Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Marketing tipp: érdeklődő ügyfél



Marketing tipp: érdeklődő ügyfél

Érdeklődők százait dobod a kukába, mert nem használod a marketing varázsmondatot. Mi az a mondat amitől, telefonhoz nyúl egy érdeklődő, és már kérdezősködik is, hogy TE mit ajánlasz neki?

Vicces, hogy néha egy apró kis módosítás mekkora hatással lehet az érdeklődők mennyiségére, gyakran elég néhány szó, vagy néhány sor és az addig néma telefon végre elkezd egyre többször csöngeni. 

 

 

Előre mondom, le fogod pontozni ezt a cikket, mert még nem érezted a saját bőrödön ennek a módszernek a hatását, pedig gyakran a legegyszerűbb húzások a legnagyobbak, csak már annyira egyszerűek, hogy senkinek sem jut az eszébe, hogy használja és épp ettől olyan átkozottul hatásosak

...hogy mennyire?

Én kereskedő koromban naponta legalább 8 telefonos érdeklődőt szereztem egy kétsoros szöveggel. Szerintem ennyiért megéri pár sort még feltenni a prosira, vagy weblapra.

 

Mi nyomasztja a termékkínálatot böngésző érdeklődőt?

 

Aki épp próbál választani, látja az óriási termékkínálatodat, és nem ért hozzá, nem tud kiigazodni a rengeteg termék, szakszöveg, árak között, gyorsan tele lesz hasonló kérdésekkel:

 

Melyik éri meg a legjobban?

Melyik lenne nekem a legjobb?

Biztos, hogy kell nekem ilyen komoly?

Megbízható az olcsó kategória?

 

Ezek a kérdések olyanok, mint egy gyönyörűen feldobott labda, amelyet azonnal le kell csapnod!

 

Ha nem is minden termék alatt, de minden oldalon ahol termékek vannak, ott kell díszelegnie egy látványos „reklámnak”, amely már tálcán kínálja a megoldást a „kétségbe esett” érdeklődőnek!

 

„Nehéz ennyi termék közül választani?

Szívesen segítek, és örömmel megosztom Veled 10 éves tapasztalataimat!

„Kíváncsi vagy melyiknek vennéd leginkább hasznát, vagy éppen melyiket nem ajánlom Neked?

Hívj bátran, ezen a számon most is elérsz:

06 20 30 70 1”

 

…és sokkal hatékonyabb, ha ingyen hívhatnak, ne feledd, ezen nem spórolhatsz, párszáz forintot megér Neked egy ügyfél nem?

Főleg akkor, ha megszerzed az elérhetőségét, feliratkoztatod hírlevélre, többször adsz el neki, ráveszed, hogy hozza az ismerőseit.

 

Mit gondolsz mennyi hasznot tartogat Neked egy érdeklődő?

 

Kíváncsi vagy melyiknek vennéd leginkább hasznát, vagy éppen melyiket nem ajánlom Neked?

Hívj ingyen és kérdezz bátran, kérdezd meg mik a tapasztalataink, ezen az ingyenes számon most is elérsz:

06 80 30 70 12

 

Hogy működik-e, inkább nem mondok semmit, legyen meglepetés…

 

Még szebb, ha ott vagy Te is a szöveg felett kezedben egy telefonnal.

 

Egy ilyen szöveget rendkívül jó helyre kell tenni az oldalon.

 

És a LÉNYEG, ha már csöng a telefonod…

Kapsz egy esélyt arra, hogy „személyesen” befolyásold a leendő ügyfeledet,

finoman lebeszéld a konkurencia termékeiről és finoman a áttereled sajátjaidra, feliratkoztathatod a hírleveledre, megismerheted közelről a problémáit, ami már adja is az ötleteket, hogy milyen irányba haladj… stb. stb.

Tetszik ugye…

 

Kövess el mindent annak érdekében, hogy vonzóvá tedd ezt a lehetőséget az ügyfeleid számára, hiszen ez nem más, mint önként jelentkezők gyűjtése egy kis rábeszélésre!

 

Nyújts több lehetőséget, háríts el minden akadályt, hívhasson ingyenes zöld számon, Skype-n, MSN-en.

 

Ha akkora árrés van egy termékeden, hogy megéri neked, ne tétovázz, már írd is oda, hogy csak a számát kell elküldenie, és Te visszahívod, persze csak úgy, hogy ne érezze az ügyfél, hogy futsz utána.

 

Ha van hozzá megfelelő árrésed, elmehetsz egészen odáig, hogy már az oldalad elején felajánlasz egy díjmentes konzultációt, tanácsadást, amelyből erre meg erre a fontos kérdésre választ kap, vagy ha ezt a lehetőséget kihasználja, ettől vagy ettől a problémától megmenekül.

 

Ha már díjmentes konzultációt kínálsz, ami már azért értékes ajándéknak tűnik, és mindezt egy nem telefonon, hanem egy webes jelentkezési űrlap segítségével teszed, akkor már az ingyenes tanácsokért cserébe kérhetsz még érdeklődődet is.

 

Nem kell mást tenned, mint hogy a feliratkozás folyamán megkéred az érdeklődődet, hogy ajánlja ezt a lehetőséget másik két barátjának is (segíts két barátodnak is!).

 

Ne tegyen mást, csak adja meg a nevüket és telefonszámukat, vagy email címüket, akiket rá hivatkozva, Te (illetve a rendszered) majd szintén meghív.

 

De ne bonyolítsuk, mert ez már egy másik, ugyancsak hasznos ügyfélszerző trükk lesz, és az új cikket kíván…



(47 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: konkurencia érdeklodés, konkurencia ár, coca-cola híres mondata hirdess, te vissza dobtad volna?, az ögyfél és a marketing jó mondatok, napi tipp üg yfél, feldobtam a labdát és te vissza dobtad dalszöveg, www.konkurenciaharc.hu, termékkínálatodat

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Marketing tipp: érdeklődő ügyfél


nagyon jó,tanulságos okos

 

Kósa Ferenc
Válasz erre a hozzászólásra



már megkerestek így

persze egy konkurencia én íratkoztam fel kíváncsi voltam mit lép nagyjából ahogy leírtad

minden írásod jó.kösz a tippeket.

rigó jános
Válasz erre a hozzászólásra



Nem értek egyet

Azért ezzel nem egészen lehet egyetérteni. Jó dolog, hogy rávettem a vevőt, hogy felhívjon, de most elmondom a gyakorlati tapasztalatomat. Felhív, beszél velem fél óráig, majd leteszi, gondolkodik, megint felhív (ideális esetben csak 1x) és még próbáld megtudni dolgokat. Rosszabb esetben olyasmit kérdez a termékekről, amit még maga a gyértó sem tud. Amennyire lehetséges, megadok neki minden információt, utánanézek, megmondom mi az ami neki kell, de ő végül úgy elkezd spekulálni. Én elcsesztem vele egy rakás időt ami alatt más hasznosabb tevékenységnek szentelhettem volna és végül úgy sem vett semmit, mert ahhoz vagy az kell, hogy a szerencsétlen bejöjjön a boltba, vagy azonnal megrendelje online. Sajnos ő egyiket sem akarja, ő csak beszélgetni akar és információhoz jutni, amiből nekem viszont semmi hasznom sincs. Szóval ha nem vagy időmilliomos, vagy nincs saját call centered, akkor meggondolandó ez a lépés, mert napi +2 telefonhívás nem gond, de ha van így napi 10 és több, akkor ott már nagyon ki kell számolni, hogy a rászentelt idő hozott-e annyi hasznot.
Amit itt írok természetesen nem általánosítható, mert pl. egy autókereskedőnél és egy pékségnél másak a haszonkulcsok, de a saját tapasztalatom az, hogy ha már valaki a weboldalamon van és rendelés helyet telefonál, akkor az eleve veszett ügy.

e1
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Marketing tipp: érdeklődő ügyfél

Marketing tipp: érdeklődő ügyfél, termékkínálatodat, www.konkurenciaharc.hu, feldobtam a labdát és te vissza dobtad dalszöveg, napi tipp üg yfél, az ögyfél és a marketing jó mondatok, te vissza dobtad volna?, coca-cola híres mondata hirdess, konkurencia ár, konkurencia érdeklodés

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing