Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Banner hirdetési tipp és minta



Banner hirdetési tipp és minta

Banner hirdetési tipp és minta - Szép, vagy inkább hatékony banner hirdetést akarsz? Milyen a jó bannerhirdetés. Hol érdemes hirdetni? Mire kell figyelned reklám banner készítése esetén?

Vajon mi az összefüggés a céged jó hírneve és az ablakon kidobott milliók között?

 

Ugye Te is kínosan ügyelsz arra, hogy a megjelenő hirdetéseid, maximálisan tükrözzék a céged igényességét?
Esetleg még arra is odafigyelsz, hogy a hirdetéseid mindig csak a céged színvonalához méltóan igényes helyen jelenjenek meg?
Úgy gondolod nem mindegy milyen reklámokkal és legfőképpen hol „égeted” a nagy és komoly céged?
Sok megrendelést hoznak a hirdetéseid?
Ha igen, akkor nem kell a folytatásra kattintanod...

 

Ez a cikk útmutató egy kapcsolóhoz a fejedben, amelyet ha átkapcsolsz, akkor ezentúl sokkal eredményesebb hirdetéseid lesznek és lényegesen kevesebb pénzt fogsz teljesen feleslegesen kidobni az ablakon.

 

Három oka van annak, hogy most olvashatod ezt az anyagot...

 

1. Az előző hírlevélben felmerült egy érdekes kérdés a hirdetések helyét illetően.

 

2. Csináltunk egy alacsony költségvetésű, de „botrányosan” sikeres bannerkampányt egy cégnek.

 

3. Csináltunk egy pármilliós költséggel és nulla eredménnyel végződő bannerkampányt egy másik cégnek. (sajnos nem hallgattak a jó szóra)

 

A bukáshoz vezető gondolatok…

 

A banneremnek gyönyörűnek kell lennie…

 

Tudnod kell, hogy a bannered szépsége senkit nem érdekel.

Senki nem fog rádkattintani és főleg vásárolni nem fog tőled pusztán azért, mert tiéd a legszebb banner az origo.hu-n.

 

Sokkal fontosabb, hogy FELTŰNŐ legyen a hirdetésed.

 

Ne értsd ezt úgy, hogy a házilag elkészített igénytelen bannerek hasznosabbak.

 

Rengetegen, főleg mlm ügynökök hirdetik, hogy megmutatják, hogyan légy milliomos, miközben süt a reklámról, majd legfőbbképp az oldalról, hogy a „milliomosok mentorának” arra sincs pénze, hogy egy normális webdesignert megfizessen.

 

 

A banneremet észre fogják venni…

 

Bárhol hirdetsz, nem fogják észrevenni.

A hirdetési helyek többsége tömve van bannerekkel, érdekes képekkel, nagybetűs főcímekkel, és az emberek nem azért böngészik az internetet, hogy a reklámok szövegeit keressék és azt olvasgassák.

 

Az internetezők azokat a tartalmakat keresik, ami éppen érdekli őket és ezek nem a hirdetések.

 

Nyugodtan dobhatod egyenesen a szemetesbe is azt a pénzt, amelyeket átlagos, a konkurenseidéhez hasonló bannerekre szeretnél elkölteni.

 

Ha a Te reklámodat első pillantásra nem szúrja ki a látogató egy bannerekkel tömött oldalon, akkor bele se kezdj.

 

Tipp:

Ha szeretnéd, hogy kiváló legyen a bannered „elsőpillantásraészrevehetőségi” szempontból akkor…

 

1.    nyisd meg a böngésződben azt az oldalt, ahol a bannered futni fog,

2.    nyomj egy PrtScrn, vagy Print Screen gombot

3.    A képszerkesztő programban nyomd meg a Ctrl+V gombot. Ezzel beilleszted a lefotózott oldalt a képszerkesztőbe.

4.    Ne külön fehér alapon tervezzétek meg a bannert, hanem úgy, hogy ott van a háttérben az oldal, a többi konkurens bannerrel együtt.

5.    Törekedj arra, hogy olyan színeket, formát és mozgást használj, amely látványosan el fog térni a hirdetési oldalon használtaktól.

6.    A kész anyagot a portál képével együtt villantsd fel 2 másodpercre az ismerőseidnek és kérdezd meg mi volt az a kép, amelyen elsőre megakadt a szemük. (Ne azt kérdezd, hogy melyik az én bannerem :)

7.    Ha nem a Te banneredet veszi észre elsőre az avatatlan szem, akkor csináltass újat.

 

 

Csöves és tróger megoldásokat nem használunk…

 

Persze, hogy nem, hiszen az idegesítően rezgő, ugráló, megdöbbentő esetleg gusztustalan képekkel és lónyerítéssel operáló bannerek, azonnal magukra irányítják a figyelmet.

 

Ha Te azt szeretnéd, hogy ne vegyék észre a hirdetésedet és szentül hiszel abban, hogy minden látogató a céged hirdetését fogja keresni ahol hirdetsz, akkor nyugodtan maradj a visszafogott és elegáns megoldásoknál.

 

Példa:

Csináltunk egy nagyon feltűnő bannert, röhögő lófejjel egy cégnek. Ha rávitted az egeret még nyerített is egy hatalmasat.

 

Volt olyan portáltulajdonos, aki a nevetéstől elcsukó hangon hívta a hirdetőmet, hogy gratuláljon a bannerhez, miközben a háttérben folyamatosan ment a lónyerítés.

 

Azt gondolod komolytalan?

 

Ez az idióta banner, csaknem ötszörös eredményt produkált a cég előző banneréhez képest, de ez még semmi…

 

Volt néhány ember, akinek nem tetszett a nyerítés és indítottak egy fórumot a témáról, na ekkor kezdődött el csak igazán az átkattintási, és ami még fontosabb, a feliratkozási láz.

 

Egy olyan fórumról jöttek az új feliratkozók, ahol éppen „fikázták” az ügyfelemet. (Ezt hívják sikernek)

 

 

A hosszú bannerszövegeket elolvassák…

 

Ha a bannered szövege nem olvasható el 1-2 másodperc alatt, akkor ne számíts sok sikere.

 

Te amikor a saját hirdetésedet olvasod, akkor már előre tudod mi lesz a szövege és nem kell arra időt szánnod, hogy kihámozd a betűkből a mondanivalót.

 

Ezzel ellentétben a banneredre pillantó embereknek fogalmuk sincs arról, milyen szöveg lesz ott, éppen ezért érdemes egy rövid, kontrasztos és egy szempillantás alatt elolvasható pár szavas szöveget használnod.

 

 

Nem sérthetek meg senkit…

 

Íme két szöveg:

Tele vagy pattanással?

 

Arcbőr tisztító kezelések egyedülálló GTR technológiával, amelyet most kedvezményesen igénybe vehet rendelőkben.

 

Első szöveg hirtelen sértőnek tűnik, míg a második már egy szép és kifinomult változat.

 

Az első szöveg hatásos míg a másik ablakon kidobott pénz.

 

Miért?

 

Mert az emberek, amikor a saját problémáikon gondolkodnak nem finomítgatják a szavakat.

 

Nem azt ismételgetik naponta, hogy „megoldást kellene találnom az arcbőrproblémámra”, hanem azt, hogy „pattanásos a fejem!”

 

Neked azokat a szavakat kell használnod, amit ők használnak gondolatban naponta és ha ezt a szót látják egy banneren, akkor kattintani fognak. 

 

Ha nem a „sértő pattanásos” verziót, hanem ennek a kevésbé bántó szaknyelvi változatát használod, akkor a hirdetésed pontosan annak fogja felkelteni a figyelmét, aki többnyire a szakzsargont használja: a konkurenciádnak.

A leendő pattanásos vásárlóidat pedig annyira fogja megmozdítani a banner, mintha szobafestést hirdetnél.

 

Oké, de ha megsértem, akkor már eleve rossz kezdőbenyomással fog az oldalra érkezni és ez alapján leminősíti az egész cégemet.

 

Egy: Nem sérted meg csak az ő nyelvén beszélsz.

 

Kettő: Ha jól meg van írva az oldal szövege, amire a banner mutat és látja, hogy segíteni szeretnél neki, akkor nincs miről beszélni.

 

 

Nem hirdethetek ciki oldalakon…

 

Dehogynem.

Az a fontos, hogy mekkora látogatottságú az adott oldal és hogy látogatja-e az a réteg, akit érdekelhet a terméked.

 

Ha sokan látogatják az oldalt, akkor sokan látják a hirdetésedet és mivel a többség nem hirdet ciki oldalakon, nagy konkurenciával nem, de alacsony hirdetési tarifákkal már könnyen kalkulálhatsz.

 

Olyan ez, mint a lepukkant kocsmák pissoirja felé szemmagasságba akasztott keretes hirdetések.

Senki sem arra gondol a közismert est.hu hirdetésének olvasása közben, hogy hol olvassa és legfőbbképpen arra nem, hogy mit csinál és mit tart a kezében a hirdetés olvasása közben.

 

 

Ott kell hirdetni, ahol sokan hirdetnek…

 

Miért, ha ott kisebb az esély, hogy rádkattintanak, ráadásul magasabb tarifákra kell számítanod?

 

Emlékszel még a főoldalon a multikról szóló cikkre?

Cégvezetők nem értik a buta vásárlókat, akik a konkurens multiknál vásárolnak, pusztán azért mert mindenki ott vásárol, miközben ők is ott hirdetnek, ahol a többi cégvezető.

 

A valóság azt mutatja, hogy néhány sikeres bannercsere, több látogatót hoz, mint a fizetett reklámok.

 

Tudom, sokszor kényelmesebb egy nagyobb összeget kifizetni hirdetésre, mint felvenni és betanítani valakit, aki folyamatosan bannercserével és regisztrációkkal foglalkozik. 

 

Ne gondold azt, hogy a többiek azért hirdetnek úgy, ahogy, mert a többség által használt módszer működik és minden más megoldás ennek megfelelően hasztalan lesz.

 

Cégek sokszor folyamatosan tolják a pénzt hatástalan hirdetésekbe még akkor is ha ezeknek évek óta nincs eredménye.

A legtöbb hirdetés ilyen és ezeket kár másolnod.

 

 

Aki rákattint a hirdetésemre, az már kész vevő és vásárolni is fog…

 

Természetesen meg lehet fogalmazni úgy egy oldalt, hogy az már első látogatás alkalmával eladjon egy terméket, vagy szolgáltatást, de a legtöbb banner a cég honlapjának a főoldalára, vagy egy rövid szövegű megrendelési oldalra mutat.

 

Tessék nyugodtan a banneren feldobott témát jó alaposan kivesézni és egy komplett, akár 10 képernyőnyi értékesítési szöveget írni a termékhez, vagy szolgáltatáshoz és akkor lesz eredmény.

 

Gondolkozz egy kicsit a vevő fejével.

Neki csak felszínes fogalmai vannak arról, amit te kínálsz, még akkor is, ha dugóhúzókat árulsz.

 

Le kell írni mindent, előnyt, hátrányt, árat és még a megrendelés menetét is. Lehet, hogy valaki azért nem fog rendelni, mert azt gondolja hogy a futár délelőtt hozza a csomagját és ő pont nem lesz otthon.

 

Ügyesen kell fogalmazni is…

 

Ha szeretnél vele megvetetni valamit, akkor eszébe kell juttatni vele azokat a pillanatokat, amikor borzasztóan érezte magát amiatt, hogy nem volt olyasmi a birtokában, amit el szeretnél neki adni.

 

Ezután mesélj neki arról micsoda csodás pillanatokat élhet át akkor, ha a birtokolja, amit kínálsz. Tedd ezt úgy, hogy beleélhesse magát, úgy hogy rossz legyen visszatérnie a szomorú valóságba…

 

Most írjam le hogyan működik egy sales oldal? :)

 

Nem írom le, de itt egy ingyenes tanulmány, ami azért sokat segít ennek megírásához. (katt)

 

Ennyi…



(16 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?



Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Banner hirdetési tipp és minta


S. főnök, vézna kölkök

Nagyon tetszett a bejegyzés.
 
Rögtön utána találtam is egy nem kertelő felszólítást egy honlapon:
"Ne legyél seggfej főnök!"
Ez annyira megragadta a fantáziámat, hogy el is olvastam mindent, amit írtak a seggfej főnökökről. :)
 
Cég jó hírneve? Ugyan! Mindenki abból él, hogy a szolgáltatását, idejét, stb. valaki más megveszi.
Asszem Zig Ziglar mondta, hogy "a félénk ügynökök gyerekei véznák".
Bizonyára a bénázó hirdetők gyerekei is azok.
Szerencsére itt sok tanulságos példa van, hogy hogyan kell jól csinálni.

Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Igaz, de...

ha átkattintás alapú a hirdetésed, vagyis a kattintásokat fizeted, akkor érdemes esetleg több szót is írni 1-1 bannerre. Szűkíteni, szűkíteni, amennyire csak lehet!
 
Más: A tapasztalatom az, hogy az átkattintás alapú hirdetőknél sok a hamis kattintás. Bizony! ...és ezen a kompenzáció sem sokat segít.
Én spéci, abba is hagytam a dolgot, kivéve a google-t, mert ott lehet választani, hogy csak a keresőjükben jelenjen meg a hirdetésem.
 
Üdv.: Péter
 
 

Péter
Válasz erre a hozzászólásra



Sok ötletett kaptam...

Nagyon sok ötletet adtál a tanulmányodban és ezt köszönöm István. Hát van még mit csiszolgatnom a honlapon, de szerintem az ember mindig tudd új öleteket meg valósítani, átírni, másképp szerkeszteni. És ebben segitesz te is.

Mosolygós szép napot

Oszvald Károly

Oszvald Károly
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Banner hirdetési tipp és minta

Banner hirdetési tipp és minta

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing