Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Marketing a multik ellen?



Marketing a multik ellen?

Hogyan marketingezz, ha egy multi a konkurencia? Miért viszi el egy multi a vevőidet még akkor is, ha Te olcsóbb vagy? Hogyan működik a multik marketingje? Hogyan mászhatsz ki a konkurenciaharcból egy ügyes húzással?

Vigyázat! Multik! Támadhatod őket? Megéri?

 

A válasz igen és nem! Nem támadhatod őket úgy ahogyan gondolod. Igen támadhatod őket, de ennek is megvan a módja.

 

Előre szólok, hogy hosszú lesz és kereskedőknek szól...

 

Bizonyára téged is idegesít, hogy a nagyok sokszor elveszik az ügyfeleidet. Tisztában vagy vele, hogy neked jobbak az áraid, egy kategórián belül nagyobb választékot kínálsz, ráadásul még jobban is értesz hozzá…

 

De akkor miért?

 

Mégis miért vásárolnak sok esetben a törzsvevőid is a multis konkurenseidnél?

 

 

Miért?

 

A vicc az, hogy a választ nem tudják az ügyfeleid, ha megkérdezed őket, hogy miért vették meg ugyanazt a terméket máshol, akkor azt fogod észrevenni, hogy nem jut az eszükbe értelmes magyarázat.

 

Mondanak néhány gyenge okot, ami éppen akkor az eszükbe jut, de az igazság az teljesen más.

 

 

Az ügyfeleidnek fogalmuk sincs arról, hogy miért vásárolnak a multiknál…

 

Nem okolhatod őket, mert nem szándékosan teszik. Olyan ösztöneik viszik őket a nagyokhoz, amelyeket most itt részletesen meg fogsz ismerni…

 

 

Automatikusan a multik neve ugrik be nekik…

 

A multik rengeteget költenek reklámra. Olyan helyeken és olyan mennyiségben reklámoznak, amit Te soha nem engedhetsz meg magadnak.

 

Tv, rádió reklám, egész oldalas újsághirdetések, rendszeresen bedobott katalógusok gondoskodnak folyamatosan arról, hogy halljanak róluk.

 

Az ilyen sulykolás meghozza az eredményét. Az ügyfelek annyiszor hallják pl. egy műszaki termék nevét összefüggésben egy multi nevével, hogy egyszerűen arról a bizonyos termékcsoportról azonnal a multi neve ugrik be nekik.

 

Hiába ismerik a cégedet, a sok reklám elintézi, hogy ne a Te neved ugorjon be nekik hamarabb.

 

 

Az ösztönük azt súgja, hogy a legnagyobb és a legismertebb cég a legjobb választás…

 

A vásárlók különösen működnek, ha vásárolni akarnak valamit, akkor automatikusan a legnagyobb és legismertebb cég jut az eszükbe. A legismertebb és legnagyobb cégről feltételezik azt, hogy itt nagy választékban és jó áron találják meg azt amit keresnek.

 

Rosszul gondolják, de jobb ha elfogadod, hogy így működnek.

 

Műszaki cikkek olcsón… = MediaMarkt

 

Könnyen ellentmondhat ennek, könnyen félrevezethet törzsvevőid és a barátaid véleménye, mert ők szinte napi kapcsolatban vannak veled, állandóan hallanak rólad, így nálunk nem fog működni a „legnagyobb és legismertebb ugrik be elsőnek” effektus.

 

Ha például műszakit árulsz, akkor a szinte napi kapcsolat miatt nem a MediaMarkt, hanem a Te neved fog beugrani nekik.

 

 

Az igazság nem nálad van, hanem a legnagyobbnál és a legismertebbnél…

 

Hiába hirdeted, hogy hatalmas választékot kínálsz, kiválóan értesz a szakterületedhez, vagy jobb árakat adsz mint a nagyok, a vevők tudatalattija a következőt mondja…

 

„Ha tényleg jobbak lennének az áraid, jobb minőséget adnál és nagyobb lenne a választékod, akkor Te lennél a legnagyobb, vagy a legismertebb! Mivel nem Te vagy az, ezért nem hiszek neked.”

 

Figyelem! Ezt nem mondják ki, de az ösztönük ezt súgja és nem fognak neked hinni.

 

Ha a legnagyobb hirdeti magáról, hogy ő a legolcsóbb, akkor ezt a vevők elfogadják, sőt még meg is indokolják maguknak, hogy a multinak igaza van.

 

„Valóban ő a legolcsóbb, hiszen ennyi embert nem csaphatnak be.”

 

„Valóban ő a legolcsóbb hiszen ezért vásárol ott mindenki és a nagy forgalom miatt alacsonyabb árréssel dolgozhatnak, stb. stb…”

 

A vásárlók ilyen és ehhez hasonló önigazolások egész sorát bírják kitalálni a legnagyobbak javára.

 

 

Mi emberek, olyanok vagyunk, mint a birkák…

 

Hiába mondja azt az eszünk, hogy a kis üzlet jobb választás lenne, mégis szeretünk a tömeg után menni, hiszen „ennyi ember nem tévedhet.”

 

Vásárló = félelem. A vevők félnek attól, hogy olyasmiért adnak ki pénzt, amit később megbánnak, félnek attól, hogy rosszul választanak és „ennyi ember nem tévedhet” alapon vakon mennek a tömeg után… A multikhoz.

 

 

Hogyan nem érdemes támadnod egy multit?

 

A fenti okokból adódóan teljesen felesleges azért erőlködnöd, hogy bebizonyítsd az embereknek, hogy jobbak az áraid, jobb minőséget kínálsz, vagy nagyobb a szakértelmed.

 

Figyeld meg a legtöbb cég reklámját, pontosan ugyanezt hirdetik teljesen feleslegesen, mert az emberek nem hiszik el nekik.

 

Nem tudod bebizonyítani a saját igazadat, még akkor sem, ha tényleg igazad van.

Nem tudod megváltoztatni az emberek ösztöneit, de ügyesen húzhatsz hasznot az ösztönös gondolkodásmódjukból…

 

 

Hogyan támadhatsz egy multit?

 

Ha már nem tudod logikus észérvekkel meggyőzni az ösztönösen gondolkodó vevőket, akkor nyúlj Te is az ösztöneikhez!

 

Annyit elárulhatok, hogy ez a legnehezebb, nagyon nehéz átmenni a pult másik oldalára és vevőfejjel gondolkodni. Nem könnyű kiüríteni a fejed és mindent elfelejteni, amit a saját cégedről tudsz, de adok egy kis segítséget…

 

 

Ha már egyszer az a cég ugrik be leghamarabb a vevőknek, akiről a legtöbbet hallanak…

 

Emlékszel még, hogy nemrég arról volt szó, hogy a törzsvevőidnek és barátaidnak a napi kapcsolat miatt egy termékcsoportról a Te neved ugrik be?

 

Nyilván nem tudsz mindenkivel személyesen törzsvásárlói, vagy baráti viszonyt kiépíteni, de megteszik ezt helyetted, a segítőkész és személyes hangvételű hírlevelek és blogok.

 

1. Hírlevél és blog…

 

Ezek segítségével állandó „személyes” kapcsolatot tarthatsz fent az érdeklődőiddel, gondoskodhatsz arról, hogy állandóan halljanak felőled. Ezzel a módszerrel nullára csökkentheted a reklámkiadásaidat is.

 

2. Ha már a hirdetéseknél tartunk…

 

Nagy hiba, ha egyetlen újsághirdetéstől vársz eredményt. Azért hogy ez a reklámozási forma valóban ügyfeleket is hozzon, folyamatosan kell hirdetned, ezzel elérheted, hogy állandóan halljanak felőled.

 

Ha hirdetésre adod a fejed, akkor nem árt előre kalkulálnod azzal, hogy nem szabad abbahagynod.

 

 

Ha már a legnagyobbat és a legismertebbet választják…

 

akkor így szerezhetsz hatalmas ismertséget egyik napról a másikra…

 

Ez egy olyan módszer, amelyre lehet hogy nem, vagy csak nagyon nehezen szánod rá magad, mert fel kell adnod hozzá az üzleted nevét.

 

Egy kérdés!

 

Ha laptopot akarsz venni, akkor melyik cég neve ugrik be hamarabb?

 

A www.laptop.hu, melynek hirdetéseivel szinte mindenhol találkozhatsz, vagy a többé kevésbé ismert sarki „minicomp Bt.” számítástechnika üzlete?

 

Ha Te is csatlakozol egy nagy és ismert név alá, akkor nyert ügyed van mert az emberek rád fognak gondolni.

 

Megmaradhatsz a „kis Bt”-nél, vagy a „nagy Kft”-nél, de ezeket a cégeket a www.laptop.hu-hoz képest senki nem ismeri. Sorry…

 

Járj utána, hogy létezik-e a saját szakterületeden belül is egy ilyen közismert cégcsoportosulás, ha van akkor csatlakozz, ha nincs, akkor…

 

Ne mondd nekem hogy nem tudod rávenni a hozzád hasonló más városokban lévő üzleteket arra, hogy összefogjatok, és együtt egy közös név alatt reklámozzatok.

 

 

Ha a jó árakról és a választékról szóló igazság nem nálad van…

 

akkor hirdesd azt, amihez nem fér kétsége egyetlen vevőnek sem.

 

Milyen közismert hiányosságai vannak egy multinak, amelyen nem tudnak változtatni még ha megfeszülnek sem?

 

Vigyázz! Ne hallgass a barátaid, a szakma, vagy a törzsvásárlóid véleményére, mert részrehajlanak és hasonlóan gondolkodnak mint Te.

 

Olyan hiányosságot kell felfedezned a nagy konkurenseidben, ami még azoknak a vevőknek is teljesen egyértelmű, akik szívesen vásárolnak a nagyoknál.

 

A multik egy termékkategórián belüli választékának hiánya nem jó érv, mert náluk is nagy választék van. Azt csak Te tudod, hogy nálad nagyobb van, de a vevők ezt nem veszik észre. Nekik az is sok, amit ott találnak.

 

A szakértelem. Ez nagy gyengéje a multiknak, de sajnos még így is jobban értenek egy-egy termékcsoporthoz, mint az átlagos vevő, aki szinte sehogy.

 

Egy multis eladó is tud használható segítséget adni egy nulla tudással rendelkező vevőnek még akkor is, ha ez jóval kevesebb, mint amit Te adhatsz. Úgyhogy a szakértelem is kiesett.

 

Mit nem kapnak meg a fanatikus multi rajongók?

 

Nyitva tartást 8 után.

Azonnali szervizt.

Használt készülékeket, vagy használttermék beszámítást.

Beszerelést, legyen szó akváriumról, vagy házimoziról.

 

Vannak további ötleteid?

 

Ha azt hirdeted, hogy Te beszámítod a használt termékeit a vevőidnek, akkor már eleve nem gondolkodhatnak a multikban, mert mindenki tudja, hogy ott nincs ilyen szolgáltatás, azaz Te nyertél.

 

 

Légy Te a legnagyobb és a legismertebb egy új termékkategóriában…

 

Egyetlen döntéssel kimászhatsz a konkurenciaharcból, ha meg tudod különböztetni magad a multiktól, ha olyan termékcsoportra, vagy vevőkörre specializálódsz, amelyet nem tartanak a nagyok…

 

Ezt már boncolgattam néhányszor az oldalon, vagy a hírlevélben, így csak emlékeztetőül…

 

Ha bútort árulsz, akkor harcolnod kell a nagyokkal, akik mindenféle bútort tartanak.

 

Ha csak irodai székeket, vagy csak fenyőbútorokat árulsz és gondoskodsz arról, hogy ezt tudják is az emberek, akkor ezeket a termékeket, nem a nagyoknál, hanem nálad fogják keresni.

 

Kis autóalkatrész üzletként rengeteg naggyal kell felvenned a versenyt, de ha áttérsz a speciális tuning, vagy versenyalkatrészekre, akkor máris kiszálltál a versenyből és ezentúl fittyet hányhatsz a nagyok nyomására.

 

Nehéz lépés, mert állítólag többen keresnek normál autóalkatrészt, mint speciális dolgokat, de nem szabad elfelejtkezned arról, hogy jóval többen is árulnak normál alkatrészt, mint amire kereslet is van.

 

Egy közeli példa: A multik megjelenésével nagyon sok műszaki üzlet volt kénytelen lehúzni a rolót, azok kivételével, akik csak és kizárólag a magasabb árkategóriájú (High-End) műszaki cikkeket árulták.

 

Erre a drága kategóriára továbbra is van kereslet és a multik nem tartják a felső kategóriát. Igen vannak olyan vevők, akik milliós nagyságrendű forintot is képesek kiadni egy pár hangfalért, vagy egy jó lemezjátszóért.

 

 

Ha a vevők félelmükben birkaként viselkednek…

 

akkor el kell oszlatnod minden kételyüket és könnyelművé kell tenned őket.

 

Ha az emberek félnek a csalódástól, félnek attól, hogy később megbánnak egy vásárlást, akkor két módszert vethetsz be az ügy érdekében.

 

1. Agyament garanciákat…

 

Kínálj a termékeidre vagy szolgáltatásaidra pénz-visszafizetési garanciát. Ha nincs kockázat, akkor nem gondolkodnak, hanem vásárolnak. Mégpedig nálad.

 

2. Kezdj el információt terjeszteni…

 

Ezt megteheted a honlapodon, a blogodban, nyomtatott tájékoztatókon és a prosidban, a lényeg, hogy legyen olyan terméked amelyről lebeszéled a vásárlót. Érezze, hogy nem akarsz mindenáron eladni neki valamit.

 

Legyen egy olyan információs anyagod, amely segít kiigazodni neki a termékeid, vagy szolgáltatásaid bonyolult útvesztőjében. Egy olyan anyag, amely közérthetően, már-már konyhanyelven segíti az embert a választásban.

 

Ha a vevő magától rájön, hogy milyen termék kell neki és milyen nem, akkor nem azokat a termékeket fogja megvenni, amit mindenki, hanem lesz egy szilárd elképzelése arról a termékről amit szeretne és mivel Te segítettél neki nálad fogja elkölteni a pénzét.

 

 

Használati utasítás a multikhoz…

 

1.    Ne támadd őket, mert csak lepattansz róluk, az igazság mindig a nagyok oldalán áll.

2.    Ne hirdesd azt, amit a vevők tudat alatt egyébként is feltételeznek róluk. (árak, minőség, szakértelem, választék)

3.    Hirdesd azt a hiányosságukat saját erényként, amellyel még a fanatikus multis vevők is tisztában vannak.

4.    Ha hirdetsz, akkor hirdess kitartóan.

5.    Ne áruld azt amit a vevők minden multinál megkapnak, alkoss inkább egy saját, konkurenciamentes, vadonatúj szakterületet.

6.    Szerezz minél több hívet és barátot magadnak, bloggal és hírlevéllel. Gondoskodj arról, hogy állandóan halljanak rólad.

7.    Csatlakozz ismert nevekhez, vagy a viszonteladóidat gyűjtsd egy ismert név alá és közös erővel reklámozzatok, vagy tegyétek ismertté a csoportosulásotokat.

8.    Ne hagyd, hogy félelmükben birkaként viselkedjenek, adj garanciát és tedd őket hozzártővé.

9.    Próbálj meg rájönni a valódi okára, hogy miért vásárolsz a nagyok helyett a kicsiknél. Gyorsabbak? Éjjel-nappal nyitva vannak? Beszámítják a használt dolgaidat? Beszerelik? Ajándékot adnak? Olvasod a hírlevelüket? Olyan speciális termékeket tartanak, amit a multik nem?



(35 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: marketing a multik ellen, harc a multikkal, idegesít a konkurencia, miért nem hirdetnek közösen a multik, miért vásárolnak az emberek a multiknál, vásárlás a multiknál, speciális terméket árulnék, miért választják a vásárlók a multikat, marketing a multik ellen, ismer konkurencia

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Marketing a multik ellen?


Köszönöm!

Örömmel jelentem, hogy az itt olvasott technikákat alkalmazva sikerült komoly, átütő eredményeket elérnem a még FÉLKÉSZ, és kísérleti stádiumban lévő weboldalam népszerűsítésének tekintetében. Köszönöm! Bár még nem állt össze a végleges designe és tartalom, máris emailben keresnek, és árajánlatot kérnek a tisztelt érdeklődők! Várom a következő hírlevelet :)

HasCrashed
Válasz erre a hozzászólásra



Kicsiknél vásárolni?

Igen, én is szoktam a kicsiknél vásárolni. Pl. van egy garázsbolt a házunkban, ott veszek valamit, ha hiányzik - de sosem rendeznék ott nagybevásárlást, mert az árai vagy 50%-kal magasabbak a Tescoénál.

Tulok Imre
Válasz erre a hozzászólásra



Nézd meg a blokkot!

Ezen igencsak csodálkozom. Ha egyszer figyelmesen megnézed a TESCO blokkot, és nemcsak elhiszed, hogy ők a legolcsóbbak, akkor rájöszz arra, hogy a TESCO az egyik legdrágább áruház. Persze van az akciós olcsó, de felesleges, meg van nagyon drága, de szükséges dolog. Persze ezért kapsz egy kedves, segítőkész, szimpatikus TESCO eladót is... Így már biztos megéri. Gábor

Tóth Gábor
Válasz erre a hozzászólásra



Már megint igazad van

Tisztelettel olvasom mindig a hirleveledet,mert mindig arról irsz ami valós csak még senki nem fogalmazta meg őket .Valahol mi is érezzük ,hogy mi a probléma.Viszont te telitalálatból tudod. Köszönjük neked az irásokat,további jó munkát kivánunk.Fricska

sebő géza
Válasz erre a hozzászólásra



Csatlakoztass, vagy csatlakozz

Nyugaton is ez a trend kezd el terjedni: Csatlakozz! De ha nincs olyan akihez csatlakozni tudna az ember, akkor hozzunk létre egy olyan rendszert, amelyhez mások is csatlakozhatnak, és ez igen sok pénzt hozhat! :)) Sikeres építkezést mindenkinek!

Szöllősi Gábor
Válasz erre a hozzászólásra



a beszélgetés varázsa

Hozzánk pl. saját bevallásuk szerint sokan azért szeretnek járni, mert nálunk jókat lehet beszélgetni. Minden eladónknak megvannak a maga visszatérő "beszélgetőpartnerei", de az alkalmi vásárlók is szívesen leragadnak egy csésze csoki vagy kávé mellett. Szerintem ez az egyik fő vonzereje lehet a "kicsik"-nek. Persze nem árt jó dolgokat áulni emellett...

W.Bea
Válasz erre a hozzászólásra



na erről van szó....

sziporkázok, bakker.. sziporkázok.. megjött az ihlet.. olvasom a cikkeket, és két oldalt teleírtam mindenféle hasznos jó  személyre szabott dologgal.. annyira jó hogy megtaláltam ezt az oldalt.... tényleg sok sikert neked. dehiszen te már sikeres vagy, hiszen egy csomó emberen segítettél.. és az ő megélhetésükön, ahogy így olvasom a hozzászólásokat!
 keep up the good wokr!

Williams Krisztina
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Marketing a multik ellen?

Marketing a multik ellen?, ismer konkurencia, marketing a multik ellen, miért választják a vásárlók a multikat, speciális terméket árulnék, vásárlás a multiknál, miért vásárolnak az emberek a multiknál, miért nem hirdetnek közösen a multik, idegesít a konkurencia, harc a multikkal, marketing a multik ellen

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

igen
Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing