy kiállításon tervezek szórólapot osztani. Mivel ez lenne a marketing első lépése így én tervezem osztani.
 
Olyan kérdésem lenne, hogy van-e valakinek valami tapasztalata hogy, hogy a legcélszerűbb odalépni a látogatóhoz és átadni neki?

Norbert
Válasz erre a hozzászólásra



Szórólap rendezvényen

 Szia Norbi!
Rendezvényen érdemesebb ezt csinálni: [katt]

Szabó István
Válasz erre a hozzászólásra



Szórólap készítés

 
Üdv!
Olyan kérdéssel fordulnék Önökhöz,hogy milyen tanácsokat tudnának adni egy kezdő vállalkozáshoz. Kertészeti témájú és majd a nyári szezonra vonatkozólag (illetve a továbbiakban még eldől)...Szórólapokban már gondolkodtunk,de fogalmunk sincs,hogy mégis milyen számítógépes programmal lehetne igényes,figyelemfelkető hirdetést készíteni. Magam szeretném magát az anyagot elkészíteni,hogy már készen tudjuk vinni a nyomdába. Mik azok a dolgok,szempontok, amiket érdemes egy ilyen szórólapon feltűntetni? Például: "Ezeket nyújtjuk: - xy 
                                                                                - yx stb. "  ?
Én személy szerint eddig arra gondoltam, hogy feltűntetjük magát a szolgáltatást a lap tetején nagy betűkkel, majd felsorolnánk mindazt, amit nyújtunk, valamint az elérhetőséget. Mindezen információkat néhány képpel keretbe fogni.
Célszerű-e külön Facebook oldalt valamint készíteni a cégnek?
Válaszaikat előre is köszönöm/köszönjük!
Lilla
 

Lilla
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Szórólap tippek és minták

Szórólap tippek és minták, nyitási szorólap szöveg, szórólap tippek, szorolap tartalma, szórólap minták ingyen, szorolapok minták, szórólap szöveg minta, szórólap ötletek, szórólap minták, szorolap minta, bolt nyitási szórólap minták

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Annyira jó, hogy két órája olvasom újra meg újra, és nem tudom, hogy mit fogok vásárolni. De máris akarok. Az is igaz, hogy kész művészet volt feliratkozni a hírlevélre. Máskor nem lett volna időm ennyit keresni. Örülök, hogy itt jártam, és most lássam hogy ültetem a gyakorlatba. Köszi
Szia Andi!

Milyen programot használsz? Az általam ismert összes programban jól megjelenik.
:) csak a Te kedvedért megy pár napon belül egy velős anyag a banner hirdetésekről.

Miért ilyen nagy itt a csend? Hiányzol István!
Vidi Rita

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing