Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Olcsó és hatékony hirdetési forma



Olcsó és hatékony hirdetési forma

és a konkurencia sem használja. Mit szólnál hozzá, ha egy keretes hirdetés áráért két évig hirdethetnéd a boltod, ráadásul sokkal hatékonyabban, mint azt egy újsághirdetéstől elvárhatnád?

Egy keretes újsághirdetés 1 alkalomra hozzávetőleg 10-20ezer Forint, ami csak egy megjelenés és két hét, vagy egy hónap múlva ismét hirdetni kell.

 

A nyolcvanas években 7szer kellett az embernek találkoznia egy hirdetéssel, hogy az információ tudatosuljon benne és emlékezzen rá, mára ez a szám 21-re emelkedett, ami azt jelenti, hogy a keretes hirdetésed ennyiszer kell föladnod az újságban, hogy annak hatása is legyen.

 

Ha kiszámolod ez 210ezer Forint, ha havi megjelenésű hirdetőújságról van szó és csak 10ezer forintért hirdetsz, viszont ekkor sem biztos, hogy a célcsoportod mindig átnézi az újságot és megtalálja a hirdetésed a többi között.

 

Mi lehet az a hirdetési forma, amit minden nap látnak leendő ügyfeleid, csak egyedül téged hirdet, közvetlenül az üzletbe irányítja a vevőidet és ráadásul olcsó is?

 

A válasz: hirdetőtáblák közvetlenül az út mentén!

 

Persze, nem azokra a hirdetési felületekre kell gondolnod, amelyeket cégek adnak ki méregdrágán.

 

Egy 3 négyzetméteres hirdetési felületért az önkormányzatok hozzávetőleg 10-12ezer Forintot kérnek el 1évre!

 

Csak rajtad áll mennyire szórod meg az üzleted környékét olyan hirdetőtáblákkal, amelyek közvetlenül az üzletedbe irányítják a célcsoportodat.

 

Ahhoz, hogy ez a hirdetési forma a lehető legjobb hatékonysággal működjön, íme néhány jó tanács:

 

Ne írj hosszú szöveget.Legtöbben autóban ülve olvassák majd a tábládat, így nem lesz ideje senkinek belemerülni az olvasásba, úgyhogy légy célravezető és egyértelmű:

 

HÁZIMOZIT SZERETNÉL?

Akkor fordulj jobbra!

(Valamilyen u. 2.)

 

Mélyítsd el az információt.A táblás hirdetés egyik legnagyobb előnye, hogy az üzleted környékén van, aki nem is akar most házimozit vásárolni, az is látja a hirdetést. Amikor viszont eszébe jut, hogy neki erre van szüksége, azon fog gondolkodni első körben, hogy hol vannak ezzel foglalkozó üzletek és hidd el be fog ugrani neki a hirdetésed, amihez már automatikusan kapcsolódni is fog az üzleted helye. Ha kicsit csiszolsz a táblád szövegén, akkor még jobban elmélyítheted az információt.

 

HÁZIMOZIT SZERETNÉL?

Emlékezz rá, itt kell jobbra fordulnod!

(Kossuth u. 2.)

 

Ha odaírod, hogy emlékezzen rá, akkor olvasó el is gondolkozik rajta, hogy ezt meg kell jegyeznie, az első példával ellentétben, néhány másodpercig foglalkozni is fog fejben a szöveggel, elgondolkozik azon, hogy vajon miért is írták oda, hogy "Emlékezz rá"?

 

Nem baj, ha nincs válasz erre a kérdésre, de így már több időt töltött fejben a hirdetéseddel, mint, ha csak átsiklott volna felette. Ennél már csak az a jobb, ha nincs egyedül az autóban és csak egy pár mondat erejéig is de, beszél erről a különös táblaszövegről és így az jobban megragad.

 

Keltsd fel a figyelmet, érd el, hogy a szövegre fókuszáljanak.Ez nem egy prospektus, itt nem a céged imázsának emelése a lényeges, a képek, és a profi dekoráció csak elvonja a figyelmet a megjegyzendő szövegről.

 

Ha nagy kontraszú színeket és határozott és könnyen olvasható betűtípusokat  használsz nagy mértékben javítani fogod az olvashatóságot és ezzel a táblád hatékonyságát.

 

Bónusz tipp!A táblákat értékesítési folyamatként is használhatod. Nyár van, araszolsz a dugóban, az autódban óriási hőség van egyszer csak egy tábla:

 

"UGYE MILYEN ROSSZ EBBEN A HŐSÉGBEN, DUGÓBAN ARASZOLNI?"

 

Ennél a résznél felkeltetted, a dugóban, klíma nélkül araszolók figyelmét, csodálkozni is fog az olvasó, hogy "Jé ez a tábla hozzám beszél, pont ráhibázott a problémámra!"

 

5 méterre a következő kis tábla:

 

"ILYENKOR ÉRZED IGAZÁN A KLÍMA HIÁNYÁT..."

 

Itt elmélyítetted a problémájában, tudatosítottad benne, hogy itt csak egy klíma segíthet rajta és el is fog gondolkodni azon, hogy érdemes lenne egy klímát beszerezni.

 

Megint 5 méter:

 

"PEDIG MI MOST FÉLÁRON SZERELJÜK BE A KLÍMÁT AZ AUTÓDBA!

Itt fordulj balra!

(Valamilyen u. 2.)"

 

 

Szerinted hatékonyabb, mint az újsághirdetés?

 

Ezekhez, a táblákhoz nem is kell nagy felületet bérelned, emlékszel még?

3 négyzetméter= kb. 12000Ft/év.

 

Csak keresned kell egy forgalmas kereszteződést az üzleted környékén, és ki kell találnod egy hatásos szöveget.

 

Hasonló módszerrel bármit el tudsz adni, csak gondolkodj el rajta milyen szöveggel sikerülne megcélozni a Te ügyfeleidet.

 

Dugóban el lehet adni robogót, mert azzal gyorsabban lehet haladni, cross motort mert egy fárasztó nap után jól jön egy kis kikapcsolódás, takarítási, vagy mosási szolgáltatást, mert fárasztó nap után rossz lehet még hazamenni és ezzel foglalkozni pihenés helyett, lakásklímát, házimozit, autóhifit, redőnyt és...

 

Vajon Te, hogy tudnád a dugóhoz kapcsolni a termékeidet?



(49 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: olcsó hírdetés, olcsó hirdetés, olcso hirdetések, hírdetési formák hatékonysága, olcsó hirdetések, a leghatékonyabb hirdetési formák, hatékony hirdetési forma, újság hirdetés hatékonysága, olcso reklam, hirdetés formái

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Olcsó és hatékony hirdetési forma


Hol tudsz Önkorinál 12 eft-ért hirdetési helyet?

Ez érdekelne... Ksözi: Péter

Péter
Válasz erre a hozzászólásra



ez jó!

Én is gondolkottam már hasonlón.
az is megfordult a fejembe hogy megbeszélem a butiksoron a többiekkel hogy csináljunk "közös"hirdetőtáblát.
Nem tudom ez jó ötlet -é?
Szolnokon van üzletünk központi helyen de most megcsinálták sétálóra autósforgalmat kitiltották.Ez most télen nem sült el jó nemigen van kedvük az embereknek sétálgatni.
most az Esküvőkiállításon próbálkozunk bemutatkozni,ha van tipped nagyon szivesen veszem.
ja és a tábla!én fényvisszaverős fóliából csináltattam csak kicsi fért el 40X70cm így is 30m ről olvasható az autóban ülve szemmagaságban van  este az autó lámpájától világít (kanyarban van)a vak is észreveszi!
 

rigó jános
Válasz erre a hozzászólásra



Ez engem is érdekel!

Engem is érdekel, és biztosan jobb mint a szorólap!

nagy joci
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Olcsó és hatékony hirdetési forma

Olcsó és hatékony hirdetési forma, hirdetés formái, olcso reklam, újság hirdetés hatékonysága, hatékony hirdetési forma, a leghatékonyabb hirdetési formák, olcsó hirdetések, hírdetési formák hatékonysága, olcso hirdetések, olcsó hirdetés, olcsó hírdetés

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing