Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Botrányos marketing módszer



Botrányos marketing módszer

Miért kíváncsi mindenki a botrányokra! Hogyan használhatod fel az ügyfélszerzéshez, hogy az emberek szeretik a botrányos dolgokat? Íme egy marketing tipp, amellyel rengeteg érdeklődőt terelhetsz a honlapodra.

Elöljáróban csak annyit, hogy a jó marketing gyakran öltözik „gagyi” ruhába. Lehet, hogy Te is szívesen másolnád a „hú de komoly” és a „de nagyon szép és vicces” reklámokat, melyek eredményessége általában valahol a nulla és a zéró között szokott lenni, de a pocsék reklámok az esetek többségében hatásosabbak.

 

Próbáljuk ki?

 

Itt egy kérdés…

 

Melyik bankot reklámozza a tv-ben „Nyuszómuszó” a kopasz manus?

 

Segítek, ezt mondja: „Síelni megyünk Nyuszómuszó!”

 

Ugye, hogy nem megy?

 

De ha esetleg mégis beugrana, akkor tudod mit reklámoz?

Hitelt? Befektetést?

 

De azt tudod, hogy melyik számot kell hívni, ha „otthon elromlott valami és sürgősen készpénzre van szüksége?”

 

06 40 .. .. ..

 

Pocsék reklám, mindenki utálja, de működik…

 

Azért kellett ez a kis bevezető, mert szerintem Te sem szívesen vetemednél arra, hogy a most következő levelet megírd és elküldd.

 

 

Nagyon fontos! Ez nem hírlevél, hanem körlevél, amelyet az ismerőseid kezdenek el terjeszteni a privát címlistájukon. 

 

Itt a teljes körlevél, nem írtam bele, így kaptam meg egy ismerősömtől és rajtam kívül még 26 ember is.

 

(Képzeld azt, hogy most nem hírlevelet olvasol, hanem egy kedves ismerősöd levelét.)

 

 

MINDENKI OLVASSA EL, FONTOS, HOGY LEGALÁBB TUDJATOK RÓLA !!! 


 Van benne igazság!

A margarint eredetileg pulykák hízlalásához fejlesztették ki.

Mikor az a pulykák halálát okozta, az emberek, akik a kutatásra szánt, befektetett pénzüket vissza akarták kapni, összedugták a fejüket. Ez egy fehér anyag volt, és semmi nem utalt arra, hogy élelmiszer, ezért sárgára színezték és úgy adták el a vaj helyettesítőjeként.

Hogy tetszik?

Kitaláltak néhány ötletes új ízt is.

Tudod, hogy mi a különbség a margarin és a vaj között?

Olvasd végig...nagyon érdekes lesz!

Mindkettő ugyanannyi kalóriát tartalmaz.

A vaj kicsit gazdagabb telített zsírban: a vajban 8 gramm, míg a margarinban 5 gramm.

 A margarin fogyasztása nők esetében 53%-kal növeli a szív- és érrendszeri megbetegedéseket, összehasonlítva ugyanannyi elfogyasztott vajmennyiséggel, legalábbis a legújabb harvardi orvostudományi tanulmány szerint.

A vaj fogyasztása növeli az egyéb táplálékokból származó tápanyagok felszívódását.

A vaj, táplálkozás szempontjából sok előnnyel rendelkezik, míg a margarin csak néhánnyal, mivel ezek hozzáadottak.

A vajnak sokkal jobb íze van, mely más ételek ízét is kiemeli.

A vaj több évszázados múltra tekint vissza, míg a margarin még 100 évesre sem.

És most a margarinról...

Nagyon gazdag hozzáadott zsírsavakban.

Ez megháromszorozza a koszorúér elmeszesedésének kockázatát.

Növeli a koleszterin szintet és főleg az LDL (rossz koleszterin) szintjét, míg a HDL (jó koleszterin) szintjét csökkenti.

A rák kialakulásának kockázatát kb. 5-szörösére növeli.

Rontja az anyatej minőségét.

Csökkenti az immunrendszer reakcióját.

Csökkenti az inzulin reakcióját.

És íme a legmegdöbbentőbb tény...

EZ A RÉSZE NAGYON ÉRDEKES!

A margarint mindössze EGYETLEN MOLEKULA választja el attól, hogy MŰANYAG legyen. Ez a tény elegendő volt számomra, hogy kivonjam az életemből a margarint és minden mást, mely hidrogénezett (ez azt jelenti, hogy az anyag molekuláris szerkezetét megváltoztatják).


Ki lehet próbálni a következőt:


Vegyél egy doboz margarint és hagyd a garázsban, vagy árnyékos helyen!


Néhány nap múlva a következőket figyelheted meg:


Sem legyek, sem más egyéb, idegesítő muslica nem fog a közelébe menni (ez azért sejtet valamit).
Nem lesz rothadt vagy büdös, mert nincs tápértéke.

Semmi sem fog kinőni rajta. Főleg azok az ici-pici mikroorganizmusok nem fognak rajta kifejlődni.

Miért?

Mert a margarin majdhogynem műanyag.

Megolvasztanád a műanyag edényedet (Tupperware) és rákennéd a pirítósodra?

Oszd ezt meg a barátaiddal...(Amennyiben "kenyérre akarod őket kenni")!

 

 

 

És most jön a kérdés…

 

Akarsz egy ilyen levél után margarint venni?

 

Egyetlen dolog hiányzik csak a levél aljáról, a weblap címe, valahogy így:

 

Kíváncsi vagy még mivel mérgezed magad? (Katt. ide)

 

A linknek egy olyan oldalra kellene vezetnie, ahol ehhez hasonló írások vannak, vitaminokról és egyebekről.

 

 

Miért éri meg neked is egy ehhez hasonló levelet megírni?

 

Ha rajtam kívül ezt a levelet még 26 ember kapta meg, és én is továbbküldöm a privát címlistámra, ők is továbbküldik és ennek köszönhetően továbbkattintanak egy honlapra.

 

Akkor milyen látogatottsága lesz annak a honlapnak?

 

Naponta 10.000 - 20.000?

 

Ennyi látogatóból hányan iratkoznak fel mondjuk egy olyan cégnek a hírlevelére, amelyik táplálék kiegészítőkkel és vitaminokkal foglalkozik?

 

De ne is iratkozzanak fel, egy ilyen napi látogatottság mellet már kész ügyfeleket is lehet szerezni.

 

 

Hogyan valósíthatod ezt meg Te is a saját szakterületeden belül?

 

Tudsz ilyen levelet írni a „kiváló” kínai termékekről, amelyekkel a konkurenseid pont a Te termékeid piacát igyekeznek tönkretenni.

 

Tudsz ilyen levelet írni, banki termékekről, ha éppen befektetési tanácsadó vagy.

 

Átverés minden iparágban van, úgyhogy ötletbörze megnyitva. Te vajon miről tudnál írni?

 

Írd ide a kommentbe…



(26 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: hogyan kell tonkretenni a konkurenciat, a konkurenciát tönkretenni , margarin műanyag hoax, margarin hoax, hogy csinalj botranyt, marketing botrány, botrányos marketing ereje, korlevel fontossaga marketing, reklám konkurencia említése, felszivodnak e a vitaminok

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Botrányos marketing módszer


És a forrás?

Ezzel kapcsolatban csak egy kérdésem van: ez igaz? Mert annyi ilyen levél van már, hogy én vagy el sem olvasom, vagy fentartásokkal kezelem. Ezért szerintem valahol, akár a weblapon is egy hiteles forrásnak kell szerepelnie, mert különben sokan hoax-nak nézik és csak ártok vele magamnak. Másrészt meg a saját termékemet nem fogom fikázni, az meg nem tudom, hogy mennyire jó, ha csak negatív leveleket küldözgetek ki, mert az az én hitelemet is rontja. Szerintem alapszabály az, hogy nem szabad szidni a konkurenciát. Valahogy így: "A margarin? Nagyon jó dolog. És most térjünk vissza a vajra!"

Tulok Imre
Válasz erre a hozzászólásra



Igaz!

Természetesen öngyilkosság lenne ilyesmit egy hírlevélben kiküldeni.

Az ilyen leveleket, az emberek egymás között terjesztik, az elindításáról pedig gondoskodhatnak a cég alkalmazottai, akik a privát e-mail címükről küldik szét a saját ismerőseiknek.

 

(Nem is gondolnád, hogy óriási cégeknek, gyakran fizetett embereik vannak az efféle partizánakciók elindításához.)

 

Ám érdemes megfigyelni, hogy egyetlen márkanevet sem említenek benne, hanem a támadás pusztán csak a margarin ellen irányul.

 

Forrás: Csak annak érdemes egy ilyet elindítania, aki tisztában van a saját szakterületével, könnyen meglátja a hatalmas átverést és ezt megingathatatlanul alá is tudja támasztani.

 

Én mint fogyasztó tájékozatlan vagyok az olyan szakterületeken, amelyekkel nem foglalkozom nap mint nap, nem úgy mint az, akinek ez a szakmája.

Köszönettel veszek egy, olyan körlevelet, amely ráébreszt arra, hogy mekkorákat fogok mellé, amikor kiadom a pénzem valamire.

 

Nyilván ezt a módszert csak egy olyan szakterületen érdemes elsütni, ahol a teljes lakosság érintett.

 

Mivel sok évig műszakiztam egy ilyen „leleplező” körlevelet a kínai importról én is elindíthatnék, mert tudom, hogy az olcsó húsnak miért nagyon híg a leve és ezt vitathatatlanul alá is tudom támasztani.

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Háát...

Nem is tudom Zoltán, nekem ez túl sok, azért nem minden a pénz. Noha kétségkívül hatékony lehet ez a módszer

Erdélyi Norbert
Válasz erre a hozzászólásra



Néhány példa...

Szedsz vitaminokat? Mit szólnál ha kapnál egy megdöbbentő körlevelet arról, hogy a legtöbb vitamin mesterségesen előállított, csak tizedrésze szívódik fel, és ilyen-olyan megbetegedéseket okozhatnak, stb, stb…

 

Nem kereskedői, vagy szolgáltatói szemmel nézve, „az eladópult másik oldaláról” hálás lennél érte.

 

Évekkel ezelőtt, nagyon sokan megkapták a „KÜLDD TOVÁBB!!! mérgező kozmetikumok” című körlevelet, amelyből már azóta jó néhány cikk is született az interneten:

http://www.google.hu/search?hl=hu&rlz=1T4GGLJ_enHU221HU221&q=m%C3%A9rgez%C5%91+kozmetikumok&meta

 

Ezek az anyagok mind-mind a természetes alapú vitaminokat és kozmetikumokat támogatják.

 

Persze óvatosan kell bánni az ilyen körlevelekkel, ha az oldalra mutató linken máris egy reklám fogadja a látogatót, amely egy natúrkészítményt akar rásózni az emberre, attól kezdve hiteltelen és felháborító lesz a körlevél tartalma.

 

 

Az ehhez hasonló eszközöknek köszönheti népszerűségét a

„TESCO TITKOK” is, bár itt már a „bűnöst” is megnevezik.

 http://www.libri.hu/hu/book/jelenido/tenyfeltaras/tesco_titok

 

Szeretjük még olvasni a Tékozló Homárt is http://homar.blog.hu/ , bár tudtommal a bannerhirdetéseken kívül nincs mögöttük más üzleti érdek.

 

Nem a negatív reklám a lényeg (ezt én sem szeretem), hanem a megdöbbentő tartalom, amelyet szívesen továbbküldenek egymásnak az emberek. (Ez kell a nagy látogatottsághoz)

 

Pozitív tartalom is lehet megdöbbentő, de mi magyarok sajnos jobban felkapjuk a fejünket a negatív tartalomra, mit a pozitív hírekre.

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



A stílusnak is van helye!

"... a jó marketing gyakran öltözik „gagyi” ruhába. Lehet, hogy Te is szívesen másolnád a „hú de komoly” és a „de nagyon szép és vicces” reklámokat, melyek eredményessége általában valahol a nulla és a zéró között szokott lenni, de a pocsék reklámok az esetek többségében hatásosabbak."

Egy dolgot fontosnak tartok hozzátenni: attól függ, ki a célcsoport. Hogy két szélsőséget említsek: Bravia és az azonnali kápés reklám. Gagyival nem hirdethesz a Bravia célcsoportjának!

Szóval, a stílusnak nagyon is van helye, de meg kell találni, hol, hogyan és mikor. 

Varga Klára
Válasz erre a hozzászólásra



URL

Elírtam az URL-t. Itt helyesen.

Varga Klára
Válasz erre a hozzászólásra



A kicsik más taktikát igényelnek...

Sok kis cég, a nagy és szép cégek, nagy és szép reklámjait másolja. Nem tudják, hogy egy kis cég nem csinálhatja azt, mint egy közismert piacvezető. Ha a professzor mondja magáról, hogy "én műtök a legjobban", akkor elhiszem, ám ugyanez a mondat egy gyakornok szájából nem túl hihető.

Az, ami a nagyoknál működik, a kicsiknél nem fog.

 

Nem érdemes imázs reklámokat csinálniuk, mert ezek lehet, hogy megfelelnek egy SONY méretű óriásnak, de a Kiss Bt-t soha nem fogják a vevők még gondolatban sem egy lapon említeni az öreg négybetűssel. A Kiss Bt-nek gerillaharcosként kell működnie, még akkor is, ha történetesen jobb és drágább televíziókat kínál, mint a SONY.

 

Igazad van ez nem azt jelenti, hogy feltétlenül igénytelenül elkészített reklámokat kell kiadnia a kezéből, igényes dolgok is lehetnek megdöbbentőek és hatásosak.

 

A Bravia reklám pontosan egy perces, ennyi pénze csak a SONY-nak van arra, hogy egy hosszú, kellemes és megnyugtató zenéjű reklámmal népszerűsítse a termékét...

 

 

A kicsiknek függetlenül attól, hogy milyen terméket árulnak, bele kell "ügyeskedniük" a nevüket az emberek fejébe, nincs idő és pénz "nyuszómuszós" poénokra. Egy üzenetet kell folyamatosan, hatékonyan és röviden belesulykolniuk a hallgatóságba. Pontosan ilyen a "sürgőskápés" reklám is.

 

Igaz, valóban nem az a célcsoport, mint a Bravia :)

 

A hangsúly nem a célcsoporton, hanem a hirdető pozícióján van.

 

A kicsiknek a pozíciójukból és a nem kifogyhatatlan marketing büdzséjükből adódóan, ügyeskedniük és trükközniük kell, még akkor is, ha ez ciki reklámokat szül, vagy akkor is, ha ezek miatt lenézi őket a konkurencia.

 

Elvégre is nem a konkurenciától kapják a pénzt, hanem a vevőktől.

 

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Én azt hittem ezt én találtam ki :D

Mindenesetre hadjáratot fogok indítani a lengyel bútoripar ellen... ami valószínűleg szélmalomharc lesz, és meg sem kottyan neki. Majd a kínai bútoripar kikészíti helyettem :)) Elég nekem ha azok rendelnek tőlem akiket sikerül meggyőznöm. Ja, azt halottátok már hogy a lengyel kárpitos bútor tele van élősködőkkel? És a kínai is biztos tele lesz! :D Köszi a cikket, nekem sem tetszik, de igaz sajnos. A reklám az reklám, a hatás a lényeg bármi áron.

HasCrashed
Válasz erre a hozzászólásra



margarin

en eddig is hallottam a margarinrol,de ugy tudtam,az amerikai katonasagnak talaltak ki,de mindegy,eddig se nagyon ettem,most meg tenyleg nem eszek  tobbet,es meg ki tudja,mennyi hulyeseget etetnek meg velunk.nagyon jok a tanacsaid,koszi szepen.tisztelettel-m.istvan

miklos istvan
Válasz erre a hozzászólásra



ne szidjuk a konkurenciát

Ha valamiért fontos számomra a hirlevél elolvasása, az pontosan ez amit elérsz vele,
döbbenetesen sok, és sokféle hozzászólást olvasok mindig.
Rengeteget tanulok belölle.
A konkurenciát valóban nem etikus bántani. Ne is tedd! Majd ö megteszi helyetted.
Ha nem vesszük tudomásul a megváltozott világot és netán még genfi konvenciót is emlegetünk, akkor egyszer csak azt veszzük észre, hogy habár nem minden a pénz, de nekünk semmi sincs belölle.
Ne legyünk álszerények és ne legyünk büszkék!
Tanuljunk a nagyoktól, és ne csipöböl kicsinyeljük le magunkat.
Persze ö megteheti én nem, mert én kisvállalkozás vagyok.
Dehogynem, minden nagy kicsiként kezdte, de ha kicsiként gondolkodott volna, kicsi is maradt volna.
Ausztriában ahol élek és ahol egyesek szerint minden könnyebb -  persze nem ismerik belülröl, nos itt nekem a legjobb példa egy optikus aki a konkurencia könyörtelen bemutatásával egyeduralkodóvá nötte ki magát az osztrák piacon. Az összes többi a futottak még kategóriában vannak, vagy mint a dinoszauruszok kihalnak/haltak.
A szemüveget viselö népség pedig szereti nem azért, mert igy reklámoz, hanem azért mert a nevét személyét mosolyát adja az egészhez.
Támadhatatlan.
Egy mosoly lefegyverzö tud lenni.
A magyar piacon is találkozom hasonló jó kezdeményezésekkel, de ami tragikus persze lehet, hogy csak nekem az a komolyság. Olyanok az emberek a videókon, mint akinek vakbélgyulladása van.
A müvészfilmek sem váltak be csak a népesség egy elenyészö kicsi szegmensének. A müvészi komolykodás sem nekünk kicsiknek való, hanem
ahogy
István tanitja:
ragadjunk meg minden eszközt, hogy embereket tereljünk a weboldalunkra
Ez a dolgunk és utána is ráérünk elemezni, hogy jó vagy nem jó nekünk.
Ez az én magán véleményem volt és köszönöm aki elolvasta.
Tisztelettel
Zambach Emese
 
 
 
 
 
 

Zambach Emese
Válasz erre a hozzászólásra



A reklám helye is lehet botrányos?

Gondolok itt egy kurucos weboldalon megjelentettett reklámra.
Mi a véleményetek, hozna vagy vinne?

Lévai Benjámin
Válasz erre a hozzászólásra



Miért ne?

Nem számít hol hirdetsz, hiszen a kurucos oldalt nagy valószínűséggel sok olyan ember olvassa, aki az ügyfeled lehet.
 
Leginkább az számít, hogy mekkora az oldal látogatottsága, mert kb. 1% fog rákattintani a hirdetésedre, így ebből kell kiindulnod mielőtt reklámfelületet vásárolsz az oldalukon.
 
Jobb megoldás, ha valamilyen mondva csinált apropóval kiküldenek egy hírlevelet a regisztrált tagjaiknak, amelyben a te oldaladat ajánlják.

Szabó István
Válasz erre a hozzászólásra



2

Egy ilyen oldalon elhelyezett reklámnak nem lehet az a következménye, hogy akik elhatárolódnak attól az oldaltól, elhatárolódnak az ott hirdetőktől is?

Lévai Benjámin
Válasz erre a hozzászólásra



:)

Akik elhatárolódnak, azok nem járnak az oldalra. :)
 
Megnéztem a portált, az alexa szerint naponta 70.000 látogatója van és elég komoly hirdetőik is vannak.
 
Nyugodtan hirdethetsz náluk, egy jó bannerrel naponta kb. 700 látogatót hozhatnak neked.
 
Már csak az a kérdés mit akarsz náluk hirdetni.

Szabó István
Válasz erre a hozzászólásra



3

"Akik elhatárolódnak, azok nem járnak az oldalra. :)"
Ezzel az állításoddal nem egészen értek egyet.
Ez egy kicsit a Győzike show-ra hasonlító helyzet.
Nem kell részletesebben megmagyarázni?
Mindenki nézi és mindenki szidja...
A termék egyébként nem ehető :) és kb három cég forgalmaz hasonlót kis hazánkban.

Lévai Benjámin
Válasz erre a hozzászólásra



Nézzük mit tanultam

Nagy a baj ! 10 házasságból 3 válással végződik !
Ne hagyd, hogy nálatok is igy legyen !
Férfi vagy és azt szeretnéd, hogy minden nap meleg étellel várjanak otthon? Igazad van. Ez jár Neked. Csakhogy, lehet, hogy az asszony is dolgozik, nem ér rá főzni, vagy nem tud. Segits Neki !
No, nem arra gondolok, hogy főzz helyette. Van más megoldás is. Neked is tetszeni fog! Csak napi 10 percet vesz igénybe és az asszony minden nap főzni fog Neked.
Ha több a szabadidő többet lehettek együtt. És a főzés is megoldódott.
- Nem, nem egy csinos bejárónőre gondolok.
No hogy tetszik ?
 
 

Krotos Erika
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Botrányos marketing módszer

Botrányos marketing módszer, felszivodnak e a vitaminok, reklám konkurencia említése, korlevel fontossaga marketing, botrányos marketing ereje, marketing botrány, hogy csinalj botranyt, margarin hoax, margarin műanyag hoax, a konkurenciát tönkretenni , hogyan kell tonkretenni a konkurenciat

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing