Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - A jó terméket nehéz marketingezni



A jó terméket nehéz marketingezni

Elég érdekesen hangzik nem?
Még mielőtt gyorsan elmenekülnél egy ilyen képtelen kijelentés hallatán, hadd áruljam el, hogy én pont most estem ebbe a hibába…

Szeretném egy igen fontos és érdekes dologra felhívni a figyelmed, amelyet ha nem veszel figyelembe, akkor Te is úgy járhatsz, mint én és vért fogsz izzadni az értékesítési szövegeid megírásával.


Igaz, hogy már elég régóta tisztában vagyok azzal, amit most le fogok Neked írni, de úgy jártam, mint az oldal egyik közkedvelt cikkében emlegetett "jó szakember", aki csak a terméke tökéletesítésére törekszik és nem foglalkozik annak eladhatóságával.
Lehet, hogy tudsz róla, lehet, hogy nem, de elég nagy fába vágtam a fejszémet…


Már régóta töröm saját magamat és a programozóimat egy olyan értékesítési rendszer kifejlesztésén, amellyel a Tiédhez hasonló cégek könnyű szerrel piacvezetővé válhatnak a maguk kategóriájában.


Ez elég szép ígéret, amellyel szerencsére tapasztalatból is mondhatom, nem lenne gond.
Már jó ideje kész ez a csodarendszer, de úgy látszik megbukok a termékemhez kapcsolódó értékesítési szöveg megírásával…


A gond az, hogy egy sokfajta igényt kielégítő termékhez egyszerűen nem lehet (hatékony!!!) értékesítési szöveget írni.


Kíváncsi vagy miért nehéz eladni egy kiváló terméket?

 

Kiváló a terméked? Tényleg minden igényt kielégít?
Van egy rossz hírem.
Ennek a terméknek sajnos csak Te fogsz örülni...

 

Minél több igényt tud kiválóan kielégíteni a terméked vagy szolgáltatásod, annál nehezebben fogod tudni eladni.

Tudom, ez teljesen ellent mond a józan észnek, de mindjárt meglátod, hogy miért állítok ilyen képtelenséget.

 

Örülnél egy olyan autónak, amelyik olyan elegáns, mint egy Mercedes, annyira biztonságos, mint egy Volvo, olyan megbízható, mint egy Toyota, olyan formatervezett, mint egy Alfa Romeo, annyira élmény vezetni, mint egy BMW-t és annyiba kerül fent tartani, mint egy Suzukit?

 

Oké tudom, hogy ilyen autó nem létezik, de ha lenne egy ilyen csodád, akkor joggal állíthatnád, hogy ez a legjobb autó a világon. Könnyű szerrel gondolhatnád azt is, hogy ez lenne a legjobban eladható autó a piacon. Ugye?

 

 

Vajon tényleg könnyű reklámozni a minden tekintetben jó terméket?

 

 

Tegyük fel, hogy a céged kínálja ezt az előbb említett csodajárgányt és a Te  feladatod, hogy eladd.

Tisztában vagy vele, hogy a legjobb autó van a birtokodban, ami valaha csak létezett. Kétséged sincs afelől, hogy valaki ne rajongana ugyanúgy ezért a termékért, mint Te.

 

Milyen reklámmal robbannál be a piacra?

Milyen szöveggel csábítanád el a különböző konkurens márkák rajongóit?

 

„Ez a legjobb autó a világon!”

 

Vicces kijelentés. Szerinted ki venné komolyan?

Mégis, miért hinné el ezt Neked bárki a világon?

 

Mindenkinek van egy saját kialakult képe arról, hogy melyik a legjobb márka.

Te is észrevetted már, hogy ügyfeleid, gyakran olyan konkurens márkák iránt rajonganak, amelyekről Te pontosan tudod, hogy gyengébbek, mint az általad forgalmazottak, vagy az általad jobbnak ítélt termékek márkái.

 

Az emberek szeretik legjobbnak ítélni a saját választásukat (hiszen ezért választották) és az álmaikat (hiszen erre vágynak). Egy ilyen reklámszöveggel nem írhatod felül a garázsban pihenő Audi iránti rajongást és a gondolatokban szereplő Ferrari iránti vágyat.

 

Nézzük milyen reklámszöveget lehetne még elsütni…

 

„Az első autó, amelyik

olyan elegáns, mint egy …,

annyira biztonságos, mint egy …,

olyan megbízható, mint egy …,

olyan formatervezett, mint egy …,

annyira élmény vezetni, mint egy …-t és

annyiba kerül fent tartani, mint egy …-t!”

 

Vajon meggyőzné ez a hirdetés a konkurenseid (Volvo, Toyota, Alfa Romeo, BMW) rajongót?

 

Sajnos nem…

 

 

Egyetlen szót kell birtokba venned…

 

Próbáld csak meg a fenti reklámszöveg kipontozott helyeire beilleszteni az autómárkákat.

 

Gond nélkül menni fog, mert a felsorolt autómárkák többnyire egyetlen szót, vagy előnyt birtokolnak az emberek fejében. Nyilván azt a márkát fogod beilleszteni a legkönnyebben a megfelelő helyre, amelyiknél a legjobban célba jutott ez a törekvés.

 

Hiába minden szempontból tökéletes a terméked, vagy szolgáltatásod, ha nem birtokolsz vele egy szót a vásárlóid fejében, mert akkor bizony nehézkes lesz az eladás.

 

 

Csak egy szót birtokolhatsz és nem többet…

 

Ha egyszerre több előnyt próbálsz meg a piacba belesulykolni, akkor a sok mondanivalóval egyszerűen képtelen leszel behatolni a lehetséges vásárlóid gondolataiba.

Egyrészt nem foglalkoztathatod a gondolataikat egyszerre sok előnnyel, mert nem fognak egyet sem megjegyezni ezekből, másrészt könnyen gondolhatják azt, hogy ami mindenre jó, az semmire sem jó igazán.

 

Egyetlen előnyt, szót, kifejezést kell a termékedhez, a márkádhoz, vagy a cégedhez kapcsolnod és ezt kőkeményen bele kell vésned az emberek tudatába. Ennek a társításnak olyannyira erősnek kell lennie, hogyha bármikor elhangzik ez a szó mindenkinek a Te céged jusson azonnal az eszébe.

 

Mi jut eszedbe a „konkurenciaharc” szó hallatán?

Mi jut eszedbe, ha a „konkurensek megelőzéséről” van szó egy beszélgetés során?

 

Ha egy olyan előnyt, egy olyan szót találsz magadnak, amelyet könnyedén a hozzád társíthatnak akkor nyert ügyed lesz, ugyanis egy tű éles pengével vághatsz utat magadnak az emberek gondolataiba, és ha már megnyitottad az utat, akkor hamarosan a termékedet is beviheted.

 

 

Keress egy szabad szót, vagy kifejezést…

 

Vigyáznod kell azonban arra, hogy ezt a szót, vagy előnyt ne birtokolja senki. A Toyota (állítólag) arról híres, hogy nem hibásodik meg, azaz ő birtokolja a „megbízható autó” szót.

 

Ha autógyárként Te is a megbízható szóval szeretnél a köztudatba kerülni, akkor máris egy hatalmas versenytársba ütköznél bele, nem beszélve arról, hogy hihetetlen energia, reklám pénz és idő befektetés árán sem tudnád átírni a (Toyota = megbízható autó) szókapcsolatot.

 

Biztosan van a Te portékádnak is egy olyan jellegzetessége, egy olyan előnye, amelyet odaszegezhetsz a céged, vagy márkaneved mellé. Nézz szét nyugodtan a konkurenseid honlapjain, hogy igyekszenek-e birtokolni egy kifejezést, és ha találsz egy olyan szót, amelyik még szabad, akkor kezdd el ezt kisajátítani.

 

 

Szavak és előnyök, amelyeket felesleges kisajátítanod…

 

Olcsóság, megbízhatóság, szakértelem, hatalmas választék, kedves kiszolgálás...

 

Kár arra törekedned, hogy ilyen általános és elcsépelt kifejezéseket hirdess teljes erővel.

Itt van például az „olcsóság”. Mindenki arra törekszik, hogy minél olcsóbban adja a termékeit, vagy éppen ezt próbálja meg elhitetni az emberekkel.

 

A „legolcsóbb” címért vívott harcban nagy a küzdelem, csak abban az esetben lehet esélyed kisajátítani ezt a szót, ha a piac tisztában van azzal, hogy Te és a versenytársaid köztudottan drága termékeket, vagy szolgáltatásokat kínálnak (jacht, ISO rendszerek).

 

 

Szavak és előnyök, amelyeket érdemes kisajátítanod…

 

Olyasmit keress, amelyek megkülönböztetik, eladják a termékedet és persze még szabadok.

Ezek lehetnek annyira egyszerű dolgokon alapuló előnyök is mint az előző hírlevélben emlegetett Burger King féle tűzön sütés is. Ők sem erőlködnek azon, hogy a termékeik egyéb előnyeit is ugyanilyen erővel próbálják bevinni a köztudatba.

 

Válassz Te is a céged, terméked, vagy szolgáltatásod előnyei közül egyet amely...

·         megkülönböztet a konkurenciától

·         nem foglalt

·         a konkurenseid közismert gyengeségére kínál megoldást

·         eladja a termékedet

·         kiszakít egy réteget a konkurencia ügyfélköréből

·         könnyen megérthető, ezáltal könnyen is hirdethető.

 

Ha megvan ez az egyetlen dolog, akkor kezdd el mindenhol ezt emlegetni, reklámokban, hirdetésekben, termékleírásban, névjegykártyán, honlapon és miden olyan ponton, ahol a lehetséges vásárlóiddal érintkezhetsz.

 

Szegezd ezt a megkülönböztető jelzést a cégedhez és így azonnal ki fogsz lógni a sorból.

 

Lesznek konkurenseid akik ölik egymást az ügyfelekért és leszel Te, aki kilóg a sok egyforma "mindenben jók vagyunk" cég, termék és szolgáltatás közül. 



(69 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: eladható termékek, legjobban eladhato termekek, eladható jó termékek, autómárkák marketing harca, interneten legjobban eladható termékek, milyen terméket lehet gyorsan eladni, hogyan kell egy terméket eladni, mi a jó eladható termék?, konkurencia termékek, legjobban eladható termék

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: A jó terméket nehéz marketingezni


Jó ötlet!

Igen!

Most mindjárt neki is állok keresgélni.

Köszi az ötletet!

Marcsi
Válasz erre a hozzászólásra



végzek a konkurenciámmal

Mindig mikor idejövök és elolvasom amit írtál, azt érzem, hogy oké, mostantól a konkurenciámnak annyi!:)

ez megint olyan ütős lett, hogy egyből meglódult az agyam, de most kapcsolok, hogy én tulajdonképpen szabadságon vagyok a héten:D natessék, látod mit művelsz szegény konkurenseimmel?:))

Rita

Vidi Rita
Válasz erre a hozzászólásra



A kis dicsekvő

Kiről is szól ez a cím?Arról aki a :legolcsobb,legtöbb,legkisebb,leg,leg,leg,és/legbutább/.Miért is?Nem tagadom jómagam mint afféle öreg, talán úr is sok mindent elolvastam az életem során.Tekintve,hogy csak 27 éve foglalkozok üzlettel mindíg olvasok/ha tehetem/ szakkönyveket.Bevallom ezt a "leg" témát sehol nem olvastam,lehet,hogy én olvasok felületesen.Erről még késöbb.Van egy könyv/sajnos manapság meg sem lehet szerezni/címe:Hogyan nyissunk boltot,egy Kanadában élő magyar írta.Bár szabadon de mégis idézek tőle pár sort:Válaszd ki,hogy mit akarsz árulni,és abban legyél profi,legyen az üzletedben belőle minden méret,fazon,szín,stb ami csak fellelhető,ha lehet ami még fel sem lelhető./már ügyes/.Ne akarj mindent eladni főleg ne azt amit az első szupermarketben tömegével árulnak.csak egy témakörrel foglalkozz.Ha a hazádat kell megvédened és megkérdik hol akarsz és mivel harcolni és te azt mondod lovon,hajón,levegőben,tankkal,repülővel,puskával,és torpedóval,akkor bolondokházába csuknak.Ha te vagy a legolcsobb,minőségi,legnagyobb választékkal,legjobb kiszolgálással,legsatöbbi akkor nem zárnak be csak simán hülyének néznek.Okkal.Mert ha ilyen jó akkor miért ilyen olcsó.hogy lehet ilyen jó ilyen gyorsan?Folytassam.Hihetetlen de ez is egy külön szakma.Ha már itt tartunk mai manager scoolt /nem tévedésböl írtam így/végzett jólfizetett szakmenedzsereinket se tanítják túl.Főleg a fizetős magyar "akreditáltak.Tisztelet a kivételnek.Múltkor egy pár ilyen igazgatóval sikerült beszélnem,és megjegyeztem a,Joe Girard könyvben szereplő árhorgonyt és a viszketegségi időt.Bámulva bólogattak,majd egy kis idő múlva megkérdezték az meg mi.Mikor elmondtam az volt a válasz "tényleg,logikus,ötletes,kár,hogy Ök ezt nem tanulták soha.Bravó.Nos ezért tanulok én még 55 évesen is.Ez a szakma mindíg újat hoz és mi mégis a római kori módszerekkel akarunk eladni.Klassz.Leg,leg,leg...
 
Tiszteletem:Lajos

Kovács Lajos
Válasz erre a hozzászólásra



kössz az önbizalmat

olyan egyszerüen átültethetö tanácsokat adsz, hogy még olyan embert is cselekvésre mozditottál mint én.
Finoman besz...ri voltam, hogy hogyan is kezdjek hozzá egy honlap elkészitéséhez.
Tele vagyok már hangzatos jótanácsokkal amiket az okosak és bátrak át is tudtak ültetni a gyakorlatba. Egyre több tényleg jó honlapot látok.
Ez mégjobban elbátortalanitott a nekiindulástól, mivel én nagyon nem értek a számítógéphez és annyiszor bevittek már az erdöbe, hogy még a fogpiszkálótól is félek már.
Szóval önbizalom nuku.
Most mióta a te oldaladat és a hirleveleidet olvasom végre gyakorlati tanácsokat találok egyszerü szavakkal és ami a legfontosabb nekem vezérfonalakkal.
Az internetes üzletem amit most csinálok szintén ezen alapszik és ami nekem fontos sikeres is lehettem benne.
Köszönöm a pontról pontra kisérö jótanácsokat.
A kérdésem csak az, ha mindent megtanitasz még az ilyen bénáknak is, mint én miböl élsz?
Köszönöm, hogy vagy és, hogy rád akadtam
Zambach Emese
 

Zambach Emese
Válasz erre a hozzászólásra



topik

Remek szöveg!
 
Köszönöm és Bravo!
 
Béla

Havasréti Béla
Válasz erre a hozzászólásra



Pedig az igazság az, hogy tényleg én vagyok a legjobb a világon és aki ezt nem hiszi, az még nem ismer, ideje utánajárni )

Nagy Eszter
Válasz erre a hozzászólásra



Túlzott szelektálás...?

Szia!
Ez remek írás.
Bennem van egy félelem, hogy ha tényleg sok mindenre jó a termék, és valóban az egyik legjobb az üzlet, akkor ha egyetlen dolgot emelek ki, nem vész-e el egy csomó olyan ember, aki egy másik vonás miatt lett volna elkötelezett...?
Legyen szép napotok!
Nóri
 

Terjéki Nóra
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
A jó terméket nehéz marketingezni

A jó terméket nehéz marketingezni, legjobban eladható termék, konkurencia termékek, mi a jó eladható termék?, hogyan kell egy terméket eladni, milyen terméket lehet gyorsan eladni, interneten legjobban eladható termékek, autómárkák marketing harca, eladható jó termékek, legjobban eladhato termekek, eladható termékek

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Kedves Fórumozók!

Egy használt babaruházattal rendelkezem és szeretnék az interneten megtalálható nagyobb hirdetési oldalakon hirdetni. Szeretném a segítségeteket, véleményeteket kérni egy általam összerakott, megfogalmazott hirdetésről! Nagyon sokat segítene, ha véleményeznétek! Előre is köszönöm és várom a válaszaitok.

Cím: Ha nincs szezonális használt babaruhája, mi segítünk Önnek!

Kedves Anyukák, Kismamák!

Ugye Önöknek is elegük van a drága, gyorsan kinőtt babaruhákból?

- Nem tudja, hogyan spóroljon?
- Havi szinten tudná a megsporólt pénzt másra is költeni?

Ragadja meg a lehetőséget!

Vásároljon kényelmesen otthonról kis kiszerelésben előre elkészített használt babaruha csomagot egészen újszülött mérettől 3 éves korig.

Segítőkész kollégánk privát üzenetben várja jelentkezésüket!
Üdvözlettel:
Babytex Team
Nóri
Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing