Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Konkurencia megelőzés marketinggel



Konkurencia megelőzés marketinggel

Létezik egy általános marketing tévhit, amelyet ha ügyesen kihasználsz, akkor villámgyorsan a piacvezető mögötti második helyre ugorhatsz, és egyben likvidálhatod is a további konkurenseidet...

Garantált ugrás a második helyre, sereghajtó pozícióból...

 

Tévedsz, ha úgy gondolod, hogy a vásárlók a legnagyobb, legkomolykodóbb céghez húznak.

Rengeteg cég esik bele ebbe a csapdába, akik minden erejüket a látszólagos növekedésbe és erőfitogtató külsőségekbe pumpálják.

 

Leendő ügyfeleid számára nem akkor leszel vonzó, ha hatalmasságként tetszelegsz, ugyanis a fejükben kialakult céges ranglista ettől eltérően működik.

 

Persze lehet kezdeni a növekedéssel is, így később nem kis anyagi áldozatok árán, lehet egy jó helyet kivívni a látszólagos ranglétrán.

 

Ha van pénzed reklámozásra, akkor így is csinálhatod.

 

Ha nincs, akkor nem kötelező ezt a hibás mintát követned, mert ettől sokkal egyszerűbben is fejre állíthatod az erőviszonyokat. Nem kell mást tenned, csak ezután azon munkálkodnod, hogy bekerülj a fejekbe.

 

Első körben ne a piacot akard meghódítani, hanem a vásárlóid képzeletét, mert az első helyhez ez e legrövidebb út. A konkurenseid pedig had bajlódjanak csak továbbra is a növekedéssel.

 

A vásárlói fejekben, - néhány kivételtől eltekintve – leginkább 1-3 cég birtokolja az előkelő helyeket, többnyire azok, vannak elől, akik elsőként váltak ismerté a piacon.

A többiekre nincs elég kapacitás, úgyhogy ők népszerűségben, így forgalomban is jóval az első három után fognak kullogni.

 

Ha már nem válhatsz elsőként ismerté egy kategóriában, az ezt követő második hely még mindig jó lehetőségeket, tartogathat a számodra, innen lefelé már csak a futottak még kategória és a nagyok asztaláról lehulló morzsák maradnak.

 

Ha már nem tudsz az első helyre kerülni, még mindig jobb megcélozni a második helyet, mint a morzsákon marakodni.

 

Ennek a legkönnyebb módja, ha a csúcson lévő cég alternatívájává nevezed ki magad…

 

Nézd meg, hogy a hozzád hasonló cégek között, kik a legnépszerűbbek a vásárlók körében.

 

Hirdesd az ellenkezőjét annak, amit ők, légy Te az alternatívájuk…

 

Ha valamiben hibáznak, vagy van a terméküknek a vásárlók számára nyilvánvaló közismert hibája, akkor a Te termékednek pont erre a hibára kell megoldást nyújtania.

A Te termékednek az legyen a legnagyobb előnye, az legyen a legfontosabb mondanivalója, akár az egyetlen pozitívuma, ami a konkurens terméknél hátrány.

 

Pontosan így működik az étolaj reklám is. Mindenki tudja, hogy sütéskor az olajszag átitatja az egész lakást, a hajat, és a ruhákat is, erre itt egy étolaj, ami pont arról híres, hogy az „Olajszag helyett csak az étel finom illatát érzi!”

 

Korábban mindenki együtt tudott élni a ténnyel, hogy néhány étolajnak jellegzetes szaga van, de ezzel a reklámmal felhívták a figyelmet erre a kétségtelen problémára, és már szállították is a megoldást.

 

Sok üzletben nem lehet kipróbálni a műszaki termékeket és csak az eladó szavára kell hagyatkoznia a vásárlónak, ráadásul még rossz szemmel is néznek arra aki próbálgatni akar.

Itt a lehetőség, hogy Te legyél az, aki előtérbe hozza ezt a problémát, és az ellenkezőjével azonnal kínálja a várva várt alternatívát.

 

Ha közismert hiba, hogy az X cég csak a fiatalokra koncentrál, akkor itt az ideje, hogy kijelentsd:

„Eddig csak a fiatalok kiváltsága volt ez és ez, de Én Y pont az idősek igényeit szolgálom ki maximálisan!”

 

Azzal, ha a legismertebb ellentétévé pozícionálod magad, közvetlenül a második helyen fogsz landolni a vásárlók fejében.

Ennek egy igen kellemes mellékhatása, hogy mivel nincs más választás, a harmadik helytől kezdve, lemorzsolódik a konkurencia is.

 

Egy étolaj csak szagos vagy szagtalan lehet…

Egy üzletben vagy támogatják a kipróbálást, vagy nem…

Egy termék vagy fiataloké, vagy az időseké…

 

Ha a fiataloknak szól a terméked, akkor azokat az időseket is megfoghatod, akik fiatalnak akarnak látszani, mert hát ki akar az öregek táborába tartozni.

 

Olyan ellentétet kell keresned, melynek csak két alternatívája létezik. Ezzel kizárod lehetőséget, hogy az utánad sorban álló konkurensek kapjanak szeletet a tortából.

 

Ha a piacvezető gyengéjére akarod alapozni a saját előrelépésedet, akkor - hogy hatékonyan működjön ez a módszer- olyan hátrányt kell találnod, ami közismert és mindenki számára nyilvánvaló.

 

Nem lehet ilyen ellentét:

A jó, kontra gyenge minőség.

A drága konkurencia, kontra „olcsón árulok”.

Ezek már annyira elcsépelt kontrasztok, hogy nem hatnak meg senkit.

 

Próbálj meg az ügyfeleid fejével gondolkodni, nézd meg mi a gyengéje a jelenlegi legnépszerűbbnek, majd azt a pénzt és energiát, amit a látszólagos naggyá válás érdekében eddig kidobtál, kezdd el az „alternatívává válásba” átcsoportosítani.

 

Ne hirdess mást csak egy dolgot, csak azt, ami jelenleg köztudottan hátrány, az Nálad pont előny, így leghamarabb a fejekbe, és ennek hozadékaként a dobogó második fokára juthatsz.



(93 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: ha elso helyre nem, konkurencia ár, reklámszöveg minták, ugr%c3%a1s+egy+helyre, garantált elso hely google, nincs konkurencia, www.konkurencia.hu, a konkurencia hatranya, a konkurencia pozitívumai, étolaj reklámok

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Konkurencia megelőzés marketinggel


Inkább a második hely,de az biztos legyen!

SZUPER! KIPRÓBÁLOM!!

KŐMÍVES Piroska
Válasz erre a hozzászólásra



Kaptam egy jó tippet

Köszi!
 
Máris kaptam egy jó tippet. Kipróbálom, milyen a másodiknak lenni! :)
Várom a hírlevelet a további ötletekkel!

Specht József
Válasz erre a hozzászólásra



Egy kis hozzálék!

Ezt még lehet fokozni a vásárlók önérzetére hatva, válaszút elé állítva, egyúttal a te előnyeid kiemelve, mert a vásárlók hiúk, és szeretnek választani. Példa: Vannak akik úgy vásárolnak, hogy csak otthon próbálhatják ki a terméküket, és vannak akik vásárlás előtt, és segítséget kapnak a beüzemeléshez! Ön melyik csoportba szeretne tartozni? A vásárlók 85%-a biztos a második csoportot választja, és ez működik is! Próbáljátok ki. :)

Nagy István
Válasz erre a hozzászólásra



Jó módszer...

Admin
Admin
Admin


Hozzászólások: 0
BlogjaKépeiVideóiEzeket a termékeket vásárolta meg
Vélemények róla
így tele is csillagoztam. :)

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Új szempont ...

Ha túl sokan vagyunk a piacon, nehéz pozicionálni magad, de ezzel az új szemponttal talán könnyebb lesz.

Most már csak egy kis fantázia kell hozzá.

Köszönöm!

Krista Gábor
Válasz erre a hozzászólásra



ilyen konkrét példa nincs még :(

én kisállateledel üzletet nyitottam egy 26 ezres kisvárosban. konkurencia egy üzlet van, nagyobb a választék, kialakult a vevőkör, az én üzletem helyén egy évig működött  hasonló üzlet, miután becsődöltették, most próbálom hamvaiból feléleszteni, és visszaédesgetni a vevőket. a férjem franchise marketing manager  az usa-ban, nagyon sok jó ötletet mondott, de van dolog, amihez nem tud hozzá szólni, mert ezek a magyar viszonyok. ezzel az alternatívává válással gondban vagyok, a legtöbb cikkedből tudok  ötletezni, de ez most megfogott. nem tudok olyat mondani, ami a másik üzletnek a gyengéje lenne, ahogy kérdezgettem a városban, egy negatívumot hallottam, hogy mindenkire a drágább tápokat akarják rásózni. aki annak örül, hogy én közelebb vagyok a lakóhelyéhez, az szubjektív, nekem a távolabbi vevők is kellenek. nincs ötletem! segíts kérlek

Williams Krisztina
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Konkurencia megelőzés marketinggel

Konkurencia megelőzés marketinggel, étolaj reklámok, a konkurencia pozitívumai, a konkurencia hatranya, www.konkurencia.hu, nincs konkurencia, garantált elso hely google, ugr%c3%a1s+egy+helyre, reklámszöveg minták, konkurencia ár, ha elso helyre nem

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing