Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Jó marketing a rossz híredből...



Jó marketing a rossz híredből...

Hogyan csinálhatsz jó reklámot a rossz híredből? Hogyan marketingezz, ha valaki a rossz híredet kelti? Hogyan fordíthatod meg a helyzetet és hogyan kovácsolhatsz előnyt a rossz híredből?

Megesett már veled is, hogy vevők pártoltak el tőled, mert valami beárnyékolta a céged jó hírnevét, vagy egy konkurensed rosszindulatú híreket terjesztett a üzletedről, esetleg nyilvánosságra került egy terméked, vagy szolgáltatásod hiányossága és emiatt megrendült a vevők cégedbe vetett hite?
 

A kérdés csak az: Hogyan profitálhatsz a saját rossz híredből?

 

Te is követhetsz el hibákat, olyan nincs, hogy 100%-osan tökéletes legyen a portékád, nem lehet mindig hibátlan, ahogy az ügyfeleiddel foglalkozol. Ezer apró oka lehet annak, hogy rossz hír röppenjen fel rólad.

Te sem tudsz a rengeteg mindennapos teendőid mellett mindenre odafigyelni, könnyen becsúszik egy elégedetlen ügyfél és a rossz hír tizenegyszer gyorsabban terjed, mint a jó.

Mi a megoldás?

Vajon megéri neked, ha magyarázkodsz?

Megéri bizonygatnod az ellenkezőjét?

Talán a legjobb védekezés a támadás?

 

Egyik sem.

 

A meglepő válasz az, hogy érdemes hirdetned a gyengeségedet, úgyhogy csapjunk a közepébe…

 

 

Ha negatívumot állítasz magadról, akkor az emberek ezt azonnal igazságként fogadják el és ezzel együtt könnyen tudatukba vésheted a pozitívumodat is.

 

Miért?

 

Nézz csak meg egy hirdetőújságot. Kőkemény öndicséretet látsz minden hirdetésben. Alacsony árak, szakértelem, megbízhatóság, kedves kiszolgálás, több éves tapasztalat, óriási választék, hihetetlen akciók, jó, jó és már sokszor émelyítően jó.

 

Annyi van az ilyen öndicsérő reklámokból, hogy az efféle mondatokon, már automatikusan átcsúszik az olvasó szeme és bezárul a hallgatók füle.

 

Az önajnározás annyira megszokott a reklámokban, hogy az ilyen reklámok teljesen belesimulnak a szürke tömegbe.

Pontosan olyanok, mint a falra hányt borsó…

 

 

Vajon Te mire gondolsz, ha ezt látod egy hirdetésben?

 

 

A mi XY szolgáltatásunk sokkal drágább, mint a konkurenseinké!

 

Nálunk rossz a kiszolgálás!

 

Mi még kezdők vagyunk!

 

Nálunk sorban kell állnia!

 

Nálunk nincs kamatmentes hitel!

 

Mi nem költünk a pazar boltberendezésre!

 

Mi nem adunk garanciát a termékünkre!

 

A mi ásványvizünk keserű és még büdös is!

 

 

Olvasd el még egyszer figyelmesen, a fenti sorokat.

 

Először is felfigyelsz a szokatlan negatív önreklámra!

Ilyen nincs, ez nem megszokott. Egy ilyen reklám kilóg a sorból. Nem fut át rajta a szemed és azonnal megüti a füled.

 

Nem motoszkál benned a kérdés, hogy mi lehet ezeknek a negatív kijelentéseknek a hátterében?

 

Mit akarhat ez a hirdető?

 

Teljesen megőrült, vagy rettentően tud valamit?

 

Észre sem veszed, de legbelül már kíváncsian várod, azt a pozitívumot, amely megmagyarázza a fenti negatívumot.

 

Nem is beszélve arról, hogy máris foglalkozol vele és agyalsz rajta.

Mikor agyaltál utoljára még egy kicsit is egy reklámszövegen?

 

Mikor fordult elő veled utoljára, hogy kíváncsi voltál valakinek az öndicséretére, vagy érdekelt az, hogy mi lehet annyira jó egy hirdetett üzletben, termékben, vagy szolgáltatásban?

 

Szerintem soha.

 

 

Abban a pillanatban, amikor negatívumot állítasz magadról…

 

1. Ki fogsz lógni a sorból, kiemelkedsz az önmagukat dicsérő konkurenseid közül. Észre fogják venni a reklámodat…

 

2. Magadra irányítod az öndicséretekkel tömött hirdetőújság olvasóinak a figyelmét és kíváncsivá fogod őket tenni. Azon fognak töprengeni, hogy vajon elmentek nálad otthonról, vagy valamit nagyon tudsz?

 

3. Igazságként fogják elfogadni azt, amit a továbbiakban önmagadról, a cégedről és termékedről állítasz, hiszen, aki saját magát dicséri az már eleve gyanús.

 

Aki negatívumot állít magáról, az őszinte.

 

Nem szoktunk „hazudni” akkor, amikor valami rosszat állítunk magunkról, ergo igazat mondunk már akkor is, ha a második mondatban a jó oldalunkat ecsetelgetjük.

 

4. Kíváncsivá fogod tenni vele a leendő vásárlóidat. Egy olyan pozitívumot fog keresni a háttérben, amely magyarázatot ad a hirdetett negatívumra.   

 

 

 

Mi a közismert hibád?

 

 

Sokáig kell sorban állni a pénztárnál?

 

Hirdesd ezt: Nem szeretsz sorban állni a pénztárnál? Akkor ne vásárolj nálunk, mert mi az alkalmazottaink bérén spórolunk, hogy a legjobb árakat kaphasd.

 

 

Felröppent rólad a hír, hogy kezdő vagy és nem értesz hozzá?

 

Hirdesd ezt: Nekünk nincs óriási szakmai tapasztalatunk!

De minden termékünket a helyszínen kipróbálhatod…

 

 

Büdös kénes szagú az ásványvíz, amit palackoztok?

 

Hirdesd ezt: A mi ásványvizünk kicsit büdös! De ha egészségesen akarsz élni, akkor el kell viselned a szagát.

 

 

Nincs hatalmas bútorválasztékod?

 

Hirdesd ezt: Ha hatalmas bútorválasztékra van szükséged, akkor ne gyere hozzánk! Nálunk 300 négyzetméteren csak irodai székeket fogsz találni.

 

 

Drága iktatószoftvereket kínálsz?

 

Hirdesd ezt: A mi XY iktató szoftverünk nem olcsó, sőt drágább, mint a konkurenseinké!

De a fejlesztések miatt soha nem lesz elavult, így évek múlva sem kell újat venned.

 

(Nem értek az iktató szoftverekhez.)

 

 

 

Lényeg…

 

Az első példánál maradva. Hiába hirdetik a konkurenseid azt, hogy alacsonyak az áraik, süket fülekre találnak, mert mindenki ezt hirdeti.

 

Ha Te azt a gyengeségedet hirdeted, hogy nálad sorban kell állni a pénztárnál, akkor az öndicséret ellenkezőjével felhívod magadra a figyelmet, ki fogsz lógni a sorból és végre meg fogják hallani a reklámodat.

 

Várni fogják az indokot, hogy miért kell nálad sorban állni.

 

Te pedig megadod a teljesen hihető és elfogadható magyarázatot: az alkalmazottak bérén spórolsz, hogy alacsony árakat adhass.

 

Ettől kezdve már hihető, hogy olcsóbb vagy a versenytársaidnál.

 

Bevitted az üzenetet?

 

Be bizony…

 

 


(23 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?



Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Jó marketing a rossz híredből...


Negativ reklam

 
 
  Szerintem a szoveg elso reszeben ''van valami'',mert tenyleg nem szokvanyosak az ilyen reklamok,tehat furcsa,erdekes ami pedig a mediaban furcsa vagy erdekes az nagyon konyen felul emelkedik a tobbi atlagos dolgokon.
  Ennek ellenere a konkret reklam otleteket egy kicsit meredeknek tartom.
  Maradok az elso peldanal:(alkalmazotak fizetesenek sporlasa)ez szerintem azert nem jo mert az ember (legalabbis en)eloszor arra gondol hogy hat akkor itt a fonok csak a maga penzet sporolja es nem az enyemet,beakar vagodni ezzel a reklammal.
   Ezert sokkal jobban hangzana:
 
    Nem szeretsz sorban állni nalunk?Akkor most itt az alkalom,a gyors vasarlashoz,mostantol  X perc sorbaallas utan X Forintot adunk,garantaltan.
 
 
    Ez a reklam a bizonyitas es negativ reklam  modszerevel van otvozve.Igy aki esetleg nem hallota volna a rossz hirunket az nem is tudja meg,es eljon,megnezi hatekonysagra.Aki mar tapasztalta az  pedig nagyon kivancsi lesz hogy gyors kiszolgalast kap vagy X forintot.
 
  Hosszasan ez lenne a velemenyem :)

Bencze Zsolt
Válasz erre a hozzászólásra



"Mert hülye azért nem vagyok!"

Lehet, hogy erős lett egy kicsit, lehet hogy lesznek olyanok, akikből ez ellenszenvet vált ki, de ez nem is baj, mert lesz egy olyan réteg, aki azt mondja "ez igen, akkor nézzük meg".

 

Nem baj, ha merész, mert ha mindenkinek meg akarsz felelni, akkor egy olyan reklámot fogsz megszülni, amely már annyira általános, hogy "szóra sem érdemes."

 

Nem beszélnének róla, nem foglalkoznának vele az emberek, nem téma, csak egy üzenet, amiből naponta kapsz ezret.

 

"Mert hülye azért nem vagyok!" Borzalmas, burkoltan lehülyézik azokat, akik nem ott vásárolnak. Ez azért tényleg erős, de ha nem működne, akkor már rég lecserélte volna ezt a bűvös szöveget a piros fekete láncolat.

 

Túl erős is volt, alaposan megbüntették őket miatta, ide kattintva olvashatod az emberek véleményét...

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Van benne valami

Van benne valami. Még a nyáron, vagy talán már két éve olvastam a metrón egy Suzuki Swift reklámot, amiben fel voltak sorolva, hogy két millióért nem kapni ilyen jó kocsit, mert ebben ilyen motor van, ennyi légzsák, meg minden. Ezekre pontosan nem emlékszem, csak arra, hogy a végén bevallották, hogy igen, ez csak 4 csillagot kapott a törésteszten, de hát ennyi pénzért...

Levente Láng
Válasz erre a hozzászólásra



Mindíg meglepsz valamivel!

Ügyfeleink 99.9%-a az internetről kerül ki, és egy átlagos hónapban 2 millió forintot keresünk a honlapunkból. Kb. 10-15 különböző marketinges hírlevélre fel vagyok iratkozva, és kb. 1 millió forint értékben vannak már internetmarketinges anyagaink. Mindezek ellenére mindíg, de tényleg mindíg olyan nézőpontot és ötleteket adsz, amit senki más.

Gyuri
Válasz erre a hozzászólásra



remek

Szerintem az ötlet nagyon jó, igaz nem fogom ennyire sarkítva alkalmazni. Sokat gondolkoztam már azon, hogyan lehet a gyengeségeinket előnyökké kovácsolni, hát itt van!
Pl. egy ötlet, nálunk drágább, deee....
Hasznos munkát mindenkinek!
Lala 

borcsok lajos
Válasz erre a hozzászólásra



Ötletes

Köszönöm a tippet, már gondolkodom is rajta hogyan tudom kipróbálni.

Nagy Eszter
Válasz erre a hozzászólásra



Ez jó, hasonlót figyeltem meg pont...

Pont a napokban figyeltem, hogy azok az oldalak a legjobbak, legbizalomgerjesztőbbek, ahol azt mondják, hogy "drága vagyok, de jó miőségű!".
Mennyire logikus, és valahogy mégsem ez a reflexszerű.
Egyrészt az egy elfogadott dolog, hogy csak azt értékeljük igazán, amiért valóban megküzdünk.
Másrészt mindenki tudja, hogy a dolgoknak ára van, és semmi nem jár ingyen. 
Pl ha azt mondom egy ügyfélnek, hogy nálunk egy termék 100 Ft+ fél óra sorbanállás, míg a konkuranciánál 150 Ft, és olyan a célcsoport, hogy az idő annyira nem fontos, az két szempontból is jó:
1. bízni fognak az ügyfelek, mert tudják, hogy nem fizettek kevesebbet, mint amennyit a termék ér. Csak épp a fizetség egy részét nem pénzben, hanem időben adták meg.
2. a sorban nem lesznek idegesek, mert előre tudták, hogy ez lesz, és ezzel együtt döntöttek a vásárlás mellet; és mert tudják, hogy az ácsorgásért 50 Ft-ot kapnak.
Köszönöm a gondolkodnivalót, nagyon jó lett ez a cikk (is)! 

Zsú - Csodanő
Válasz erre a hozzászólásra



na ez a szívás...

az én konkurenciám a heti újságban hirdette, hogy kiadó az üzletem.... Erre mi a legjobb reakció? komolyan tanácstalan vagyok.
köszi a segítséget előre is!
W. Kriszta

Williams Krisztina
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Jó marketing a rossz híredből...

Jó marketing a rossz híredből...

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing