Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - A konkurencia lenyomja az árakat?



A konkurencia lenyomja az árakat?

Örülj neki! Nem! Nem őrültem meg, amiért ezt állítom, olvasd el a cikket és kiderül miért tett ezzel jót Veled, mert ha ilyen "árengedmény marketinggel" próbálkozik a konkurencia, akkor van a számodra néhány valóban jó hírem…

Ezzel a húzással egy borzalmas nagy öngólt rúgott a konkurenciád.

 

Önként és dalolva elindult a leejtőn lefelé, amely többnyire fizetésképtelenséggel van kikövezve, és az esetek többségében csőddel végződik.

Az igaz, hogy az árcsökkentés, pillanatnyilag hozni fog neki pár ügyfelet, és az is lehet, hogy néhányat Tőled fog elvenni, DE!

 

Az ilyen ügyfeleknek a megszerzése az árcsökkentés miatt pénzbe, a megtartásuk pedig, - a tartósan alacsony árak miatt - egy vagyonba kerül!

 

Ha a konkurencia árcsökkentéssel akar versenyezni, akkor ráhajt a legrosszabb, kifejezetten ár érzékeny ügyfeleidre.

 

 

Vajon megéri árcsökkentéssel válaszolni, és visszaharcolni a garasoskodókat?

 

Ezek az emberek csak addig ügyfelek, míg nem találnak egy Nálad 2 forinttal olcsóbb céget, ezek azok a „törzsügyfelek” akiknek evidens, hogy mindent beszerzési áron adsz. Megsértődnek akkor, ha nem baráti áron, azaz ingyen dolgozol.

Ők azok az ügyfeleid, akik az árengedményt nem, viszont a hibáidat észreveszik és azok, akik azért küldik Hozzád az ismerőseiket, mert Nálad lehet alkudni.

 

A kérdés csak az, hogy ezután is erre a közönségre akarod építeni Céged sikerét, vagy megpróbálod megtalálni azokat akik „nem a pénzed miatt szeretnek”.

 

Nem vigasztalásképpen, de Elárulok Neked egy titkot…

 

A céged jelenleg azokat az ügyféltípusokat vonzza be, akiket érint az ár.

 

Éppen ezért nem is tudsz a leendő ügyfeleid legnagyobb hányadáról, akik számára még nem mutat semmi vonzót a Céged, mivel más, számukra csábítóbb eszközöket nem vetsz be, így nem járnak be hozzád és nemis találkozol velük.

 

Az alacsony árral csak a fanatikus spórolókat vonzod.

Vajon mi lesz azokkal, akik a gyorsaságod, a referenciáid, az ajánlásaid, a garanciáid, és a szakértelmed miatt vásárolnának Tőled.

Mi lesz azokkal az ügyfelekkel, akik csak azért vásárolnának Nálad, mert Te férkőztél a leggyorsabban közel hozzájuk, Te győzted meg őket, és Te változtattad őket hűséges törzsvásárlókká, sokkal hamarabb, mint a konkurenseid.

 

Ha nincsenek ilyen ügyfeleid, akkor árcsökkentés helyett gyorsan meríts valamit az oldalból és tegyél jó klienseket a kiesett ár érzékeny ügyfelek helyére.

 

 

Ha magadból indulsz ki azt mondod:

„Nekem igenis fontosak az alacsony árak!”

 

Észre sem veszed, hogy ez szinte soha nem igaz.

 

Mi a garancia arra, hogy az általad legjobb árúnak hitt vétel, valóban a legolcsóbb helyről származik?

 

A TV-det, az autódat, a fényképező gépedet, a klímádat, vajon hány helyen kínálják lényegesen olcsóbban, mint amennyiért megvetted?

 

Te nem a legolcsóbb helyen vásároltál, hanem azok közül választottad ki a „legolcsóbbat” akik leghamarabb a közeledbe férkőztek, tehát megteremtették annak a lehetőségét, hogy minél gyorsabban és egyszerűbben megtaláld őket.

 

Mikor nem fontos Neked az ár?

 

Amikor például hitelre vásárolsz. Ha egy cég nem az árait, hanem az annyira kecsegtető ingyenhitelt reklámozza, abban a pillanatban már el is terelte a figyelmedet az árairól.

 

Ugyan ez a helyzet, ha valamilyen szakterület specialistájánál vásárolsz, amikor az ismerőseid hatására, a gyors kiszállítás miatt, a garanciák miatt, a szakértelem miatt, a választék miatt, a speciális felhasználhatóság miatt, a kapcsolódó szolgáltatások és ajándékok miatt, stb. vásárolsz egy helyen.

 

 

Mint látod, rengeteg olyan előnyt kínálhatsz, amely eltereli a figyelmet az áraidról, ami nem csak helyettesíti az alacsony árakat, hanem egyúttal nélkülözhetetlenné is teszi a Cégedet.

 

Nyugodtan, hagyd meg a lehetőséget a konkurensednek, hogy az árcsökkentéssel, a spórolókkal, tönkretegye saját magát.

 

Gondold végig, hogy az áraidon kívül, mivel és hogyan tehetnéd nélkülözhetetlenné a cégedet.

Ha megvannak az érveid, akkor teljes erővel el kell kezdened ezeket a piacba belesulykolni.

 

A minőséget, megbízhatóságot, a nagy választékot, a több éves szakmai tapasztalatot kár hirdetned, mert lassan már a sarki fűszeres is ezt hirdeti.

 

Legyél Te az aki:

Egy szakterület, vagy termékcsoport specialistájaként hirdeti magát.

A leggyorsabban, 1 óra alatt elkészíti, vagy beszereli.

A leggyorsabban fél óra alatt házhoz szállítja.

Inyenes tanulmányokat osztogat.

Ha elégedetlen egy ügyfél a termékkel, akkor azonnal visszaadja a pénzt.

Mindent ingyenhitelre (is) ad.

Minden termékhez adsz egy hangzatos, de az árcsökkentésnél jóval olcsóbb ajándékot.

stb…

Ezek mind mind olyan érvek, amelyekkel elterelheted az árakról az érdeklődőid figyelmét.

 

A „legolcsóbbságért” vívott versenyben, hány konkurenssel kell fölvenned a harcot?

Ezzel szemben hány céggel kellene például a „leggyorsabbságért” megküzdened?

 

Érdekes meglepetésben lesz részed, ha egy-két sikeres újítás után elkezdenek majd jönni a teljesen más típusú vásárlók, akikről korábban azt hitted nem is léteznek.

Az ilyen ügyfelek azok, akiknek szinte a homlokára van írva, hogy „erre a módszerre jöttem”, szemben a korábbi „ennek meg ennek az ismerőse vagyok”, meg „hallottam, hogy itt olcsón lehet vásárolni és lehet alkudozni”, érdeklődőkkel.

 

A jó ügyfeleket nem érdekli a termékeid ára! Ők már döntöttek, hogy Nálad költenek, a kérdés csak az, hogy mennyit?



(81 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: konkurencia ár, ha a konkurencia olcsóbb árat ad, árengedmény marketing, ha a konkurencia olcsóbb, marketing konkurencia, www.lenyomom az árakat.hu, konkurencia árak, a konkurencia árai alatt, kitol vásárolt autót a pintye tímea?, ha a konkurencia teljesen lenyomja az arakat

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: A konkurencia lenyomja az árakat?


értékes...

Teljesen hasonlit az általam gondoltakra.Legalább is fő vonalait tekintve.

Apu
Válasz erre a hozzászólásra



Engedmény vagy marketingfogás?

Számomra ez az első olyan weboldal, ahol naprakész gyakorlati tanácsokat kapok. Én teljesen lelkes vagyok ezekben a témakörökben, de nem tudom, hogyan fogom ezeket az üzletkötőimmel megemésztetni. Az biztos, hogy az ár valóban nem lényeg. Mi fénydekorációs termékeket értékesítünk önkormányzatoknak. Tavalyi évben először kiírtunk egy pályázatot nekik. 50% önerő illetve 50% engedmény. Az önkormányzatok nap mint nap pályáznak, imádják és elfogadják, sőt természetesnek tekintik. Szerintetek egy egyszerű adatlap kitöltése után - miszerint 50% támogatást kapnak tőlünk - melyikőjük nézte meg az eredeti eladási árat?
Pintye Timi
Noeldecor

PINTYE TÍMEA
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
A konkurencia lenyomja az árakat?

A konkurencia lenyomja az árakat?, ha a konkurencia teljesen lenyomja az arakat, kitol vásárolt autót a pintye tímea?, a konkurencia árai alatt, konkurencia árak, www.lenyomom az árakat.hu, marketing konkurencia, ha a konkurencia olcsóbb, árengedmény marketing, ha a konkurencia olcsóbb árat ad, konkurencia ár

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

igen
Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing