Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Lopja az ötleteidet a konkurencia?



Lopja az ötleteidet a konkurencia?

Veled is gyakran megesik, hogy lopja az ötleteidet a konkurencia? Kitaláltál egy új módszert, amellyel végre több ügyfelet szerezhetnél, de a konkurencia folyamatosan másolja a azokat?

Vajon mit érdemes tenni, hogy a konkurenseid ne lopják az ötleteidet, akcióidat és módszereidet?

 

Nézzük csak, mit másolhat most a konkurencia…

 

 

Nálunk sokkal nagyobb választékot talál!

 

Elveheted a konkurencia ügyfeleit az ilyen hirdetésekkel?

 

Három okból is visszaüthet Rád, ha ezt kezded hirdetni…

 

Ezt azonnal másolni tudja az ellenség.

Egy hét múlva a konkurencia már nem „sokkal nagyobb”, hanem „hihetetlenül nagyobb” választékot fog ígérgetni a reklámjaiban és ettől kezdve az egymás überelése a végtelenségig folytatódhat, mert úgysem fogja hagyni, hogy túlszárnyald szavakkal.

 

A nagyobb választék pénzbe kerül és fent is kell tartanod, ha már ezt ígérgeted.

A választékbővítés Tőled is komoly áldozatokat kíván. Bizonyára eddig is sokszor fordult már elő Nálad, hogy nem volt valami éppen raktáron, csúszott a rendelés és a vásárlóid türelmetlenkedtek.

Ha ezzel próbálkozol, akkor fel kell készülnöd arra, hogy olyan termékeket is polcon kell majd tartanod, amelyeket „egy év alatt csak egyszer rendelnek”.

 

Aki már egyszer vásárlásra szánja el magát, az türelmetlen. Ha már egyszer összegyűlt a pénze egy termékre, akkor azt mihamarabb birtokba is akarja venni. A pénz égeti a vásárló zsebét és ha Nálad nem kap terméket, akkor valószínűleg el fog látogatni a „hihetetlenül nagyobb” választékot kínáló konkurenciához is.

 

Nem jó, ha a választékkal összezavarod a vásárlóidat.

Tegyük fel, hogy számítógép konfigurációkat, internet szolgáltatást, vagy éppen tanfolyamokat árulsz.

Ha egy kategórián belül úgy kínálsz hatalmas választékot, hogy a vásárló nem látja kristálytisztán a választási lehetőségek kézzel fogható különbségeit, akkor egyszerűen összezavarodik.

 

A szinte végtelen számú opcióban elveszhet a vevőd.

 

Ez persze valamelyest orvosolható a személyes eladás során. Ebben az esetben aprólékosan elmagyarázhatsz minden részletet. Ha mégis marad némi bizonytalanság az ügyfélben és otthon megkérdezi egy „hozzáértő” ismerősét, akkor vállalnod kell annak a veszélyét, hogy az ismerős éppen valamelyik konkurensed elkötelezett híve.

 

Sajnos, vagy szerencsére jobban szeretünk hallgatni az ismerőseinkre, mint az általunk ravasznak ítélt eladókra.

 

 

 

Nálunk sokkal jobban jár a vásárló!

 

Árcsökkentés és MEGA AKCIÓ!

Kár feleslegesen elindítanod egy árversenyt, mert az árcsökkentés mindenki számára a legkézenfekvőbb eszköz az ügyfelek megnyeréséhez. Ha ezzel próbálkozol, akkor a „MEGA AKCIÓRA” már holnap egy „GIGA AKCIÓ” lesz a válasz.

 

Az ilyen jellegű próbálkozásokkal ügyfeleken kívül senki nem fog jól járni.

 

Kedvezmények, kuponok és ajándékkártyák…

Normális esetben jó szolgálatot tehet egy olyan gerillataktika, mint például az előző hírlevélben említett ajándékkártyás módszer, amely nem látványos és nem veszi észre azonnal a konkurencia.

 

Az ehhez hasonló csendes módszerek kiválóak az ügyfelek megtartásához, az ismételt vásárlások biztosításához, de csak akkor jelentenek hosszú távon megoldást, ha a konkurenseid hülyeségnek tartják és nem látják meg benne a fantáziát.

(Bár erre elég jó esélyeid vannak.)

 

Felesleges a megoldás reményében elkezdeni „levetkőzni” az ügyfeleknek, mert ezt a konkurencia is könnyedén megteheti.

 

 

Ha végleges megoldásra van szükséged, akkor egy olyan húzásra kell elszánnod magad, amelyet nem tud, nincs értelme vagy csak nagy nehézségek árán lenne képes lemásolni a konkurencia.

 

 

Fűrészeld ketté a piacot, ha megteheted!

 

 

Az orosz taxi társaság a híradóból…

 

Nemrég számolt be a híradó egy orosz taxi társaságról, amelyet nők hoztak létre nőknek, azért mert a férfi taxisoknál gyakori szokás volt a hölgy utasok megerőszakolása.

Elég bizarrul hangzik…

 

Ha ilyen veszélyek leselkednek az utasok felére és pontosan nőknek alakul egy taxi társaság női sofőrökkel, akkor ez az újonnan alakult kis cég vajon hány társaság ügyfélkörének a felére pályázhat?

 

Nem csak egy konkurensének fogja elcsábítani a nő ügyfeleit, hanem az összesnek.

 

 

Az ajándéküzlet, akit másol a szomszédos konkurencia…

 

Adott két ajándékbolt egymás mellett.

Mindketten „mindenkinek” kínálnak ajándékot, a konkurencia rendre lopja az ötleteket és másolja a módszereket.

 

De mi történik akkor, ha az egyik üzlet ezt mondja…

 

Én mától csak a NŐKNEK tartok ajándékokat és ezt fogom hirdetni teljes erővel!

 

Hogy gondolkozik ez az üzlet?

Talán megőrült, hogy a szoros versenyben lemond az ügyfélköre nagy részéről?

 

Ez az üzlet megnézte, hogy férfiaknak, vagy nőknek vásárolnak többen ajándékot.

Kiszámolta, hogy a vásárlók melyik fele termel neki több bevételt és önkényesen kettéfűrészelte a piacot férfiakra és nőkre.

 

Ha Te ajándékot szeretnél vásárolni egy nőnek, akkor az általad ismert összes ajándéküzlet közül melyikbe mennél be elsőre?

 

A „valamelyik” ajándéküzletbe, a szomszédos ajándéküzletbe, vagy az AJÁNDÉKOK NŐKNEK üzletbe?

 

Ez a cég nem tett mást, mint megnézte, hogy melyik a torta finomabbik fele és egyszerűen csak elsőként vágta le magának a nagyobb szeletet.

 

Mit tehet ilyenkor a konkurencia?

Tudja ezt a módszert másolni a szomszéd ajándék üzlet?

Tudja, csak nem éri meg neki, mert ha van egy kis esze, akkor ráhajt a maradék kisebb szeletre és a helyzet megoldódott.

 

 

A vásárlók nem csak férfiakra és nőkre oszthatóak…

 

Te jelen pillanatban hány céggel osztozol ugyanazon az ügyfélkörön?

Mit gondolsz? Hogyan tudnád megkaparintani minden egyes cég ügyfélkörének a felét?

 

Egy pillanatra gondolkodj el, hogyan tudnád kettévágni a jelenlegi vásárlóközönségedet. Válaszd ki azt a felét, amelyik több hasznot termel és teljes erővel „feküdj rájuk”!

 

Ha ügyesen ketté tudod fűrészelni a piacot, akkor nem csak egyetlen konkurens üzlet ügyfeleinek a felét szerezheted meg, hanem az összes konkurensed „fél-ügyfélkörének” válhatsz vonzó célpontjává.

 

Könnyen kölcsönözhetsz ilyen választóvonalakat más iparágaktól.

 

·         A férfiak-nők megkülönböztetést a ruházati üzletekből…

·         Fiatalok-idősek megkülönböztetést a rádiókból (Sláger – Roxy) és a Coca-Cola (tradicionális régi cola) kontra Pepsi (New generation) harcból.

·         Tömeggel sodródók és különcök megkülönböztetést a mindennapi életből… Mindig is lesznek, akik azt használják és vásárolják, mint a tömeg és mindig vannak a különcök, akik módszeresen ennek az ellenkezőjét teszik. Ilyenek a…

o        Pc felhasználók kontra Macintosh rajongók.

o        Nokia/Samsung/Ericsson pártiak és a Motorolások.

o        A klasszikus Internet Explorer és a Firefox felhasználók.

·         Pörköltpártiak és Pizza evők megkülönböztetést az éttermektől.

 

A lényeg, hogy legyen egy választóvonalad, amely…

·         Erőteljesen és pontosan két csoportja bontja a vásárlóközönséget,

·         a konkurencia ügyfelei felének vonzó és

·         könnyen az üzlet nevében is hirdethető.

 

 

Mi az, amit nehéz lemásolni?

 

Van-e olyan ötleted, amely lemásolásához a konkurenciának időre, vagy komoly pénzbefektetésre van szüksége?

 

Mit csinált a Burger King?

Nem küzdött a McDonald’s ellen ugyanolyan hamburgerekkel, hanem olajban sütés helyett „tűzön grillezte” a hamburgerhúst, ennek eredményeként teljesen más, különleges, füstös ízű szendvicseket adott.

 

Ez persze nem lenne nagy hír, ha nem hirdetné lépten-nyomon ezt az „apró” eltérést.

 

A Burger King teljes erővel ezt a különbséget sulykolja a vásárlókba. Aki a kerti flekkensütésekről ismerős füstös ízre vágyik, az nem fog hagyományos hamburgert venni, hanem bemegy egy Burger King-be.

 

Mit tehet a konkurencia?

Ha ő is egy ugyanilyen különleges ízű terméket szeretne bevezetni, akkor le kell cserélnie minden éttermében a sütőket. Egy ilyen művelet lemásolása viszont rengeteg pénzbe és időbe kerül.

 

Te milyen változtatást tudsz bevezetni, amely…

·         erőteljesen megkülönböztet a konkurenciától,

·         könnyen és meggyőzően tudod hirdetni,

·         egy réteget elcsábít a konkurenseid ügyfeleiből és

·         a másolása csak nehezen, vagy költségesen kivitelezhető?

 

 

Mi az, amit lehetetlen lemásolni?

 

Vannak-e a konkurenciának olyan korlátai, ami miatt egyszerűen nem tudja meglépni azt, amit Te?

 

Csak a példa kedvéért…

Adott két étterem egymás mellett.

Az egyiknek van lehetősége az utcára telepíteni egy teraszt asztalokkal és napernyőkkel, a másik pedig valamilyen okból kifolyólag nem kaphat erre engedélyt.

Ha a konkurencia ezt nem lépheti meg, akkor itt az ideje megcsinálni a teraszt.

 

Nem kérdéses, hogy nyáron melyik cég fog nagyobb forgalmat bonyolítani.

 

Ugyanígy korlátozottak lehetnek a konkurens reklámtábla kihelyezési lehetőségei is. Ismerek olyan feltűnően kitáblázott üzleteket, amelyek a bolt fölött lévő épületet is hirdetőtáblákkal borítják be és emiatt látványosan kilógnak az utcaképből.

 

Egy ilyen mértékű reklámkihelyezéshez engedély, lehetőség és a lakók beleegyezése is szükséges.

 

A konkurencia megkapná ezeket?

 

Szerinted mire nem kapna még engedélyt a konkurencia, amire Te igen?

 

 

Még egy kis apróság…

 

Lehet, hogy már most is van a cégedben egy olyan határozott különbség amelyet, ha ugyanúgy teljes erővel elkezdesz sulykolni, mint a Burger King a „tűzön sütést”, akkor az embereket Te is konkrét választási lehetőség elé állíthatod…

 

Lehet, hogy már most is kívánatos célpont lennél a konkurencia ügyfelei jó részének, éppen ezért ne tartsd titokban ezeket az ütőkártyáidat…



(65 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: konkurencia etterem, mi az a konkurencia, cégnév ötletek, étterem konkurencia, reklámszövegek cukrászdába, konkurencia éterem, hogyan nyissunk cipoboltot, milyen üzletet nyissunk, ajándékbolt konkurencia, ajándéküzlet reklámszöveg

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Lopja az ötleteidet a konkurencia?


Így születnek a specialisták

Ezek nagyon ravasz ötletek, és nagyon tetszenek.

A Blaha környékén figyeltem fel egy táblára: "Kislábú nők cipőboltja. 33-35-ös méretig." Nem jártam bent, de jó az ötlet.

Vagy a következő: "Cukormentes cukrászda" a II. kerületben.

De az ingatlanközvetítőknél is meggyőzőbb, ha valaki egy adott kerület szakértője.

Női fitnessterembe is szívesebben járok - sőt csak oda.

Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



bújócska

Nem tudom, csak én vagyok-e ügyetlen, de az utóbbi időben a cikkeket csak úgy tudom újra elolvasni, ha megkeresem az e-mailt és rákattintok a hivatkozásra.

Ha itt keresem a cikkek közt, nem találom őket.

Pl. ezt is.

Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Érdekes

Az alapötlet jó, viszont sokat kell agyalni a saját vállalkozásra vonatkozóan.

Pl Női bolt azt is magával vonja, hogy eltaszítjuk a férfi vásárlókat, szóval óvatosan.

BlackIT BOX
Válasz erre a hozzászólásra



Pontosan erről beszél a cikk.

Nem akarok támadólag feltünni, de pontosan erre a "keményfejűségre" írta István, hogy a konkurencia nem fogja másolni, hiszen valószínüleg úgy lesz vele, hogy ez hülyeség... méghogy elveszítsem a vevőkörm felét?
A specializált üzletek mindig is nívósabbnak tünnek, mint a mindenkinek mindent alapúak.
És nem elfelejtendő dolog, hogy mndenkinek az kell amit nem kaphat meg, de tudja, hogy jó lenne, vagy lát rá esélyt!
 
Egyszerű példa: A nagyon szegény nagyon szeretne meggazdagodni... és a gondolkodás módja miatt nem megy neki...
Ugyanakkor a milliárdos akinek mindig van valami fontos és halaszthatatlan unalmas üzleti megbeszélése nagyon szeretne megpihenni néha.
 
Felezés terén próbáld csak meg egyszer iszonyatosan magasra tenni az áraidat és azt mondtani, OKÉ innentől kezdve csak milliomosokat szolgálunk ki. (ezt persze főként nekik említsd meg...)
 
Meg fogsz lepődni, hány kicsit vékonyabb pénztárcával rendelkező ember fogja erején felül beleölni a pénzét, hogy kicsit is gazdagnak érezhesse magát.
Ha mégis kevesebbet adsz el akkor is több a bevételed...
és ha valamit ezt senki nem fogja leutánozni... egy jó ideig.
 
 

Fülöp Richárd
Válasz erre a hozzászólásra



ez az…

Pontosan azért hatékony ez a módszer, mert sokan így gondolkodnak.

 

Annyira ragaszkodunk, ahhoz a keservesen megszerzett néhány ügyfélhez, hogy nem merünk lemondani a feléről még akkor sem, ha hamarosan hatszor annyit kapnánk helyettük.

 

Tegyük fel, hogy Te specializálódsz a közösségi portálok készítésére.

 

Jön egy érdeklődő, aki egy ilyet szeretne, megnézi 50 konkurensed honlapját és kínálatát, majd azt veszi észre, hogy mind az 50 cég weblapkészítéssel és web designnal foglalkozik.

Ez egy jó általános szöveg, mert hát ebbe minden belefér és ők gondosan ügyelnek arra, hogy egy olyan nagy és általános tevékenységet hirdessenek, amelyet rajtuk kívül még ötvenen hirdetnek ugyanígy.

 

Mindenkit meg akarnak szerezni, de végül senkit nem fognak meg igazán, mert senkinek nem kínálják azt, amire konkrétan vágyik.

 

Itt jössz Te a képbe, aki a közösségi portálok specialistája…

 

Szerinted ezt az érdeklődőt fogja érdekelni a többi „ezermester” kínálata?

Nem. Mert neki közösségi portál kell és Te vagy az ő embere.

 

Így lehet, hogy veszítesz a jelenlegi 10 lehetséges ügyfélből nyolcat, de elveszed 50 konkurensed minden 10. lehetséges ügyfelét.

 

Veszítesz nyolcat, de nyersz ötvenet.

 

Ha Te a közösségi portálok specialistája vagy és mással abszolút nem is foglalkozol, akkor egyszerűen kilépsz a hadakozó tömegből és feléjük is emelkedhetsz. A többi cég ölheti egymást az árharcban, csakhogy szerezzen végre egy ügyfelet az általános mondókájával, sőt a végén már ingyen is adhatja, akkor pedig azért nem fogja komolyan venni őt senki.

 

Az általános a kínálatodat, csak hatástalan általános mondandóval tudod hirdetni, ez pedig könnyen lepattan az emberekről, ugyanúgy, ahogy a konkurenseid általános mondandója sem fog meg senkit. Ennek az a következménye, hogy a lehetséges vásárlók, egyszerűen bekérnek mindenkitől egy árajánlatot  és kiválasztják a legolcsóbbat.

 

Ha Te közösségi portálok szakértője vagy, akkor nyugodtan diktálhatsz magasabb árakat is és a vevők ezt kénytelenek lesznek elfogadni, tisztában vannak vele, hogy egy ezermester olcsóbban is elvállalná…

 

de hát milyen munkát végez egy ezermester?

 

Lehet, hogy kiválót és lehet, hogy jobbat, mint Te…

csak ezt senki nem feltételezi róla.

 

Visszatérve az ajándékboltra, ugyanez a helyzet, senki sem feltételezi azt, hogy egy vegyes ajándékboltban könnyebben fog ajándékot találni egy nőnek, mint a kifejezetten nőknek szánt ajándék üzletben és oda fognak először bemenni.

 

Ha a lehetséges ügyfelek tudnak Rólad (a közösségi portálok szakértőjéről), vagy tudnak a női ajándéküzletről, akkor nem fogják azt feltételezni a konkurenciáról, hogy jobb választás lehet.

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



segítség ellene

Szia az összes ötlet remek amit tőled olvastam megvan minden leveled!

Abban szeretném segítséged kérni hogy most nyitunk egy üzletet Szolnokon bizyu+női kiegészítők árukészlettel,milyen jó reklámszöveget tudnál ajánlani itt az ünnepek előtt.

előre is köszönöm és várom.

rigó jános
Válasz erre a hozzászólásra



Hajrá!

Szia!

 

Mielőtt nekilátsz, mindenképpen olvasd el ezt, ezt, ezt és ezt 

 

 

Igaz ezek közül lesz kettő, amelyek megszerzéséhez cserébe kérek egy kis apróságot, de ez ne fogjon vissza.

 

Sokakat az idegesít a legjobban, hogy egyszerűen nem tudják, hogy mit vegyenek, képtelenek dönteni…

 

Állíts össze kész csomagokat, amelyek megvásárlásához, jár egy apró ajándék is „ha ezt a csomagot választod, kapsz hozzá ajándékba egy ilyen mütyürt”.

 

Nagyon sokan járnak be, úgy egy üzletbe, hogy a bőség zavarában egyszerűen képtelenek választani, majd rövid bámészkodás után elballagnak vásárlás nélkül…

 

Megoldás: Az egyben megvásárolható ajándékcsomagokat rendezd ehhez hasonló kategóriákba:

 

·          „ezeket kedvelik és vásárolják a legtöbben”, vagy a „top 5 nők kedvence” kategória. Ez hatásos, mert megkönnyíti a döntést a vevőd számára, mondván ennyi nő nem tévedhet.

·          korcsoportok szerint: „az 50év felettiek kedvencei” a „20 év alattiak kedvencei” és így tovább

·          stílus szerint: „a mindig elegáns, kosztümös nők kedvencei”, „a sportos lányok kedvencei”,  a  „rózsaszín csini lányok kedvencei” és így tovább

 

Ha szettet adsz, akkor egyszerre több terméket vásároltathatsz meg a vevőiddel, ha kategóriákba rendezed, akkor megkönnyíted a bizonytalankodók, a „mégnemtudomkodók” és a „mégmeggondolomkodók” dolgát.

 

Még valami I.

 

Ha szeretnéd később újra viszontlátni , az ilyenkor megszaporodott vásárlók egy részét, akkor olvasd el ezt is.

 

Még valami II.

 

Nem tudom gyalogos forgalom szempontjából mennyire van forgalmas helyen az üzleted, de ha igen, akkor a bizonytalankodókat én levadásznám egy ilyen megállító táblával…

 

„Gőzöd sincs mit vegyél egy nőnek?

 

Kész ajándék szettek…

 

50 év felettieknek

 

 

20 év alattiaknak

 

Elegánsaknak és

 

sportos nőknek.

 

<==  ITT”

 

 

Legyen a tábla rikító, feltűnő, még a járókelők szemébe bámuló fejet is berakhatsz a táblára, hogy oda ugorjon a gyalogosok tekintete és azonnal észrevegyék.

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



köszönöm

Nagyon jók gondoltunk is megállítóra mostmár tudjuk mit tegyünk rá .megfogadjuk ötleteid és visszajelzek.

 

rigó jános
Válasz erre a hozzászólásra



Ütős reklám?

Szia! Borzasztóan tetszenek a cikkeid!

Mivel én nem vagyok egy marketing szakember, de most mégis belekezdtem egy új online üzlet építésébe, szeretnék segítséget kérni!

Szerinted milyen ütős reklámszöveggel lehetne több csatlakozót találni egy új internetes játékportál beindításához? Ami azon túl, hogy tele lesz játékokkal, egyben online üzlet kiépítésének lehetőségét is hordozza?

Remélem tudsz segíteni egy kezdőnek!

Köszönettel: Lacza Gabriella

Lacza Gabriella
Válasz erre a hozzászólásra



Köszönöm a remek ötleteket!

Lelkes olvasója vagyok hírleveleidnek, alig várom, hogy újabbak jelenjenek meg.

Mindegyikben találtam olyan ötletet, amit alkalmazni tudtam a saját üzletemre is /persze végiggondolva a specialitásokat/.

Egyszerű - de nagyszerű! Azt hiszem, ebben áll a lényeg.

A leveleid is ezt erősítették meg bennem. Ne akarjuk túlbonyolítani a dolgokat. A megoldás néha annyira egyértelmű és oly közeli, hogy emiatt nem vesszük észre.

Következetesség - Türelem - Kitartás!

Nekem ez a jelszavam.

Tálcán nyúthaják a világ legjobb ötletét is, ha te csak éppen hogy megpróbálkozol vele, és türelmetlenül félbehagyod a megvalósítását.

Sok sikert mindenkinek!

Köszönettel: Szilágyi György

Szilágyi György
Válasz erre a hozzászólásra



Hiába írnám azt, hogy fantasztikusak a cikkeid...

Az a baj, hogy aki idáig eljut, hogy kommentezze a blogodat az mind túljutott már az olvasáson. Azért pedig senki sem fog időt pazarolni, hogy kritizáljon.
Az én - szerénytelen - véleményem szerint viszont a leghasznosabb hírlevélsorozatot szerkeszted. Gyakran azon gondolkodom, ha ilyen jól elmondasz mindent, akkor vajon mi az, amit el akarsz adni.
Beszélj erről is!
Ne bízz abban, hogy elkezdek utánajárni, hogy mi a Te terméked.

Kuti István
Válasz erre a hozzászólásra



Klasszikus vastörvény...

Hello,
 
A 'Marketing 22 Vastörvénye"-ből az egyik legfontosabb:
Legyél vmiben az első!
Ha nem lehetsz, akkor teremts új kategóriát, és legyél EBBEN az első.
Királyság! Jó a postod.
 
Másik fontos vastörvény, talán az első:
A marketing nem termékek, hanem érzetek csatája.
Gondolkozz! Mit is akar venni a vásárló?
 
Na miért is osztom itt az észt... Inkább olvassátok el a könyvet, és OLVASSÁTIOK SZ. I. ZOLTÁN levelit.
Sok sikert!
 

Dr. Varga Tamás
Válasz erre a hozzászólásra



Nagyon profi

>>Ne bízz abban, hogy elkezdek utánajárni, hogy mi a Te terméked.
 
Majd kiderül, egyelĹ‘re a listáját építgeti.
Én is kíváncsi vagyok. Nagyon profi.

Hosszú Mihály
Válasz erre a hozzászólásra



Szlogenek és konkurencia

Szép napot, bőséges bevételt mindenkinek - hogy egy kedves vajdasági kollégát idézzek ([katt] -  Besnyi Károly)!
Én már régebben rájöttem, hogy hiába a sok hirdetés, a "nyomulás", "jelen levés" sok helyen, - ha a szöveg nem ütős, akkor max csak szép lehet, de okos nem az ember. Egészen véletlenül találtam ki néhány szlogenemet, amelyek végül is megugrasztották az érdeklődőszámot a hirdetéseimre (sőt néhány hirdetőoldalon már másoknál is visszaköszönt :)  ). Úgy kezdődött, hogy kicsit bepipultam a sok fölöslegesnek tűnő próbálkozásom miatt, és azt találtam mondani: NÉZZE MEG AZ EMBER!...  - és szinte automatikusan jött a folytatás: ... ÉS PROFITÁLJON BELŐLE!  :)  És így kezdtem el ajánlani a honlapomat.  :) Ez az egyik.
Másik kedvenc  szlogenem, amelyet szintén "kölcsönvettek" már: KERESSEN, HOGY KERESSEN! A harmadik: SZÉP NAPOT, SOK SIKERT - MINDEN NAPRA!  Valahogy ez is népszerű lett.  :) 
Megmondom őszintén, eleinte bosszankodtam a népszerűségen, aztán rájöttem, hogy van egy óriási előnye is ennek: az, hogy visszajelzésem van: OLVASNAK, KÍVÁNCSIAK RÁM, akkor is, ha nem "érzek" / látok konkrét visszajelzéseket! :)  Szóval minden rosszban van valami jó is, megint bebizonyosodott.  :)  Másik, hogy valami rejtélyes oknál fogva A FORGALMAM IS ELKEZDETT NŐNI, - erre még nem jöttem rá, pontosan mitől. 15 éve foglalkozom nagyon behatóan (több társterületet is érintve) hálózatépítéssel (6 gyermek mellett nem tudtam hagyományos munkahelyi karriert építeni, viszont a pénzre egyre nagyobb szükség lett, főleg ahogy nőttek), kiolvastam a fél Bagolyvár Kiadót, feliratkoztam és a mai napig aktív olvasója vagyok több nívós marketinges szakoldalnak, és egyre jobban élvezem az egészet, holott még átütő anyagi sikereim MÉG nincsenek. Viszont egy folyamatos, de fix haladás már ezen a téren is kezd mutatkozni hála Istennek, - és a sok szaksegítségnek az elmúlt évek alatt!
Nem akarom hosszúra nyújtani: lényeg, hogy ha az ember hajlandó változtatni, és nem ragaszkodik görcsösen úgynevezett bevált módszerekhez, akkor egy idő után legalább is tényleg mellé áll az élet és elkezdenek jönni az először csak kisebb, de szép lassan növekvő sikerek. Lehet, hogy nem ott, nem úgy és nem akkor, ahol, ahogyan és amikor az ember elvárná, mert az életnek is megvan a maga tempója és arculata, ha úgy tetszik: személyiségjegyei, - de ha egyszer beindul valami, akkor az beindul.
Ezért tudom azt mondani, hogy a tanulás, a készség, az akarat, a kitartás, szorgalom, rugalmasság, kreativitás még nem minden, de ha valaki tényleg ELKEZDI SZERETNI IS A SAJÁT SZAKMÁJÁT, TERÜLETÉT ÉS AZ ÜGYFELEIT, akkor borítékolható a siker - bár az időpont nagyon eltérő lehet mindenkinél. (Ez is sok mindennek a függvénye.)
Nagyon örülök, hogy rátaláltam Istvánra, és a mai napig rengeteget merítek tőle. Nagyon használható, a mindennapi életben is igen jó százalékban hasznosítható, gyakorlatias ötletei, meglátásai vannak, és külön örömömre szolgál, hogy rengeteg megerősítést kapok általa és a tanulmányain keresztül is!
Kívánok szép napot és sok sikert, bőséges bevételeket mindenkinek - minden napra, és így karácsony előtt egy nappal mit is mondhatnék még: békét, derűt, jó egészséget, sok-sok elismerést, szeretetet, sikert az élet minden területére! Minden válság és egyéb külső dolgok ellenére!
 
ANi.
 
 
 
 

Szénásiné Tasnádi ANi
Válasz erre a hozzászólásra



Nem tudom, van-e valakinek valamilyen ötlete, hogy mit csináljak ahhoz, hogy több érdeklődőm legyen, illetve, hogy több megbízási munkát kapjak?
Fotórestaurálással és ami még ebbe a körbe tartozik, retusálással, montázsok készítésével, képmanipulációval, valamint fotóról készült digitális festészettel foglalkozom.
Már nagyon sok mindent kipróbáltam: linkcsere, újsághirdetés, személyre szóló email küldés az ismeretségi körömben. Végig jártam egy csomó fotós műhelyt, ajánlva a szolgáltatásomat, természetesen mindenhol azt mondták, hogy hívnak, ha lesz ilyen igény.
ÉS SEMMI! EGYETLEN EGY ÉRDEKLŐDŐ, KONKRéT MEGBÍZÓM SEM VOLT MÉG!
Valamit pedig rosszul csinálok. Fotórestaurátorok pedig kevesen vagyunk. 
Vagy ennyire nincs igény erre a munkára?
István nagyon jó és másoknak talán hasznos cikkeket ír, szeretem olvasni őket, de sajnos az én profilomat még egyetlen egy tanácsába sem tudtam átültetni.
 

Zentainé Márta
Válasz erre a hozzászólásra



kutyafája

Szia Zoltán.ű
 Én is beállok a rajongóid közé, rettentő sok, hasznos tanácsot tudsz adni...de amikor megnyitottam akkor találtam meg az oldaladat, de a leghasznosabb tanácsadója az üzletemnek Te vagy!
Kér/d/ésem az, hogy konkrétan az állateledel boltomnak tudnál-e ajánlani valami ütőset? van egy nagy konkurensem, hozzám szívesebben jár azonban a ráérős, magányos nyugdíjas réteg, akik csak egy kis társaságra vágynak, és hozzám szeretnek bejönni, mert a vásárlás mellé egy két kedves szót is kapnak. továbbá a bolt elhelyezkedése a környező kb 16 településre induló buszpályaudvar mellett van, tehát helyileg ütős helyen. ezen kívül van egy réteg, akik rendszeresen járnak vissza középkorúak, fiatalok. Az adu kártyám, hogy a városban egy állateledel bolt sincs nyitva ebédidőben, csak én. az összes többi boltnak 2-2.5 órás ebédszünete van. Akikre támaszkodnék, azok a kisnyugdíjasok és falvakban élők, akik a buszra menet megveszik amire szükségük van.
Kérlek adj konkrét tanácsot, ötletet, hogy mivel tudom még a maradék nyugdíjas vagy más - vidéki- réteget is becsalogatni a boltomba. a "Legolcsóbb" dolog valóban elcsépelt, mert ha én akciózok, a másik üzlet 10 forinttal alám megy stb.
-remélem a konkurenciám annyira el van szállva magától, hogy nem olvassa a hírleveleidet -
köszi előre is a segítségedet.
további sok sikert
MrsW.

Williams Krisztina
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Lopja az ötleteidet a konkurencia?

Lopja az ötleteidet a konkurencia?, ajándéküzlet reklámszöveg, ajándékbolt konkurencia, milyen üzletet nyissunk, hogyan nyissunk cipoboltot, konkurencia éterem, reklámszövegek cukrászdába, étterem konkurencia, cégnév ötletek, mi az a konkurencia, konkurencia etterem

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing