Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Az alkudozók ellenszere...



Az alkudozók ellenszere...

Milyen jók is a kószáló ügyfelek, akik azzal érvelnek, hogy a konkurencia olcsóbb Nálad.
Kíváncsi vagy miért alkudoznak, és hogyan kell őket hatástalanítani?

Az alkudozás megszüntetésének az egyik nagyon jó módszere, ha felkészülsz három olyan extrával, ami Neked semmibe, vagy szinte semmibe sem kerül, viszont az ügyfeleid számára érték, vagy látszólag nagy ajándék.

 

Ilyen lehet, például: a házhozszállítás, ingyenes átvizsgálás, egy fél év múlva, komplett rendszerbeállítás és finomhangolás, féléves felújítás, "egész napos fürdőbelépő félórás aromamasszázzsal" melynek beszerzési ára kevesebb, mint 4000Ft, stb.

 

Ha az ügyfeled alkudozik, akkor ne engedj az árból, mert ha látja, hogy hajlamos vagy beadni a derekad, akkor könnyen vérszemet kap. Csak abban az esetben engedj, ha egy kiemelten fontos ügyfélről van szó, akit mindenképpen meg akarsz szerezni.

 

 

 

Árengedmény helyett dobálj be extrákat...

 

Legyen Nálad minden esetben legalább három extra.

Ha az ügyfél menthetetlenül alkudozni kezd, akkor ajánlj fel egyet a háromból. Ajánlj egy olyat, amely látszólag nagy ajándék és jó eséllyel meggyőzheti emberünket.

 

Ha egy vérbeli spórolóval van dolgod, akkor ő nem fog itt megállni. Erre dobd be neki egyszerre a következő kettőt.

Ha nem elég neki az 1es számú ajándék, akkor megkapja a 2est és mellé még a 3ast is.

Ettől kezdve már neki lesz kellemetlen, ha tovább folytatja az alkudozást.

 

Ezzel az egyszerű módszerrel könnyen leszerelheted az alkudozókat, de a legjobb, ha már a beszélgetés folyamán kerülöd témát.

 

 

 

Tégy úgy, mintha meg sem hallanád az alkudozásra irányuló célzásokat.

 

Kérdés csak az, hogy mennyit tudsz beszélni a terméked, vagy szolgáltatásod előnyeiről.

Itt nem a műszaki jellemzőkről beszélek, hanem azokról az előnyökről, amelyeket a vásárlód a terméked használata során élvezhet és azokról a problémákról, amelyeket a terméked használatával megoldhat, illetve elkerülhet.

 

Használd ki, hogy a konkurenseid csak pusztán egy termékről papolnak neki.

Ha Te a terméked kapcsán, a problémájától való megszabadulást, vagy az álmainak a megvalósítását kínálod, akkor mélyen az érzelmeibe fogsz szántani, és a hatás nem marad el.

 

Ha az alkudozód feszegetni kezdi az árakat, akkor beszélj neki arról, hogy ne az árakat nézze, hanem azt, ami ettől kezdve az övé lehet, vagy amilyen nehézségektől ezután egy csapásra megszabadulhat!

Csak sorold, neki a terméked használatának, birtoklásának, a messze menő előnyeit (csak a példa kedvéért megyek ilyen messzire), az életére, az önbizalmára, a nyugalmára, gyakorolt hatását.

 

A "28 fajta előre programozott digitális hangtér szimuláció" nem győzi meg az átlagos felhasználót. Ha viszont az ismerősöknek majd leesik az álla a hang térhatástól, és napokig arról fognak beszélni, hogy milyen pozitív sokkot kaptak a házimozid mélyládájának hangjától, az már büszkeséggel fogja eltölteni az alkudozó ügyfeledet.

 

"Nem az a fontos, hogy mennyibe kerül a nyakék, vagy a ruha, hanem az, hogy végre Téged fog csodálni az összes meghívott vendég!"

És csak jöjjenek és jöjjenek folyamatosan az ehhez hasonló érvek, amelyek az álmaikat feszegetik, vagy a félelmeiket oszlatják villámgyorsan köddé.

 

Ne feledd, a műszaki tartalom csak a hozzád hasonló szakmabeliek számára lehet meggyőző.

A problémák okozta pillanatnyi fájdalom elkerülése, és az álmok valóra váltásának lehetősége, nekünk embereknek mindennél fontosabb, még a legjobban lealkudott csúcsminőségű terméknél is.

 

Mi emberek olyanok vagyunk, hogy simán spórolnánk a számunkra érthetetlen szakmai zsargonon, de hajlamosak vagyunk több pénzt kiadni, egy kis elismerésért, egy kis méltán kivívott büszkeségért.

 

 

 

Ki mondta, hogy az engedményekért nem kérhetsz cserébe semmit?

 

Kérdezd meg az ügyfeledet, hogy mit ajánl az engedményért cserébe? Ez felkészületlenül fogja érni és ezen a ponton akár abba is hagyhatja az alkudozást.

 

Ha itt nem áll meg, akkor valószínűleg felajánlja majd, hogy hozzád küldi az ismerőset is.

Ezzel máris szereztél egy önként jelentkező "viszonteladót" és már el is kezdhettek beszélni a jutalékokról.

 

Tudok olyan hifi üzletről, amelyik ezzel a taktikával szerezte a legtöbb ügyfelét és látványosan növekedett még akkor is, amikor a konkurensei már sorra húzták le a rolót.

 

Ezzel a módszerrel kiharcolhatsz készpénzes fizetést, rövid fizetési határidőt, nagyobb vásárlási mennyiséget, vagy egy folyamatos beszállítói megállapodást.

 

 

 

Miért alkudoznak a vásárlóid?

 

1. Árengedményt adni a legkönnyebb, csak ez sajnos olyan, mint a kábítószer, azaz ha egyszer elkezded, már nagyon nehéz, vagy lehetetlen abbahagyni.

 

Ha hagyod azt a hírt elterjedni, hogy nálad padlón vannak az árak és még alkudozni is lehet, akkor az emberek csak emiatt fognak hozzád járni.

 

Nem az a hír fog rólad terjedni, hogy színvonalas a kiszolgálás, segítőkész vagy, milyen szakértelmed van, hanem egyik ügyfél azért fogja hozzád küldeni a másikat, mert Nálad lehet alkudni.

 

Ha ez a hír már elterjedt az üzletedről, akkor szívleld meg a cikk hátralévő részét.

 

2. Alkudozhatnak azért, mert csak egy ugyanolyan terméket kínálsz neki, mint amilyet a konkurenciánál is megvehet.

Ha nem teszed valamivel nélkülözhetetlenné azt, hogy Nálad vásároljon akkor csak az árakban fogja keresni a különbséget.

·         Olyasmit kell kínálnod a termék mellé, amit más nem. Extrákat, amiről fentebb olvashattál.

·         Garanciát, amit egyedülállóan csak Te kínálsz. (Ha Ön nem elégedett a termékkel, azonnal és kérdezés nélkül visszafizetjük a vételárat.) Ez a mondat eloszlat minden bizonytalanságot és eltereli a figyelmet az árakról, így rengeteg pénztárcát képes megnyitni.

·         Alkudozhatnak, ha mindenfélét árulsz, ha nem vagy egy adott szakterület szakértője/specialistája, akkor csak az alacsony ár, ami vonzó lehet a vásárló számára.

·         Ha mindenkinek el akarsz adni, akkor senki sem fog Nálad vásárolni. Ha a terméked csak a fiatalokat, időseket, vállalkozókat, nőket, stb. célozza, akkor ezek az emberek hajlamosak lesznek akár magasabb árat is megfizetni egy olyan termékért, ami pont nekik szól, vagy nekik készült. Eszükbe sem jut így arra hivatkozni, hogy valami olcsóbb a konkurenciánál, mivel a konkurencia nem nekik gyárt, tehát nem is létezik.

 

3. Alkudozhatnak azért, mert rá vagy kényszerülve az eladásra. Ha vannak kifizetetlen számláid, akkor erős a késztetést érezhetsz arra, hogy bármi áron pénzhez juss, így képes lehetsz hamar beadni a derekad egy spórolónak.

 

Nincs mese, el kell venned mások ügyfeleit...

 

 



(81 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: az alkudozok ellenszere, alkatrész konkurencia, kellemetlen alkudozó ember, miért alkudoznak az emberek, árengedmény marketing, konkurencia ár, alkudozás marketing

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Az alkudozók ellenszere...


Csak egy vélemény

Találtam érdekes és hasznos információkat. Kösszi ! Máskor is vissza nézek néha.

Kovács Béla
Válasz erre a hozzászólásra



sajnos.....

én már ezt is kipróbáltam és tényleg úgy van , hogy engedek belőlle, de akkor már a másik vevő azt szeretné , ha ingyen kapná..De én meg azt mondom , hogy laci vagyok és nem hülye....cselezek én is..

Apu
Válasz erre a hozzászólásra



Sajnos az alkudozókkal csak igy lehet.

Tibor
Válasz erre a hozzászólásra



Nőként autóalkatrészt árulni egy bontóban;>*<}{@&#><ä

ARI JULIANNA
Válasz erre a hozzászólásra



Nőként egy bontóban autóalkatrészt árulni?!
Higgyétek el, nagyon nehéz: amikor kezükbe adom az adott alkatrészt kezdődik az alku.erre az én válaszom:
-Ha gondolod akár be is szerelem!
Sokk.Majd a válasz:
-Egy nő ilyet is tud?
Ezek után elszégyelli magát, én pedig megúsztam az alkut.

ARI JULIANNA
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Az alkudozók ellenszere...

Az alkudozók ellenszere..., alkudozás marketing, konkurencia ár, árengedmény marketing, miért alkudoznak az emberek, kellemetlen alkudozó ember, alkatrész konkurencia, az alkudozok ellenszere

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing