Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Hirdetési tipp! Hogyan ne reklámozz?



Hirdetési tipp! Hogyan ne reklámozz?

Hirdesd a a céged nevét? Hirdesd az általad forgalmazott márkát? Hirdess terméket? Attól függ, hogy olyan hirdetést akarsz, ami elad, vagy olyat, ami csak a konkurencia idegesítésére való...

Tilos a cégnevet, a márkát és a terméket reklámozni... Hoppá!

 

Legalábbis akkor, ha jót akarsz magadnak. Sajnálom, ha nekem kell a rossz hírt közölni, de a leendő vevőidet egyik sem érdekli igazán...

 

De, hát a legtöbb cég így reklámoz!

Sőt a „szakemberek” is így csinálják!

(a hirdetésszervező, a dekorációs, a webmester)

 

Ha a nagy szürke átlag hirdetései köszönőviszonyban sincsenek emiatt a hatékonysággal, miért kellene Neked is beállnod a sorba?

 

Ha a cégnevedet reklámozod, akkor kikhez szólsz igazán?

Ahhoz a töredékhez, akik már túljutottak 6 döntésen melyekből Te egyet sem befolyásoltál.

 

  1. Sokan fáradtak napközben a munkahelyen, és emiatt a családot is hanyagolják. Gyűlik a mosatlan, egyre késik a takarítás. (100ból 50ember)
  2. Kiderítik, hogy ennek a rossz alvás az okozója. (50ből 25ember)
  3. Megtalálták a fő bűnöst, a régi ágy személyében. (25ből 20ember)
  4. Felismerték, hogy ezt a helyzetet egy új ágy oldhatja meg. (20ból 18ember)
  5. Tájékozódnak arról, hogy kemény matracos, bio ágybetétes matracon a legpihentetőbb az alvás. (18ból 2ember)
  6. Kiderül, hogy az XY márka gyárt ilyen matracú ágyat. (2ből jó esetben 0.5ember)
  7. Már csak azt kell megtudniuk melyik cég árulja az XY márkát.

 

Ha a cégnevedet reklámozod, akkor csak a lehetséges vásárlóid töredékéhez, a 6. szűrőn túljutott emberekhez szólsz!

Alig jobb a helyzet, ha terméket, vagy márkanevet hirdetsz.

Ezek első körben semmit nem mondanak a célcsoportodnak, őket csak a saját problémájuk érdekli.

Ha egy hirdetés a problémájukról szól (fáradékonyság, rossz alvás) akkor azt érdeklődve kezdik majd olvasni.

 

Tehát, kiknek szól a reklámod?

 

Azoknak, akik már a véletlenek sorozatának köszönhetően eljutottak oda, hogy a cégedet, a márkádat, vagy a termékedet keressék.

Vagy?

Azoknak, akik rosszul alszanak?

 

Hiába érzed a késztetést, hogy megmutasd, milyen nagy vagy a piacon, hiába érzed azt, hogy a céged nevének feltűnőbbnek kell lennie egy hirdetésben, mint a konkurenciának, ne tedd, mert az a reklám csak ablakon kidobott pénz lesz.

 

Az egó versenyét had nyerje csak meg a konkurencia, vadásszon csak ő arra a néhány emberre, aki az XY márkát keresi.

 

Neked meg kell fogni azoknak a kezét, akik „fáradtak napközben a munkahelyen, és emiatt a családot is hanyagolják…” és ügyesen be kell terelned őket az üzletbe.



(94 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: a reklámozni kívánó cég jogai, hogyan reklámozd a céged?, a reklámozni kívánó cég jogai, jól reklámozott termék, mit tehetek hogy a vevő bejöjjön az üzletbe, másnak reklámozom , hol reklamozzam a webaruhazam, rosszul reklĂ mozott termék, ötletek cégnevekre, konkurencia a termékemmel hirdet

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Hirdetési tipp! Hogyan ne reklámozz?


Vélemény

Soha nem közelítettem meg ebből az irányból ezt a dolgot, de most, hogy olvasgatom, meggyőződésem, hogy van benne igazság. Köszönöm.

Körtés János
Válasz erre a hozzászólásra



Van benne valami!

Igen, van benne valami a fent leírtakban.

Sőt! Mi már gyakoroljuk is...

Igaz,nem a "fekvőhelyeken osztozunk",hanem illatszer termékeket forgalmazunk nagykereskedelmi vonalon.

A termékekkel a boltost/vevőt csak úgy lehet meggyőzni,ha nem az árral kezdjük,hanem a termék mit tud és mennyi mindent tudunk mi magunk is róla.

Hol készítik,összetevők,mire jó és stb...

Nemcsak a reklámozott termékeket kell tudnunk jól eladni/mert sajnos ma Magyarországon a boltos csak ezt szeretné venni,hiszen neki erről már nem kell a vevőnek beszélni,pedig ha tudná mennyi olyan anyag van egyes márkában,ami nem tesz jót senkinek.pl.higany..stb...!/

Ár-érzékeny emberek vannak ma hazánkban,de nem mindenki csak az olcsó terméket keresi,hanem megnézi mit tud és eldönti: számára ér-e annyit.

Fogyások alapján sokan vannak ilyenek is...

Amit elmondunk a termékről az mind helytálló is! 

Többek között ezért is indítottunk webáruházat a lakosság számára is.Önként eldöntheti mit szeretne,mennyiért,a minőséget mi garantáljuk.Garancia a visszatérő vásárló,aki másnak is ajánlja termékeinket.

További jó ötleteket kívánok,köszönöm a "megvilágítást"!

Sárai-Szabóné Karácsony Tünde
Válasz erre a hozzászólásra



Indulás új termékekkel

Webáruházat fogok nyitni a közeljövőben,annak arculatát,bejelentkező szövegét tervezem. Nagyon hasznos, hogy olyan dolgokat kapok a hírlevéltől,amely a dolgok, az indulás vevőpszichológiai részét is megvilágítja.

Köszönettel:Szakáts Ákos, Székesfehérvár

szakats akos
Válasz erre a hozzászólásra



Hoppá!

Most esett le a tantusz!
Hogy lehet úgy reklámozni a céget, a márkát, a terméket, hogy nem a céget, a márkát és a terméket reklámozod?! Pedig de! ;-)
Legyél korrekt és lojális, bérelj ki előkelő helyeket a keresőkben, foglalj le kulcsszavakat... na, és akkor mi van?
Érdekli ez a vásárlót? Nem érdekli!
Az én cégem esetében – történetesen – a kávéivás és a lelkiismeret-furdalás az alapprobléma. Erre jöttem rá most, a tanulmányodat olvasva. Pedig én is ezért csatlakoztam!!! Ami ennyire kézenfekvő, azt már nem is vesszük komolyan? Pedig ki tud a hozzáadott ganoderma gomba jótékony hatásáról? Csakis a lelkiismeretes termékforgalmazó.
Amikor még én is „csak" vásárló voltam, nagyszerűen tudtam a vásárló fejével gondolkodni. (Hm!) Hiába nevetsz, kedves olvasó: lehet, hogy ezt a hozzállást te is éppen abban a pillanatban felejtetted el, amint kereskedő lettél! Úgy tűnik, a vásárló mindig pontosan tudja, mit akar az eladó: a pénzünket. Az eladó is tudja, mit szeretne a vásárló? Pedig tényleg nagyon egyszerű(nek tűnik)!
Ráadásul a szerepek nap mint nap cserélődnek...
Hú, ez izgalmas játék!
Megértettem egy újabb játékszabályt.
Köszönöm!
Ildiki
 
 
 

Máté Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Üdvözlöm a cégem oldalán!

Sokáig én sem hittem el, de kiderült. Senki nem kíváncsi a cégemre. Vagy mégis? De igen. Csak én. De rajtam kívűl Senki. a termékemre a szaktudásomra az ötleteimre már inkább.
Amióta elfogadtam ezeket a szabályokat azóta egyre több és több az a fajta érdeklődő akiből egyszer csak vásárló lesz. Boldogan adja nekem az eleinte másnak szánt ezreseket.
Persze én meg boldogan elfogadom. Mert tudom, hogy segítettem neki.
 
És nem xy kft nevében, hanem én személyesen.

Marik László
Válasz erre a hozzászólásra



segitség...

Hali nektek én egy eml rendszer tagja vagyok eladással és munkatársak toborzásával foglalkozom...
Kifogytam az őtletekből SEGITSETEK!!!!

Vita Monika
Válasz erre a hozzászólásra



Nem Megy

Nem  megy  ennél  többet alig tudok mondani mert márt egésszn  kifogytam szavakból ötletekből .MLM  üzletem van, sok anyagot olvastam , sajnos  rájöttem  hogy  csak a felső mondjuk egypár  sikeres , mások ha fejbe is állnak , esetleg eladják  az árut  de betársulni senki sem társul . Amikor azt halják hogy MLM ugy eltünnek mint a kánfor. Egészen 5 hó-ja probálok az üzletembe  beléptetni embereket , de eddig alig ha beszéltm egy párral  a többi beiratkozott és eltünt .  Két feliratkozó is van amelyékből  egy inaktiv.

                                                            F . A .M.

Farkas Anna Maria
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Hirdetési tipp! Hogyan ne reklámozz?

Hirdetési tipp! Hogyan ne reklámozz?, konkurencia a termékemmel hirdet, ötletek cégnevekre, rosszul reklĂ mozott termék, hol reklamozzam a webaruhazam, másnak reklámozom , mit tehetek hogy a vevő bejöjjön az üzletbe, jól reklámozott termék, a reklámozni kívánó cég jogai, hogyan reklámozd a céged?, a reklámozni kívánó cég jogai

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing