Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Hogyan nevezd a termékedet?



Hogyan nevezd a termékedet?

Melyik az a terméknév, amelyik eladja magát? Hogyan kell hirdetni egy unalmas terméket úgy, hogy a vevő azonnal ráharapjon. Érdekes infók jönnek a telefonszámla díjcsökkentőktől...

1. Lassan már lejárt lemez lesz, de jól csinálják.

Becsengetnek…

 

„Jó napot kívánok!

Nem akar áttérni egy másik vezetékes telefon szolgáltatóra!”

 

Na ezt, biztos nem hallod tőlük!

 

„Jó napot kívánok!

Telefonszámla díjcsökkentés ügyben jöttem!”

 

Nem terméket adnak el, hanem a termék kínálta előnyt, amire persze rengetegen ráharapnak.

 

 

 

2. Egy szolgáltatónak van egy MINIMUM nevű díjcsomagja, amiről egyszerűen nem akarnak váltani az emberek, pedig ez a csomag, hogy finoman fogalmazzak kissé ráfizetéses.

 

Foggal-körömmel ragaszkodnak hozzá, mert

„csak a MINIMUM nevű csomag lehet a legolcsóbb”, és nem tudod bebizonyítani nekik az ellenkezőjét.

 

MINIMUM csomag = a minimumot fizetem.

 

Mit jelent ez?

 

Sokkal nagyobb jelentősége van a szavaknak, mint azt gondolod. Ha ezentúl bárminek nevet kell adnod, akkor gondolj erre a MINIMUM csomagra.

 

Ne foglalkoztasson, ha kiröhögnek a szakmabeliek egy „hülye” elnevezés miatt.

Egy flancos mozaik, vagy angol szó semmit nem jelent az embereknek, lényeg, hogy legyen az elnevezés itthoni és utaljon a termék, vagy szolgáltatás előnyére.

 

Egy dolog számít, hogy a vásárlóknak mit mond az a név, hogy ragaszkodni fognak-e hozzá, vagy nem.



(0 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?



Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Hogyan nevezd a termékedet?


Telszámla díjcsökkentés

Egy ismerĹ‘sömnek van egy telefonszámla-díjcsökkentés csomagja. Sikerdíjas, a megtakarításból kér jutalékot. Furcsamód nem tolonganak az ügyfelek. A nagyobbik része meghallgatja, megemészti, és elfelejti.
 
Pedig nem ingyen van, és ha nem lényeges a megtakarítás, akkor nem is erĹ‘lteti, lebeszéli az ügyfelet.
 
Furcsán működnek az ügyfelek.

Hosszú Mihály
Válasz erre a hozzászólásra



A drágább miért jobb?

Furcsa módon az emberek nem nagyon ugranak az akciós termékekre?
Miért?
Átverésnek érzik?

Marcsi
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Hogyan nevezd a termékedet?

Hogyan nevezd a termékedet?

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing