Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Durva szórólap minta



Durva szórólap minta

Ez egy nagyon sikeres szórólap mintája. Ne azzal foglalkozz milyen cég áll a szórólap hátterében, hanem magát a marketinget, a meggyőzés egyszerű módszerét. Mitől működik? Elmondom...

A következő szórólap miatt...



Te bevennéd ezt?

A következő idézetet egy fórumról csíptem…

"Ezek legalább nem köntörfalaztak, megmondták a frankót mi a helyzet! [legalább lett egy frankó cipőm kedvező áron]"

Nos mint látod, az emberek kanyar nélkül veszik az ilyen húzásokat. Személyesen is voltam az üzletben, ami mellesleg tele volt.

Mit kínáltak? A minőséget szerintem ne firtassuk, olyan műbőrcipők, amelyek 2.000Ft-ot nem érnek, 20.000Ft-os „eredeti áron kirakva, ami le van akciózva 5000-re.

Régóta terveztem már egy ilyen oldal elindítását, de ez adta meg a kezdő lökést.

Tudom, hogy fölösleges ilyen „érdekes módszerekhez nyúlnod, hogy a legnépszerűbb üzletté válj.

Lehet cikizni az ilyen módszereket, de gondolkodtál már rajta, hogy miért működik ez a szórólap?
 

Mert nagyon keményen hitelessé teszi a már teljesen elcsépelt hiteltelen akciókat.

Egy 95%-os akciót senki nem venne komolyan, de a csődeljárás az csődeljárás, nincs mese ezek tényleg most nagyot buknak a készleten, ezáltal kámforrá is vált minden gyanú.

Mi ebből a tanulság?

Ha azt akarod, hogy komolyan vegyék az akciódat, találj ki egy nyomós érvet, különben nem jutsz át az ösztönös vásárlói reklámszűrő és elhárító programon.
 

Nem kell hazudnod, írd meg, hogy a nyakadon maradt…

Jut eszembe, ezért működnek a dobozsérült termékeket árusító üzletek, kis túlzással ezért működtek, a már elcsépelt diszkontáruházak is, mert tudatták a vevőkkel, hogy azért alacsony az ár, mert nulla a kiszolgálás és nem a berendezésre költenek.

Megindokolták? Megindokolták! Vásároltál? Úgy bizony, vásároltál Te is.



(12 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: bolt nyitási szórólap minták, szorolap minta, ingatlan hirdetés szórólap sablon, szórólap minták, szórólap sablon, szórólap sablonok, ingatlanos szórólap minta, szórólapos blogok, szórólapminta, szórólap készítés minta

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Durva szórólap minta


Na de...

Nem látszik a helye... :)

Akárki
Válasz erre a hozzászólásra



hát igen... :)

A módszer ruhaüzletre ültetve:
Szezonvégi kiárusítás!!!
(legalább egy éve van szezonvégi kiárusítás náluk...)
Minden árnak csak a felét kell fizetni!
(föléírt dupla ár áthúzva, ismerjük...)

ami a slusszpoén:
ki van téve néhány próbababán valami eszméletlen olcsóra leárazva néhány tűrhető ruhadarab, de ha bemész, nem találsz hasonlót sem... De ha már bent vagy, mégis vásárolsz, mert az eszméletlen olcsóért feltúrtad az egész üzletet, és ciki lenne üres kézzel kimenni ezek után :)

...én sajnos így vettem három(!) pólót 990 Ft-os áron, keresve a 495 illetve 600 Ft körüli árú pólókat... :)))
(Megtetszettek menet közben, még ennyiért is, noha eredetileg sajnáltam volna közel 1000 Ft-ot egy falatnyi pántos trikóért :))) )

Gratulálok nekik, és tessék tanulni belőle :)

tifareth
Válasz erre a hozzászólásra



Kétes

Szerintem ez a szórólap példa nem elfogadható marketing.
Engem legalábbis visszataszít, ha hazugsággal próbálnak vásárlásra búzdítani...
Ez nem egyszerű túlzás, mint a boldogan mosogató emberek.
A legkevésbé sem ciki vásárlás nélkül kijönni egy ilyen helyről!

Egyébként a cikkben említett indoklás előnyével egyetértek :-)

TillZ
Válasz erre a hozzászólásra



GVH

A GVH megbünttete őket.

Miklós
Válasz erre a hozzászólásra



Tele a . . .

Irtó jó a felvetés. Én elég kétkedő vagyok, mégis bementem egyszer egy ilyen szórólapra a boltba. És tényleg tele volt.

d
Válasz erre a hozzászólásra



Nekem minden nap...

... a kezembe nyomnak egy ilyen szórólapot (ált. a Moszkva téren, vagy a Deáknál), és tudom, hogy minden nap nem lehet csődeljárás, és már láttam is a (siralmas) a kínálatot, ennek ellenére mindig ott a kisértés, hogy bemenjek...
Gyenge vagyok, tudom...
Szóval ahhoz nem fér kétség, hogy hatásos a reklám.
Más kérdés, hogy nálam ez alkalmazhatatlan, mert a cégemet lealáznám vele, és az én műfajomban ez marhára nem jönne be...
Bár a "dobozsérült" megint nem rossz gondolat. Főleg, hogy valóban elő is fordul a természetben...
 
 

Terjéki Nóra
Válasz erre a hozzászólásra



Én is azt hiszem, hogy a szórólap jó konkurencia elleni fegyver...

 Véletlenül találtam erre a témájú blogra, de örülök neki.
Én pont a szórólap előnyeit kommunikálom hivatásszerűen is, de volt személyes tapasztalatom is. Mikor boltot vezettem. Ha jól volt terjesztve, és nem dobálták ki, csodákra volt képes. Élveztem megtervezni, azokat a szórólapokat, amiket mértünk. És a Blahán osztogattak simán, aztán táblával, aztán változtattunk a színen, a szövegen, és mindíg jobb lett... És volt a boltban 2 vitrin.. Megkérdeztem melyiket kéri, majd mikor rámutatott mondtam, hogy sajnálom, a másik vitrinben lévő termékek az akciósak... De elárulta magát, hogy kell neki, és összekaparta rá a pénzt, vagy visszajött másnap(mert minden nap más készülék volt akciós)) Kajázták. Ez kb 8 éve volt, azóta mással foglalkozom, de a szórólapbiznisz dübörög, ezt elhihetitek.. Jó dolog, és mára olcsóbb, kreatívabb megoldások lehetségesek. És ki kell egészíteni konkrét értékesítéssel is... A multikat nem csak lenyoni lehet... nem is kell, a szelüket is ki lehet használni. 

Gremsperger Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Durva szórólap minta

Durva szórólap minta, szórólap készítés minta, szórólapminta, szórólapos blogok, ingatlanos szórólap minta, szórólap sablonok, szórólap sablon, szórólap minták, ingatlan hirdetés szórólap sablon, szorolap minta, bolt nyitási szórólap minták

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing