Bezár
 

Melyik az a 99 kényes pont, amelyek miatt nem vásárolnak tőled?

 

Tudd meg mit kell másképp csinálnod a webáruházadban, hogy ezután még akkor is nálad vásároljanak, ha éppen nem Te vagy a legolcsóbb.

Tanuld meg, gyorsan és egyszerűen, hogyan kell uralni a webes piacot!

Mit fogsz kapni? NEM reklámokat! Egyszerűen csak megmutatom Neked milyen trükköket, használunk azoknál az ügyfeleinknél akik a segítségünkkel már magabiztosan uralják a piacukat.






Kíváncsi vagyok rá,,

KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Hogyan marketingezz kiállításon



Hogyan marketingezz kiállításon

Hogyan viheti haza a kiállítás legkisebb standja a legtöbb ügyfelet? Szép kihívás, nem? Mégis pofon egyszerű megvalósítani, de csak akkor, ha figyelsz és Te is jól marketing módszert használsz...

Használd ki konkurenseid rossz beidegződéseit és profitálj belőlük bőven!

 

 Miért is járunk kiállítani az általános felfogás szerint?

  

"Azért, hogy megmutassuk leendő ügyfeleinknek cégünk hatalmas választékát, minőségi termékeit, valamint azért, hogy közelebb kerüljünk vevőinkhez."

 

"Mert muszáj nekünk is ott lenni, nehogy a konkurencia elvegye az érdeklődőket."

 

Ezek (a Te szerencsédre) nem a sikeres kiállítók gondolatai!

 

Egy kiállításról nem a legnagyobb, legerősebb, vagy legtehetősebb cégek szerzik meg a legtöbb ügyfelet, hanem a legügyesebbek.

 

Ha megkérdezném Tőled, milyen nagyobb kiskereskedelmi cégek vannak a saját szakterületeden, akkor biztosan sokáig tudnád sorolni a cégneveket!

 

Viszont, ha azt kérdezném Tőled, hogy milyen Kft-ktől lehet traktort venni, akkor szerintem egy céget sem tudnál megemlíteni, sőt talán egy traktor márkát se tudnál mondani!

 

Kár azt hinned, hogy az érdeklődőid ugyanúgy átlátják a piacodat, mint Te, aki nap, mint nap akaratlanul is ezzel foglalkozol...

 

Ha beállsz a kiállításon lézengő kíváncsi emberek közé és meghallgatod, miről beszélnek, a...

 

"hűű mekkora standdal van itt az XY Kft"

"alaposan kipakolt az XY márka!"

 

 ...típusú mondatokat garantáltan NEM fogod hallani.

 

Ezeket a mondatokat csak a szakmabeliek és csak a témával szorosan foglalkozók sütik el.

 

Könnyen hiheted azt, hogy egy kiállítást ilyen szemmel néznek az emberek, hiszen a kiállítás ideje alatt a kollégáid, a konkurenseidet ismerő törzsvásárlóid, viszonteladóid, szállítóid vesznek körül és így másról sem beszéltek, mint a többi kiállítóról.

 

Örülj neki, ha Te nem így gondolkodsz, mert ez már nagy előny a többiekkel szemben!

 

 

"hűű micsoda cuccok, de jó lenne nekünk is egy házimozi!"

 

Egy kiállítás az emberek 90 %-ában csak vágyat ébreszt, hogy maga is szerezzen egy hasonlót az ott kiállított termékek közül...

 

Hiába a rengeteg márkalogó, molinó, a céges erőfitogtatás, ha a látogatók döntő többsége csak kiállított műszaki csodákkal, újdonságokkal, magával a konkrét látnivalóval van elfoglalva.

 

Ez a többség csak arról álmodozik, milyen jó lenne az itt kiállítottakhoz [hasonló!!!] csodálatos terméket birtokolni.

 

Hogy a "csodálatos termék" milyen márkájú, vagy éppen melyik cégnél kapható, az ott a kiállítás helyszínén számukra teljesen lényegtelen!

 

Egy nem szakmabelinek annyi a látnivaló és érdekesség, hogy többre már képtelen odafigyelni.

 

Persze vannak olyan látogatók is, akik nem így gondolkodnak, de szerencsére ezek az emberek vannak kevesebben. Ettől függetlenül hamarosan azt is megtudod, milyen csellel szerezheted meg őket is!

  

Ha már tudod, hogy a vevők szempontjából nem számít mekkora kiállító vagy, akkor ezután nem a méretes kiállítási területre fogsz költeni, hanem a vevőszerzésre!

 

Így amíg a konkurenseid az értelmetlen erőfitogtatásra költenek, addig Te szép csöndben már kezdheted is becsomagolni és hazavinni az ügyfeleiket.

 

Hogyan?

  

Két módszert szeretnék mutatni Neked, melyeket külön-külön is használhatsz, de a legjobb, ha ágyúval lősz verébre és kombinálod a kettőt. 

 

Az elsőt a méregdrága céges ajándékok (sapka, lufi, kulcstartó, nyakpánt, póló, matrica) helyett, vagy a kisebb kiállítási stand árán megspórolt pénzből tudod fedezni.

 

Csinálnod kell valamit, ami az érdeklődők számára az első helyet fogja elfoglalni a hazavitt szóróanyagok között és minden látogatónak már a bejáratnál a kezébe kell nyomnod!

 

Míg mások a kiállításon akarják megszerezni az ügyfeleket (teljesen feleslegesen), addig Te a hazavitt szóróanyaggal lazán fejre állíthatod az erőviszonyokat.

 

Ki kell használnod a kiállítás utáni érdeklődést, az otthoni katalógusnézegetést.

A hirtelen megnőtt kíváncsisággal feldobott labdát Neked kell lecsapnod!

 

Ha a látogatót megfogják, kíváncsivá teszik a kiállításon látottak, akkor mi lesz érték a számára?

 

Névjegykártya, tevékenységet felsoroló szórólap, matrica, katalógus, árlista, céges lufi, sapka, nyakpánt, kulcstartó, ezek mind-mind hasztalanok!

 

A látogató arra lesz kíváncsi, mit tud megvenni a pénzéből, számolgat és álmodozik.

Ami még fontosabb, tele lesz kérdésekkel, elkezdi érdekelni minden információ a témával kapcsolatban, persze elsőre semmiképpen sem az, hogy hol lehet ilyen termékeket kapni.

 

Csinálnod kell egy olyan színes katalógust, amelybe annyi terméket beraksz, amennyit csak tudsz, szépen rádekorált nagyméretű ÁRAKKAL!

 

Nem baj, ha nem akkorák a képek, mint egy multi katalógusában. Csak az a fontos, hogy sok termék legyen benne, áttekinthetően csoportosítva, ár szerint növekvő sorrendben Á-RAK-KAL, csak a fogyasztó szempontjából fontos és ÉRTHETŐ leírásokkal.

 

Ki kell szolgálnod a kíváncsiságát, a Te prosid legyen az, amin a legtöbb termék van (használja ezt otthon az álmodozáshoz), minden infót adj meg neki (árakat, képeket, segédletet a kiválasztáshoz…)

 

Érd el, hogy a Te anyagod legyen a kedvence és csak azzal foglalkozzon!

 

Hogy hogyan lehet egy katalógust ellenállhatatlanná tenni, arról még később fogok írni, addig is néhány jó tanács a tartalmat illetően:

 

  • Ha nincs benne ár, akkor hozzá se kezdj!

Pont az az előnyöd a konkurenseiddel szemben, hogy míg ők félnek árakat feltüntetni, addig Te jól láthatóan „nagyképűen” nagy számokkal fogod a katalógusodban hirdetni az áraidat.

 

A nagy számok azt a benyomást keltik az érdeklődőben, hogy Te mered vállalni, sőt egyenesen már dicsekedsz az áraiddal, ezáltal ezek valószínűleg jó árak lesznek.

(emlékezz rá, hogy nem látják át a piacot úgy, mint Te)

 

Még egy indok az árak mellett: aki hazaviszi ezt a prosit és tovább epekedik a termékek iránt, az kényelmesen leül és elkezdi válogatni, melyik termék, milyen árban lenne neki a legmegfelelőbb. Nem az lesz a kedvenc prosija amelyikben nincs ár!

 

 

  • VESS BE MINDENT, AMI MEGGYŐZHETI, olyan trükköket, aminek nem tud majd ellenállni.

Egy ügyfél nem hisz jobban senkinek, mint egy másik ügyfélnek!

 

Éppen ezért legyenek „ügyfeleink által legjobbnak ítélt/legtöbbet dicsért termékeink, vagy ügyfeleink kedvenc termékei” kategóriák.

 

Kérj elismerő idézeteket régi ügyfeleidtől, amelyben szaktudásod, munkád minőségének, számukra nyújtott előnyeit ecsetelik, vagy éppen megköszönik, és ezek legyenek ott jól láthatóan az anyagodban.

(A törzsvevőid közül biztosan sokan hálásak Neked csak nem mondják.)

 

Te akármit írhatsz egy termékről, az emberek nem hisznek az eladóknak, csak egy másik vevőnek, így ezt a helyzetet a javadra kell fordítanod.

 

 

  • A KATALÓGUS CÍME ADJA EL A KATALÓGUST!

Mivel az érdeklődők számára teljesen lényegtelen a céged neve, vagy a prosid címe, ezért legyen nagybetűvel a cím, az amire kíváncsiak az érdeklődőid.

Nem baj, ha nem céged nagyságát fejezi ki az újság címe. Pl.:

 

Íme az ügyfeleink által legtöbbet dicsért 100 bútor…

 

 

 

  • Használd ki a HIRTELEN MEGNŐTT kíváncsiságot…

Alapozz arra, hogy nem ért hozzá és Te legyél az, aki nem eladni, hanem segíteni fog neki.

 

Legyen ott nagybetűvel, jól láthatóan egy hasonló szöveg:

 

 

 

„Nehéz ennyi termék közül választani?

Nyugodtan támaszkodj a tapasztalataimra,

szívesen segítek eligazodni ennyi termék között.

Hívj akár most az xxx-xxx számon és kérdezz bátran!”

 

 

Tudod, mit teszel egy ilyen szöveggel?

Megsokszorozod a telefonos érdeklődőid számát, persze teljesen INGYEN.

Ha az érdeklődő felhívott, akkor beszélgess vele, segíts neki, magától is meg fogja majd kérdezni, hogy Te mit ajánlanál neki.

 

Ugye mennyivel másabb egy ilyen szöveg, mint a konkurenseid „minőség és megbízhatóság ezt meg ezt csinálunk és árulunk” bla-bla szövege?

 

és itt kapcsolódik a képbe…

 

a 2. módszer, mellyel nem csak a laikusok csábíthatóak el…

 

A következő dolgot legalább annyira vagy még jobban kell hirdetned, mint a „bestseller” termékedet.

 

Legyen a prosid legláthatóbb, legjobb, legészrevehetőbb helyén a:

 

 

 

Hasznát vennéd a…

 

TOP 10 hiba (számítógép/bútor/karóra/házimozi) vásárlás előtt

 

című tanulmányunknak?

 

Kíváncsi vagy, melyek a (termék) vásárlás buktatói?

Mi az, amibe beleszalad a gyanútlan vásárló?

 

Küldj egy e-mailt a valami@valami.hu címre és mi azonnal és teljesen INGYEN elküldjük Neked.

 

 

Egy ilyen tanulmányt nagyon gyorsan meg tudsz írni, hiszen nem kell mást beleírnod, mint azokat a jó tanácsokat, melyeket naponta adsz ügyfeleidnek.

 

Nem szabad reklámoznod egy ilyen írásban. Legjobb, ha pártatlan tanácsadóként márkák és cégek megnevezése nélkül szépen körbeírod mire vigyázzon.

 

Ezzel mindenféle öndicséret nélkül is a tudtára adod, hogy odafigyelsz rá és értesz a szakmádhoz.

 

Ebből egy hírlevél sorozatot is csinálhatsz, nem muszáj a top 10 hibát egyszerre kifejtened.

 

A fenti néhány érv mellett gondolom felesleges ecsetelnem, mekkora hasznot jelent, ha…

 

Te a kiállítás minden komolyabb érdeklődőjével közvetlenül e-mailen keresztül ápolgathatod a kapcsolatodat, amiből előbb-utóbb persze vásárlás lesz, legnagyobb eséllyel a Te üzletedben.

 

Ezért fontos, ha nem is készítesz prospektust árakkal, akkor is teljes erővel add el a „TOP 10 hiba…” cikket, hiszen ez a legértékesebb termék Neked és a vevőidnek is!

 

Ha nincs prosid, csak tedd ezt a szórólapodra, fizess két diáknak, hogy a bejáratoknál mindenkinek kerüljön a kezébe az anyagodból.

 

Legyen ott jól olvashatóan a felirat a kiállított termékeiden, az üvegpolcon szemmagasságban, amely eladja a cikket:

 

 

 

Hasznát vennéd a…

 

TOP 10 hiba (számítógép/bútor/karóra/házimozi) vásárlás előtt

 

című tanulmányunknak?

 

Kíváncsi vagy melyek a (termék) vásárlás buktatói?

Mi az, amibe beleszalad a gyanútlan vásárló?

 

Most a kiállítás ideje alatt teljesen INGYEN  megkaphatod!

 

Itt a standunkon megadhatod az e-mail címed és már küldjük is!

 

 

Egy dolgot ne felejts! Ne várd azt, hogy maguktól elvegyék az emberek az anyagaidat, két csinos diáklány a bejáratokhoz és mindenkinek a kezében legyen ott a „vírus”

 

 

Sok sikert kívánok a megvalósításhoz...



(69 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: kiállítás marketing a kiállításon, kiállítások marketing, milyen a jó kiállítás, a konkurencia azért kell hogy megerosítsen, szorólaposztás kiállításokon látogatóként, mivel lehet legyozni a konkurenciát, "az információ kincs", gratulacio kiallitashoz

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Hogyan marketingezz kiállításon


legyozni a konkurenciat

koszonom az informaciokat,szerintem jo,ha odafigyelunk az ilyesmire,tovabbra is kivancsi leszek a tobbi dologra-m.istvan

miklos istvan
Válasz erre a hozzászólásra



köszi az infot

szerintem  több ilyen infokra lenne szükség az uj válalkozoknak,hogy ne csödöljenek be de szerintem a régieknek is jol jönne egy kis továb képzés üdv:Erzsi

Erdős Erzsi
Válasz erre a hozzászólásra



Pozitív látásmód

Mint kezdő vállalkozó, nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt. Nagyon sok, és érdekes , hasznos információt találtam, és találok a javaslataid között.

Sokat segít a mindennapokban, és segít a változásban.

                       Tisztelettel : Őri József

Őri József
Válasz erre a hozzászólásra



Az információ kincs

Köszönöm a hírlevelet, ezt jól lehet kamatoztatni network illetve hálózatos munkánál is. szerintem ennek van jövője. Tisztelettel : A.Andi

Andi
Válasz erre a hozzászólásra



Mester, taníts! :)

Igaz, hogy én még nagyon kezdő vagyok az értékesítés területén, olyan dolgokat olvastam, amikre magamtól biztos hogy soha, vagy csak évek alatt jöttem volna rá. Ha csak a 10%-a igaz a honlapon leírtaknak, már hálás vagyok. Bár nagyon sok olyan dolog van ami evidensnek tűnik, csak ahogy le van írva, az átlag kereskedő/vállalkozó vagy nem gondol rá, vagy nem meri bevállalni.

Újra előtört bennem a tanulási vágy!

Még, még, még!!! :)

Tamás
Válasz erre a hozzászólásra



Szuper ötlet!

Ez nagyon szuper ötlet!
Annyira lelkes vagyok, már alig várom, hogy legyen a következő kiállítás!
És az annyira igaz, hogy az emberek attól vásárolnak, aki segít nekik. Én is ezt teszem.
Mindenképp kipróbálom és majd beszámolok az eredményről.

Kerekes Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Az érdeklődő maga a konkurencia!

Én kereskedő vagyok sok emberrel találkozok, beszélek nap mint nap. Sokszor azt veszem észre, hogy mire az érdeklődő hozzánk ér, már legalább öt helyen megfordult szétnézni, tájékozódni. Tele van panasszal, az előző helyen hogy bántak vele, mikor nem vásárolt, mert még körül szeretne nézni máshol is. Ekkor következik, hogy már az előző helyeken látott termékekről is megvan a véleménye. Itt jön be a képbe némi pszihológiai ráérzés, bár lehet hogy ugyanaz a termék és mégis nálunk vásárol, pusztán azért mert meghallgatom és bólogatok a fejtegetésére.
EZ jutott eszembe amire végigolvastam a lapot, és nagyon várom a folytatást, a következő ötletet, mert így leírva látni, rájövünk, milyen értékes dolgokat nem veszünk észre.
 
Köszönet érte!
Ferenczi Andrásné
 

Ferencziné Erzsébet
Válasz erre a hozzászólásra



Gratula a cikkhez

Nem bántam meg, hogy felíratkoztam a hírlevélre. Érdekes és tartalmas cikket olvashattam. Korunk vállalkozásai is elsajátíthatnák ezeket a lépéseket ahelyett, hogy sanyarú sorsukon sírnának.

tőzsde
Válasz erre a hozzászólásra



Köszönöm a levelet!

Köszönöm a levelet!
 
Most nagy szükségét érzem ezeknek az információknak.
Próbálom szem előtt tartani az életben is, és remélem sikerrel!
Szívesen olvasom majd a következőt is!
 
Üdvözlettel Guba Erika

Guba Erika
Válasz erre a hozzászólásra



Az információ hatalma

Köszönöm, hogy rábukhattam erre a körlevélre és ,hogy beregeltem magam. Soha nem hittem az ilyen internet körleveles tanulmányokban de erről most Páli fordulatot vett a  véleményem!!!
 
Fantasztikus az egész, pont az elmúlt hónapban voltam egy kiállítási vásáron ahol én is felállítottam a magam kis standját. Az eredményem így sem volt rossz de ha előbb elolvasom ezt a levelet 4-5* annyi vevőt csábíthattam volna magamhoz. (kár érte)
 
Várom  a további anyagot tényleg eszméletlen jó!
 
Üdv: Béla
 

Havasréti Béla
Válasz erre a hozzászólásra



SUPER

Nagyon sok infó.kérek még csak igy tovább.
 
üdv.
 
       NA-SA

SÁNDOR
Válasz erre a hozzászólásra



Gratulálok

Kedves István!
 
Sok hírlevelet járatok, többnyire, nagy általánosságban boncolgatják a ténát, az anyagaidban konkrét segítséget kapok.Köszönöm, és várom a továbbiakat is.

Márton Gabriella
Válasz erre a hozzászólásra



Gratuláció és köszönet

Kezdő vállalkozóként sokat tanulok,sok hasznos jnformációhoz jutok,köszönet a hírlevélért. Kíváncsian és érdeklődve várom a további leveleket.Gratulálok.Üdv:K-né Magdi


Válasz erre a hozzászólásra



Köszönet!! :)

Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy létrehozta ezt az oldalt! Ilyen konkrét, tömör, profi, tényleg a gyakorlati életben is jól és eredményesen hasznosítható tanácsot még nem sok helyen olvastam, úgyhogy nekem ez most itt kicsit a Kánaán is bizonyos szempontból.  :)
Még egyszer is nagyon szépen köszönök mindent, és nagyon várom a folytatást! Addig is további sok-sok sikert, minden jót kívánok, tisztelettel: Szénásiné ANi.

Szénásiné ANi
Válasz erre a hozzászólásra



JÓ ötlet, ami más eszközre is használható

Jó volt megint átismételni ezt a marketing módszert, köszönöm. (Bár már vagy 1,5-2éve ismerem a dolog lényegét).
Egyékbként más értékesítési csatornára is működik a 2. módszer pl. weboldal, személyes találkozó stb..
Üdvözlettel: Hrasztics Zoltán [katt]

Hrasztics Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Nagy segítség!

Egy hónapja indultunk olyan termékekkel, amik már régóta elterjedőben vannak. Nagyon nehéz az indulás, de most a cikk elolvasása után úgy érzem, hogy van keresnivalónk ezen a piacon. Arra is vannk módszereid, hogy a kiállítás nélküli hétköznapokban, mit tegyünk a vásárlókért?
Üdvözlettel:Pákainé Kati [katt]

Pákainé Kati
Válasz erre a hozzászólásra



Hát ez tök jó,

honnét tudsz ennyi mindent? Valóban érdekel, írásaid irántad keltették fel az érdeklődésemet, nem csupán az anyag iránt.
 
ez valóban így van, a nyelvi kiállításon ilyen szipi-szupi képekkel teletűzdelt színes katalógust kaptam. Anyagi helyzetem miatt sosem mertem sokáig álmodozni arról, hogy egy nyelvi tanévet, vagy hasonlót töltsek külföldön, viszont, a katalógus rávett ennek a tervezésére, legalább gondolatban, és ez nem csak két hónapig tartott!
 
A katalógusból az egyik képet kitettem a szobám falára, mai napig ott van (Máltát ábrázolja).
 
IGAZAD VOLT, külön gratu!
 
Kérlek válaszolj, honnét tudsz ennyi mindent.

Vass Ildikó
Válasz erre a hozzászólásra



Köszi!
Kereskedő voltam ez volt a hobbim és mindent kipróbáltam, hogy működik-e.

Szabó István Zoltán
Válasz erre a hozzászólásra



Köszönöm

Itt sik hasznos információt és használható ötletekert kapok...

Szűcs János
Válasz erre a hozzászólásra



Személyes gondoskodás

Kedves István,Zoltán?!

Bocsánat,nem tudom melyiket használod!
Látom,hogy jó döntés volt felíratkozni a hírleveledre,sok olyan hasznos infót fogok begyűjteni Tőled még,mint a mostaniak.

A mi mottónk a személyes gondoskodás.Fontos,hogy meghalllgassuk a vevőinket,pontosan tudjuk mit keresnek és milyen áron.Az offline kampányinkban is igyekszünk mást,kicsit többet adni ,mint a konkurencia.A weboldalunk is hamarosan átalakul méginkább ennek a szellemnek a jegyében.

Mindenképpen csak megerősíteni tudom az általad leírtakat.Korábban egy kiállítás kapcsán azt találtuk ki,hogy felmérést készítünk a vásárlátogatók körében arról,hogy milyennek találják városunk levegőjét.Természetesen,rákérdeztünk,hogy szenvednek-e allergiától és találtak-e rá megoldást.A kampány olyan jól sikerült,hogy a pechünkre jelen lévő ,de ugyanezzel a termékekkel foglalkozó kiállítót háttérbe szorítottuk.A mi standunknál mindig tömeg volt,és  további utómunkák végeztével jó néhány termékünk került eladásra ezzel az ötlettel.

További szép napot és sok sikert kívánok Neked!
 
Kovácsné Ilike

Kovácsné Balogh llona
Válasz erre a hozzászólásra



Köszönet

Szeretném megköszönni, már rég nem olvastam ilyen jót, remélem a közeljövőben kapok még hasonló jó ötleteket.
T. Gergely

Gergely Gustav
Válasz erre a hozzászólásra



köszönöm!

Tényleg nagyon okos dolgok vannak a hírlevélben,amire valóban nem is gondolnánk.Néha azt hisszük mennyi mindent tudunk és hogy mindenre gondolunk,de ugye hogy ez nem így van?!Köszönöm

Kiss Anita
Válasz erre a hozzászólásra


Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Hogyan marketingezz kiállításon

Hogyan marketingezz kiállításon, gratulacio kiallitashoz, "az információ kincs", mivel lehet legyozni a konkurenciát, szorólaposztás kiállításokon látogatóként, a konkurencia azért kell hogy megerosítsen, milyen a jó kiállítás, kiállítások marketing, kiállítás marketing a kiállításon

 

 

Marketing   Marketing

 

A kutya sem rendel tőled az interneten?

 

vagy éppen csordogálnak a rendelések, de még nagyon messze van a forgalom a milliós nagyságrendtől?

 

Már mindent kipróbáltál, de semmi nem hozott igazi áttörést?

 

Nem használtak az agyonsztárolt fizetős és ingyenes szuper webáruház forgalommegtízszerező anyagok?

 

Hogyan csinálják a Top ügyfeleink?

 

A Top webáruházas ügyfeleink uralják a saját piacukat és most Te is megtudhatod, hogy mit csinálnak másképp, mint a lúzer konkurenseik...

 

Küldjem el, hogy mit kell neked is másképp csinálnod ezután?

 

Marketing Hozzászólások   Marketing Hozzászólások

Hozzászólások



Marketing Kérdezz, véleményezz   Marketing Kérdezz, véleményezz

Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Marketing Konkurencia blog címkék   Marketing Konkurencia blog címkék

Konkurencia blog címkék



Marketing Lájkolj, ha tetszik!   Marketing Lájkolj, ha tetszik!

Lájkolj, ha tetszik!



 

 

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing