Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Árengedmény helyett marketing



Árengedmény helyett marketing

Hogyan szerezhetsz ügyfeleket a konkurenciától az ügyes marketing használatával úgy, hogy nem egy olcsóbb árral vagy a konkurens rossz hírének keltésével kell próbálkoznod? Árengedmény helyett marketing a megoldás...

Az árcsökkentésnek és a rossz hír keltésének megvannak a hátrányai. Egy igazi törzsvásárlót nehéz elcsábítani, ezeket az ügyfeleket csak akkor hatja meg egy olcsóbb ár vagy egy nagyobb árengedmény, ha a termék már annyira nevetségesen olcsó, hogy a "hülyének is megéri".

 

 

Neked sem jó, ha egy ügyfél miatt teljesen le kell vetkőznöd, pláne ha ezzel hozzászokatod ahhoz, hogy nálad lehet alkudozni. Ezzel a módszerrel csak azokat az embereket tudod ügyfeleiddé konvertálni, akik különösen árérzékenyek, és ők pedig csak addig ügyfelek, amíg nem találnak nálad egy 2Ft-tal olcsóbb céget.

 

Akik a pénz miatt ragaszkodnak hozzád nem fognak drágább nagyobb árrésű termékeket vásárolni, csak a legolcsóbb, legakciósabb és legkisebb árrésű termékeket keresik majd.

 

A másik ösztönös de nem túl sikeres módszer, ha a konkurencia, munkáját, termékeit rossz színben tünteted fel, vagy sztorizgatsz a leendő ügyfélnek a másik cég csalódott ügyfeleiről vagy rossz húzásairól.

 

Gondolj bele, elindulsz fényképezőgépet venni, az első üzletben az eladó arról kezd beszélni, hogy mennyire gyenge minőségűek és drágák a konkurenciánál kapható gépek. Téged abban a pillanatban csak egy jó gép beszerzése foglalkoztat és nem az eladó vagy az üzletvezető problémái, sőt lehet, hogy csak kíváncsiságból el is látogatsz a "hírhedt konkurenshez" akiről eddig nem is tudtál, és ha a rossz hírek ellenére mégis ott költöd el a pénzed, akkor az áskálódó eladó szerzett a konkurensnek egy ügyfelet és csinált magának egy rossz reklámot.

 

Ezzel a módszerrel egy ártalmatlan konkurensből személyes és ártalmas ellenséget is formálhatsz, ha ezek a hírek visszajutnak hozzá.

 

Ajándék egy ügyfélért cserébe,

ami Neked semmibe sem kerül...

 

Nem kell megvárnod, míg más ügyfelei bejönnek az üzletedbe, ha te magad csábítod be őket. Gondolkodj el azon milyen szolgáltatást, tudsz felajánlani a célcsoportodnak, ami neked szinte semmibe sem kerül, és aminek nem tudnak majd ellenállni.

 

Írj egy cikket arról, hogy egy hangrendszer, a valós tudásának csak átlagosan 20%-át nyújtja megfelelő beállítás nélkül, vagy egy komoly és elméletileg takarékos fűtési rendszer is lehet gazdaságtalan, megfelelő beállítás nélkül, vagy nem jó rendszerben használva.

 

Ajánlj fel egy ingyenes rendszerfelmérést, beállítást, amivel az olvasóid, pénzt takaríthatnak meg, megkímélhetik magukat idegeskedéstől, vagy amivel kihozhatják a már meglévő termékeikből azt a maximumot, amiről eddig nem is tudtak, de pénzt adtak ki érte, legyen az fűtési rendszer, autóhifi, számítógép, klíma, vagy akár egy komolyabb kerékpár.

 

Írhatsz megtörtént "horror sztorikat" arról, hogy egy karbantartás elmulasztása, vagy egy rossz beállítás milyen károkat okozott már ügyfeleidnek.

 

Dobj fel egy gyakori problémát, amit a magukénak éreznek az ügyfeleid, ezekből biztosan van bőven, hiszen a saját szakterületeden belül szinte nap, mint nap találkozol ezekkel, majd nyújts rá megoldást, ajánld fel, hogy céged ingyen átnézi, beállítja rendszerét, vagy ellátod személyre szabott tanácsokkal, amiből ő bőven profitálhat.

 

Akkor vagy igazán szerencsés helyzetben, ha ezeket a dolgokat maga az ügyfél is be tudja az üzletbe hozni, ellenkező esetben segíts neki telefonon keresztül, ha kell menj ki hozzá, beszélgessetek a problémájáról és lásd el bőven tanácsokkal tippekkel.

 

Mi történik ilyenkor?

 

A konkurencia ügyfele egyrészt ledöbben, hogy nem a rossz példákban említett reakciót kapja és úgy érzi majd köszönettel tartozik neked amiért segítettél neki, másrészt képet kap a hozzáértésedről, kezd megbizonyosodni arról, hogy Te a téma szakértője vagy.

 

Vigyázz! Itt semmiképp ne reklámozz, ne tégy rossz megjegyzéseket a rendszerére, vagy a konkurensed munkájára, termékeire. Nem fog nekik jól esni, ha becsmérlik azokat a dolgokat, amiért pénzt adtak ki még akkor sem, ha egy olcsó valóban gyenge termékről van szó.

Nem láthatják rajtad, hogy Te valójában azt mondanád, hogy dobja kukába a termékét vagy a rendszerét. Sőt felejtsd is el, hogy te a konkurencia vagy, légy egy hozzáértő barát.

 

Ha kellőképpen belemélyedtetek a témába, felkínálhatsz neki előnyöket, amit az általad kínált termékkel megszerezhet, vagy figyelmeztesd arra, hogy milyen problémákat és kiadásokat kerülhet el azzal, ha ezt, meg ezt megteszi, vagy megvásárolja.

 

És még egy tipp! Próbálj meg az érzelmeire hatni, ne azt mondd, hogy "Vegyen egy kétszer ekkora teljesítményű szivattyút, mert akkor jobb lesz", hanem ez hatásosabb szöveg "Nem kellene ezen túl a fűtésszámla miatt aggódnia, ha ezt a szivattyút erre meg erre cserélné." Az ügyfeledet nem hozza lázba a kétszeres teljesítményű szivattyú, viszont az alacsonyabb fűtésszámla már igen.

 

És még plusz egy tipp! Akkor mégy igazán biztosra, ha határidőhöz kötöd a vásárlást.

"Nem kellene ezen túl a fűtésszámla miatt aggódnia, ha ezt a szivattyút erre meg erre cserélné, és ha most ezen a héten megrendeli, akkor ingyenesen beszereljük, vagy ajándékba adjuk ezt, vagy ezt..."  a többi csak rajtad múlik.

 

Miért jobb ez a módszer, mint a megszokott rossz példák?

 

  • A konkurencia ügyfele nem úgy vásárolt a cégedtől, hogy összehasonlította az árakat és benézett hozzád is alkudozni.
  • Ez az ügyfél magától bizonyosodott meg arról, hogy Te valóban értesz hozzá és a konkurencia pedig nem.
  • Ha határidőhöz kötötted a vásárlást, akkor várnod sem kell, arra hogy egyszer majd betoppan hozzád.
  • Sokkal alacsonyabb a kockázata, mint a rossz példában említett módszereknek. Nem csinálsz vele magadnak rossz, a konkurensednek pedig jó reklámot.
  • Nem formálsz ellenséget a konkurenciából.
  • Egy olyan szolgáltatással ajándékozod meg az ügyfeledet, ami neked jó esetben semmibe sem kerül.

 

Itt az ideje, hogy mai is tégy valamit a jobb eladási statisztikádért, úgyhogy ha nincs még ilyen szolgáltatásod, akkor gyorsan csináld meg és ami még fontosabb kezdd el hirdetni!



(26 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: üzlet rossz hír keltése, ügyfélszerzési módszerek, árengedmény marketing, mit csinálj ha a konkurencia alacsonyabb áron árul, a konkurencia barát, nem ellenség, konkurenciaharc rosszhir keltés, konkurencia harc rossz hir keltés, konkurencia ár, rossz hír keltése a marketingben, számítógépes bolt szórólap minta

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Árengedmény helyett marketing

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Árengedmény helyett marketing

Árengedmény helyett marketing, számítógépes bolt szórólap minta, rossz hír keltése a marketingben, konkurencia ár, konkurencia harc rossz hir keltés, konkurenciaharc rosszhir keltés, a konkurencia barát, nem ellenség, mit csinálj ha a konkurencia alacsonyabb áron árul, árengedmény marketing, ügyfélszerzési módszerek, üzlet rossz hír keltése

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

igen
Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing