Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Marketing tipp: beszámítás



Marketing tipp: beszámítás

Miért szuper marketing módszer a termék, vagy (kapaszkodj meg) a szolgáltatás beszámítás? Hogyan turbózza fel a vevőszerzést és a marketinget a beszámítás? Hogyan használhatod a a beszámítást, mint marketing eszközt?

Szolgáltató vagy? Tanulj a kereskedőktől! Íme egy tuti tipp...

 

Ez a blogbejegyzés szorosan kapcsolódik a főoldalon lévő multikról szóló cikkhez.

 

Hatalmas előrelépés lesz számodra, ha olyan trükköket fogsz elsőként alkalmazni a szolgáltató iparban, amelyek eddig ismeretlenek voltak a vevőid számára, olyan módszereket, amelyek újdonságként hatnak, olyanokat, amelyeket nem égetett már ki minden szolgáltató konkurensed a piacon.

 

Melyek ezek?

 

Nézzük a multis cikket…

 

A szolgáltatói piacon is vannak „multik”, nagy cégek, akiket mindenki ismer. Itt is ugyanazok a szabályok, mint a kereskedelemben, itt is úgy gondolkodnak a vevők, mint egy vevő, függetlenül attól, hogy kézzelfogható terméket vesznek, vagy éppen szolgáltatást.

 

Gondolkodás nélkül a legnagyobb, legismertebb és a legtöbbet reklámozó szolgáltató fog az eszükbe jutni.

 

Azokat a módszereket, amelyeket leírtam egy az egyben lehet a szolgáltatóiparban is használni, külön kiemelném itt a használt termék beszámítást.

 

 

Hatalmas ötlet…

Számíts be használt szolgáltatást!

 

Te is tudod, hogy a vevőidet nem hatják meg a 10-20-30%-os akciók. Az akcióknak már nincs hitele…

 

Mit gondolsz, miért számítanak be (az okos) kereskedők használt termékeket?

 

Talán azért, hogy később jó pénzért eladják?

 

Szerinted kinek lehet eladni egy rozzant hűtőgépet, egy járóképtelen mopedet, vagy egy 400ezerért beszámított, valójában 40ezret sem érő 28 éves Ford Fiestának nevezett rozsdakupacot?

 

Sen-ki-nek…

 

Akkor mégis miért kellene neked, mint szolgáltatónak pénzt adnod hasznavehetetlen és kézzel foghatatlan vackokért?

 

Azért mert sokkal sikeresebb lehetsz ezzel a módszerrel, mint az eddigi hatástalan akcióiddal.

 

Azért mert a használt termékek szolgáltatások beszámítását elhiszik a vevők, míg az akciók hitelességével kapcsolatban vannak kételyeik.

 

Azért mert a vevőid megindokolják maguknak, hogy miért juthatnak hozzá olcsóbban a termékedhez a szolgáltatásodhoz.

 

A vevőid nem fogják azt érezni, hogy felemelted az árat, majd lecsökkentetted.

 

Azt fogják gondolni, hogy egy pancser vagy, amiért pénzt adsz a hasznavehetetlen dolgaikért, vagy azt, hogy egy zseni vagy, amiért el tudod majd valahol Albániában adni a 400ezerért beszámított Fiestát.

 

De számít az, hogy mit gondolnak, ha már egyszer ennek a módszernek köszönhetően szolgáltatást vásárolnak tőled?

 

Példák:

 

Könyvelő vagy?

 

Akció helyett, számítsd be az ügyfeled előző havi, más cégnek kifizetett könyvelési díját.

 

Tanácsadó vagy?

 

Akció helyett, számítsd be a konkurenseid eddig hasznavehetetlen tanácsadási díját a Te saját, komolyabb és drágább szolgáltatásaidba.

 

Fodrász vagy?

 

Akció helyett számítsd be a vendéged más fodrásznál fizetett hajvágási összegének egy részét.

 

Bélyegzőkészítő, vagy nyomdás vagy?

 

Akció helyett, számítsd be, az ügyfeled használt bélyegzőit, névjegykártyáit, plakátjait… Bocs ez már termék :)

 

Akkor számítsd, be valamennyiért a grafikai tervet, amit készítettek neki.

 

Próbáld ki! Észre fogod venni hogy hatásosabb lesz, mint az eddigi árcsökkentős akcióid…

 

Ettől függetlenül mától tetőtől talpig a kereskedőké vagyok! :)



(4 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: használt tv beszámítása új tv vásárlása esetén, tanuljunk kereskedonek, mit csinálj ha a konkurencia alacsonyabb áron árul, kinek lehet eladni?, konkurencia ár, mit lehet eladni jó pénzért , használt tv beszámítással, használt televízió beszámítás, használt tv beszámítása, régi tv beszámítása

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Marketing tipp: beszámítás


Szolgáltató vagyok

Nyugodtan szólj a szolgáltatókhoz is.

Az a jó kereskedő, aki tudja, hogy ő nem terméket ad el, hanem szolgáltatást (az "eladás" szolgáltatást).

Végre egy új hang az on-line marketing piacon. A "régiek" kezdenek beleülni az ismétlésekbe.

Felfrissítheti a gondolkodásunkat ez a néhány új szempont, másfajta látásmód.

Krista Gábor
Válasz erre a hozzászólásra



könyvelés

Ez tényleg jó 5let, DE:
 
Évek óta azon töprengünk, hogy melyik az a legjobb módszer amivel el lehet jutni a leendő ügyfelekhez. Sztem a könyvelés az a tipikus szolgáltatás, ami elég bizalmi alapon működik, egy szórólap, újsághirdetés nem annyira hatékony.
Akkor mi a megoldás?
Hát ez az ami gondot okoz egyenlőre!

István
Válasz erre a hozzászólásra



'bizalmi alapon működik'

Ez a legkönnyebb ! Bizalmi alapon -> viralmarketing !
Ha az ügyfeleid meg vannak elégedve, akkor szívesen ajánlanak másoknak is.
1. Csinálj elégedettségi felmérést ügyfeleiddel, kérdezd meg egyéb óhajukat! Lehet, hogy egész apró dolgok a részedről nagy segítség az ügyfelednek. Lehet, hogy a könyvelésen kívül más szolgáltatást is ki kell találnod. ( pl. én egy időben utáltam a könyvelőmhöz járni, amikor olyan helyre költözött, hogy nehezen lehetett a közelben parkolni, szívesen vettem volna, ha begyűjti a havi anyagot.) De szakmai részről is lehet fejlődni: pontosság, kéretlen statisztikák, up-to-date jogi, adó témában stb. Tehát fejlődj, átlagos könyvelőt senki nem fog ajánlani. Átlagon felülit igen !
Megjegyzem: mindenkivel megesik néha, hogy olyan szolgáltatást vesz igénybe, hogy utólag lepődik meg, hogy ez kurva jó volt, profi volt stb. Ha belegondolok, ismerőseim közül egyre sem emlékszem, aki áradozott volna a könyvelőjéről, ellenben ...  panasz az volt. Lehet, hogy a környezetem nem reprezentálja az átlagot, de ez jó hír neked, mert könnyű lesz kitűnnöd. Másrészt, ha kritikát kapsz ügyfeledtől, örülj, mert az fontosabb információ lesz neked ezek után bármiféle marketing tanácsnál!
2. Ha az  első ponton túl vagy, akkor előny, hogy a viralmarketing szinte semmibe sem kerül és folytonosan kifejti hatását. Hátránya, hogy lassú.
3. bizalmi - és teljesen igazad van ! De épp ezt használd ki! Eszedbe ne jusson újságban, szórólapon stb. hirdetni!
Képzeld el azt a sok vállakozót, aki "elszenvedi" a könyvelőjét és azért nem vált, mert senki se mer új ismeretlent bevállalni. Mennyire örülne, ha egy jó ismerőse tanácsolna egy profit. Építsd ki az image-odat az ügyfeleid elött, add a szájukba a Te általad  megfogalmazott szavakat, azaz elégedett ügyfeleidet időnként tájékoztasd, hogy miben, miért vagy jó.  Tudatosítsd bennük a szakmai érveket, hogy ne csak érezzék, hogy elégedettek veled, hanem meg is tudják fogalmazni másoknak. Ezért tájékoztasd őket folyamatosan előnyeidről !

Hegedűsné Mária
Válasz erre a hozzászólásra



Oké, és...

És mit lehet beszámítani, ha az ember redőnyös?  Sokat gondolkoztam a különféle akciókon.
Elég nehéz mit kitalálni, mert ez egy egyszeri, és viszonylag nagy döntés. Szóval nincs előző termék, amit be lehetne számítani, és a kiegészítő ajándékok sem feltétlenül működnek...
Pedig szívesen kedveskednénk valami mással a vevőinknek, mert az árverseny, és az alacsony árak a termék értékét is csökkentik a vevő szemében. 
Szóval... 
Jó lenne valami új ötlet.
 

Gondos Redőnyös
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Marketing tipp: beszámítás

Marketing tipp: beszámítás, régi tv beszámítása, használt tv beszámítása, használt televízió beszámítás, használt tv beszámítással, mit lehet eladni jó pénzért , konkurencia ár, kinek lehet eladni?, mit csinálj ha a konkurencia alacsonyabb áron árul, tanuljunk kereskedonek, használt tv beszámítása új tv vásárlása esetén

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing