Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - A több lábon állás buktatói



A több lábon állás buktatói

Bizonyára sokaktól hallottál már hasonlókat "a biztonság érdekében több lábon kell állni", ez igaz, de ha félreértelmezed ezt a kijelentést, akkor könnyen veszélybe sodorhatod az egész céged jövőjét.

A hagyományos értelemben vett több lábon állás alapvetően fölrúgja a marketing egyik legfontosabb alapszabályát, a pozícionálást.

 

Ha most konyhabútort árulsz, és úgy érzed nincs megfelelő bevételed ebből a termékcsoportból akkor rosszul teszed ha azt gondolod, hogy új termékcsoportok (pl. edények és kisgépek) bevezetése változtatni fog a helyzeten.

 

 

Csak a nagy áruházak akik megtehetik azt, hogy ilyen értelemben véve több lábon álljanak, ők azok akiknek van megfelelő tőkéjük és kapacitásuk ahhoz, hogy „mindenkinek mindent áruljanak”.

 

Ha úgy fektetsz pénzt az „edényekbe” és „konyhai gépekbe”, hogy az a konyhabútorok választékának a lecsökkenéséhez vezet akkor máris nem egy erős, hanem három gyenge lábon fog állni az üzleted.

Ezzel már nem a konyhabútorok specialistája leszel, hanem csak egy bolt, aki árul mindenfélét. Azok az ügyfelek pedig, akik mindenfélét akarnak venni a TESCO-ba mennek.

 

Ha több mindent magadra vállalsz, akkor a már meglévő ügyfélköröd elvesztését is megkockáztatod, hiszen a konyhabútort ők is a konyhabútor specialistánál fogják keresni, aki pedig valószínűleg egy jól pozícionált konkurensed lesz.

 

Ha nincs megfelelő bevételed egy termékcsoportból, akkor nem az üzletedet, hanem a termékcsoportodat kell több lábra állítanod!

 

 

Ha végképp menthetetlen ez a termékcsoport, akkor érdemes egy másik jövedelmezőbb termékcsoportot választanod.

 

Még mielőtt azonban telepakolnád mással az üzletet, meg kell nézned, hogy milyen lábakon állt az a termékcsoport.

 

Ha nem megy a konyhabútor, ott ülsz az üzletben és várod azt, hogy az ügyfelek majd maguktól bejönnek, költöd a hirdetésre a pénzt, és senki nem jelentkezik, az nem jelenti azt, hogy ha profilt váltasz edényekre, akkor több bevételed lesz.

 

Megnézted már milyen lábakon állt a konyhabútor eladás?

 

Ültem az üzletben és vártam, hirdettem az újságban és vártam. Ezek manapság a leggyengébb, biztos kudarchoz vezető lábak.

 

A siker érdekében a meglévő termékcsoportodat kell korszerű marketingmódszerekkel rengeteg erős lábra állítanod. Ennek több előnye is lesz:

 

  • Továbbra is Te leszel a konyhabútorok specialistája, sőt minél nagyobbra növöd ki magad, minél többen ismernek meg, annál inkább összefonódik majd a céged neve a termékcsoportoddal úgy, mint ahogy a korpás haj a Head & Shoulders-el.
  • Nem fogod elveszíteni a fókuszodat, könnyebb egyengetni egy termékcsoport sorsát, mint kettőjét.
  • Könnyebb, célirányosabb és olcsóbb lesz a reklámozás, mert csak egy termékcsoportot kell reklámoznod és a reklámod is emészthetőbb, ha egy dolgot akar eladni. Mennyivel másképpen hangzik, az hogy „konyhabútor specialista” mint az hogy „konyhabútorok, edények és kisgépek, vegyesbazár és mindenből egy kicsi”.
  • A mindent áruló konkurenseid vért fognak izzadni, hogy elvegyenek tőled egy ügyfelet.
  • Magasabb áron árulhatsz, hiszen a vásárlók hajlandóak többet fizetni „a termékcsoport szakértőjének”
  • Időt és energiát fogsz megspórolni magadnak, hiszen egy specialistának nem kell bizonygatnia az ügyfeleinek, azt hogy Ő a legjobb választás, tőle érdemes vásárolni, mert ért hozzá és ő kínálja a legnagyobb választékot. Nem úgy, mint a hasonló profilú de mindent áruló cégeknek.

 



(28 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: több lábon állás, több lábon állás, több lábon állni, több lábon kell állni, tobb labon allas, többlábon állás, álláshirdetések buktatói, többlábonállás, konyhabútor, ami lábakon áll, több lábon állni a talajon

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: A több lábon állás buktatói

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
A több lábon állás buktatói

A több lábon állás buktatói, több lábon állni a talajon, konyhabútor, ami lábakon áll, többlábonállás, álláshirdetések buktatói, többlábon állás, tobb labon allas, több lábon kell állni, több lábon állni, több lábon állás, több lábon állás

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

igen
Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing