Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Névjegykártya marketing tipp



Névjegykártya marketing tipp

Tudtad, hogy olyan ügyfélszerzési lehetőség rejlik a névjegyedben, amelyről nagy valószínűséggel még nem is tudsz? Szeretnék mutatni Neked pár trükköt, amellyel valóságos üzletvadásszá változtathatod a névjegykártyáidat.

Használd ezeket és ne törődj vele, ha a névjegyed különbözni fog a megszokottól, elvégre is ügyfeleket akarsz szerezni nem pedig puccos névjegykártyákat birtokolni nemde?
Hogyan tudod meggyőzővé és egy életerős ügyfélvadásszá varázsolni ezt a kis papírdarabot?

 

A névjegykészítő cégek minden bizonnyal Téged is arra próbálnak rávenni, hogy minél exkluzívabb névjegykártyát csináltass, mert elméletileg, akkor jobban megnő az ügyfél bizalma és bla bla bla bla…

 

Te vásárolnál csak azért egy ismeretlen cégtől, mert találtál egy puccos, fából, műanyagból vagy bőrből készült névjegykártyát?

 

Nyilván emiatt semmiképpen sem.

 

Persze, nem árt, ha jól megjegyezhető és különleges névjegyed van, amellyel kilógsz a konkurenseid közül, de ez még kevés lesz ahhoz, hogy magadhoz is irányítsd az ügyfeleket.

 

Vigyázat! Ez a névjegy a megszokottaktól merőben eltérő lesz, viszont ügyfeleket fog Neked hozni. Nem mondom, hogy minden helyen ezt osztogasd (bár megéri) de, ha olyan helyen vagy, ahol nem célod az ügyfélszerzés, akkor ott nyugodtan használhatod a régit is.

 

 

 

Hogyan indíthatsz meg egy beszélgetést a cégedről?

 

Érd el, hogy, aki megkapja a névjegyed, azonnal elkezdjen érdeklődni a céged, a terméked, vagy a szolgáltatásod iránt.

A következő szövegnek érdemes a legelőkelőbb helyet biztosítanod, hogy azonnali kérdezősködést válts ki a partneredtől.

 

1. Dobj fel egy problémát, vagy veszélyt, ami a lehetséges ügyfeleidet érintheti, olyasmit, amelyet Te tudsz megoldani.

Aki megkapja a névjegyed ismerjen a saját problémájára, vegye észre azonnal, hogy olyan emberbe botlott, aki ismeri és átérzi gondjait.

 

„Önnek is az idegeire megy, hogy minden áthallatszik a szomszéd lakásból? Egyszerűen nem tud aludni az állandó zajtól?”

 

Ebből már el is indulhat egy beszélgetés, hiszen Te is sokszor tapasztaltad már, hogy a problémák gyakran témái az első beszélgetéseknek, ugyanis a panaszkodás olyannyira egyszerű beszédtéma, mint az időjárás.

 

 

2. Csikard ki az érdeklődést, azaz tedd kíváncsivá, aki megkapja a névjegyed. Ezt úgy érheted el, ha megcsillantod a lehetséges megoldást. Tudasd, hogy Te tisztában vagy a megoldás mikéntjével.

 

„Szeretne könyvtári csendet a lakásába, még akkor is, ha házibuli van a szomszédban?

 

Hívjon most és azonnal megtudja mi az a 4 megoldás, amellyel végre csöndet teremthet és egy életre megszabadulhat az idegesítő zajoktól…”

 

Egy ilyen szöveg érdeklődőket fog Neked hozni, éppen ezért érdemes ennek szentelned a legjobb helyet a kártyán.

 

Figyeld meg, hogy a legtöbben a cégnevet írják a legláthatóbb helyre, ami egyetlen ügyfelet sem hoz, hiszen az emberek nem arra vágynak, hogy felhívhassák telefonon a „Kiss Bt-t”, hanem a saját problémáikra keresik a megoldást.

 

Azt villámgyorsan elfelejtik, miért is kaptak névjegyet a „Kiss Bt-től”, viszont egy ilyen szöveg még évek múltán is aktuálissá tehet egy érdeklődést.

 

 

 

Hogyan ösztönözheted a vásárlást, ha már érdeklődnek?

 

A névjegyed második oldala legyen egy ajándékra jogosító kártya, amellyel becsábíthatod az érdeklődődet az üzletbe…

 

Tudom, hogy egy ajándék pénzbe kerül, de Te is tudod, hogy egy hatástalan hirdetés még ettől is költségesebb, főleg ha nem hoz Neked egyetlen ügyfelet sem, az ajándékot pedig csak akkor kell odaadnod, ha az ügyfeled már fizetett neked.

 

A szöveg:

 

„Ez a kártya egy hónapon belüli vásárlás esetén a következő ingyenes szolgáltatásra, ajándékra, vagy kedvezményre váltható át...”

 

Érdemes olyasmit felkínálnod, ami valóban be is hozza az üzletbe az érdeklődődet. Ezekről már olvashattál egy korábbi hírlevélben…

 

A kép az ajándékról:

 

Tedd a kívánatos és csábító ajándék képét a szöveg mellé. Lássa az érdeklődő, hogy mi vár rá, vágyakozzon az ajándékra, amiért csak annyit kell tennie, hogy Nálad költi el a pénzét és nem a konkurenciánál.

 

Az ajándék jobb mert kézzel fogható, látványos és jobb a hatása, mint a kedvezménynek. Nem fontos a saját termékedből adnod az ajándékot, adhatsz például egy doboz bonbont is, ha ez kellően motiválja a célcsoportodat.

 

Bonbonra váltható névjegy.

Szerintem nem hangzik rosszul…

Csak -400Ft és csak vásárlás esetén csökkenti az árrésed.

 

Kell egy sürgető határidő:

 

Ha havonta rendelsz újabb adagot a névjegykártyáidból, akkor érdemes konkrét felhasználhatósági dátumot is nyomtattatnod a névjegyre, így sürgőssé teheted a vásárlást.

 

Ha ezt megteszed, akkor egy hónapon belül viszontláthatod az érdeklődőt, ha mégsem, akkor az érdeklődő továbbadhatja egy ismerősének az „ajándékot”.

 

 

 

Hogyan lehetsz Te a problémamegoldó ember?

 

Nagyon jól hangzanak a következő tisztségek: cégvezető, tulajdonos, projektmenedzser…

 

De miért késztetne ez bárkit is, hogy felemelje a telefont és hívjon?

 

Alaposan megkönnyítheted az érdeklődőid dolgát, ha olyan tisztséget adsz magadnak, ami arra ösztönzi őket, hogy hívjanak.

 

Te kit hívnál fel könnyebben?

A projektmenedzsert?

Vagy…

 „aki segít Önnek kiigazodni a házimozik bonyolult világában”?

 

Lehet, hogy ez nem olyan flancos tisztség, mint mondjuk a „tulajdonos”, de HATÁSOS!

 

 

 

Hagyj mély nyomot az emberben…

 

Érdemes olyan névjegyet csináltatnod, amellyel látványosan kilógsz a konkurenseid közül, jegyezzék meg az emberek a kártyádat a különleges formája, vagy színe miatt.

 

Ha egy megszokottól merőben eltérő kártyával rukkolsz elő, akkor foglalkoztatni fogod az emberek képzeletét, így a Te céged jobban beléjük ivódik.

 

 

 

Ne spórolj rajta, inkább szórd szét…

 

Ha már megfelelően ügyfélvadásszá tetted a névjegyedet, akkor már nem attól fogsz rettegni, hogy megint elfogy és újra csináltatni kell, hanem érezni fogod a késztetést, hogy mindenhol több darabot hagyj belőle.

 

Szórd is, mert megéri…

 

Ezentúl ne csak egyetlen névjegyet adj az érdeklődőidnek, hanem minél többet, hiszen mindegyik egy kis vírus, amely megfertőzheti a lehetséges ügyfeleidet.

 

 

 

Milyen elvárásoknak kell megfelelni egy ütős névjegynek?

 

·         Keltse fel az érdeklődést és beszélgetést indítson meg a cégedről.

·         Lógjon ki a sorból, legyen különleges, hogy jól megjegyezzék.

·         Iratkoztasson fel érdeklődőket a hírleveledre.

·         Aki egy év múlva veszi elő, ne kérdezze ki az a „Kiss Bt”,

·         Az ajándéknak köszönhetően…

o    ne engedje az érdeklődőidet a konkurenciához,

o    ne érje meg eldobni,

o    határidős vásárlást hozzon Neked,

o    érje meg továbbadni és elosztogatni.

 

 

Persze, ha ragaszkodsz a hagyományos névjegyedhez, akkor azt is megtarthatod, csak ügyféljelölteknek ne adj belőle… :)

 

Te is tudod, hogy a névjegyed szövegének megváltoztatása semmibe sem kerül, ingyen van, akkor hát hajrá csinálj ebből is egy ügyfélvadászt!

 


(76 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: névjegykártya ötletek, ügyfélvadászat, névjegykártya ötletek, marketing-névjegykártya, névjegykártya ötletek, névjegy ötleztek, nevjegykartya otletek, névjegykartya marketing, marketing trükkök kerteszetek szamara, nevjegykartyak otletek

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Névjegykártya marketing tipp


Gratulálok!

Gratulálok!

Nagyon sok hírlevélre feliratkoztam már, de legtöbbjüket csak átnézem.Az Önöké figyelemre méltó, és szerintem nagyon hasznos is.

Köszönöm

H. Péter
Válasz erre a hozzászólásra



Másnak is ajánlom

Amikor elkezdtem olvasni az első hírlevelet olyan érzéseim lettek,hogy íme egy ember aki tényleg összefoglalja mind azt ami összeségében sok embernek problémát jelent. Valóságos pédákat említ meg folyamatosan, és ésszerű keretek közöt működő megoldásokat ajánl.

Javasolnám, hogy szolgáltatásokat végző cégek részére is adjon tippeket, tanácsokat, akik esetleg nem árulnak kifejezetten terméket, hanem szolgáltatást. (kertészet, takarítás, stb.

Barátsággal

Krizsán Gábor
Válasz erre a hozzászólásra



tüzijáték

Húúúú, aaaa, vúúúúú. :)

Ezek annyira szokatlan és forradalmi ötletek, hogy ilyeneket még nem is láttam élőben.

Illetve olvastam Joe Girard névjegyeiről, de ez az írás, még rajta is túltesz.

És ha más embereknek csak szokványos, unalmas névjegyeik vannak, akkor a fenti ötletekkel nyerni és kitűnni lehet.

Köszönöm a tippeket a nem mindennapi névjegyekhez! Hamarosan megvalósítom.

Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Az elmélet és a gyakorlat

Igen. Végre egy olyan ember, aki nem csak elméletben "osztja az észt", hanem egyszerűen megvalósítható ötleteket ad.  Úgy hiszem, hogy a kisvállalkozások számára az ilyen, valóban megvalósítható ötletek teszik lehetővé az előrelépést

Gratulálok. Holnap már nyomtatják is a fentiek szerint átalakított új névjegykártyámat.

Tóth Gábor
Válasz erre a hozzászólásra



Igen...

Mindenben igent kell mondani a levélre/és tartalmára/!

Nálam most kifejezetten ötös érdemjegyet kapott.

Kipróbálom,mert látok benne fantáziát!

 

Sárai-Szabóné Karácsony Tünde
Válasz erre a hozzászólásra



Névjegy hátoldalához egy ötlet

Ez a névjegykártyás ötlet természetesen jó és működik.

Amennyiben nem kétoldalas a névjegyed a hátulját felhasználhatod valami szép képnek, ábrának és itt az a lényeg (szerintem), hogy a hátulja legyen többfajta. Láttam már magyar és römi kártyát (amikor névjegyet adsz viccelődhetsz, hogy húzz egyet).  Lehet vicces ábra is (Pl Cégünk tud olcsón, jól és gyorsan dolgozni, ön kettőt választhat.) de a lényeg a változatosság(szerintem). Vélemény?

BlackIT BOX
Válasz erre a hozzászólásra



Íme, az új névjegykártyám

   Hogy ne csak lelkesedjek, de mutassam is, amit megvalósítottam. Íme a névjegykártyám:
 
 
Köszönöm az ötletet! (remélem látszani fog a beillesztés, mert most szerkesztéskor még csak az üres helyet látom)

Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



névjegy

Hát ez nem jött be.... :((
 
No de engem nem olyan fából faragtak, hogy ezt annyiban hagyjam. Elhatároztam, hogy ma mindenképp eldicsekedek az eredménnyel :), így jobb híján feltettem ide:
 
Akit érdekel, nézze meg.
(azért kíváncsi lennék mások "újtípusú névjegykártyájára" is)
 

Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Kedves Ildikó!

Sajnos az adott link még mindig nem jó, de tudom, hogy Te nem fogod feladni!

Kuti István
Válasz erre a hozzászólásra




Nekem nincs!

Már régóta nincs névjegykártyám. Pont a leírtak miatt. Uncsi, sablonos. ééssss: A kocsi kesztyűtarójába, kukába névjegytartóba  kerül. Soha többet ne veszik elő.
 
De ez. Ez már így mindjárt más. Éreztem hogy van megoldás csak nem tudtam.
 
Köszi

Marik László
Válasz erre a hozzászólásra



Már használom :)

Üdv
 
Az én névjegy kártyám kb. fél éve plexi ,gravirozva,
minimál infóva:
név
megnevezés
telefon
weboldal
és működik (90% fölött!).
Az első adagott játékból csináltam kiállításra és akkora hatása van ,hogy azóta ha áll a cnc mindig csinálok egy adagot :)
 
Viszont az ajándék nekem nem jön be , anyira speciális dolgot csinálunk ,hogy nem kell az az ügyfél aki az ajándék miatt jön :)

gulácsi zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Névjegykártya

Már csináltattam a Mesterelme napon tanult új tipusú névjegykártyát, de ez még jobb, és pont elfogy, már írom is az új szövegét,
köszönöm a segítséget, nagyon hasznos ötletek, üdvözlettel, Vasné Gergely Éva
 

Évi
Válasz erre a hozzászólásra



Nagyon szuper!

Tudtam, hogy valamit tennem kellene névjegykártya ügyben.
Köszi a tippeket!
Holnap neki is látok megtervezni az újat.

Marcsi
Válasz erre a hozzászólásra



Ez  a tanács nagyon jókor jött,köszönöm!
Igy biztossan jóbban tudom a weboldalamat reklámozni! személyessen!

Marika
Válasz erre a hozzászólásra



Kezdő löket

Már egy ideje gondolkodtam rajta, hogy valahogy máshogy kéne ezt a névjegydolgot intéznem, és jó ötleteket kaptam tőled. Megtartottam a hagyományos exkluzív kártyáimat a komolyabb tárgyalásokra, de az üzletben bevezettünk egy új vásárlásösztönző kártyát is. A nevjegykiraly.hu -n terveztük a feleségemmel, sima, normál kártya, de jól működik, sokan visszajönnek vele az üzletbe. Köszönöm a kezdő löketet!

Ferkó
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Névjegykártya marketing tipp

Névjegykártya marketing tipp, nevjegykartyak otletek, marketing trükkök kerteszetek szamara, névjegykartya marketing, nevjegykartya otletek, névjegy ötleztek, névjegykártya ötletek, marketing-névjegykártya, névjegykártya ötletek, ügyfélvadászat, névjegykártya ötletek

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Annyira jó, hogy két órája olvasom újra meg újra, és nem tudom, hogy mit fogok vásárolni. De máris akarok. Az is igaz, hogy kész művészet volt feliratkozni a hírlevélre. Máskor nem lett volna időm ennyit keresni. Örülök, hogy itt jártam, és most lássam hogy ültetem a gyakorlatba. Köszi
Szia Andi!

Milyen programot használsz? Az általam ismert összes programban jól megjelenik.
:) csak a Te kedvedért megy pár napon belül egy velős anyag a banner hirdetésekről.

Miért ilyen nagy itt a csend? Hiányzol István!
Vidi Rita

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing