Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Hogyan kezeld a konkurenciát?



Hogyan kezeld a konkurenciát?

Ha odafigyelsz néhány rossz konkurenciakezelési beidegződésre, hamarosan észre fogod venni, hogy nem lesz cég, akitől tartanod kellene. 10 jól bevált konkurenciakezelési tipp itt és most....

1. Soha ne támadd meg a konkurenciát…

 

Sokkal ügyesebben térdre kényszerítheted a konkurenseidet, ha vigyázol arra, hogy ne váljon személyes ellentétté a versengésetek.

 

Kerüld a kisstílű húzásokat (feljelentgetés, táblaháború, rossz hír keltése), mert ezek nem segíteni, hanem hátráltatni fognak.

Ha esetleg ezeket már „eljátszották” Veled, vagy folyamatosan támadnak, akkor se válaszolj.

Hagyd, hogy a konkurencia a levegőt boxolja, előbb-utóbb teljesen hülyének fogja érezni magát és felhagy a felesleges ügyeskedéssel.

 

2. A konkurenciát nem érdemes felülről támadni, sokkal jobb, ha alulról kezded bomlasztani…

 

Ha mindenáron nagyobbnak, komolyabbnak, olcsóbbnak akarsz tűnni, vagy látványos eszközökkel próbálod folyamatosan túlszárnyalni a konkurenseidet, akkor felülről támadsz, ám ezzel csak a versenyt fogod továbbélezni.

 

Ha alulról bomlasztasz a tudta nélkül, csöndesebb de annál hatásosabb módszerekkel, akkor nem fokozod a versenyt.

 

A konkurenciát egyszerűen csak meg kell szabadítanod az ügyfeleitől…

 

Az ehhez szükséges gerilla taktikákból rengeteg létezik, az a nagy előnyük, hogy mivel szinte láthatatlanok, különösebb fájdalom nélkül pusztítanak és itt jön a lényeg!

 

Olyan módszereket használhatsz, amelyek ugyan bizonyítottan és hatásosan működnek, de annyira szokatlanok, újak és itthon (szerencsére) nem nagy használói tábornak örvendenek, hogy ezeket az ellenség hatástalannak fogja vélni. Ez jó!

 

 

3. Nem elég pusztán egy konkurenst célba venned, hanem az egész iparág babérjaira kell törnöd…

 

Vigyázz, mert alacsony célokat kitűzni veszélyesebb, mint nagyokat.

Ha nem helyezed kellőképpen magasra a lécet, akkor sajnos gyenge célpont lesz belőled.

 

Rengeteg céggel találkozom, akik néhány okkal sikertelen próbálkozás után egyszerűen lelassulnak. Többé nem a tömegből kiemelkedni, hanem csak egyszerűen túlélni akarnak.

 

Ez elég hajmeresztő elképzelés!

 

Miért?

 

Biztosan észrevetted már, hogy, a tervezésnek gyakori velejárója az alulteljesítés. Ha 10-re számítasz 5 sikerül.

 

A túlélés alulteljesítve egyenlő a bukással.

 

Éppen ezért egészen nyugodtan szorozd be a terveidet 4-el, vagy egyszerűen csak legyen az a terved, hogy a Tiéd legyen az ország legnépszerűbb, legfelkapottabb, legsikeresebb cége a maga kategóriájában.

 

Ha magasra tetted a lécet, azt fogod észrevenni, hogy ugyanannyi ötleted lesz a nagy célok megvalósításához, mint a kicsikhez.

Más ötleteid és más eszközeid lesznek, ha egy konyhakertet és más, ha egy futballpályát kell meglocsolnod. Valószínűleg nem a locsolót, hanem a tűzcsapot kezded majd keresni.

 

 

4. Hatalmas hiba átsiklani az új és a szokatlan dolgok felett…

 

Rengeteg olyan módszert fogsz találni az oldalon, amelyek újak és itthon csak kevés felhasználónak örvendenek.

 

Vigyáznod kell, mert ha Te nem látod meg bennük a fantáziát, ha nem gondolod át, hogyan tudnád ezeket a saját üzletmenetedbe beépíteni, akkor fennáll a veszélye annak, hogy éppen egy kis zöldfülű konkurensed fog valamelyikkel előrukkolni.

 

Ha nem Te lépsz elsőre és nem Te diktálod a tempót a konkurenciának, akkor csúnyán le fogsz maradni az új megoldásokat alkalmazó feltörekvő kiscégek mögött.

 

A világ gyorsan változik, a konkurensek gomba módra szaporodnak, szokatlan és új ügyfélszerzési módszerek jelennek meg. Ezeket előbb, vagy utóbb úgyis használni fogod, ha utóbb, akkor már csak azért, mert rákényszeríttet a piac és Neked is cselekedned kell, ha nem akarsz lemaradni.

 

 

5. Mindenképpen kerüld az árversenyt.

 

Rengeteg megoldás létezik ezek kikerülésére.

 

A vásárlóid csak akkor választanak az ár alapján, ha már más egyéb nem teszi kihagyhatatlanná, ellenállhatatlanná a termékedet.

 

Manapság (bizonyos esetektől eltekintve) nem azok a cégek sikeresek hosszú távon, akik a legolcsóbbak és nem is azok, akik a legjobb minőségű terméket szállítják, hanem azok, akik hamarabb közel férkőznek a vásárlókhoz, és ügyesebben meggyőzik őket.

 

Ha ismerni fogod ennek a módszereit, meg fogsz lepődni micsoda fegyver lesz a kezedben.

 

 

6. Ne másold a konkurenseidet!

 

Előrukkolt a konkurencia egy új termékkel, vagy bővíti a választékot? Úgy érzed Neked is ezt kell tenned?

 

Hol szoktál hirdetni? Ott, ahol a szakmabeliek? Ugyanúgy ahogy az egész szakma?

 

Ha meg akarsz írni egy hirdetést? Azzal kezded, hogy megnézed, hogyan hirdetnek a konkurenseid?

 

Kitől lopod az ügyfélszerzési ötleteket? A konkurenciától?

 

A szakma a többi szakmabelit másolja.

Ha Te is beállsz a sorba, akkor egy szemernyivel sem leszel sikeresebb, mint a konkurenseid és a másolással soha nem fogsz az élre kerülni.

 

Könnyebb piacvezetővé válni, mint azt most gondolnád, de az ehhez vezető út nem a szakmabeliek utánzása.

Ki kell lógnod a sorból, olyan módszerekhez kell nyúlnod, amelyeket a szakmád még nem használ. Feltűnőnek, úttörőnek és könnyen megjegyezhetőnek kell lenned.

 

Ha ezt nem teszed meg, akkor csak a többi szürke között fogsz kínlódni és az ügyfélköröd könnyen megszerezhető prédája az ügyesebb konkurenseidnek, vagy a multiknak.

 

Ne aggódj, rengeteg módszer, trükk és csavar létezik, amellyel könnyedén magad mögé utasíthatod a szürke tömeget.

 

 

7. Nem aknázod ki a régi vevődben lévő óriási profitot…

 

Egy vevő csak egyszer vásárol. Ha újra szüksége van valamire, akkor majd magától visszajön…

 

Te is biztosan tapasztaltad már, hogy ez csak tündérmese…

 

Hatalmas bevételek szunnyadnak még a régi vásárlóidban, ha megtanulod a módját, hogyan kell újra és újra vásárlásra venni a régi ügyfeleidet, akkor olyan folyamatos pénztermelő alapra helyezheted a cégedet, amelyet nem ingathat meg semmilyen „olcsóság bajnoka” konkurens.

 

 

8. Nem gondoskodsz arról, hogy a vásárlóid csak is egyedül a Te cégeddel foglalkozzanak…

 

Biztosan Veled is előfordult már, hogy egy régi ügyfeled, akiről azt gondoltad, hogy még véletlenül sem vásárolna a konkurenciánál, mégsem Nálad költötte el a pénzét.

 

Hiába a segítőkész kiszolgálás, hiába a kedvesség, ha ettől függetlenül a vásárlók fejét könnyű eltekerni.

 

Könnyű, de csak akkor, ha nem teszed érdekeltté őket abban, hogy folyamatosan Nálad költsenek, ha nem építesz ki egy elszakíthatatlan szálat az ügyfeleidhez és, ha nem betonozod be a neved maximálisan az ügyfeleid fejébe.

 

 

9. Azt hiszed, hogy az ügyfelek majd maguktól Téged fognak megkeresni…

 

Hiába jobbak a termékeid, hiába jobbak az áraid és hiába jobb a kiszolgálás, az ügyfeleknek valahogy el kell jutniuk a cégedhez, hogy ezt megtapasztalhassák.

 

Hiába vagy Te a világon a „legügyfélközpontúbb” cég, ha nincsenek ügyfeleid és csak egy üres boltban ülsz.

 

Rég elmúltak azok az idők, amikor elég volt csak valamilyen üzletet nyitni és a siker jött magától.

Ma már ez a túléléshez is kevés.  

 

Lehet, hogy a konkurenseid is ugyanezt teszik, lehet, hogy ők is kidobálják a pénzt hasztalan hirdetésekre és reklámokra, de ha meg akarod őket előzni, akkor radikális és olcsó ügyfélszerzési módszerekre lesz szükséged…

 

 

10. Ez a legfontosabb: Panaszkodás és az

„Ez nekem nem fog menni…” hozzáállás.

 

„Az embereknek nincs pénzük!”

„Az embereknek nem kell minőségi termék!”

„A konkurensek lenyomják az árakat!”

„Ilyen versenyben nem lehet előre jutni!”

 

A gyenge forgalmat, rá lehet kenni, az emberek mentalitására, a politikára, a multikra, a konkurenciára.

Lehet panaszkodni rájuk és lehet rájuk hárítani a felelősséget.

 

Ennek csak egy hátránya van.

 

Aki panaszkodik, elhárítja saját magáról a felelősséget és ezzel együtt át is adja cége irányítását a bűnbakoknak.

 

A felelősség áthárítása pillanatnyilag ugyan kényelmes lehet, de hosszú távon ezzel csak hozzászokatod magad ahhoz, hogy ne vállald a felelősséget céged sorsáért.

 

Próbáld meg milyen érzés vállalni a felelősséget, azért ahol éppen tartasz.

Csak ennyit kell mondanod: „Én vagyok a felelős!”

 

Ha elégedetlen vagy, a felelősségvállalás tettekre fog sarkalni, míg a panaszkodás, más emberek és körülmények hibáztatása csak a belenyugvásra kényszerít.

 

Ismerek olyan cégvezetőket, akik állandóan csak panaszkodnak. Régen irigykedtek rám, amikor azt látták, hogy az ügyfeleim egymásnak adják a kilincset.

Én próbáltam segíteni de erre csak azt a válasz kaptam, hogy: „Ez nekem nem fog menni…”

 

Igazuk volt, ilyen hozzáállással tényleg nem fog menni soha semmi.  

 

Erre az esetre van egy gyönyörűen ideillő idézet.

"Akár azt hiszed, hogy meg tudod csinálni, akár azt, hogy nem, igazad van!"
 

Henry Ford 



(32 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: ha le akarod gyozni a konkurenciád idézetek, hogyan gyozd le a konkurenciat, rossz hír keltése a marketingben, konkurencia le, rossz hir keltése, idézet konkurencia a szerelemben, hogyan gyozzük le a konkurenciát, konkurencia a levegoben, rossz referencia keltés, mi nem vagyunk jobbak a konkurenciánál

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Hogyan kezeld a konkurenciát?

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Hogyan kezeld a konkurenciát?

Hogyan kezeld a konkurenciát?, mi nem vagyunk jobbak a konkurenciánál, rossz referencia keltés, konkurencia a levegoben, hogyan gyozzük le a konkurenciát, idézet konkurencia a szerelemben, rossz hir keltése, konkurencia le, rossz hír keltése a marketingben, hogyan gyozd le a konkurenciat, ha le akarod gyozni a konkurenciád idézetek

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing