Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Ügyfélszerzés gyorsan...



Ügyfélszerzés gyorsan...

Ha eddig hagyományos újsághirdetésekkel próbáltál sok ügyfelet rövid idő alatt az üzletbe csábítani, akkor nagyon rossz irányban tapogatóztál... Íme egy módszer, amellyel rövid idő alatt sok megrendelést szerezhetsz.

1. Lépés: Gondolkodj mindig azon, hogy hol van az a hely, az a lehetőség, ahol a potenciális ügyfeleid "magas koncentrációban" előfordulnak, vagy nagy számban gyorsan elérhetőek.

 

A konkurencia kivételével milyen helyen fordulhat elő az a réteg, amely érdeklődhet a termékeid, vagy szolgáltatásaid iránt?

 

Ha cégeket célzol meg termékeiddel, vagy szolgáltatásaiddal, szóba jöhetnek a nagykereskedelmi cégek, importőrök, más régóta piacon lévő hozzád hasonló cégek, akik szintén erre a rétegre fókuszálnak, de nem a konkurenseid.

 

Ha az utca emberének árulsz, gondolkodj azon, hogy azok az emberek, akiket megcélzol, hova járnak gyakran, hol fordulnak elő nagy tömegben.

Itt nem árt szűkítened az ideális vevőid körét. Gondolj bele egy hatástalan újsághirdetés "mindenkinek" megpróbál eladni, sokat markol, de senkit nem fog meg igazán.

 

Hova járhatnak ezek az emberek?

Ha tehetős nőknek árulsz, nézd meg hova járnak.

Kozmetikába, szoláriumba, aerobic-ra, fitness termekbe?

Ha vannak már ilyen ügyfeleid, kérdezd meg őket, hol vásárolnak, hol töltik szabadidejüket?

 

Ugyanezt érdemes csinálnod, ha fiatalok, idősek, autósok, építkezők, gazdagok, szegények, költekezők, spórolók, divatot követők, szabadidő sportot kedvelők stb. a célcsoportod.

A lényeg, hogy tudd, a Te üzleteden kívül hova járhatnak még.

 

Biztos vagyok benne, hogy már van néhány tipped, ha sportszer üzleted van. Ott vannak a kondicionáló, vagy fitness termek, sportpályák, tenisz, futballpályák, sportruházati üzletek. Ha autórádiót árulsz, szóba jöhetnek az autósboltok, autószalonok, szervizek, tuning cégek, MC drive, kiállítások, autómosók, biztosítási irodák, stb.

 

Könnyen összeállíthatsz egy toplistát is a szóba jöhető helyekről, ügyfeleid megkérdezéssel, Ha vannak hírlevél olvasóid, akkor kiküldhetsz nekik kérdőívet, vagy egyszerűen feltehetsz egy témába vágó szavazást a honlapodra.

 

Ezek közül lehetőleg azokat a cégeket kell kiválasztanod, akik valamilyen módszerrel azonnal kapcsolatot tudnak teremteni célcsoportjukkal, pl. újságot adnak ki, hírleveleznek, számítógépben tárolják ügyfeleik adatait, stb.

 

Ha nem lehet, vagy nem akarod szűkíteni a kört, akkor egyszerűen csak keress olyan cégeket, amelyeknek könnyen elérhető sok ügyfele van, vagy valami miatt pillanatnyilag nagy vásárlótömeget vonzanak egy helyre.

 

Találj egy olyan céget, amely nagy felhajtást csap, vagy sok embert megmozgató akciókat szervez, katalógust ad ki. (ez utóbbit már használja is egy Suzuki szalon, ha tovább olvasol azt is megtudod, hogy ennek a jó ötletnek, hogyan lehet javítani a hatékonyságán).

 

Az akciós katalógussal rendelkező cégekben több lehetőség rejlik, mint egy szokványos újsághirdetésben, mert itt csak az „anya cégé” és a Te reklám üzeneted szerepel.

 

Használhatod más cégek Direct Mail címlistáit is, igaz itthon még gyermekcipőben jár ez a fajta DM, de például a Yves Rocher parfümériák, vagy a PARIS női divatáru üzletek (és a céged?) vásárlás után azonnal elkérik az ügyfeleik elérhetőségét, amiből egy gyorsan elérhető, azonos érdeklődési körű és népes vásárlótábor címlistájuk lesz.

(A fenti két céget csak a példa kedvéért említettem, nem tudom mennyire hajlamosak az együttműködésre, a hangsúly a DM címlistán van.)

 

Gyors és egyszerű módszer az is, ha más cégek hírlevél olvasóira hajtasz rá. A lényeg, hogy lehetőleg egy már meglévő, nagyra duzzadt réteget keress és azt érd el rövid úton.

 

A gyors siker érdekében ne várj és ne alapozz más cégek üzletébe betérő új vevőkre, ami egyéb esetben hosszú távú megoldás is lehet, de itt most nem ez a cél.

 

2. Lépés. Szövetkezz velük!

"Telepedj rá" a már meglévő és elérhető ügyfélbázisukra.

 

Mindezt hogyan?

 

Ne gondolj arra, hogy a saját nevedben fogsz hozzájuk szólni. Ezzel egyrészt adatvédelmi törvényeket sérthetsz, másrészt Te sem örülsz a kéretlen reklámok és ajánlatok semmilyen formájának.

 

Mi a megoldás?

 

Nem Magadat ajánlod, hanem a másik cég fog Téged ajánlani (és itt jön a csavar!).

 

Ha ügyes vagy, mindezt ingyen fogják megtenni, mégpedig úgy, hogy az érintett ügyfélkör ennek még örülni is fog!

 

Jól hangzik, de egyrészt ki az, aki ingyen megtenné ezt Neked, másrészt manapság kizárt, hogy bárkit is boldogítana egy kéretlen reklám...

 

Pedig csak a tálaláson múlik...

 

Ő küldjön ki a saját ügyfeleinek egy…

„Kedves ügyfeleink, hogy lássátok milyen rendesek vagyunk, lealkudtuk az árát...

 

vagy

 

bevállajuk az árának egy részét, ennek a cégnek a nagyszerű termékének” levelet.

 

Ez a nagyszerű cég a Te céged!

 

Mi történik ilyenkor?

·         NYER a cég, aki a kedvességgel lealkudja az áraidat, vagy bevállalja a terméked árának egy részét, az hatalmas jó pontot szerez a viszonteladóinál, vagy ügyfeleinél. Nem fontos, hogy lealkudja, vagy bevállalja, itt csak az „akciós ár”-at nevezted másként.

·         NYERnek azok, akik kihasználják az akciót, mert olcsóbban jutnak hozzá egy termékhez, vagy kapnak hozzá valamilyen többletszolgáltatást, esetleg ajándékot. (Adhatsz nekik)

·         NYERsz vele Te is, mert nem reklámmal próbálod meg rátukmálni a lehetséges ügyfeleidre az árudat. Óriási különbség, hogy nem Te ajánlod magadat, hanem Téged ajánlanak. Rövid idő alatt jó híredet kelti, hogy mások ajánlanak, amelyet évek alatt nehéz elérni.

 

Keresd meg ezeket a cégeket, és keressetek egy mindkettőtök számára jövedelmező együttműködést, vagy kérd a segítségüket (Figyeled a kerülőutat? Egyik esetben sem eladni akarod nekik az ötletet, tehát nem fognak ellenállni, sőt még segíteni fognak).

 

Találd meg a módját, hogy érdekeltté tedd a céget, akire „rátapadsz”.

 

Vajon mi lehet az az előny, amelyre a megkeresett cég harapni fog?

Lehet, beéri azzal, hogy csak pusztán meglepi, megajándékozza ügyfeleit, ajándék, céges tollak és kulcstartók helyett egy sokkal hasznosabb dologgal, ami ráadásul nem is kerül pénzébe.

Lehet, hogy valóban olcsóbb árat, vagy jutalékot fog kérni, hogy ezt megtegye. Jó, ha ezeket előre bekalkulálod.

 

Nem árt ezekre az eshetőségekre előre felkészülnöd. Ne az lebegjen a szemed előtt, hogy hogyan tudnád a saját céljaidat érvényre juttatni, hanem közösen kutassátok, keressétek a módját annak, hogy a végén mindenki nyerjen.

 

És amit ígértem…

 

Az XY műszaki áruházlánc akciós újságjának hátulján ott egy szimpla Suzuki reklám, ami nagyon jó ötlet, mert olyan helyen reklámozza magát a cég, ahol "nincs konkurenciája".

 

Ha jól emlékszem 200ezer forint készpénzt adnak minden 0 forintos indulórészlettel elvitt Swift-hez.

(ez a trükk is megérne egy cikket)

 

Kérdés az, hogy mennyibe kerül ez a hirdetési forma?

Mennyit fizethetnek ezért az XY műszaki áruházláncnak?

 

Mennyivel másképp nézne ki az egész, ha az XY lepné meg ügyfeleit egy 200ezer forintos kedvezménnyel, ha minden blokkra rá lenne pecsételve, hogy:

 

„ez a blokk 200ezer készpénzre váltható

ennél a Suzuki szalonnál!”

 

vagy…

 

„Kíváncsi vagy, hogyan háláljuk meg, hogy nálunk vásároltál?

Elintéztük Neked, hogy ezt a blokkot 200ezer készpénzre válthasd ennél a Suzuki szalonnál!”

 

Mit gondolsz, kellene-e fizetnie a reklámért a Suzuki szalonnak, ha ez az akció csak az XY műszaki áruházlánc vásárlóinak lenne fenntartva és ezzel őket is érdekeltté tenné?

 

Szerinted, mennyivel hihetőbb lenne a „visszaadunk 200ezret” akció, ha elméletileg azt a pénzt az óriási XY üzletlánc finanszírozná, és mekkorát emelne az XY hírnevén egy ilyen pletyka?

 

Átgondolod, hogyan lehet ezt a hatékony módszert átültetni a saját szakterületedre?

 

Hajrá! Fogd ezt a trükköt és gyorsan profitálj belőle.



(76 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: direct mail minta, direct mail példa, direct mail minta, hova járnak a gazdagok, keresztmarketing fogalma, keresztmarketing, direkt mail minták, hová járnak a gazdagok, direkt mail minta, dirket mail minta

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Ügyfélszerzés gyorsan...


reménytkeltő

Érdekes, kipróbálom

Vágvölgyi Gézáné
Válasz erre a hozzászólásra



Próbálkozom

Jó ötlet.Megpróbálkozom vele.

Marika
Válasz erre a hozzászólásra



működik.

Mi egy orvostechnikai eszközöket forgalmazó cégnél dolgozunk; a termékeink ára nagyon magas, sokan mondják, hogy szívesen vásárolnának belőlük, csak nem futja rá (százezres nagyságrendű dolgokról beszélünk);
az ilyen ügyfeleinket "átpasszoljuk" az alacsonyabb árú alternatív gyógyászati termékekkel (teák, krémek, stb) foglalkozó másik cég munkatársainak (természetesen százalék fejében), ők is megteszik ugyanezt a saját, pénzesebb ügyfeleikkel, és ezen is mindenki csak nyer.

Zémedical
Válasz erre a hozzászólásra



tőkéletes

Alkalmazom!!!

vita monika
Válasz erre a hozzászólásra



Keresztmarketing a gyakorlatban a leghatásosabb, de sokak fejében csak papíron létezik. Nem alkalmazzák és rengeteg profittól esnek el minden nap.

A valaha általam megismert legjobb marketing eszköz a keresztmarketing. Többféle módon is lehet alkalmazni. Mi is többfélét alkalmazunk és rendkívül hatékony. Több vállalkozóról is tudok, akiket ez a marketing eszköz húzott ki a csődből.
Lehet persze a felszínt birizgálni, és lehet mélyre is ásni. Minél mélyebbre merészkedsz ezen a területen, annál nagyobbat tudsz meríteni. És minél nagyobbat merítesz....

Persze, a keresztmarketingben az is igaz, hogy ha sóher vagy (nem pénzre gondolok), akkor nem fog (olyan jól) működni.
Viszont, aki bőven ad, annak is bőven fog adatni...

Grátisz: Sok vállalkozónak itthon fogalma sincs ennek a marketing eszköznek az erejéről. Ezért nem is nagyon látni. Magyarországon még csak most kezdik kóstolgatni... Érdemes belehúzni...

Ötlet: Mivel nagy a regisztrált olvasótábora a Konkurenciaharc.hu -nak, javaslok egy olyan (belső) platformot, ahol a vállalkozások egymásnak bemutatkoznak és jó (keresztmarketing) kapcsolatok születhetnek. Az ereje a H-bombával vetekszik. Nem hiszed? Próbáld ki!
(Mi pl. a Suzuki-s verziót - többek között - jelenleg is alkalmazzuk.)

Péter
Válasz erre a hozzászólásra



A keresztmarketing jó ötletnek tűnik

Valóban sokat segíthet, ha több kis cég összefog. A megvalósításon még egy kicsit gondolkodni kell.

matracfutar
Válasz erre a hozzászólásra



Keresztmarketing

Ki fogom próbálni.

Székely László
Válasz erre a hozzászólásra



Ez jo otlet.Érdemes lesz kiprobálni

Recska Tibor
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Ügyfélszerzés gyorsan...

Ügyfélszerzés gyorsan..., dirket mail minta, direkt mail minta, hová járnak a gazdagok, direkt mail minták, keresztmarketing, keresztmarketing fogalma, hova járnak a gazdagok, direct mail minta, direct mail példa, direct mail minta

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

igen
Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing