Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Online marketing hibák



Online marketing hibák

Felesleges és hasznos dolgok a honlapodon, mit törölj le, mit hagy fent a weboldaladon? Mi az amire kíváncsiak a látogatók és mi az, amitől egyenesen elmenekülnek a honlapodról? Íme néhány online marketing szarvas hiba...

11 felesleges dolog a honlapodon, amelyek miatt búcsút intesz az ügyfeleidnek...

 

Lehet, hogy ezekből néhányat pont a Te honlapodon vettem észre?
Őszintén bevallom, nem terveztem ezt az anyagot megírni, de most mégis megtettem.
Ha van rá lehetőségem kíváncsiságból meg szoktam nézni az olvasóim honlapját és a tapasztaltakból úgy gondolom, ezt az anyagot neked is kötelező elolvasnod.
Új információk! Csak 2-3 olyan pont lesz benne, amiről már itt, vagy máshol olvashattál, úgyhogy olvass tovább...

 

1. Felesleges szövegek…

 

A főoldalad legfőbb célja, hogy az oldaladon tartsa a látogatót, ezért csak olyan szövegeket írásokat érdemes itt elhelyezned, melynek köszönhetően vásárolni fognak, vagy feliratkoznak a hírleveledre.

 

Az olyan írások, amelyek nem ezt a célt szolgálják teljesen feleslegesek és felhígítják az oldalon azt a tartalmat, amellyel a célodat elérheted.

 

Melyek lehetnek ezek?

 

·         Szakmai és egyéb hírek. Ezek csak a konkurensek, vagy a szakmabeliek számára lehetnek érdekesek, mert a leendő vásárlód még nem érdeklődnek olyan mélyen a témád iránt, hogy ezeket érdekesnek is találják.

·         A cégeddel kapcsolatos hírek. Az érdeklődődet nem a céged érdekli, hanem a saját problémája és haszna.

·         Azok az ügyfeleid számára hasznos szövegek, amelyeket nem Te írtál, hanem forrásmegjelöléssel felraktad az oldaladra. Ezekkel ugyan segítesz az ügyfelednek, de a hozzáértésedről senkit nem fogsz meggyőzni, sőt.

·         Rámenős, azonnal eladni akaró értékesítési szövegek.

·         „Üdvözöljük weboldalunkon engedje meg, hogy bemutassuk cégünket… duma, duma, duma…”

·         Minden más írás, ami nem a látogató problémáit firtatja és nem ezekre ígér megoldást.

 

 

2. Csak termékek…

 

Ha az oldalra érkező látogatódnak azonnal (jó esetben egy kis bevezető után) egy terméket, vagy szolgáltatást akarsz lenyomni a torkán, akkor kíváncsian megnézi az áraidat, majd kattint a következő cégre, ahol az esetek 90%-ában ugyanezt fogja találni és választ az árak alapján.

 

Ha nem helyezel el olyan (önreklám mentes!) hasznos információs cikkeket az oldaladon, amelyek (önreklám mentes!) segítséget nyújtanak neki egy termék, vagy szolgáltatás kiválasztásához, akkor csak a véletlen és a botrányosan alacsony árak fognak hozzásegíteni egy megrendeléshez.

 

 

3. Felesleges tevékenységi körök…

 

Erről már volt szó, a lényeg, hogy ne kínálj az oldaladon olyan szolgáltatásokat és termékeket, amelyek egy sok mindenhez értő mekkmestert csinálnak belőled.

 

 

4. Linkek, amelyek miatt elkattintanak az oldalról…

 

Gondolj bele…

 

Bejön egy látogató az üzletedbe, érdeklődik a termékeid, vagy szolgáltatásaid iránt és Te a következőket mondod neki:

 

„Nem akar átmenni a szomszéd üzletbe? Nagyon jó sí overálok és kínai papucsok érkeztek. Van otthon kenyér? Mert itt van egy sarokra a pékség, de ha érdekli a tv műsor, vagy az időjárás jelentés, akkor adok egy pár újságot. Pihenjen és ne fárassza magát azzal, hogy nálam vásárol.”

 

Neked az a célod, hogy az oldaladon tartsd a látogatót, azért, hogy az itt található írásaidat olvassa, így minden kifelé mutató link azt szolgálja, hogy a látogatód elhagyja az oldalad és továbbkalandozzon az interneten.

 

Lehet, hogy rengeteg ilyen példát látsz portálokon, de ne feledd, hogy Te nem portált üzemeltetsz, hanem egy olyan oldalt, ahol először magadat és aztán a termékedet akarod eladni.

 

Melyek lehetnek ezek?

 

·         Google hirdetések. Ha pont egy olyan hirdetést talál itt a látogatód, amely érdekli, akkor már le is lépett az oldaladról. Igaz a Google ad neked 20Ft-ot ezért a kattintásért, de Te vajon mennyit veszítettél azzal, hogy elment egy ügyfeled? 10-20-100 ezret?

·         Kedvenc linkek, linkpartnerek, hasznos linkek: Dettó.

·         Hatalmas hiba, ha a termékek menüpont az általad forgalmazott termékek gyártójának weboldalára mutat. Ha szeretnél többet eladni, akkor venned kell a fáradtságot és minden terméket a saját oldaladon kell megjelentetned (árakkal!), mindenféle külső hivatkozásra való kattintási lehetőség nélkül.

·         Időjárás, tv műsor, névnap, óra, más oldalak híreit megjelenítő kis apró modulok. Ezek mind-mind feleslegesek, minél több van belőlük, annál több lehetséges ügyfelet „küldesz el az üzletedből”.

 

 

5. Felesleges képek…

 

Ha szeretnél egy hatékony értékesítési oldalt, akkor a fejléc kivételével érdemes megszabadulnod a képektől!

 

Ez egy kicsit erősen hangzik, elmagyarázom miért…

 

Az oldalad elsődleges célja, hogy eladj vele és ennek a legbiztosabb módja, ha a főoldalon csali cikkeket helyezel el ízelítőnek.

 

Ezeknek azonnali és kézzel fogható segítséget kell nyújtaniuk a látogatód problémáira, ezzel felkeltik az érdeklődésüket, melynek köszönhetően vásárolnak, vagy feliratkoznak a hírleveledre.

 

Fel kell iratkoztatnod őket a hírleveledre azért, hogy később még legyen arra lehetőséged, hogy eladj nekik, meggyőzd őket arról, hogy a termékedre, vagy szolgáltatásodra szükségük van.

 

Ez rendben is van, de a szem leghamarabb a képeken „akad meg”, majd a főcímeken, és csak ezután a többi szövegen és neked az a célod, hogy a látogatóid elolvassák az oldaladon lévő szövegeidet, hiszen ezzel éred el a fenti célod.

 

Ha a látogatód az oldalra érkezik akaratlanul is a képeket fogja nézni, nem pedig azokat a vastagon szedett színes főcímeket, amelyekből azonnal kiderülne számára, hogy egy nagyon hasznos információkat adó oldalra érkezett.

 

Ha nem „ütik ki azonnal a szemét” azok a főcímek, amelyek azokat a  problémáit firtatják, amelyekre a Te terméked, vagy szolgáltatásod kínálja a megoldást, akkor nehezebben fogja az oldalad a látogatóidat érdeklődővé majd vásárlóvá alakítani. (Remélem Te használsz ilyen főcímeket)

 

Hasznos képek…

 

A képeket kiválóan használhatod a látogatód figyelmének irányítására, például ha egy képet raksz a hírlevél feliratkozás menüponthoz, akkor azt biztosan észre fogják venni, így többen fognak feliratkozni a hírleveledre, mint korábban.

 

A fejlécben használt képek ábrázolhatják a terméked boldog felhasználóit, ezzel egyrészt személyesebbé teheted az oldalad, melynek köszönhetően könnyebben befogadják a látogatók az információkat és könnyebben felemelik a telefont, ha érdeklődni akarnak, másrészt ezek azonosulásra felkínált mintaként, azt az érzést sugallják a látogatóidnak, hogy ők is ilyen boldogak lesznek, ha használják a termékedet, vagy igénybe veszik a szolgáltatásodat.

 

Ha magadról raksz fel képet, az szintén személyesebbé teszi az oldalt és „könnyelműbbé” teszi a látogatóidat is, mert tudják, hogy ki áll az oldal mögött és „kit lehet felelősségre vonni”.

 

Ennek köszönhetően könnyebben megadják az e-mail címüket és könnyebben rendelnek meg egy terméket.

 

 

6. Pénz, pénzt ígérő és pénzzel kecsegtető lehetőségek…

 

Az internet roskadozik az olyan oldalaktól, amelyek hirtelen meggazdagodást, otthonról végezhető munkát, milliókat ígérő partnerprogramokat kínálnak valamilyen formában.

 

Sokan megütötték már ezzel a bokájukat, és ha Te történetesen valamilyen okból kifolyólag pénzt ábrázoló képet, meggazdagodást ígérő reklámbannereket, helyezel el az oldalon, akkor a frissen érkező látogatód azonnal a beskatulyázza az oldaladat ezek közé és már le is lépett a honlapodról.

 

 

7. Giccsek…

 

Olyan kis „vicces és szép” kiegészítők, amelyek tejesen komolytalanná teszik az oldalt.

·         egérmutatót követő varázslófigura, pontos idő,

·         télen szállingózó hópelyhek, a karácsonyi feeling kedvéért,

·         ilyen-olyan időmérő szerkezetek, digitális, vagy analóg órák,

·         izgő-mozgó kis képek animált figurák,

·         smile arcok,

·         díszítő virágocskák, ábrák, „kütyük”

 

Képzelj magad elé egy DM, vagy Rossmann üzletet, ahol a határozott és jól megjegyezhető cégéren kívül nincs más giccs, csak áruk. A honlapodnál ugyanez a helyzet, csak itt még szövegek is vannak.

 

 

8. Megszokottól eltérő navigáció…

 

Te minden bizonnyal kiválóan tudod kezelni a saját honlapod, de ez az oldal minden látogatódnak egy teljesen ismeretlen terep.

 

El kell döntened, hogy egy különleges, de kezelhetetlen, vagy egy sok tekintetben szokványos de kezelhető oldalt szeretnél a látogatóid elé tárni.

 

Az internetezők már megszokták, hogy a legtöbb honlapon a menüket a fejléc alatt, vagy a bal felső sarokban találják és ugyanez igaz a termékekre is, hiszen a legtöbb webáruházban a termékek menüpont is baloldalon legfelül található.

 

Hasonlóan igaz ez az oldal minden funkciójára, menükre, hozzászólási lehetőségre űrlapokra. Gyakran lehet látni csodálatosan animált mozgó menüket, amelyek ugyan szépek, de egyszerűen kezelhetetlenek.

 

Ha a menük nincsenek a helyükön, vagy kezelhetetlenek, akkor a látogatód nem fogja arra pazarolni az energiáját, hogy megpróbálja megkeresni, vagy megérteni ezeket, egyszerűen csak nyom egy vissza gombot és már kattint is a konkurenciádra.

 

 

9. Feleslegesen sok gomb és megtalálhatatlan menüpontok az oldalon…

 

Ne hidd azt, hogy javít a céged komolyságán, ha rengeteg menüpontot teszel az oldalra, mert ezzel csak felesleges kattintgatásra és keresgélésre kényszeríted a látogatódat.

El fog veszni a rengeteg opcióban és pont azt nem fogja megtalálni, amit a legjobban keres például a kapcsolatot.

 

A következő menüpontokat kötelező használnod és ezeken kívül csak azokat, amelyek nagyon fontosak.

 

1.    Főoldal: ha ez nincs, akkor  garantált az eltévedés,

2.    Kapcsolat: a főoldal után a második legfontosabb, hiszen ha valaki fel akarja venni veled a kapcsolatot és éppen rendelni akar, akkor nem nehezítheted meg a dolgát.

 

A következő gombok lehetnek még fontosak az ügyfeleidnek.

 

·         „Mi ez az oldal?”: A látogató sokszor nem tudja pontosan mi a honlapod, gondolkozhat rajta, hogy most hova érkezett, webáruházat talált?, portált? blogot? céges bemutatkozó oldalt? Ezt tudatni kell vele, mert ha Te webáruházat üzemeltetsz és ez nem látszik azonnal a nyitó oldalra érkezve, akkor a látogató elkattinthat az oldaladról.

·         Termékek / szolgáltatások: Itt is ugyanez a helyzet, ha nem termékekkel kezded az oldalad, akkor kell egy ilyen menüpont.

·         „Ki áll az oldal mögött”: Tudatnod kell a látogatóval ki az a személy, vagy cég aki az oldal mögött áll, ha ez nincs meg, akkor  bizalmatlanok lesznek az oldallal szemben, nem mernek kapcsolatot felvenni, megrendelést leadni. Jó tudniuk ki az a személy vagy cég, akit megkereshetnek az esetleges felmerült problémák esetén.

 

 

10. Intro a nyitóoldal előtt…

 

Tudom, hogy szép oldalt akarsz, de…

 

Legyen bármennyire is szép az intróban megjelenő grafika, vagy animáció, ez akkor sem tudja felvenni a többmilliós költségvetéssel elkészült cégek animációs oldalaival a versenyt.

 

A látogatók az internetet böngészve garantáltan láttak már nagyon profi animációs (flash) oldalakat, így el kell döntened, hogy a továbbiakban ezeket akarod túlszárnyalni, vagy inkább megadod azt a hasznos tartalmat a látogatónak, amiért az oldaladra érkezett.

 

Az intrók másik problémája, hogy rontják a keresőkben elért pozíciódat, hiszen a keresőrobotok, amelyek megvizsgálják az oldaladat semmilyen szöveges tartalmat nem találnak az első intrós oldalon és ezt nem díjazzák jó pozícióval a találati listán.

 

 

11. Zene, hang és videó effektusok az oldal böngészése közben…

 

Abban biztos lehetsz, hogy nem fogod eltalálni a látogatód zenei ízlését. Ha a látogatód az oldaladat böngészve egyébként is zenét hallgat, garantáltan fel fogja magát idegesíteni a zenén.

 

A hang és videó effektusok lapváltáskor, nem csak hogy hátráltatják a látogatódat miközben épp valamilyen terméket, vagy szolgáltatást szeretne vásárolni a honlapodon, de egy idő után még idegesíteni is fogják őt.

 

Ennyi…

 

A sort még lehetne folytatni, de ezek azok amelyekkel a legtöbbet találkozom.

 

Szánj rá egy kis időt a honlapodra, hidd el meglesz a hatása.
 



(44 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: felesleges dolgok, sales oldal írás, sales oldal, adatok a konkurencia weblapjáról, egy hatékony sales oldal, sales oldal design, "felesleges dolog", fontos dolog a honlapodra, milyen a jó sales oldal, honlap kütyük

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Online marketing hibák


kereslet-generáló eszköz

Valószínűleg én vagyok a legkisebb cég ezen a bolygón, de higyjétek el: sokkal több bútort adtam el az utóbbi fél évben, mint a legszínvonalasabb bútorstúdió a városban. Visszajelzések igazolják számomra, hogy megrendelőim nagy része vagy az interneten talált meg, vagy a weblapom határása döntött mellettem (hozzátenném, hogy a weboldalam még mindíg nem érte el végleges formáját, egyelőre kísérletezgetem az itt és hasonló hasznos oldalakon tanultakat alkalmazva - ezúton is köszike ;) Egyik kollégám - aki mellesleg konkurenciám is (gyilkoljuk is, segítjük is egymást) - nemrég elzavarta webmesterét, mert rájött hogy egy kalap salakot nem ér az oldala. Felhívott, és segítséget kért. Sorolta az igényeit nekem flash-ekről, meg javacript-ekről, és hogy sk. szeretné megcsinálni, mint én... Aki weblapot szerkeszt, természetesen bepróbálja ezeket. Érdekesek, szépek, vagányak. Nekünk. De azt a weblapot nem magunknak csináljuk - mondtam neki, hanem LÁMÁKNAK! IE6-tal P3-al, görgő nélküli egérrel és mobil nettel, vagy percdíjas adsl-el böngésznek havonta 2 x 1 órát este 10-kor hulla fáradtan. Nem tudja mi az a böngésző, és hogy mi a különbség a futtatás és a mentés közt. Nekik csináljuk! És nem weblapot csinálunk, hanem kereslet-generáló és érdeklődő-meggyőző eszközt. Weblapot csináljanak azok, akik weblapot akarnak eladni! Az a fontos, hogy az IE6 meg se nyikkanjon, mert ha a sárga csík bevillan megijed, leönti magát a kávéval, és kidobja a monitort az ablakon - vagy észre sem veszi, és csodálkozik, miért nem működik a weblap. Az a fontos hogy ha képeket akar, akkor azt kapjon, ha tud olvasni, akkor olvasson, de mielőtt végignézné az összes lapot, már emelje meg a telefont! Nem tudtam lebeszélni a srácot, azóta nem változott semmi a weblapján, valószínűleg tanulgatja a flash-szerkesztést :D A weblap neki weblap marad, saját magának és a barátainak csinálja. Akkor elégedett ha elájulnak a hozzáértők, hogy milyen csili-vili az oldala. Én is átmentem ezen, de hál' Istennek van hol tanulni! :) Köszi a cikket, várom a következő hírlevelet! Tisztelettel - Nyakó Zoltán

Has Crashed
Válasz erre a hozzászólásra



UPDATE!

Mi az, amit le kell szedned a honlapodról?

 

Ki hitte volna, de versenyt is rendeznek a legrondább, leghasználhatatlanabb honlapoknak. Biztos lehetsz benne hogy itt mindent megtalálsz, amitől érdemes megszabadulnod és külön ajánlom az abszolút toplistás műveket.

 

A link: http://www.webnegative.com/

Szabo István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Hopp-hopp

Kedves Szabó István Zoltán!
 
Remélem nem gond, ha a tanácsaid alapján a Te saját oldaladat, illetve annak egyes elemeit hozom fel. Kezjük mindjárt a 4. ponttal. (Oldalról elnavigáló linkek) Jajj, hát a Te oldaladon szinte csak ilyenek vannak!
Én megszokásból egy linkre mindig úgy kattintok, hogy "jobb gomb - hivatkozás megnyitása új ablakban", erre a Te oldaladon ez valamiért le van tiltva, és rengeteg helyen (pl. aláhúzott szavak, egyéb linkek itt a hozzászólásokban...) ha kattintok ebben az ablakban nyílik meg, és már itt sem vagyok a Te oldaladon! Akkor legalább ezek a linkek új ablakban nyíljanak meg, ha a jobb gombot nem szeretnéd engedélyezni!
 
A másik amihez hozzá szeretnék szólni az, amit a menüpontokról írsz. Nekem több oldalam is van, amiken ezek (szándékosan) egyáltalán nem szerepelnek, mert annak idején a Te egyik konkurenciádtól (nevet szándékosan nem írok) tanultam arról, hogy mitől lesz egy honlap értékesítési szempontból eredményes. Nekem ez működik, nem is rosszul. Nos a menü pont az egyik "halálos" tényező, ugyanis nem Te irányítod a vevőjelölted útját a honlapodon, hanem amint Te is írtad, eltéved a sok lehetőség között. Ha nincs menü, akkor két lehetősége van a látogatódnak: vagy végigmegy azon az úton, amit Te szabtál meg és ami a legjobb az értékesítésedhez, vagy nem. Ennyi! Nincs "ide írjon", meg "rólunk" stb.
 
Remélem nem bántottalak meg, de számomra ez a cikk nem volt túl hozzáértő... Bocs!
 
Gaál Robert

Róbert
Válasz erre a hozzászólásra



Sales oldal, kütyük, linkek...

Robi! A te oldalad más téma, mint amit ebben az írásban boncolgatok, hiszen a te termékedre, most az a legjobb módszer, amit használsz. Neked egyetlen témán kell végigvinned a látogatódat és a végén meg kell vele vetetned azt, amit kínálsz.
 
Itt azoknak a kereskedőknek, cégeknek az oldalairól van szó, akik többfajta szolgáltatást, vagy terméket kínálnak egyszerre, a webáruházakról nem is beszélve.
 
Ők az általad alkalmazott módszert nem tudják használni, klasszikus honlapjaik vannak, ahol elkerülhetetlen a menük használata, de sokan nem figyelnek arra, hogy ne kavarják össze szegény látogatót az oldalon.
 
Gyakran látok olyan kilométer hosszú "tájékozódást elősegítő" menüket néhány honlapon, hogy érdemes rajtuk egy (ctrl+f) keresést indítani, hogy megtaláljam azt a menüpontot, amelyre kíváncsi vagyok :)
 
Az oldalról elnavigálás a Te oldaladnál teljesen oké, hiszen egyetlen téma van és kötelezően azt kell elolvasnia a látogatónak, igazad van oda nem is kell menü.
 
Amire én gondolok, az oldalról kifelé, más honlapokra mutató linkek, pl: a tulaj kitesz az oldalára, egy TV műsor dobozt, mert úgy gondolja, hogy ettől vagányabb lesz az oldala, jön a látogató és még mielőtt komolyabban elkezdene érdeklődni a termék iránt, már el is kattint az oldalról megnézni az esti film bemutatóját.
 
Az oldalon belülre mutató linkek teljesen jók, azokon az oldalakon, amelyek nem olyan típusúak, mint a tiéd. 
 
Ezek az aláhúzások, amelyeket most nálam látsz, egy kísérlet. Lényege, hogy olyan szavakat húz alá, ami jellemzően érdekli a látogatókat és mindezt teljesen önműködően teszi. Ő találja ki a szavakat és ő húzza alá.
 
A szabályokat most finomítjuk, aminek az lesz a végeredménye, hogy olyan szavak lesznek a későbbiekben aláhúzva, amelyekről többet tudhatsz meg, pl. multi.
 
Most még nem százas, én vagyok a saját magam kísérleti nyula, így gyakran előfordulhat, hogy tönkrevágom a konkurenciaharc.hu-t.
 
A poén az egészben az lenne, ha mondjuk, valaki azt írja egy hozzászólásban, hogy nem talál elég tippet a multikhoz, ekkor a rendszer aláhúzza a multi szót, amelyre csak rá kell kattintani és ott az összes tartalom a multikról.
 
Ez nem sales oldal, erre kell az ilyen kütyü :)

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



A menü nélküli Róbertnek

Valóban a Te oldalad nem feltétlenül kíván meg bármilyen irányító menü pontokat. De hidd el nagyon sok  netező a mai napig azzal kezdi, hogy a menüt keresi mint egy vezetőt és az alapján dönti el, merre  tovább.
 
Ezt István is leírta de fontos. A menüpont legyen egyértelmű és ne csak egyszerű szavak legyenek. Ha megoldható akkor már ott legyen rövid, de velős infó arról ami van mögötte. Ha persze még kiabál is a szöveg akkor még jobb (persze nem szó szerint.)
 
Ha pedig ügyes vagy, akkor minden menüpont alatt lévő tartalom, arra az útra vezeti  a látogatót ahová Te szeretnéd. (megrendelés, hírlevél stb.)
 
Köszi az eddigi infókat: Sokat segítesz István a munkámban.
 
 

László
Válasz erre a hozzászólásra



Mindenki fogadja meg!

Kérlek Benneteket kereskedők, fogadjátok meg a fenti tanácsokat. Naponta többször átkozódom azok miatt, akik nem fogadják meg. Nekem nem csicsa kell! Vagy információ érdekel, vagy vásárolni szeretnék. Nem vagyok láma, de utálom feleslegesen tölteni az időmet. Egyszerű, átlátható weblapokat kérek! Ja, az árakat is utálom keresgetni! Ott a helyük, a termék mellett. Egy vásárló

zt
Válasz erre a hozzászólásra



Véleményezés

Szia-Sziasztok!
 
Csak a véleményetekre lennék kíváncsi, most fejlesztgetem, próbálkozom és érdekelne a véleményetek.
Zoltán ha úgy gondolod véleményezd te is.
Ha nem írtok azt is köszönöm, az is egy vélemény.
 
Mosolygós szép napot
 
 

Oszvald Károly
Válasz erre a hozzászólásra



Íme a válasz:

Szia!

 

Gyorsan ránéztem az oldalra.

Én első körben ezen változtatnék…

 

A videó nagyon jó ötlet, beszélsz benne a meggazdagodásról is, ha Te mutatod az útját a meggazdagodásnak és hiteles szeretnél lenni, akkor szánj rá némi pénzt az oldalad design-jára és egy jobb minőségű videóra, mert a látogató számára nem lesz hiteles az a meggazdagodást ígérő szakértő, akinek magának sincs pénze arra, hogy megfizessen egy designert.

 

Ezt nem 100%-osan a Te oldaladra értem, hanem ez minden MLM oldal hatalmas hibája, így a te oldalad kapcsán leírom, hogy erre figyeljen oda mindenki, aki pénzről és meggazdagodásról ír az oldalán.

 

A videó alatt teletömném az oszlopot a megrendelőid és hírlevél olvasóid pozitív visszajelzéseivel.

 

A látogatóid, ha azt látják, hogy ennyi embernek jót tett a tanfolyamod, akkor elfelejtik a feliratkozással járó kockázatot.

 

A szöveg:

 

Érdemes lenne jobban kiemelned a főcímet és az alcímeket, ne lássák az oldalad tartalmát egy nagy egybefüggő szövegnek, mert nem fognak belekezdeni az olvasásba.

 

A jól kiemelt problémákra, vagy előnyökre utaló alcímek pedig folyamatosan visszatérítik az olvasáshoz, azokat a látogatókat, akik épp csak átfutják a szövegedet.

 

Az oldal szövegének legelső soraiban, olyan problémákat dobj fel, amelyek minden nap nyomasztják azokat a látogatóidat, akiknek jó lehet a szolgáltatásod.

 

Sokkal erősebb a motiváció az emberekben egy adott problémától való megszabadulásra, mint egy előny (ez esetben az életminőség javulás) megszerzésére.

 

Jut eszembe: „életminőség javulás” ez túl általános és nem fog senkit sem beindítani.

 

Érdemes lenne olyan előnyt kínálnod, ami kézzel foghatóbb, pl.: ezentúl senki nem bosszanthat fel, lehengerlően és magabiztosabban bánhatsz az emberekkel stb.

 

Ennyi :)

 

Link a profi web videó készítő cég oldalára: www.webvizio.hu

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Re: Íme a válasz

Hátizé.
 
Annyira profi a webvizio, hogy a NOD32 nem is engedi megnyitni... "kicsit" vírusos a lelkem :D

Váradi Péter
Válasz erre a hozzászólásra



Köszönöm

Köszönöm Zoltán a hozászólást és a tanácsokat, lefogom tesztelni.

Oszvald Károly
Válasz erre a hozzászólásra



Tényleg hasznos volt ez a cikk, esetleg ha ránéznél a weblapomra, ugyan ez nem termék, hanem szolgáltatás, de hátha lehet rajta javítani.
Köszönöm.

Ökrös Erika
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Online marketing hibák

Online marketing hibák, honlap kütyük, milyen a jó sales oldal, fontos dolog a honlapodra, "felesleges dolog", sales oldal design, egy hatékony sales oldal, adatok a konkurencia weblapjáról, sales oldal, sales oldal írás, felesleges dolgok

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing