Ha nem jelenne meg rendesen ez a hírlevél akkor kattints ide.
http://konkurenciaharc.hu/html/hirleveltempl.php?hid=TUE9PQ&eh=&hirlevelto=
 


Miből lesz a masszív forgalom?

Bizonyára már Te is túl vagy pár próbálkozáson és néhány marketinges csodaszeren, ami óriási forgalomnövekedést ígért, de ha itt vagy és ezt olvasod, akkor valószínűleg még most sem látsz a hónap végén milliókat a webáruházad forgalomi összesítőjében.

 

Mi a hiba?

 

Miért nem jönnek milliók egy-egy csodaszer használatával?

 

Egy két változtatással még nem lódul meg a forgalom. Rengeteg változtatásra lesz szükséged, amelyek többet, vagy kevesebbet, de mindenképpen emelnek majd a forgalmadon, a kosárba dobások számán, vagy értékén. Ha mindezeket egyszerre használod és JÓL HASZNÁLOD, akkor Te is olyan forgalmat érhetsz el, mint a legjobban termelő webáruházas ügyfeleink.

 

A legfontosabb, hogy ezeket egyszerre kell használnod, hiszen egymásra épülnek. Hiába kezded el használni a holnap érkező levelemben leírt módszert, amellyel meg lehet sokszorozni a telefonos érdeklődők számát, ha a webáruházadat csak naponta százan látogatják.

 

A siker érdekében használnod kell majd azokat a jövőben bemutatott módszereket is ,amellyel rengeteg látogatót ömleszthetsz be az webáruházadba, mert kizárólag abban az esetben fog jelentősen megszaporodni a telefonos érdeklődők száma.

 

Ha jó eredményeket akarsz, akkor ne hagyj ki egyetlen részt sem, próbáld meg megérteni az általam leírt módszerek lényegét és magát a hátteret, hogy mitől működnek, természetesen a helyet nem kímélve én is a lehető legérthetőbben fogom ezeket közre adni.

 

A holnaptól érkező módszereket kezdd el használni, grafikailag jól kivitelezni, használd ehhez a belinkelt referenciáinkat mintaként.

 

 

Üdv:

István

www.konkurenciaharc.hu



 



Ezt a levelet azért kaptad, mert a konkurenciaharc.hu oldalon korábban feliratkoztál a hírlevelünkre.
Adatmódosítás http://konkurenciaharc.hu/?oldal=30&modemail=&
Leiratkozás http://konkurenciaharc.hu/?oldal=29&leiremail=&