Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Ügyfélszerzés bloggal



Ügyfélszerzés bloggal

Ha a honlapod elsődleges célja az ügyfélszerzés és megtartás, akkor érdemes lesz átgondolnod, mit is írsz potenciális ügyfeleidnek. Egy jó blog kiváló marketing eszköz az ügyfélszerzéshez, csak tudnod kell, hogy mit írj bele...

A céges blog az egyik legjobb eszköz a kapcsolattartásra, közted és leendő vagy már meglévő ügyfeleid között, ha ezt a kapcsolatot megfelelően kezeled, akkor új ügyfelek és eladások várnak majd rád, ha nem akkor elriaszthatod vele még azokat is, akik vásárolni szerettek volna tőled.

 

Az általad megírt blogbejegyzéseknek 3 fő célt kell szolgálniuk:

 

1.      Hatásukra iratkozzon fel az olvasó az RSS-re.

2.      A feliratkozottak lemorzsolódásának elkerülése.

3.      Eladás. DE!!! Csak óvatosan.

 

 

1. Hatásukra iratkozzon fel az olvasó az RSS-re.

 

Aki az oldaladon beleolvas a bejegyzésekbe, ne csak érdekesnek találja azokat, hanem érezze azt, hogy ez a blog feltétlenül neki szól, el kell érned, hogy legyen egy olyan belső késztetése, hogy mindenképpen fel kell iratkoznia a blog RSS értesítőjére.

 

Miért?

 

A blog az RSS-el együtt egy olyan csatorna, amelyen állandó kapcsolatot tarthatsz a témád iránt érdeklődőkkel.

 

Mi az RSS?

Egy a levelezőprogramokhoz hasonló igen elterjedt program, működése egyszerű, ha valaki egyszer hozzáadta a blogod címét az RSS olvasójához, akkor, ha az oldaladra fölkerül egy blogbejegyzés, az azonnal olvashatóvá válik a kliens számítógépén.

 

Egy ilyen állandó kapcsolat rendkívül hasznos, mivel az olvasó állandóan hall rólad és a termékedről. Cikkeidből kiderül, hogy Te vagy az adott szakterület szakértője, így anélkül, hogy önmagad dicsérgetnéd, könnyedén bebetonozhatod a céged nevét az olvasóid agyába.

 

De ehhez mindenek előtt olvasók kellenek!

 

Olyan főcímeket írj amelyek felkeltik az oldalra látogatók figyelmét, erről külön cikket is olvashatsz.

Legjobbak a problémákra, azok elkerülésére, valamint az előnyök megszerzésére apelláló főcímek.

 

"Te is százezreket dobsz ki évente, a következő fűtési hibák miatt?"

 

"Nem fog ügyfeleket hozni a honlapod, ha a következőket nem teszed meg"

 

"Így lehet drága magazinokban ingyen reklámozni..."

 

Lényeg hogy a főcím keltse fel a figyelmet és adja el az alatta lévő cikket!

 

A cikknek olyan témát kell boncolgatnia, amely a leginkább foglalkoztatja a célcsoportodat, gondolj a naponta lezajló beszélgetésekre közötted és ügyfeleid között.

Mi az, amire leginkább keresik a választ? Melyek a leggyakrabban felmerülő kérdések és problémák? Milyen információknak örülnének a legjobban?

 

Amit NE írj!

"Ez a legújabb akciónk!"

"Megjelentek a legújabb termékek!"

"Egyedi ajánlat Önnek!"

 

Ne akarj a blogon keresztül eladni.

Ne reklámozd magad, a blog az ügyfeleidről szól, róluk kell írnod, az ő problémáikat kell ecsetelned.

Neked, mint szakértőnek segítened kell megoldásokat találni ezekre, és ami a legfontosabb NEM azzal, hogy vedd meg ezt, vagy azt, vagy válassz minket, mert mi "minőséget kínálunk alacsony áron", mert ez ettől kezdve reklám, ráadásul abból is a legrosszabb...

 

Ha jó blogbejegyzéseket írsz, akkor fel fognak iratkozni az RSS-re, és még akkor is sok dolgot ronthatsz el...

 

2. A feliratkozottak lemorzsolódásának elkerülése.

 

Akkor leszel a leginkább sikeres, ha a következő filozófia szerint írod a blogbejegyzéseidet...

 

Akik érdeklődnek a szakterületed iránt, azok valószínűleg, több hasonló blogot is olvasnak, és ha egy blogot nem találnak "izgalmasnak" akkor annak bejegyzéseit, először csak alig-alig, később pedig egyáltalán nem fogják olvasni, függetlenül attól, hogy az RSS figyelmeztet az új bejegyzések megjelenéséről.

 

Ha úgy állsz hozzá a blogíráshoz hogy, konkurensekkel kell küzdened az olvasóid figyelmének megszerzéséért, birtoklásáért és fenntartásáért, akkor csak még nagyobb előnyben leszel ha a szakterületed cégei közül csak te blogolsz.

 

A lényeg a folyamatos és versenyképes információ, biztosítása legalább heti egy rövid bejegyzés erejéig.

 

Nem kell bő lére eresztened mondanivalódat, ha ezt teszed, csak az olvasóid drága idejét rabolod, a rövid, gyors és ütős cikkekkel többre mégy, itt csak a tartalom haszna a lényeg, akik a blogodat "fogyasztják" már valószínűleg olvasták az oldaladon lévő, vagy az email hírlevélben érkező nagyobb lélegzetű cikkeidet.

 

3. Eladás DE!!! Csak óvatosan.

 

Egy, az olvasód számára kifejezetten hasznos blogbejegyzésbe belefér egy kis témához szorosan kapcsolódó öndicséret vagy ajánlom magam szöveg, de csak szigorúan mellékesen, vagy viccesen megjegyezve a szövegben hogy "önreklám következik".

 

Ha az olvasóid érzik a szövegeid hasznát és lassan már barátként tekintenek rád, akkor könnyedén elsüthetsz akár húzósabb ajánlatokat is a szövegben, de ehhez első körben meg kell szerezned a bizalmukat.

 

A reklámmal és az ajánlatokkal bánj nagyon óvatosan, az emberek az email címük megadásával bizalmat szavaznak neked, amely könnyen eljátszható a nyomulással.

 

Nos elindult már a saját blogod?



(24 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: www.konkurencia.hu, www.konkurenciaharc.hu, ügyfélszerzo, konkurencia harc eszkozei, blogod hatásos reklámozása, ügyfélszerzés minták, ügyfélszerzési módszerek, ügyfélszerzési ötletek, új ügyfélszerzési ötletek, blog rss-el

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Ügyfélszerzés bloggal


Blogolok bizony!

Naná, hogy blogolok! Hamarabb volt blogom, mint csokiboltom! Mire megnyílt az üzlet, sokan szinte baráttá váltak a blogoszférából. Sőt, hála a blogos ismeretségeknek, remek pályázatot is csináltunk, szerintem minden résztvevő örömére. Ami meg pláne a legjobb, hogy a legügyesebb eladónk is blogos "szerzemény"...
No és hol olvastam, hogy blogolni kell? Hát itt! Jó ötlet volt, köszi!

melange
Válasz erre a hozzászólásra



Csak nem?

Csak nem Bea?

 

Akkor, ha jól látom összejött a dolog és örülök, hogy én is hozzájárulhattam az üzlet sikeréhez.

 

A volt kollégáiddal nem hívatod meg magad egy (egészen véletlenül) csokiról szóló műsorba szakértőnek?

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Összejött

Igen, összejött :) Ha tv-ben még nem is, de pl. az egyik legnagyobb internetes portálon már megjelentünk "szakértő"-ként. Ráadásul nem is mi intéztük el, hanem megtaláltak bennünket.
Szóval, ha csokizni támad kedved, fodulj szakértőkhöz, szívesen látunk bármikor! :)
 

Melange
Válasz erre a hozzászólásra



rss elérhetőség

Szia,
tetszik a tartalom, szerettem volna felvenni rss-be a blogodat, de sajnos 404-es hiba miatt nem elérhető az rss forrás ( domained/html/rss.php )

Harder
Válasz erre a hozzászólásra



Re: rss...

direkt nem használom :), hogy miért azt leírtam neked mailen. Bár lehet igazad van és bekapcsolom.

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Száraz témák

Hezitálok már egy ideje, hogyan vágjak bele a blogolásba. Van egy adó témájú honlapunk heti cikkekkel, hírlevelekkel, stb. csak ott akadok el, hogyan lépjek vissza a száraz, objektív megközelítéstől a személyes hanghoz és témákhoz. Jó ötleteket adott a cikk is, meg az édes hozzászólások is!

Csaba
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Ügyfélszerzés bloggal

Ügyfélszerzés bloggal, blog rss-el, új ügyfélszerzési ötletek, ügyfélszerzési ötletek, ügyfélszerzési módszerek, ügyfélszerzés minták, blogod hatásos reklámozása, konkurencia harc eszkozei, ügyfélszerzo, www.konkurenciaharc.hu, www.konkurencia.hu

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing