Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Marketing tévhit a jó minőség!



Marketing tévhit a jó minőség!

Hiába árulsz jobb minőséget, mégis sok ügyfeled landol a konkurenciánál? Lehetsz-e jobb, mint a konkurencia, ha jobb minőségű termékeket kínálsz? Megszerezheted-e az ügyfeleit jobb termékekkel?

Gondolkozz egy pillanatra a vásárló fejével…

 

Mi lenne, ha jachtot, vezeték nélküli hálózatot, digitális fényképezőt, vagy klímát, stb., azaz olyan terméket szeretnél vásárolni, amihez nem értesz.

 

Ha mutatna a kereskedő 10 hasonló hajót, digitális fényképezőt, klímát, vagy éppen 10 vezeték nélküli hálózathoz való eszközt, akkor mi alapján választanál?

 

Mit tudsz például a klímákról?

Azt, hogy van egy beltéri, van egy kültéri egység, meg van hozzá távirányító és fújja a hideget. Kész, ennyi.

Mégis miért kerül az egyik 10-20szor annyiba, mint a másik?

 

Hiába árulsz kiváló minőségű klímákat, a hozzá nem értő ügyfeleid úgy gondolják, hogy a 40 ezres klíma is tudja azt, amire nekik szükségük van.

Nincs igazuk, de a jelenlegi tudásuk alapján ezt így gondolják.

 

 

A tapasztalatlan ügyfél számára a konkurencia gyenge terméke pont olyan, mint a Te minőségi terméked…

 

Te ugyan elmondod a vásárlóidnak, hogy miért és mennyivel jobb a terméked, mint a többi…

 

De állj meg egy pillanatra.

 

A konkurencia szerinted mit fog mondani a saját portékájáról?

Azt, hogy ez egy kicsit gyengébb minőségű, mint a Tiéd, de legalább olcsóbb?

Na ezt biztos, hogy nem.

 

Mivel a konkurencia is hozzád hasonlóan fog áradozni a saját termékeiről, ezért pusztán a jobb minőségű termékeiddel nem fogod elcsábítani az ügyfeleit.

 

 

Az emberek többnyire csak házimozinak látszó tárgyakat vásárolnak…

 

Ha házimozit árulsz, akkor Te biztosan tudod mi a különbség egy 20e Ft-os komplett házimozi szett és egy olyan házimozi rendszer között, amelynek csak néhány kábele kerül ugyanennyibe.

 

Ez igaz akkor is, ha fényképezőt, számítógépet, vagy még akkor is, ha valamilyen szolgáltatást árulsz.

 

Sokan azért vesznek digitális fényképezőt, mert tetszik nekik, hogy csak kattogtatni kell, és lehet nézni a fotókat számítógépen.

Vajon ez az ember fogja érezni, hogy neki ehhez tükörreflexes cserélhető objektíves gép kell?

Ugye, hogy nem?

 

Miért vesz emberünk 100ezer Ft alatt házimozit?

Mert tetszett neki, hogy az ismerőse többmilliós rendszere dübög, hangos, és hátulról is jönnek mindenféle hangok.

De hát a 20e Ft-os rendszer is dübög, hangos is, és még hátsó hangfal is van hozzá.

Ne is mondd, én tudom milyen egy ilyen „házimozinak látszó tárgy”.

 

Kár az üzletben kiszolgálás közben azért erőlködni, hogy rábeszéld azokat a minőségi különbségeket az ügyfeledre, amelyek hasznával csak Te vagy tisztában.

 

Lehet, hogy Neked a napnál is világosabban látszik egy 30e és egy 300e Ft-os géppel készített fotó között a különbség, de az ügyfelednek mindkettő egyforma lesz, mert egyrészt nem tudja, mire kell figyelnie, másrészt neki a gyengébb gép képe is tökéletes.

 

 

A megoldás: Nem feltétlenül az, hogy csökkented a minőségi színvonalat, hanem tenned kell egy kis kerülőutat…

 

Jó dolog minőségi termékeket árulni, kevesebb a reklamáció, elégedettebbek az ügyfelek és még Te is jobban örömödet leled az eladásban.

 

A jó minőségű termékeid önmagukban viszont nem fogják elvenni a konkurenseid ügyfeleit, hacsak nem teszel egy kis kerülőutat.

 

A jó minőség sulykolása, önmagában semmit nem ér, mert a gyenge terméket is jó minőségűként sulykolja minden reklám az emberek fejébe.

 

Az ügyfelednek szépen óvatosan be kell adagolnod az információt úgy, hogy előbb-utóbb önmagától meggyőződve saját akaratából vásároljon egy drágább és jobb minőségű terméket.

 

Miként kivitelezhető ez?

 

Reklámozással is rávezetheted az ügyfeleket a minőségre…

 

…csak ez költségesebb:

 

Minden reklámodnak módszeresen az olcsó termékek egy-egy hibájára kell felhívnia a vásárlók figyelmét. Folyamatosan azokat a problémákat kell sulykolnia az ügyfélbe, amelyeket az olcsó termékek használatával elszenvedhet.

 

Ha ezentúl kicsit másabb szemmel fogod figyelni a reklámokat, akkor észre fogod venni mennyire sok cég választotta ezt a taktikát.

 

Ne légy szívbajos.

Rendszeresen ijesztgetni kell a vásárlókat, fel kell vetni olyan súlyos problémákat, amelyeket a gyengébb minőségű termék/szolgáltatás használatával csúfosan elszenvedhet és meg kell mutatni nekik azt a terméket/szolgáltatást, amellyel ilyesmi még véletlenül sem fordulhat elő.

 

Vénusz étolaj reklámok: olajszag van a lakásban, vagy állandóan habzik az olaj.

 

 

Könnyen elérheted, hogy az ügyfeleid saját magukat meggyőzzék arról, hogy a Te terméked kell nekik…

 

Ha türelmes vagy, akkor ezzel a módszerrel szép óvatosan, magadhoz irányíthatod a konkurenseid ügyfeleit is.

 

Használd ki, hogy az összes versenytársad türelmetlen és azonnal terméket akar az ügyfeleire tukmálni.

 

Kezdj el teljesen ingyen információt adni és terjeszteni.

 

Mi van most a honlapodon?

 

Termékek és egy kis szöveg arról, hogy mennyire minőségi terméket árulsz.

 

Mi van a konkurencia honlapján?

 

Dettó, mint a Tiéden.

 

Mit lát az ügyfél?

Nem ért hozzá, ezért szerinte mindkét honlapon ugyanolyan minőségi termékeket/szolgáltatást kínálnak és csak az árak alapján választ.

 

De mi van akkor, ha Te, a honlapodon lévő szövegek és a hírleveleid segítségével egy kicsit megijeszted az ügyfelet, hogy mennyire ráfaraghat egy elkapkodott vásárlással, vagy milyen súlyos károkat okozhat neki egy rosszul megválasztott termék.

 

 

Maradjunk csak egy kicsit a hajóknál...

(csak azért erőltetem ezt, mert ilyesmit biztosan nem vásároltál mostanában)

 

A példa kedvéért tegyük fel, hogy jachtot akarsz venni és nézegeted a hajós cégek honlapjait.

Mindenhol csak szép hajókat és árakat látsz.

 

Egyszer csak beleakadsz egy hirdetésbe:

„10 gyakori hiba, amellyel milliókat bukhat egy hajóvásárlás során?” Hoppá!

 

Akarsz hajót venni?

Igen!

 

Akarsz milliókat bukni?

Nem!

 

Érdekelni fog az információ, ami az oldalon van?

Még jóhogy…

 

Ne nevess! Ez most nagyon légből kapott példa lesz, mert nem értek a hajókhoz.

  

Ha az oldalon lévő írásokban többek között felhívják a figyelmedet az olcsó hajók egy olyan buktatójára, ami miatt könnyen elsüllyedhet…

 

Akarsz ezután gyenge minőségű hajót venni és ezzel kockáztatni a családod életét?

Ugye, hogy nem akarsz?

 

Ha rengeteg hasznos infót találsz az oldalon, ahol korrektül minden egyéb más buktatóra is felhívják a figyelmedet, hasznos tanácsokkal látnak el a megfelelő típus kiválasztásához, akkor meg fogsz bízni ebben a cégben?

Meg, mert látod, hogy nem a pénzedre utaznak.

 

Álljunk csak meg!

Kinek az oldalát kezdted el olvasgatni?

Ugye, hogy annak a cégnek az oldalát, aki információt kezdett Neked ingyenesen szolgáltatni.

 

Kiben fogsz jobban megbízni?

A hajószakértőben, vagy a konkurenseiben?

Kit fogsz felhívni ezután, hogy ajánljon Neked egy jó minőségű hajót?

 

Kinek a tanácsaira fogsz ezután hallgatni?

Annak, aki nem akar eladni Neked egy olcsóbb Jachtot, mert gondol a családodra, vagy a konkurenciának, aki mindenfélét eladna Neked?

 

Miért érdemes még a kerülőutat választani?

 

  • Biztonságos, mert csak pusztán információt adsz, nem mondasz semmi rosszat a konkurencia termékére, ezáltal nem fogsz ellenséget csinálni belőle.

 

  • Nem kell többé lyukat beszélned az ügyfeleid hasába, mert ők saját maguktól érdeklődve fogják olvasni az írásaidat.

 

  • Nem Neked kell bizonygatnod a szakértelmedet, mert az ügyfeleid így saját maguktól megbizonyosodnak a hozzáértésedről.

 

  • Nem kell loholnod az ügyfelek után, hiszen ők fognak megkeresni Téged azzal, hogy mit ajánlanál nekik.

 

  • Ezentúl több időd lesz, mert a munka nagy részét a honlapod fogja helyetted elvégezni.

 

Látod? Ezzel a kerülőúttal könnyedén el lehet adni a jó minőségű terméket is.



(123 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: mi a különbség a konkurencia és a versenytárs között, kiváló minoségű házimozi rendszerek, konkurenciaharc, miért jobb a konkurenciánál, konkurencia ár, mivel vagyunk jobb a konkurenciával, speciális terméket árulnék, mit?l vagyok jobb a konkurenciánál?, minoség marketing, minoségi házimozi rendszer

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Marketing tévhit a jó minőség!


Az árakról!

Szép napot István! Nekem az észrevételem,hogy az emberek mindig az "olcsó"áru után mennek és sajnos nem érdekli,hogy az meddig jó vagy milyen minőség pl a kinaik elöntötték az országot,igaz nagyon olcsók,minőségileg hát el lehetne gondolkodni rajta s mégis belőlünk élnek. Szerintem még több helyen kellene reklámoznunk gondolok szórólap, bemutatók. A termékről amit rendelünk, legyen mellette hogy mire is jó gondolok az kollidokra mint pl. a gyógyszereknél is van.Nekem hirtelen ez jutott eszembe.

Erika
Válasz erre a hozzászólásra



Mindegy mit árulsz, a vevők egyformák...

Az emberek nem házimozit, hanem házimozinak nevezett tárgyat vesznek, attól függően döntenek egy olcsóbb vagy drágább készülék mellett, hogy mennyit ér meg nekik az, hogy házimozi tulajdonosok legyenek.

Sokan csak azért veszik meg, mert megtetszett nekik az ismerősük kéken világító házimozi berendezése. Nem az élmény, vagy a hangzás a lényeg, hanem az, hogy ezután ők is „vakíthassák” az ismerősöket egy kéken világító házimozinak nevezett tárggyal.

Egy jó közepes házimozi rendszer milliós nagyságrendű összegbe kerül, míg házimozinak nevezett tárgyat már lassan a sarki élelmiszerüzlet is kínál kompletten 20ezerért.

Ha Te is csak házimozit kínálsz, mint mindenki, akkor a vevőid ár alapján fognak dönteni, hiszen nekik minden házimozi egyforma, (van 6db hangfala, kéken világít este a sötétben és lehet rajta DVD-t nézni), nem értenek hozzá és nem ismerik a kézzel fogható különbségeket egy olcsó és egy minőségi házimozi között. Ezért választanak az árak alapján.

1. lehetőség: egy hírlevéllel ügyesen beadagolod ezeket a különbségeket és ezek előnyeit, így azt a terméket fogják keresni (ezúttal már nálad), amely tartalmazza azokat a szolgáltatásokat és minőségi különbségeket, amelyekről a hírleveledben olvastak.

2. lehetőség: nem házimozit árulsz, amit még a sarki üzletben is megkaphatnak 20ezerért, hanem ráállsz valamilyen speciális szeletre, például a kifejezetten komoly rendszerekre, amelyek az igazi házi mozinak berendezett pincékben szórakoztatják azokat, akik ilyesmire vágynak és soha nem fognak 20ezres lomokért pénzt kiadni.

Úgy érzed ettől felkopna az állad?

Ellenkezőleg, de ebbe most nem megyek bele, mert rengeteget lehet írni a témáról.

A lényeg: Ne árulj olyasmit, amit mindenhol meg lehet, kapni, vagy találd meg a módját annak, hogy ráébreszd őket a minőségi különbségek számukra kézzel fogható előnyeiről és a gyenge minőségű termék „veszélyeiről”. (hírlevél)

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



A jó bornak nem kell cégér?

Egyetértek a leírtakkal, ebben a mennyiségi dömpingben, és eszeveszett árharcban csak a minőséggel tudsz harcba szállni. De be is kell bizonyítanod, hogy a terméked, szolgáltatásod csúcs.
A módszer jó, igyekezni fogok alkalmazni.

Krista Gábor
Válasz erre a hozzászólásra



A tanulság a részletekbe rejlik.

 
Én szeméj szuerint nagyon sokat tanul tam a leirtakbol megtanul tam hogy mindig van egy lehetöség amivel vísza vá ghatok a konkurencíának mínden terméknek van elönye  hátrányamíndig acél szentesiti az eszközt.

Koszti Robert
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Marketing tévhit a jó minőség!

Marketing tévhit a jó minőség!, minoségi házimozi rendszer, minoség marketing, mit?l vagyok jobb a konkurenciánál?, speciális terméket árulnék, mivel vagyunk jobb a konkurenciával, konkurencia ár, miért jobb a konkurenciánál, konkurenciaharc, kiváló minoségű házimozi rendszerek, mi a különbség a konkurencia és a versenytárs között

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing