Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Az olcsóság, nem marketing



Az olcsóság, nem marketing

Most beszélgettem egy régi ügyfelemmel, aki a „jó áraival” akar elhíresülni a piacon… júúúúj ez fájt! Ilyen nincs. Hogy ez valóban a jó hírnév alapjául szolgáljon, ahhoz 10-20%-os árcsökkentéssel nem lehet eljutni.

Egy ilyen hírnév kivívásához ennél sokkal több kell, ugyanis egy ilyen eltérés mindennapos az üzletek között, és ezt a vásárlók tudják.

 

Ennél nagyobb árcsökkentést sok esetben nem bír el az árrés, vagy ha igen, akkor könnyen egy kategóriába sodorhatnak a kínai üzletekkel, ahova pedig egy teljesen más (árakra érzékeny) vásárlókör jár.

 

Jut szembe… Mégis van ilyen, csak ez a multik sportja. Nem feltétlenül olcsóbbak, de vannak hozzá az eszközeik, hogy az olcsóságot belesulykolják az emberekbe.

 

De mindig számít az ár?

 

Vajon mi az a fontos szempont, ami miatt az emberek gondolkodás nélkül félreteszik az olcsóságot?

Milyen esetekben, vásárolsz úgy, hogy csak másodlagos, vagy nem is számít igazán az ár?

 

Megvan?

 

Elő tudsz Te is rukkolni valami hasonlóval?

 

Nem?

 

Akkor gondold újra…



(0 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: azolcsóság, a-z olcsóságok, az olcsóság, az olcsoságok, blog jó hírnév, jó hírnév, olcsosagok.hu, a-z az olcsóság, az olcsoság.hu weboldal , a-z olcsoság.hu

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Az olcsóság, nem marketing

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Az olcsóság, nem marketing

Az olcsóság, nem marketing, a-z olcsoság.hu, az olcsoság.hu weboldal , a-z az olcsóság, olcsosagok.hu, jó hírnév, blog jó hírnév, az olcsoságok, az olcsóság, a-z olcsóságok, azolcsóság

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing